Fxxx
Komentáře

1 2 3 dalsi posledni
  • 70%
    0
    0
    14. 11. 2017

    Trochu mi film připomínal film Steve Jobs, ten koncept mi jde proti srsti. Film je ve své podstatě slepen ze situací, kdy se jen hasí problémy, které se plus mínus nabalují, čímž se hlavní aktéři dostávají do paradoxních chvil, které mají vyvolávat smích. Místy se daří více, místy méně. Ale spád to mělo. Je to rozhodně nadprůměrná komedie.

  • 70%
    0
    0
    14. 11. 2017

    Působivá vražda v nejslavnějším expresu, který se pohybuje po evropských drahách. Do první třídy tohoto luxusního vlaku nastoupili osobnosti světové kinematografie a společně se vydávají na putování, které naruší takový malý a ulíznutý Belgičan (nebo snad Francouz, s tím jeho vychováním, že Seane?). Bude vše sledovat, analyzovat, vyptávat se, zkoušet každého cestujícího (i toho, který neplatil lístek, divák se mu říká). Vedle všech hvězd je velmi "výrazný" Albert Finney bourající moje představy o slavném detektivovy (ach ach, vždyť já bych mu tam uvěřil i zoofila...pejsci princezny Dragomiroff v tuto chvíli jistě nastražily své uši a nebo rovnou utíkají:)). Víc podobných filmů plných vybroušenosti a herecké smetánky.

  • 70%
    1
    0
    14. 11. 2017

    Předlohu neznám, takže netuším, jak moc mohli/nemohli tvůrci hýbat s prostorem jednotlivých postav, nicméně mi těch hereckých es ve "vedlejších" rolích přišlo chvílemi líto. Například Penélope (i přes takovou stopáž!) vedle detektiva prostě nemá šanci vyniknout, což je škoda.. Vizuálně vytříbená one man show pana Branagha, který si celý film ukradl pro sebe a evidentně si to náramně užíval

  • 90%
    0
    0
    13. 8. 2017

    Když jsem tento film viděla poprvé, vůbec jsem neznala knižní předlohu, ale přesto nebo právě proto jsem se zamilovala. Do Froda, Sama, Arwen, Aragorna, Legolase, Gandalfa, do hobitů, elfů, dokonce i do Gluma. Uchvátilo mne nejen nádherné vizuální zpracování, ale zejména příběh, který nevtíravým způsobem vtáhl do nevšedního světa, kde se odehrává boj dobra se zlem. Pro někoho jen krásná pohádka, pro mně však srdeční záležitost.

  • 75%
    0
    0
    13. 8. 2017

    I když příběh jako takový nic nového nepřináší, talentovaný žánrový tvůrce ždíme z jednotlivých scén tu nejpoctivější dávku strachu, jakou jsme mohli v žánru Jamese Wana kdy zažít, hraje si s nervózními kamerovými úhly, bezchybně propojuje náhlé střihy s nervydrásajícím zvukem a přináší zajímavé nápady, které nedovolují strkat Annabelle do stínu slavnější příbuzné značky The Conjuring. Naopak - díky drásavějšímu tempu, chvílemi až překvapivé brutalitě a charakteru zla, které nepřestává ani na moment děsit a fyzicky se zjevuje jen minimálně, považuji tenhle horůrek za dosud nejlepší část vznikajícího duchařského vesmíru. Napodruhé by efekt jistě o dost zeslábl, napoprvé jsem měl ale často nutkání odvrátit od plátna zrak, abych zachoval svoje nejlepší trenky v čistotě. A to se mi líbí...

  • 80%
    1
    0
    13. 8. 2017
    Dunkerk (2017)

    Nolanovy předchozí filmy byly sice vypravěčsky rafinovanější a myšlenkově ambicióznější, ale okázalá struktura v nich mnohdy zastiňovala emoce. Dunkerk, držící se v řadě ohledů více při zemi, je zatím jeho nejfunkčnějším prototypem velkofilmu, jaký Hollywood v současnosti potřebuje, velkofilmu, který budete chtít vidět nejen v technicky špičkově vybaveném kině (nejlépe v kině IMAX), ale navíc opakovaně. Díky soustředěné režii je v něm vše podřízené maximálnímu smyslovému zážitku, jehož intenzita stoupá s každým zhlédnutím, neboť se lépe orientujete v časových vztazích mezi jednotlivými liniemi a můžete víc prožívat a méně řešit naratologickou skládačku. Opojné, závratné a ve své intenzitě nepolevující od začátku do konce.

