66%
Atomic Blonde: Bez lítosti

Agentka MI6 Lorraine Broughtonová (Charlize Theron) je vyslána během studené války do Berlína, aby vyšetřila vraždu kolegy. (Freeman Ent.)

Recenze: Atomic Blonde: Bez lítosti

Kinobox.cz
50%

Hlavním tahákem filmu jsou bezpochyby akční scény a fyzické výkony Charlize TheronovÉ, která do sebe nechá mlátit, bodat, střílet, lesbicky se osouložit, zmrazit ve vaně, shodit do řeky, ba i bradavky ukáže! Bohužel, akční scény by mohly být natočeny lépe. Samozřejmě jsou lepší než třeba akční scény v českých filmech, ale ve srovnání s Johnem Wickem zaostávají.

Kinobox.cz
70%

Být scénář vyváženější a konec o něco méně zmatený, Wick by měl přímou konkurenci. Takhle mu Atomic Blonde kouká na záda. Na druhou stranu - v jednom momentu zabijáka Keanu Reevese překonává a to finální akcí na schodech.

47 059 bodů
6
Po úspěchu akční pecky John Wick se David Leitch vrátil s novým snímkem Atomic Blonde ve kterém prim hraje ženská hrdinka. Jenže zatímco u prvního jmenovaného měl snímek zcela jednoduchý děj a propracované akční pasáže,tak zde to trochu drhne. Scénář je zbytečně složitý a zcela jednoduchý příběh vypráví se zbytečnými oklikami. Akce je spíše průměrná a právě od té jsem očekával nejvíc. Nebýt dobrých herců,tak bych snímek ohodnotil snad ještě o nějaký ten stupeň hůře.
29 102 bodů
6
Atomic Blonde: Bez lítosti je pro mě typicky béčkový akční film. Mám ale pocit, že rozpočet a ambice byly vyšší. Davi Leitch mě v tomto případě spíše zklamal. Charlize Theron mi připadala místy až směšná a přehnané akční scény působily stejně tak. Americké pojetí rozděleného Berlína dopadlo velmi bledě. 60%.
28 299 bodů
9
Zapomeňte na vtípky o blondýnkách, agentka MI6 Lorraine Broughton  je na to hodně silný kalibr. Vlastně je to takový protipól vytvořený dle představ mužů. Tedy prý, ale ruku na srdce, nemohlo by na tom být nějaký ten kus pravdy? Máme tu další snímek natočený na základě komiksu, dle zdrojů pět let starého, a doslova vypadá jako zjevení. Nejde totiž o žádnou další super hrdinku mající superschopnosti. Různých agentů už máme více než dost a tak je na čase to genderově změnit. A změna se povedla. Charlie Theron roli zvládla naprosto úžasně a tak to vypadá, že pánové mají v této pozici velmi silnou konkurenci. Příběh se odehrává v Berlíně na sklonku studené války a viditelně si na tom dali tvůrci záležet. Taková výprava věrně podchycující dobu dlouho vidět nebyla. Dějově se sází na klasiku. Je tu mikročip obsahující seznam tajných agentů, o který mají samozřejmě zájem obě strany barikády. A to by nebylo, aby se tu také nevyskytoval dvojitý agent. Takže vývoj děje krapet předvídatelný, což trochu zamrzí, ale na druhou stranu, proč do doby studené války vymýšlet kdejaké blbosti. Akční scény jsou pastvou pro oči. Choreograficky nejzdařilejší je postavená na jednom dlouhém záběru odehrávající se na schodišti budovy, kde své mistrovství prokázal i kameraman. A výkon Charlie? Všechna čest. Snímek není brán nijak vážně. Celá atmosféra se nese v zábavném tónu za pomocí písničkového soundtracku největších hitů oné doby. Buď jak buď, tady se zdařilo. Nová ženská akční hrdinka rozhodně má potenciál.

Dodatečné informace

Původní název:
Atomic Blonde (více)