Vittorio Fanfoni: Nejlepší filmy a seriály

6.4

Vittorio Fanfoni: Filmy a seriály

  • XX. století
    XX. století (1976)
    FilmRole: Fascist
    79%
    1
  • Případ Mattei
    Případ Mattei (1972)
    FilmRole: journalist
    78%
    2
  • Malý unavený Joe
    Malý unavený Joe (1971)
    Film
    Bratři Malý Joe (Terence Hill) a Bambini (Bud Spencer) se rozhodnou zastavit na návštěvu v rodné chatrči. Drobeček ještě cestou stačí ukrást pár koní. Malý Joe však přijíždí s prázdnou, takže se rodiče začínají strachovat o jeho budoucnost. Otec sice Joea nabádá, že krádeže koní jsou perspektivní zaměstnání, ale tomu „slušná“ práce nevoní. Joe s Drobečkem odjíždějí do blízkého města za zábavou. V tamním saloonu Joe objeví svůj talent falešného hráče pokeru. Za vyhrané peníze oba bratři změní svůj zevnějšek, takže vypadají jako federální agenti Washingtonu. Obě ruce ďábla se vydávají do San Jose procvičit Joea v krádeži koní. Ve městě se dozvídají od místních lidí o zvláštní misionářské stanici, kde jsou věřící biti jako žito. A tak nezbývá, než aby tam ďábel poslal obě svoje ruce. Malý unavený Joe je volným pokračováním filmu Pravá a levá ruka ďábla.
    Žánry:KomedieWestern
    77%
    Bratři Malý Joe (Terence Hill) a Bambini (Bud Spencer) se rozhodnou zastavit na návštěvu v rodné chatrči. Drobeček ještě cestou stačí ukrást pár koní. Malý Joe však přijíždí s prázdnou, takže se rodiče začínají strachovat o jeho budoucnost. Otec sice Joea nabádá, že krádeže koní jsou perspektivní zaměstnání, ale tomu „slušná“ práce nevoní. Joe s Drobečkem odjíždějí do blízkého města za zábavou. V tamním saloonu Joe objeví svůj talent falešného hráče pokeru. Za vyhrané peníze oba bratři změní svůj zevnějšek, takže vypadají jako federální agenti Washingtonu. Obě ruce ďábla se vydávají do San Jose procvičit Joea v krádeži koní. Ve městě se dozvídají od místních lidí o zvláštní misionářské stanici, kde jsou věřící biti jako žito. A tak nezbývá, než aby tam ďábel poslal obě svoje ruce. Malý unavený Joe je volným pokračováním filmu Pravá a levá ruka ďábla.
    Žánry:KomedieWestern
    3
  • Rodinný portrét
    Rodinný portrét (1974)
    Film
    • iTunes
    77%
    4
  • Mám strach
    Mám strach (1977)
    Film
    75%
    5
  • Tmavě červená
    Tmavě červená (1975)
    FilmRole: Cop Taking Notes
    Během parapsychologické konference vycítí věhlasná telepatka Helga Hullmannová přítomnost někoho, kdo se chystá spáchat vraždu. Ještě téhož večera je žena zavražděna neznámým zabijákem. Marcus Daly (David Hemmings) je anglický klavírista žijící v Říme, který se stane svědkem brutální vraždy. Poté, co se díky příliš horlivé reportérce Gianně Brezziové (Daria Nicolodi) ocitne na titulních stránkách novin, se Daly pustí do vyšetřování na vlastní pěst. Když jsou však na místě další vraždy zanechány usvědčující důkazy, Daly si uvědomí, že mu jde vrah po krku. Následuje závod s časem, jehož cílem je rozluštit záhadu – která se zdá být spojena s dětskou ukolébavkou a s chátrajícím sídlem na předměstí. (Cinemax)
    72%
    Během parapsychologické konference vycítí věhlasná telepatka Helga Hullmannová přítomnost někoho, kdo se chystá spáchat vraždu. Ještě téhož večera je žena zavražděna neznámým zabijákem. Marcus Daly (David Hemmings) je anglický klavírista žijící v Říme, který se stane svědkem brutální vraždy. Poté, co se díky příliš horlivé reportérce Gianně Brezziové (Daria Nicolodi) ocitne na titulních stránkách novin, se Daly pustí do vyšetřování na vlastní pěst. Když jsou však na místě další vraždy zanechány usvědčující důkazy, Daly si uvědomí, že mu jde vrah po krku. Následuje závod s časem, jehož cílem je rozluštit záhadu – která se zdá být spojena s dětskou ukolébavkou a s chátrajícím sídlem na předměstí. (Cinemax)
    6
  • Mala ordina, La
    Mala ordina, La (1972)
    Film
    71%
    7
  • Hříčky osudu uprostřed modrého srpnového moře
    Hříčky osudu uprostřed modrého srpnového moře (1974)
    Film
    70%
    8
  • Alfréde, Alfréde!