  • 75%
    0
    0
    13. 8. 2017

    Drží to pohromadě jen silou vůle, ale díky Charlize to funguje. Ta ženská má charakter, ať už verbálně smečuje McAvoyovi nebo olizuje Sofii "Mumii" Boutellu. Akce promakaná i když méně dravá než ve Wickovi a se zdánlivě bezstřihovou scénou roku. Komiksová stylizace sluší i špionážnímu žánru. Škoda, že to rejža lépe neslepil. Do Berlína se těším.

  • 80%
    0
    0
    13. 7. 2017

    Zjednoduším to, po vynikajícím prvním díle remakujícím slavnou Planetu opic do moderního a realističtějšího hávu, přišlo pokračování, které je od první do poslední minuty jen intermezzo mezi dvěma zásadními částmi (první díl a třetí, kde bude gradace sporu). Bohužel na 130 minutách nedochází k ničemu, co nejde zkrátit na jednu větu a film se tak v mých očích i přes svou vysokou technickou kvalitu a výjimečné triky stává jen ukázkou současných možností digitálních mistrů v tvorbě skutečných postav. A možná ta zásadní tíha celého filmu ležící na těchto postavách prostě nestačí pro záruku vysoce kvalitního pokračování.

  • 90%
    0
    0
    13. 7. 2017

    Wonder Woman je malý zázrak pro DC a jejich nejlepší komiksový film. A to přesto, že trpí všemi neduhy ostatních filmů (bojové scény ve stylu počítačových her ala Injustice, velice přetažená délka o dobrých 20 minut a díky tomu různorodé tempo vyprávění, většinu dobrých scén vidítě v traileru...). Oproti ostatním je však Wonder Woman podobná prvnímu Kapitánu Amerikovi. V čem? V tom poselství. WW je pozitivní film, který v až retro vizuálu všechnu tu naivitu a jednoduchost světa obrázků v sešitech. Postavy ve filmu fungují, Chris Pine je vynikající, i vedlejší postavy mají kvalitní herce (hlavně jedna nejmenovaná postava je velice zajímavá v závěru) a Gal Gadot je perfektní casting.

  • 85%
    2
    0
    13. 7. 2017

    Od sympatického hlavního hrdiny přes jednoho z nejlepších marvelovských záporáků po Giacchinovu hudbu, takřka všudypřítomný, ale nevtíravý humor a jeden velmi mile nečekaný zvrat... Všechno je tu správně. Nebudu přece Spider-Manovi vyčítat, že cílí na mladší publikum, když je Peter Parker tentokrát puberťák. Naopak to je výhoda, protože z jeho věku pramení ta velká klukovská touha být velký, někam se zařadit a být užitečný, která to vše žene kupředu. Nejnovější přírůstek do téhle komiksové rodiny je zkrátka svěží podívaná, která navíc nezdržuje ničím, co jsme už viděli (Spider-Manův zrod a tak dále), ale pěkně, přehledně a s nadhledem vypráví něco nového.

  • 100%
    0
    0
    5. 5. 2017

    Čistá komiksová zábava. Joe Johnston udělal to, co umí nejlépe, obětoval logiku i fyziku bezchybné stylizaci a využil dobové a typicky americké symboly ve prospěch filmu. Kapitán Amerika se tak stává nejen zábavnou podívanou o looserovi, co se stal hrdinou, ale také hromadu odkazů, vsuvek (Praha) a návazností na zbytek (filmově) komiksové universa. Já osobně se nejvíc bál akce a humoru, protože vidět panáka se štítem ve vlasteneckých barvách běhat po bitevním poli prostě není to pravé. Výsledek však předčil očekávání, protože film si na nic nehraje, využívá svých "pravidel" a netváří se zbytečně vážně. A hlavně dokáže suverénně rozesmát a vy musíte jen hrát jeho hru. Pak všechny ty nelogičnosti, různé odkazy na staré filmy a postupy v nich (technické i příběhové->válečné/špionské filmy->před pevností -střih-v pevnosti) prostě přijmete a budete se bavit v jedné velké komiksové klasice, která si vzpomíná, do jaké doby vlastně patří... a já s chutí vzpomínám také.

  • 95%
    0
    0
    5. 5. 2017
    Thor (2011)

    Dám všechno na světě za jeden výlet do Asgardu. To, co kamera (a zvláštní efekty) ve spojení s epickým soundtrackem předvádí ve výpravnosti, převyšuje všechno, co jsem za hodně dlouhou dobu viděl a každý záběr ukazující mi kousek Thorovy domoviny téměř dojímá svou velkolepostí. Branaghovi nakonec vyšlo všechno, na co jen sáhl. Herci se sešli bez výjimky skvělí (trochu překvapivě vládne Tom Hiddleston), dramatická linka kraleviců nedá vydechnout, akce jakbysmet a romantický podtext najednou není jenom podtext.. Zkrátka uchvacující komiksová adaptace, která dost zrádnou látku představuje v sebejistém marveláckém světle a chuť na Avengers stupňuje na těžko udýchatelné maximum.

  • 85%
    0
    0
    5. 5. 2017

    Je to rozhodně jiné, než minulý Hulk. Přesto to na něj vlastně slušně navazuje a i když mám Nortona rád, nezbavil jsem se pocitu, že mi tam ten Eric Bana chybí. To mi nicméně nezabránilo v tom, abych si užil vynikající akční scény a především pak lahůdkového Tima Rotha - toho člověka je škoda pro každou roli, která nemá v popisu práce šílené chování.

  • 95%
    0
    0
    19. 3. 2017
    Iron Man 3 (2013)

    Pro mě nejlepší z Iron manů, přestože k filmu jako takovému a směru zvoleného Marvelem mám jisté výhrady, tahle akce je velmi zábavná. Akční scény jsou přehledné, plné nápadů, navíc se stále častěji dostává do popředí humor (někdy možná až moc komické), taková nenáročná (až rodinná) zábava. Zábava to vcelku je, byť se jednotlivé vtípky opakují, Starkovy záchvaty působí jak z jiného (a lepšího) filmu a akce by mohla být přehlednější a dynamičtější. Nejvíc se mi líbily závěrečné retro titulky.

  • 80%
    0
    0
    19. 3. 2017
    Iron Man 2 (2010)

    Do jednoho skvělí herci (Sam Rockwell si figurku slizkého konkurenta vychutnal do poslední kapky), ovšem nuceni odříkávat generické dialogy v generickém scénáři. Přísná inspirace komiksovou premisou se tentokrát nevyplatila - Favreau jen přemístil dějové linie, aniž by je vylepšil a příliš spoléhá na Downeyho, který se přeci jenom trochu okoukal. Je to solidní řemeslo, stopáž je únosná, ale nepřekvapí, nešokuje... jen propluje a vštípí do hlavy nehezkou myšlenku, že Marvel příliš rychle usnul na vavřínech. Tváří v tvář nadšení a nápadům z filmového Kick-Assu je to jen klasický důkaz o tom, že talent je víc než prachy... A taky docela fajn blockbuster.

  • 90%
    0
    0
    19. 3. 2017
    Iron Man (2008)

    To, co z Iron Mana dělá dosud neviděný experiment, je míšení realit. Film se drží klasického schématu zrodu (výjimečně cynicky hláškujícího) superhrdiny a bojů s nepřítelem, nechybí tradiční atributy jako šílený záporák a pomocník-pravá ruka, inovativní to začíná být teprve tehdy, kdy jsou komiksové prvky napasovány na bolístky současné doby (zbrojení, terorismus), které tu nejsou představeny jen stylizovaně pomocí náznaků a narážek, ale v celé své kráse. Film tak vytváří unikátní celek mixováním čisté fiktivnosti a „reality“. Asi nejvtipnější (a nejironičtější) je tedy snímek ve chvíli, kdy si dáme dohromady, že současné problémy mají jediné definitivní řešení, a to v podobě klasického superhrdiny spadlého ve vhodnou chvíli z nebes.

  • 85%
    0
    0
    18. 3. 2017

    Všechny příjemné vzpomínky na tento film ve mě v budoucnu budou spjaty pouze s první polovinou, kdy Clark hledá své místo ve světě, objevuje své schopnosti a do toho problesknou i nějaké ty emoce.Tíživost osudu, nejasnost vlastních cílů, víra i beznaděj, všechno pěkně pospolu - ať už v současnosti nebo flashbacích. Úvod je přímo úchvatný. Druhá půle se bohužel zvrhne ve zbytečně divoký digitální bordel, kde se stane ze světa jedno velké smetiště, které semele téměř všechny silné trumfy předchozích minut. Být tam jen finální souboj se Zodem, byla bych spokojenější.

  • 65%
    0
    0
    16. 3. 2017
    Godzilla (2014)

    Těžká pocta starým filmů a ještě starší Godzille, která se totálně otočila zády k diváckým očekáváním. Ten, pro koho je Godzilla jen "ta od Rolanda Emmericha", bude v kině zažívat šok infarktových rozměrů. Edwards z vysoka kašle na okázalou akci i snahu těžit z vysokého rozpočtu prostřednictvím hlavního monstra. Místo toho mu jde především o vykreslení zoufalé situace, jíž prezentuje očima přihlížejících, kteří na situaci nemohou nic změnit. A to je vzhledem ke zvolenému konceptu nejen v pořádku, ale vlastně i jediné možné řešení. Mám ohromnou radost z toho, že v dnešní době může vzniknout podobně nekompromisní kousek a navíc ještě vydělat.