    Alfréde, Alfréde! (1972)
    Film
    Alfrédovi vlastně ani nic moc nechybělo. Měl dobrou práci v bance, veselého přítele, s kterým vyrážel v neděli na hory a občas na večeři, a doma klid s tatínkem, který umí báječně vařit. Jenže tak už je to na světě zařízeno, že ženské půvaby probudí třeba i mrtvého, takže ani plachý Alfréd (ve vynikajícím podání Dustina Hoffmana) nezůstal ušetřen. Jak by také ne. Půvaby Marie Rosy (v podání Stefanie Sandrelliové) jsou nevšední a když taková dívka projeví zájem o někoho, kdo si netroufá ji ani oslovit, je neštěstí hotové... Zkušený italský režisér a herec Pietro Germi, z jehož bohaté filmografie známe především Rozvod po italsku s Marcellem Mastroiannim a Svedená a opuštěná se Stefanií Sandrelliovou, jež je ostatně hvězdou většiny Germiho úspěšných komedií, natočil film Alfréde, Alfréde! v roce 1972, tři roky před svou smrtí. Poslední komedii Moji přátelé už natočit nestihl a režii za něj musel převzít Mario Monicelli. Jako v obou zmiňovaných komediích, i v této poslední jde o věčné vztahy mezi mužem a ženou, v nichž nikdy nenastane klid zbraní, protože jinak by bylo po lidském rodu veta. Ale překážky, předsudky a všelijaké instituce, které si vymysleli sami lidé, aby si tento věčný boj ještě více zkomplikovali, stojí za trochu nadhledu a pousmání. A to je žánr, který Germi umí dokonale. V tomto případě za vydatné pomoci Dustina Hoffmana a Stefanie Sandrelliové v hlavních rolích.
    Žánry:Komedie
    66%
    Alfrédovi vlastně ani nic moc nechybělo. Měl dobrou práci v bance, veselého přítele, s kterým vyrážel v neděli na hory a občas na večeři, a doma klid s tatínkem, který umí báječně vařit. Jenže tak už je to na světě zařízeno, že ženské půvaby probudí třeba i mrtvého, takže ani plachý Alfréd (ve vynikajícím podání Dustina Hoffmana) nezůstal ušetřen. Jak by také ne. Půvaby Marie Rosy (v podání Stefanie Sandrelliové) jsou nevšední a když taková dívka projeví zájem o někoho, kdo si netroufá ji ani oslovit, je neštěstí hotové... Zkušený italský režisér a herec Pietro Germi, z jehož bohaté filmografie známe především Rozvod po italsku s Marcellem Mastroiannim a Svedená a opuštěná se Stefanií Sandrelliovou, jež je ostatně hvězdou většiny Germiho úspěšných komedií, natočil film Alfréde, Alfréde! v roce 1972, tři roky před svou smrtí. Poslední komedii Moji přátelé už natočit nestihl a režii za něj musel převzít Mario Monicelli. Jako v obou zmiňovaných komediích, i v této poslední jde o věčné vztahy mezi mužem a ženou, v nichž nikdy nenastane klid zbraní, protože jinak by bylo po lidském rodu veta. Ale překážky, předsudky a všelijaké instituce, které si vymysleli sami lidé, aby si tento věčný boj ještě více zkomplikovali, stojí za trochu nadhledu a pousmání. A to je žánr, který Germi umí dokonale. V tomto případě za vydatné pomoci Dustina Hoffmana a Stefanie Sandrelliové v hlavních rolích.
    Žánry:Komedie
    9
  • Dekameron
    Dekameron (1971)
    Film
    Filmová verze Boccacciova Dekameronu z roku 1970 tvoří součást takzvané Trilogie života (Trilogia della Vita), do níž se dále řadí CANTERBURSKÉ POVÍDKY (1971) a KYTICE Z TISÍCE A JEDNÉ NOCI (1974). Jak patrno, Pier Paolo Pasolini se zaměřil na slavné soubory povídek, propojených rámcovou situací (v níž se vypráví a naslouchá) a dopřávajících značný prostor pro projevení národního ducha a lidového živlu. Jak režisér sám uvedl, šlo mu o tu skupinu lidstva, která se v budoucnosti - když dosáhne vyššího ideologického uvědomění - promění z plebejské třídy v proletariát. K nejslavnějšímu dílu italské renesance (psáno bylo 1348-1353) přistoupil Pasolini velice samostatně a originálně. Zrušil například jeho rámcové podmínky, tj. situaci, kdy se deset vypravěčů - sedm vážených paní a tři jinoši reprezentující vrstvu florentského patriciátu - uteče před zuřící morovou nákazou roku 1348 do idylického prostředí venkovského sídla, aby holdovali dobrému jídlu, tanci, hrám a čas si krátili po deset dní vyprávěním deseti příběhů. Tak jako vůči těmto vznešeným vypravěčům, projevil Pasolini úplnou ignoraci také k milostným a dobrodružným příběhům ze světa (nejednou exotického) aristokratů a panovníků; ve svém výběru preferoval lidovost a italskost.
    Žánry:DramaKomedieErotický
    65%
    Filmová verze Boccacciova Dekameronu z roku 1970 tvoří součást takzvané Trilogie života (Trilogia della Vita), do níž se dále řadí CANTERBURSKÉ POVÍDKY (1971) a KYTICE Z TISÍCE A JEDNÉ NOCI (1974). Jak patrno, Pier Paolo Pasolini se zaměřil na slavné soubory povídek, propojených rámcovou situací (v níž se vypráví a naslouchá) a dopřávajících značný prostor pro projevení národního ducha a lidového živlu. Jak režisér sám uvedl, šlo mu o tu skupinu lidstva, která se v budoucnosti - když dosáhne vyššího ideologického uvědomění - promění z plebejské třídy v proletariát. K nejslavnějšímu dílu italské renesance (psáno bylo 1348-1353) přistoupil Pasolini velice samostatně a originálně. Zrušil například jeho rámcové podmínky, tj. situaci, kdy se deset vypravěčů - sedm vážených paní a tři jinoši reprezentující vrstvu florentského patriciátu - uteče před zuřící morovou nákazou roku 1348 do idylického prostředí venkovského sídla, aby holdovali dobrému jídlu, tanci, hrám a čas si krátili po deset dní vyprávěním deseti příběhů. Tak jako vůči těmto vznešeným vypravěčům, projevil Pasolini úplnou ignoraci také k milostným a dobrodružným příběhům ze světa (nejednou exotického) aristokratů a panovníků; ve svém výběru preferoval lidovost a italskost.
    Žánry:DramaKomedieErotický
    10
  • Poslední žena
    Poslední žena (1976)
    FilmRole: Il flic coi cani
    Marco Ferreri, nejkontroverznější italský režisér druhé poloviny 20. století, by tento týden oslavil 80 let. Jeho téměř čtyřicetiletá režijní, scenáristická a herecká práce se zapsala do dějin světové kinematografie nevymazatelným způsobem. Provokující i plachý, sarkastický i poetický, obhroublý i něžný, osobnost, která si vysloužila jako málokterá jiná za svou tvorbu tolik protikladných přívlastků, že snad jediné, s čím se nikdy nesetkal, byla lhostejnost. Jeho osobní, odvážné výpovědi o vztazích mezi mužem a ženou v současném světě, o krizi lidských bytostí v jejich původních instinktech vyprávěné skrze šokující obrazy, dovádějící vnitřní dilemata hrdinů do fyzických zpodobení ad absurdum, vzbuzovaly ostré reakce již v době svého vzniku. Rodák z Milána natočil své první filmy v zemi Buñuela a Dalího, ve Španělsku, a po problémech svých filmů v Itálii našel tvůrčí azyl ve Francii. U nás jsme z jeho kolekce více než třiceti filmů mohli dosud zhlédnout docela reprezentativní ukázku jeho tvorby. Filmy Včelí královna (1962), Harém (1967) a především Velká žranice (1973), či Maso (1991), jsou dostatečnou ukázkou jeho kontroverzní, ale osobně zaujaté tvorby. Film Poslední žena z roku 1976 spadá do jeho francouzského období, v němž o tři roky dříve natočil jeden ze svých nejzatracovanějších, nejdiskutovanějších a také nejobdivovanějších snímků Velká žranice. Pro Poslední ženu oslovil mladého Gérarda Depardieua, jenž měl dny své největší slávy ještě před sebou, a mladinkou Ornellu Muti, která už měla za sebou poměrně bohatou filmovou historii. Oba herci působí v rolích mladé dvojice nesmírně přirozeně a díky ničím nespoutané Ferreriho režii vytvářejí na plátně nejen působivé drama milostného vztahu, ale působí zároveň jako prototypy chování i přemýšlení mladé generace oné konkrétní doby, 70. let minulého století. Zdánlivě všední život mladé dvojice probíhá v několika plánech, od sexu v jeho nejfyzičtější podobě až k principům ženství a mužství obecně a jejich rolí v rodině i společnosti. A jako u Ferreriho vždy, projeví se tyto vnitřní úvahy nakonec zcela otevřeně, zpodobeny fyzicky, v šokujícím finále, které není radno prozrazovat předem.