  • 70%
    0
    0
    16. 3. 2017

    Kdybych někdy točila King Konga, vypadal by hodně podobně. Moje krevní skupina. Samozřejmě, scénář by se dal pilovat, postavy prohlubovat, ale o to v těchhle monster bijácích moc nejde a tady je to taktéž vedlejší kolej. 70´s nejvíc. Spousta záběrů (ba celých pasáží) vypadá fantasticky a daly by se okamžitě rámovat, prostě vizuál (i hudba) dle mého gusta a přes ně se moc chyb neprolne na povrch. Kongův Ostrov bavil a klidně chci víc

  • 95%
    1
    0
    16. 3. 2017

    Logan je rozlučka, kterou si postava Wolverina zaslouží a současně obrovské poděkování (a zadostiučinění) pro Hugh Jackmana. Ten svou postavu prožíval a na plátně vylepšoval, až dosáhl "svého" stáří a odchází ve správnou chvíli. Nejlepší z trilogie o Wolverinovi? Jednozačně. Z mutantské série? To úplně ne. Přesto je Logan samostatně (což tleskám) fungující díl, který obsahuje vše, co minulům dílům chybělo (postavy, krev, vývoj, atmosféru, hlavu a patu:)). Na druhou stranu ten hype okolo filmu je trochu přehnaný a rozhodně nejde o vícevrstvé dílo, které vám v hlavě zabere dalších pár dní.

  • 85%
    0
    0
    1. 3. 2017
    Rozpolcený (2016)

    Král je zpět v plné parádě. Zatímco jiní to do vás perou dvě hodiny a na konci vyměknou, Shyamalan víc jak polovinu filmu utíká ke komediálním proprietám, které jsou s vědomím, že ve sklepě jsou proti jejich vůli drženy tři mladé holky, docela creepy. A tak zatímco si McAavoy roztomile šlape po jazyku, nebo je přísně hnán OCD (kdyby akademie nebyla vyhraněná vůči některým žánrům, nominace by jej neminula), někde vzadu začínáte tušit vkrádající se zlo. Poslední půlhodina je čistá fantasmagorie hnaná do extrému, ale filmařsky tak precizně zvládnutá, až vám ten temný vibe vyklepe díru z hlavy ven. Anya Taylor-Joy bude jednou velká hvězda (snad i mimo žánr

  • 75%
    1
    0
    1. 3. 2017

    Lonergan je famózní scenárista. Prokomponovanost té věci, práce s všedností, s úspornými dialogy, s tím, co má ukázat zblízka, co naopak pozorovat z dálky náznakem – mistrovské. Režijně se to trochu potýká s přehnanou obřadností vybraných momentů, kdy si Lonergan najednou vypomáhá tklivým Händelem i zpomalovačkami. Nikdy tomu ale nepodtrhne nohy, v nejlepších momentech je jeho soustředěné a lakonické vedení herců i sledování rutiny odeznívající (a stále přítomné) tragédie nesmírně silné. Místo u moře má možnost sklouzávat neustále k patosu, ale nikdy to neudělá. Působí střídmě navzdory tomu, že za hlavní figurou stojí drama bezmála antické, za nímž můžeme jasně vnímat scenáristickou konstrukci. Jenže Lonergan to ustojí. Mizérii nezneužívá a chemie mezi Affleckem, Hedgesem a vedlejšími postavami je naprosto fyzicky citelná v každém záběru. Film o nesnadném umění truchlit, o neschopnosti přijímat rány a vracet se tam, kde se nedá zapomenout na minulost. Těším se na další zhlédnutí, každopádně od Boyhoodu nejpůsobivější americké indie.

  • 80%
    0
    0
    1. 3. 2017
    John Wick 2 (2017)

    Potvrzení toho, že krvavý akční film je plnohodnotné umění, které patří do galerie. Oproti jedničce už chybí prvek překvapení, finále ale potěšilo důslednou osudovostí, která konečně naplno přijímá pravidla hongkongské akční školy (jaká škoda, že na iDnesu to neocení, protože Spáčilka tradičně vzala kramle cca 15 minut před koncem ). Jestli je dvojka lepší než jednička, to v tuhle chvíli úplně posoudit nedokážu. Ale navazuje výborně. Scénu v metru tesat do kamene.