    Žánry:Drama
    65%
    Marco Ferreri, nejkontroverznější italský režisér druhé poloviny 20. století, by tento týden oslavil 80 let. Jeho téměř čtyřicetiletá režijní, scenáristická a herecká práce se zapsala do dějin světové kinematografie nevymazatelným způsobem. Provokující i plachý, sarkastický i poetický, obhroublý i něžný, osobnost, která si vysloužila jako málokterá jiná za svou tvorbu tolik protikladných přívlastků, že snad jediné, s čím se nikdy nesetkal, byla lhostejnost. Jeho osobní, odvážné výpovědi o vztazích mezi mužem a ženou v současném světě, o krizi lidských bytostí v jejich původních instinktech vyprávěné skrze šokující obrazy, dovádějící vnitřní dilemata hrdinů do fyzických zpodobení ad absurdum, vzbuzovaly ostré reakce již v době svého vzniku. Rodák z Milána natočil své první filmy v zemi Buñuela a Dalího, ve Španělsku, a po problémech svých filmů v Itálii našel tvůrčí azyl ve Francii. U nás jsme z jeho kolekce více než třiceti filmů mohli dosud zhlédnout docela reprezentativní ukázku jeho tvorby. Filmy Včelí královna (1962), Harém (1967) a především Velká žranice (1973), či Maso (1991), jsou dostatečnou ukázkou jeho kontroverzní, ale osobně zaujaté tvorby. Film Poslední žena z roku 1976 spadá do jeho francouzského období, v němž o tři roky dříve natočil jeden ze svých nejzatracovanějších, nejdiskutovanějších a také nejobdivovanějších snímků Velká žranice. Pro Poslední ženu oslovil mladého Gérarda Depardieua, jenž měl dny své největší slávy ještě před sebou, a mladinkou Ornellu Muti, která už měla za sebou poměrně bohatou filmovou historii. Oba herci působí v rolích mladé dvojice nesmírně přirozeně a díky ničím nespoutané Ferreriho režii vytvářejí na plátně nejen působivé drama milostného vztahu, ale působí zároveň jako prototypy chování i přemýšlení mladé generace oné konkrétní doby, 70. let minulého století. Zdánlivě všední život mladé dvojice probíhá v několika plánech, od sexu v jeho nejfyzičtější podobě až k principům ženství a mužství obecně a jejich rolí v rodině i společnosti. A jako u Ferreriho vždy, projeví se tyto vnitřní úvahy nakonec zcela otevřeně, zpodobeny fyzicky, v šokujícím finále, které není radno prozrazovat předem.
    Žánry:Drama
    11
  • Solange: Teror v dívčí škole
    Solange: Teror v dívčí škole (1972)
    FilmRole: Enrico's Landlord
    Tajemný vrah v dlouhém černém hábitu má na svědomí už několik mladých studentek katolické školy. Jediný, kdo tuší, jaké má maniak pohnutky, je učitel Enrico (Fabio Testi), který se však se svými teoriemi nemůže svěřit policii. Prozradil by tak svůj románek s jednou ze studentek a ohrozil tak nejen svou, ale i dívčinu budoucnost. Sám se tak paradoxně stává hlavním podezřelým v příběhu, který je plný perverzních vražd a odhalených dívčích těl.
    65%
    Tajemný vrah v dlouhém černém hábitu má na svědomí už několik mladých studentek katolické školy. Jediný, kdo tuší, jaké má maniak pohnutky, je učitel Enrico (Fabio Testi), který se však se svými teoriemi nemůže svěřit policii. Prozradil by tak svůj románek s jednou ze studentek a ohrozil tak nejen svou, ale i dívčinu budoucnost. Sám se tak paradoxně stává hlavním podezřelým v příběhu, který je plný perverzních vražd a odhalených dívčích těl.
    12
  • Lucky Luciano
    Lucky Luciano (1973)
    Film
    65%
    13
  • Il venditore di palloncini
    Il venditore di palloncini (1974)
    Film
    65%
    14
  • Piatto piange, Il
    Piatto piange, Il (1974)
    FilmRole: Fascist with beard
    64%
    15
  • Chytrák a dva společníci
    Chytrák a dva společníci (1975)
    FilmRole: Jail guard
    62%
    16
  • Lučištník ze Sherwoodu
    Lučištník ze Sherwoodu (1971)
    Film
    62%
    17
  • Trastevere
    Trastevere (1971)
    FilmRole: Pierre
    62%
    18
  • Caligula
    Caligula (1979)
    Film
    • Edison
    Filmový příběh o jednom z nejzvracenějších panovníků starověkého Říma Caliguly se stal kontrovezním nejen díky otevřenému znázornění brutality, ale také díky množství erotických scén. Právě díky nim se někteří z tvůrci rozhodli, že netouží, aby bylo jejich jméno uvedeno v titulcích. Nicméně bez ohledu na pornografický nádech se filmu Caligula podařilo vcelku originálně znázornit bizarnost nejen samotného Caliguly, ale i jeho přívrženců. Zrada, sex a násilí ovládli Caligulův dvůr a vy máte možnost zhlédnout několik verzí. Takzvaná "hardcore" verze, jejíž stopáž se šplhá ke 160 minutám byla "obohacena" o několik sexuálních momentů a díky tomu se od ní filmaři distancovali. Pro ostatní existuje mnoho dalších kratších verzí, které nejsou tak explicitní. (Chen)
    61%
    Filmový příběh o jednom z nejzvracenějších panovníků starověkého Říma Caliguly se stal kontrovezním nejen díky otevřenému znázornění brutality, ale také díky množství erotických scén. Právě díky nim se někteří z tvůrci rozhodli, že netouží, aby bylo jejich jméno uvedeno v titulcích. Nicméně bez ohledu na pornografický nádech se filmu Caligula podařilo vcelku originálně znázornit bizarnost nejen samotného Caliguly, ale i jeho přívrženců. Zrada, sex a násilí ovládli Caligulův dvůr a vy máte možnost zhlédnout několik verzí. Takzvaná "hardcore" verze, jejíž stopáž se šplhá ke 160 minutám byla "obohacena" o několik sexuálních momentů a díky tomu se od ní filmaři distancovali. Pro ostatní existuje mnoho dalších kratších verzí, které nejsou tak explicitní. (Chen)
    19
  • Sbohem, Sabato
    Sbohem, Sabato (1970)
    FilmRole: barman
    61%
    20
  • Amico, stammi lontano almeno un palmo
    Amico, stammi lontano almeno un palmo (1972)
    FilmRole: Betrayed Poker Player
    61%
    21
  • Mark colpisce ancora
    Mark colpisce ancora (1976)
    Film
    61%
    22
  • Uomo senza memoria, L'
    Uomo senza memoria, L' (1974)
    Film
    61%
    23
  • Canterburské povídky
    Canterburské povídky (1972)
    Film
    Tento koprodukční italsko-francouzský film natočil italský režisér Pier Paolo Pasolini jako druhou část své Trilogie života, sestávající z adaptací eroticky laděných středověkých textů. Filmu předcházelo zpracování Boccacciova souboru DEKAMERON (1970), třetí částí byl snímek KYTICE Z TISÍCE A JEDNÉ NOCI (1974). Režisér vybral z Chaucerových textů osm povídek, z nichž některé upravil k obrazu svému (například do Povídky fráterovy přidal stíhání a upálení za homosexualitu). Epizody různých délek nejsou ve filmu nijak pojmenovány a odděluje je pouze zarámování záběry Geoffreyho Chaucera, zapisujícího vyprávěné příběhy. Básníka si zahrál sám režisér (i v Dekameronu prochází filmem jako pozorovatel, a to v roli malíře Giotta). Z celkového pojetí díla se vymyká Povídka kuchařova, kterou Chaucer ve svém souboru pouze načal. Pasolini ji pojal jako grotesku a svého přítele Ninetta Davoliho v ní obsadil do role chaplinovského tuláka. Filmař pracoval se stejným záměrem jako Chaucer, který uzavírá spis slovy: Zde končí Canterburské povídky, vyprávěné pouze pro radost a potěšení. Ovšem některé scény - zvláště konečná apokalyptická sekvence, kde v Pasoliniho vizi (výtvarně inspirované Hieronymem Boschem) vylétají ze satanovy řiti hromady mnichů - přinesou potěšení jen málokomu. Snímek plný nehezkých obličejů, zvracení, fekálií a sexu jakoby předznamenával film SALÓ ANEB 120 DNŮ SODOMY, v nichž tyto tendence najdou ještě více prostoru.
    60%
    Tento koprodukční italsko-francouzský film natočil italský režisér Pier Paolo Pasolini jako druhou část své Trilogie života, sestávající z adaptací eroticky laděných středověkých textů. Filmu předcházelo zpracování Boccacciova souboru DEKAMERON (1970), třetí částí byl snímek KYTICE Z TISÍCE A JEDNÉ NOCI (1974). Režisér vybral z Chaucerových textů osm povídek, z nichž některé upravil k obrazu svému (například do Povídky fráterovy přidal stíhání a upálení za homosexualitu). Epizody různých délek nejsou ve filmu nijak pojmenovány a odděluje je pouze zarámování záběry Geoffreyho Chaucera, zapisujícího vyprávěné příběhy. Básníka si zahrál sám režisér (i v Dekameronu prochází filmem jako pozorovatel, a to v roli malíře Giotta). Z celkového pojetí díla se vymyká Povídka kuchařova, kterou Chaucer ve svém souboru pouze načal. Pasolini ji pojal jako grotesku a svého přítele Ninetta Davoliho v ní obsadil do role chaplinovského tuláka. Filmař pracoval se stejným záměrem jako Chaucer, který uzavírá spis slovy: Zde končí Canterburské povídky, vyprávěné pouze pro radost a potěšení. Ovšem některé scény - zvláště konečná apokalyptická sekvence, kde v Pasoliniho vizi (výtvarně inspirované Hieronymem Boschem) vylétají ze satanovy řiti hromady mnichů - přinesou potěšení jen málokomu. Snímek plný nehezkých obličejů, zvracení, fekálií a sexu jakoby předznamenával film SALÓ ANEB 120 DNŮ SODOMY, v nichž tyto tendence najdou ještě více prostoru.
    24
  • Ciakmull - L'uomo della vendetta
    Ciakmull - L'uomo della vendetta (1970)
    FilmRole: Fat Bearded Townsman
    Mladý muž, který ztratil paměť, uprchne z vězení se třemi dalšími odsouzenci. Ti mu pomáhají skládat střípky jeho minulosti, dokud nedorazí do vesnice, kde ho poznají dva znepřátelené rody. Zdá se, že má pověst rychlého střelce a byl zaplacen za to, aby zabil muže, který o sobě tvrdí, že je jeho otec. Jeho mladší bratr žárlí na pozornost, které se marnotratnému synovi dostává, a vše spěje k dramatickému konci.
    Žánry:Western
    60%
    Mladý muž, který ztratil paměť, uprchne z vězení se třemi dalšími odsouzenci. Ti mu pomáhají skládat střípky jeho minulosti, dokud nedorazí do vesnice, kde ho poznají dva znepřátelené rody. Zdá se, že má pověst rychlého střelce a byl zaplacen za to, aby zabil muže, který o sobě tvrdí, že je jeho otec. Jeho mladší bratr žárlí na pozornost, které se marnotratnému synovi dostává, a vše spěje k dramatickému konci.
    Žánry:Western
    25
  • Serafino
    Serafino (1968)
    FilmRole: 2nd Policeman
    60%
    26
  • Il trafficone
    Il trafficone (1974)
    Film
    60%
    27
  • Partner
    Partner (1968)
    FilmRole: Student
    60%
    28
  • Na plný plyn
    Na plný plyn (1977)
    FilmRole: Dossena's Man
    • Netflix
    59%
    29
  • L'esorciccio
    L'esorciccio (1975)
    Film
    59%
    30
  • Ritorno di Clint il solitario, Il
    Ritorno di Clint il solitario, Il (1972)
    FilmRole: Murdoch brother
    Toto pokračování populárního spaghetti westernu „Clint the Stranger“ bylo vydáno čtyři roky po úspěchu prvního filmu a v podstatě využívá stejnou zápletku. George Martin se vrací jako Clint (v některých zemích přejmenován na Trinity), bývalý pistolník zoufale toužící po odpuštění a přijetí od rodiny, kterou před lety opustil. Jedním z hlavních rozdílů v zápletce ve srovnání s prvním filmem je přidání Klause Kinskiho jako nelítostného lovce odměn. Ten Clinta vypátrá a donutí ho vrátit se ke svému násilnému způsobu života, aby ochránil sebe a svou rodinu.
    Žánry:Western
    59%
    Toto pokračování populárního spaghetti westernu „Clint the Stranger“ bylo vydáno čtyři roky po úspěchu prvního filmu a v podstatě využívá stejnou zápletku. George Martin se vrací jako Clint (v některých zemích přejmenován na Trinity), bývalý pistolník zoufale toužící po odpuštění a přijetí od rodiny, kterou před lety opustil. Jedním z hlavních rozdílů v zápletce ve srovnání s prvním filmem je přidání Klause Kinskiho jako nelítostného lovce odměn. Ten Clinta vypátrá a donutí ho vrátit se ke svému násilnému způsobu života, aby ochránil sebe a svou rodinu.
    Žánry:Western
    31
  • Gangsterova milenka
    Gangsterova milenka (1975)
    Film
    Sophia Lorenová jako prostitutka Pupa, Marcello Mastroianni jako gangster Charlie a Pierre Brice jako zamilovaný komisař jsou největšími magnety svěží komedie. Charlie přinutí Pupu, aby mu byla po vůli. Svérázné ženě však jde gangster brzy na nervy, a tak přemýšlí, jak ho dostat za mříže. Díky komisaři se to může zdařit, avšak ani pouliční kráska nemusí vyváznout bez šrámů...
    Žánry:Komedie
    59%
    Sophia Lorenová jako prostitutka Pupa, Marcello Mastroianni jako gangster Charlie a Pierre Brice jako zamilovaný komisař jsou největšími magnety svěží komedie. Charlie přinutí Pupu, aby mu byla po vůli. Svérázné ženě však jde gangster brzy na nervy, a tak přemýšlí, jak ho dostat za mříže. Díky komisaři se to může zdařit, avšak ani pouliční kráska nemusí vyváznout bez šrámů...
    Žánry:Komedie
    32
  • Alla mia cara mamma nel giorno del suo compleanno
    Alla mia cara mamma nel giorno del suo compleanno (1974)
    Film
    59%
    33
  • Návrat bílého tesáka
    Návrat bílého tesáka (1974)
    Film
    • Netflix
    Statečný pes získal na Aljašce nového kamaráda a ochránce. Znovu se však musí pustit do nebezpečného boje proti zlu a bezpráví. Další dobrodružství napůl psa a napůl vlka Bílého tesáka. Krutému a chamtivému Beauty Smithovi se podařilo Bílého tesáka chytit. Surovými metodami, bitím a hladem, z něj chce vycvičit zabijáka pro tehdy oblíbené psí zápasy, které sloužily jako kratochvíle drsných zlatokopů. Pochopitelně se při nich uzavírají sázky, takže jde i o dost peněz. Při jednom takovém souboji však Bílý tesák málem zahynul. Naštěstí se ho ujal anglický obchodník, který ho od Smithe odkoupil. Bílý tesák je však na pokraji smrti.
    58%
    Statečný pes získal na Aljašce nového kamaráda a ochránce. Znovu se však musí pustit do nebezpečného boje proti zlu a bezpráví. Další dobrodružství napůl psa a napůl vlka Bílého tesáka. Krutému a chamtivému Beauty Smithovi se podařilo Bílého tesáka chytit. Surovými metodami, bitím a hladem, z něj chce vycvičit zabijáka pro tehdy oblíbené psí zápasy, které sloužily jako kratochvíle drsných zlatokopů. Pochopitelně se při nich uzavírají sázky, takže jde i o dost peněz. Při jednom takovém souboji však Bílý tesák málem zahynul. Naštěstí se ho ujal anglický obchodník, který ho od Smithe odkoupil. Bílý tesák je však na pokraji smrti.
    34
  • Návrat Sabaty
    Návrat Sabaty (1971)
    Film
    58%
    35
  • Anticristo, L'
    Anticristo, L' (1974)
    Film
    58%
    36
  • Uomo da rispettare, Un
    Uomo da rispettare, Un (1972)
    Film
    58%
    37
  • Ivanhoe
    Ivanhoe (1971)
    FilmRole: Announcer
    Léta páně 1000. Po smrti krále Jindřicha se moci lstivě chopil Štěpán Cunningam a nechal se korunovat králem Anglie a Skotska. O deset let později se mladý Norman Ivanhoe vrací domů ze Svaté země, kde bojoval, a zjišťuje, že národ je sužován násilím a krutostí Štěpána a jeho nohsledů. Ivanhoe je uvězněn za svůj odpor proti uchvatiteli a ve vězení se od Yorka, bývalého rádce krále Jindřicha, rovněž vězněného, dozvídá, že "Normanský meč", symbol moci krále Anglie a Skotska, není v rukou Štěpána, ale je střežen skotským klanem věrným dynastii Jindřicha.
    57%
    Léta páně 1000. Po smrti krále Jindřicha se moci lstivě chopil Štěpán Cunningam a nechal se korunovat králem Anglie a Skotska. O deset let později se mladý Norman Ivanhoe vrací domů ze Svaté země, kde bojoval, a zjišťuje, že národ je sužován násilím a krutostí Štěpána a jeho nohsledů. Ivanhoe je uvězněn za svůj odpor proti uchvatiteli a ve vězení se od Yorka, bývalého rádce krále Jindřicha, rovněž vězněného, dozvídá, že "Normanský meč", symbol moci krále Anglie a Skotska, není v rukou Štěpána, ale je střežen skotským klanem věrným dynastii Jindřicha.
    38
  • Bacio, Il
    Bacio, Il (1974)
    FilmRole: Nara's Lawyer
    57%
    39
  • Nella stretta morsa del ragno
    Nella stretta morsa del ragno (1971)
    Film
    56%
    40
  • Hai sbagliato... dovevi uccidermi subito!
    Hai sbagliato... dovevi uccidermi subito! (1972)
    Film
    53%
    41
  • Holocaust 2000
    Holocaust 2000 (1977)
    FilmRole: First Asylum Patient
    53%
    42
  • Il lupo dei mari
    Il lupo dei mari (1975)
    Film
    50%
    43
  • Chi sei?
    Chi sei? (1974)
    FilmRole: Mr. Francis
    50%
    44
  • Faccia di spia
    Faccia di spia (1975)
    FilmRole: Guerrilla Fighter
    49%
    45
  • La signora gioca bene a scopa?
    La signora gioca bene a scopa? (1974)
    Film
    47%
    46
  • Lucrezia giovane
    Lucrezia giovane (1974)
    Film
    45%
    47
  • Obřady, černá magie a tajné orgie 14. století
    Obřady, černá magie a tajné orgie 14. století (1973)
    Film

    Existují dobré filmy. Existují špatné filmy. A pak jsou tu Obřady, černá magie a tajné orgie 14. století. Polozapomenutý klenot v kariéře neznaboha Renata Polselliho, kultovního nemravy a šílence, obávaného pokušitele cenzorských kleští, který moc dobře věděl, proč v Itálii používal pseudonymy (Ralph Brown, Preston Leonide či dokonce Leonide Preston). Jeho barokní chlívárny přitom przní – kromě švarných aktérů – i veškeré natáčecí, vyprávěcí a žánrové normy. Možná právě proto byl tento „autore maledetto“ vzat v poslední dekádě na milost a jeho nesouměřitelné fantasmagorie, pulzující sadeánskou energií, se těší nebývalému zájmu kritiky a akademické sféry.

    To je i případ jeho měňavého skvostu Obřady, černá magie a tajné orgie 14. století, těžko popsatelné báchorky o obřadech, černé magii a orgiích nejen 14. století. Ve srovnání s touto halucinační jízdou jsou Vejdi do prázdna, Ďáblové či Eliška má ráda divočinu jen fádními škraloupy v barvách šedi. Polselliho majstrštyk brutálně znásilní vaše vnímání a reinkarnuje vás do netušených sfér diváctví, aniž byste museli svá těla sprostě intoxikovat čímkoliv jiným. Jeho filmový dryák to totiž udělá za vás. Zvuková, obrazová a střihová onanie oblaží i ty vaše smysly, o nichž jste ani neměli potuchy, že je máte. Tomuto kolotočářskému erotickému hororu, jakési úchylné LSD parafrázi V zámku a v podzámčí, nelze nepodlehnout, neboť vám to zkrátka nedovolí. Veškerý odpor je marný. Věřte nevěřte. (Festival otrlého diváka)

    Žánry:HororGotický
    43%

    Existují dobré filmy. Existují špatné filmy. A pak jsou tu Obřady, černá magie a tajné orgie 14. století. Polozapomenutý klenot v kariéře neznaboha Renata Polselliho, kultovního nemravy a šílence, obávaného pokušitele cenzorských kleští, který moc dobře věděl, proč v Itálii používal pseudonymy (Ralph Brown, Preston Leonide či dokonce Leonide Preston). Jeho barokní chlívárny přitom przní – kromě švarných aktérů – i veškeré natáčecí, vyprávěcí a žánrové normy. Možná právě proto byl tento „autore maledetto“ vzat v poslední dekádě na milost a jeho nesouměřitelné fantasmagorie, pulzující sadeánskou energií, se těší nebývalému zájmu kritiky a akademické sféry.

    To je i případ jeho měňavého skvostu Obřady, černá magie a tajné orgie 14. století, těžko popsatelné báchorky o obřadech, černé magii a orgiích nejen 14. století. Ve srovnání s touto halucinační jízdou jsou Vejdi do prázdna, Ďáblové či Eliška má ráda divočinu jen fádními škraloupy v barvách šedi. Polselliho majstrštyk brutálně znásilní vaše vnímání a reinkarnuje vás do netušených sfér diváctví, aniž byste museli svá těla sprostě intoxikovat čímkoliv jiným. Jeho filmový dryák to totiž udělá za vás. Zvuková, obrazová a střihová onanie oblaží i ty vaše smysly, o nichž jste ani neměli potuchy, že je máte. Tomuto kolotočářskému erotickému hororu, jakési úchylné LSD parafrázi V zámku a v podzámčí, nelze nepodlehnout, neboť vám to zkrátka nedovolí. Veškerý odpor je marný. Věřte nevěřte. (Festival otrlého diváka)

    Žánry:HororGotický
    48

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.