  • 50%
    0
    0
    18. 2. 2017

    Šílenství okolo bylo takový, že jsem si to ze zvědavosti nakonec musela pustit, co to je teda za zázrak/hrůzu. Někdo říká, že je to bez děje a smysl dává až posledních pár minut, tak to bych zase neřekla. Ana byla zajímavá, takže se na to koukat dalo.. Co se týká "umělecké" stránky, tak to bylo zas něco jinýho.. Čekala jsem to ale mnohem drsnější.

  • 80%
    0
    0
    18. 2. 2017

    Abych to shrnula, tak vyprávění hlavního hrdiny v průběhu celého filmu byl dobrý tah. Výběr herců taktéž nemohl dopadnout lépe. Nakouknutí do party feťáků a jejich problémů byl realistický, navíc atmosféru podtrhoval hodně dobrý soundtrack, sice je Trainspotting trochu nadhodnocený, ale rozhodně patří co se týče vyobrazení života drogově závislých mezi ty nejlepší.

  • 80%
    0
    0
    18. 2. 2017

    Trainspotting je kultovní záležitost a proto jsem šla na pokračování s velkejma obavama. Malou útěchou mi bylo, že se kormidla opět ujal Danny Boyle a že na natáčení kejvli všichni stáří známí. Potěší i mikroštěk Renton(ovi) i Spud(ovi) bejvlky, ale hlavně mikroštěk autora knižní předlohy Irvina Welsh(e) v roli Majkýho Forestra. Je jasný, že T2 s kultovní jedničkou prohrává ( což je pochopitelný a očekávaný ), ale i tak se s tím D. Boyle popasoval mistrovsky a jsem rád, že jsem se s touhle Renton(ovou) partičkou mohla zase setkat. Zub času je na hercích samozdřejmě znát, ale to nic nemění na tom, že opět řádí jako zamlada. T2 je po audiovizuální stránce na špičkové úrovni, samotnej příběh ani dialogy nenudí a tak tohle druhý ( a nejspíš i poslední ) setkání s touhle partou uteče jako voda.

  • 80%
    1
    0
    20. 12. 2016

    Co se Star Wars mytologie a světa týče, tak se mi Rogue One líbilo více, než Force Awakens. Je fajn vrátit se do známého světa, který je utlačovaný starým dobrým Impériem a ne nějakým Prvním Řádem. Fakt oceňuji a hodně mě překvapilo, že rebelové tu nejsou jen báječní muži v X-wingách, ale ukazuje se i jejich stinná stránka a jedna z hlavních postav dokonce odpráskne nevinnýho. Felicity Jones je kapitola sama pro sebe. Byla báječná a věřil jsem jí vše. Potěšil mne i scénář, který nebyl vůbec špatně vymyšlen a docela jsem žasnul nad digitálnímy kouzly, která umožnila prohánět se po plátně zesnulému Peteru Cushingovi. I když bylo vidět, že s ním není něco úplně v pořádku. Ben Mendelsohn byl důstojný záporák takže jedinné co bych vytkl je možná přílišná délka. Finální bitka mohla být kratší. Každopádně výborné rozvinutí Star Wars univerza a už teď se více těším na další spin off, než na regulérní epizodu.

  • 75%
    0
    0
    2. 12. 2016

    Třetí díl série Underworld a tentokrát náhled do středověku. Změna není ke škodě, protože nové prostředí i vztahy mezi postavami mají potenciál, který ve výsledku není bohužel naplno využit. Mnohým bude chybět především trochu matrixovská stylizace z minulých dílů.

  • 75%
    0
    0
    2. 12. 2016

    Lepší akce, smysluplná mytologie a ještě pohlednější Kate Beckinsale stále nestačí na alespoň solidní film. Série Underworld tak pro mě navždy zůstane nedotaženým výborným nápadem. Evolution sice mířil relativně vysoko, ale umořující klíčová bitka a triviální závěr všechno shazují.

  • 75%
    0
    0
    2. 12. 2016
    Underworld (2003)

    Příběh o upírech a vlkodlacích v celkem zajímavém a však nedomyšleném podání. Kate Beskinsale není špatná, ale těžko uvěřit, že v pohodě střílí s dvěma pistolema a je nesmrtelný zabiják. Zbytek obsazení je nudný. Celková ponurost filmu je hezky temná, ale neviděsí ani nenapíná.

1 2 3 dalsi posledni
Sdílet tuto stránku: 

Poslední aktivita

Sdílet tuto stránku:

Partneři: