Magali Noël: Nejlepší filmy a seriály

7.0

Magali Noël: Filmy a seriály

  • Rvačka mezi muži
    Rvačka mezi muži (1955)
    FilmRole: Viviane
    Dnes již klasické dílo Rvačka mezi muži patří mezi nejlepší tzv. Film noir nebo-li žánru černého filmu a stal se vzorem pro mnohé filmy natočené v tomto duchu během dalších desetiletí, a to nejen ve Francii. Režisér Jules Dassin nepotřebuje k vyjádření napětí mnoho slov, černobílý obraz dodává dílu nevšední poezii a syrovost zároveň. Dassin vychází z autentického popisu prostředí pařížského podsvětí. O filmu lze směle říci, že je to vloupání zapsané do filmových dějin. Tony se po pěti letech vrací z vězení a pečlivě naplánuje poslední velkou loupež svého života. Samotné vyloupení klenotnictví proběhne podle plánu, ale pak do hry vstoupí náhoda a nepřátelský gang, který se pokusí všemi prostředky kořist ukrást. Neúprosná válka gangů si vyžádá krvavé oběti. Režisér Jules Dassin, který za svůj film získal v Cannes cenu za režii, si sám zahrál jednoho z gangsterů.
    81%
    Dnes již klasické dílo Rvačka mezi muži patří mezi nejlepší tzv. Film noir nebo-li žánru černého filmu a stal se vzorem pro mnohé filmy natočené v tomto duchu během dalších desetiletí, a to nejen ve Francii. Režisér Jules Dassin nepotřebuje k vyjádření napětí mnoho slov, černobílý obraz dodává dílu nevšední poezii a syrovost zároveň. Dassin vychází z autentického popisu prostředí pařížského podsvětí. O filmu lze směle říci, že je to vloupání zapsané do filmových dějin. Tony se po pěti letech vrací z vězení a pečlivě naplánuje poslední velkou loupež svého života. Samotné vyloupení klenotnictví proběhne podle plánu, ale pak do hry vstoupí náhoda a nepřátelský gang, který se pokusí všemi prostředky kořist ukrást. Neúprosná válka gangů si vyžádá krvavé oběti. Režisér Jules Dassin, který za svůj film získal v Cannes cenu za režii, si sám zahrál jednoho z gangsterů.
    1
  • Z
    Z (1969)
    FilmRole: Nick's Sister
    80%
    2
  • Amarcord
    Amarcord (1973)
    FilmRole: Gradisca
    Felliniho autobiografický film AMARCORD se odehrává v Rimini, režisérově rodišti, ve 30. letech. Fellini ve filmu vzpomíná na své dospívání, k němuž nutně náleží třeba i první erotické zážitky, tajné návštěvy kina či platonická láska. Film získal roku 1975 Oscara za nejlepší zahraniční film (v témž roce byl ve stejné kategorii nominován i na Zlatý glóbus), o rok později byl nominován na Oscara za režii a původní scénář. Fellini byl navíc oceněn dalšími cenami - mj. Cenou newyorských filmových kritiků, Stříbrnou stuhou Italského národního syndikátu novinářů a Davidem francouzského syndikátu filmových recenzentů.
    75%
    Felliniho autobiografický film AMARCORD se odehrává v Rimini, režisérově rodišti, ve 30. letech. Fellini ve filmu vzpomíná na své dospívání, k němuž nutně náleží třeba i první erotické zážitky, tajné návštěvy kina či platonická láska. Film získal roku 1975 Oscara za nejlepší zahraniční film (v témž roce byl ve stejné kategorii nominován i na Zlatý glóbus), o rok později byl nominován na Oscara za režii a původní scénář. Fellini byl navíc oceněn dalšími cenami - mj. Cenou newyorských filmových kritiků, Stříbrnou stuhou Italského národního syndikátu novinářů a Davidem francouzského syndikátu filmových recenzentů.
    3
  • Sladký život
    Sladký život (1960)
    FilmRole: Fanny
    • Filmbox+
    Italský film Sladký život režiséra Federica Felliniho je jedním z nejvýznamnějších děl světové filmové produkce posledních let. Není sevřeným filmovým dramatem, ale v podstatě řadou volně spojených příběhů a epizod, s nezvyklou otevřeností popisujících mravní rozklad vyšších společenských kruhů kapitalistické Itálie. Jeho ústřední postavou je novinář Marcello, člověk v podstatě vážný a seriózní, který však při své práci poznal sladký život vyšší společnosti a podlehl mu. Stává se hrdinou erotických skandálů, divokých večírků ve vilách a zámcích, zvrhajících se v pitky a orgie, prohýřených nocí, po nichž přichází kalné ráno, odhalující rub tohoto života. Dva lidé by mu mohli pomoci v jeho současné duševní krizi: filozofující spisovatel Steiner a mladičká dívenka Paola. První však končí těžko pochopitelnou sebevraždou a Paolin hlas, volající Marcella k lepšímu životu, je příliš slabý a zaniká ve všeobecné vřavě. Pro Marcella již není cesty zpátky. Film byl vyznamenán Velkou cenou na MFF v Cannes 1960 a mnoha dalšími mezinárodními cenami a uznáními. Na XIII. FFP 1962 získal jednu ze tří hlavních cen. Tímto dílem vtrhla do historie moderního filmu revoluce, nejen v Itálii, kde Sladký život vyvolal nevídaný skandál, především prudkou reakcí katolické církve, která mu udělila verdikt zapovězeného filmu, nepřístupného všem. Vzápětí však byl oceněn na canneském festivalu Zlatou palmou a stal se kasovně nejúspěšnějším Felliniho snímkem. Fellini provedl otevřený průřez italskou společností bez ohledu na všechna dosavadní tabu ve sféře morální, náboženské a erotické. Hlavní hrdina, bulvární novinář Marcello Rubini, kterého ztělesnil Marcello Mastroianni, je moderním Candidem procházejícím mravně rozpadlým světem a zároveň sám prožívá svůj soukromý a profesní debakl, neschopen provést zásadní krok pro svou záchranu. Film je strhující výpovědí v kaleidoskopu mistrně natočených scén, které nahlíženy v jejich reálnosti i metaforičnosti patří dnes už do klasiky moderní kinematografie: jmenujme aspoň Marcellovo noční extempore ve fontáně di Trevi s americkou sexbombou Sylvií (v podání živelné superženy Anity Ekberg) nebo luxusní party dekadentní římské aristokracie a vedle ní večírek snobských intelektuálů a pseudoumělců či závěrečné orgie znuděných bohatců ve Fregene. Ve všech Fellini jako bystrý, citlivý pozorovatel, aniž by ulpěl na vnějškové atraktivitě, pronikal k zastírané podstatě úpadku jedince i společnosti na sklonku 50. let. Tímto filmem zakrojil hluboko ostří svého tvůrčího vhledu do zkonvenčnělého umění a dodnes upoutává jako svrchovaně otevřený dialog talentovaného tvůrce se svou dobou.
    75%
    Italský film Sladký život režiséra Federica Felliniho je jedním z nejvýznamnějších děl světové filmové produkce posledních let. Není sevřeným filmovým dramatem, ale v podstatě řadou volně spojených příběhů a epizod, s nezvyklou otevřeností popisujících mravní rozklad vyšších společenských kruhů kapitalistické Itálie. Jeho ústřední postavou je novinář Marcello, člověk v podstatě vážný a seriózní, který však při své práci poznal sladký život vyšší společnosti a podlehl mu. Stává se hrdinou erotických skandálů, divokých večírků ve vilách a zámcích, zvrhajících se v pitky a orgie, prohýřených nocí, po nichž přichází kalné ráno, odhalující rub tohoto života. Dva lidé by mu mohli pomoci v jeho současné duševní krizi: filozofující spisovatel Steiner a mladičká dívenka Paola. První však končí těžko pochopitelnou sebevraždou a Paolin hlas, volající Marcella k lepšímu životu, je příliš slabý a zaniká ve všeobecné vřavě. Pro Marcella již není cesty zpátky. Film byl vyznamenán Velkou cenou na MFF v Cannes 1960 a mnoha dalšími mezinárodními cenami a uznáními. Na XIII. FFP 1962 získal jednu ze tří hlavních cen. Tímto dílem vtrhla do historie moderního filmu revoluce, nejen v Itálii, kde Sladký život vyvolal nevídaný skandál, především prudkou reakcí katolické církve, která mu udělila verdikt zapovězeného filmu, nepřístupného všem. Vzápětí však byl oceněn na canneském festivalu Zlatou palmou a stal se kasovně nejúspěšnějším Felliniho snímkem. Fellini provedl otevřený průřez italskou společností bez ohledu na všechna dosavadní tabu ve sféře morální, náboženské a erotické. Hlavní hrdina, bulvární novinář Marcello Rubini, kterého ztělesnil Marcello Mastroianni, je moderním Candidem procházejícím mravně rozpadlým světem a zároveň sám prožívá svůj soukromý a profesní debakl, neschopen provést zásadní krok pro svou záchranu. Film je strhující výpovědí v kaleidoskopu mistrně natočených scén, které nahlíženy v jejich reálnosti i metaforičnosti patří dnes už do klasiky moderní kinematografie: jmenujme aspoň Marcellovo noční extempore ve fontáně di Trevi s americkou sexbombou Sylvií (v podání živelné superženy Anity Ekberg) nebo luxusní party dekadentní římské aristokracie a vedle ní večírek snobských intelektuálů a pseudoumělců či závěrečné orgie znuděných bohatců ve Fregene. Ve všech Fellini jako bystrý, citlivý pozorovatel, aniž by ulpěl na vnějškové atraktivitě, pronikal k zastírané podstatě úpadku jedince i společnosti na sklonku 50. let. Tímto filmem zakrojil hluboko ostří svého tvůrčího vhledu do zkonvenčnělého umění a dodnes upoutává jako svrchovaně otevřený dialog talentovaného tvůrce se svou dobou.
    4
  • Les rendez-vous d'Anna
    Les rendez-vous d'Anna (1978)
    FilmRole: Ida
    75%
    5
  • Divadlo Raye Bradburyho
    Divadlo Raye Bradburyho (1985)
    Seriál
    74%
    6
  • Mörderspiel
    Mörderspiel (1961)
    FilmRole: Eva Troger
    Klaus vraždí ženy. Poté, co zabije další dívku, ho jeho kamarád Kersten uvidí, jak opouští dům jeho poslední oběti. Kersten ho sveze a Klaus začne plánovat jeho smrt. Přece jen je svědek. Nikdo jiný nemůže říct, že tam Klaus byl, kromě Kerstena. Rozhodnou se jít na večírek. Je tam i Klausova nešťastná manželka. Stejně jako spousta dalších lidí. Zabít Kerstena bude obtížné. Pak všichni hrají hru, která se jmenuje... Vražedná párty!
    Žánry:Krimi
    70%
    Klaus vraždí ženy. Poté, co zabije další dívku, ho jeho kamarád Kersten uvidí, jak opouští dům jeho poslední oběti. Kersten ho sveze a Klaus začne plánovat jeho smrt. Přece jen je svědek. Nikdo jiný nemůže říct, že tam Klaus byl, kromě Kerstena. Rozhodnou se jít na večírek. Je tam i Klausova nešťastná manželka. Stejně jako spousta dalších lidí. Zabít Kerstena bude obtížné. Pak všichni hrají hru, která se jmenuje... Vražedná párty!
    Žánry:Krimi
    7
  • Ragazza in vetrina, La
    Ragazza in vetrina, La (1961)
    FilmRole: Chanel
    Romantické drama, zčásti zasazené do Amsterdamu, vypráví obyčejný příběh, který začíná v holandské hornické oblasti s drsnými podmínkami. Dva horníci, Italové Federico a Vincenzo, se společně vydávají do amsterdamské čtvrti červených světel, kde ženy pózují ve výlohách pro potenciální zákazníky. Tam se dvojice setkává s Else a Carrel, které jsou ochotné opustit své výlohy a strávit s muži víkend v letovisku. Else se brzy zamiluje do Vincenza a zdá se, že budoucnost obou prostitutek i horníků vypadá slibněji.
    Žánry:Drama
    69%
    Romantické drama, zčásti zasazené do Amsterdamu, vypráví obyčejný příběh, který začíná v holandské hornické oblasti s drsnými podmínkami. Dva horníci, Italové Federico a Vincenzo, se společně vydávají do amsterdamské čtvrti červených světel, kde ženy pózují ve výlohách pro potenciální zákazníky. Tam se dvojice setkává s Else a Carrel, které jsou ochotné opustit své výlohy a strávit s muži víkend v letovisku. Else se brzy zamiluje do Vincenza a zdá se, že budoucnost obou prostitutek i horníků vypadá slibněji.
    Žánry:Drama
    8
  • Champs-Elysées
    Champs-Elysées (1982)
    Seriál
    67%
    9
  • Velké manévry
    Velké manévry (1955)
    FilmRole: Thérèse, la chanteuse

    Francouzská komedie režiséra René Claira. Místo děje je malé posádkové městečko, hlavní osoby příběhu jsou záletný poručík 33. regimentu dragounů Armand de la Verne a krásná rozvedená Pařížanka Marie-Louise Riviérová. Zápletka filmu je jednoduchá: poručík se vsadil o slavnostní večeři na rozloučenou před odjezdem na velké manévry, že do určené lhůty se stane milencem ženy, již mu určí náhoda. Los padne na Marii-Louise. Poručíkovi se přihodí pro něho nezvyklá věc – zamiluje se poprvé v životě. Marie-Louise se však dozví o potupné sázce, a přestože Armanda miluje, odmítne jej. (FILMOVÝ PŘEHLED 25 / 1956)

    Malé posádkové městečko je co chvíli vzrušeno vojenskou parádou. Znovu a znovu se ženy se zalíbením dívají na vojáky v pěkných uniformách. Jedním z nich je Armand de la Verne, sukničkářský poručík 33. regimentu dragounů, jenž se před odjezdem na velké manévry vsadí s přáteli, že se do určené lhůty stane milencem ženy, kterou mu určí náhoda. Los padne na rozvedenou Marii-Louise, která se nedávno přistěhovala z Paříže. Poručíkovi se však přihodí pro něho nezvyklá věc - poprvé v životě se skutečně zamiluje. Krásná a elegantní žena mu ale dává najevo, že u ní nemá žádnou šanci uspět, a naopak se sbližuje s jiným důstojníkem. Celé město sleduje soutěžení obou soků. Když už se zdá, že přece jen bude mít Armand štěstí, dovídá se obletovaná žena o potupné sázce.

    66%

    Francouzská komedie režiséra René Claira. Místo děje je malé posádkové městečko, hlavní osoby příběhu jsou záletný poručík 33. regimentu dragounů Armand de la Verne a krásná rozvedená Pařížanka Marie-Louise Riviérová. Zápletka filmu je jednoduchá: poručík se vsadil o slavnostní večeři na rozloučenou před odjezdem na velké manévry, že do určené lhůty se stane milencem ženy, již mu určí náhoda. Los padne na Marii-Louise. Poručíkovi se přihodí pro něho nezvyklá věc – zamiluje se poprvé v životě. Marie-Louise se však dozví o potupné sázce, a přestože Armanda miluje, odmítne jej. (FILMOVÝ PŘEHLED 25 / 1956)

    Malé posádkové městečko je co chvíli vzrušeno vojenskou parádou. Znovu a znovu se ženy se zalíbením dívají na vojáky v pěkných uniformách. Jedním z nich je Armand de la Verne, sukničkářský poručík 33. regimentu dragounů, jenž se před odjezdem na velké manévry vsadí s přáteli, že se do určené lhůty stane milencem ženy, kterou mu určí náhoda. Los padne na rozvedenou Marii-Louise, která se nedávno přistěhovala z Paříže. Poručíkovi se však přihodí pro něho nezvyklá věc - poprvé v životě se skutečně zamiluje. Krásná a elegantní žena mu ale dává najevo, že u ní nemá žádnou šanci uspět, a naopak se sbližuje s jiným důstojníkem. Celé město sleduje soutěžení obou soků. Když už se zdá, že přece jen bude mít Armand štěstí, dovídá se obletovaná žena o potupné sázce.

    10
  • Assassins et voleurs
    Assassins et voleurs (1956)
    FilmRole: Madeleine Ferrand, la maîtresse de Philippe
    66%
    11
  • Satyrikon
    Satyrikon (1969)
    FilmRole: Fortunata

    Na počátku 60. let měl za sebou Federico Fellini osm a půl filmu (ta "půlka" se vztahuje k filmu Boccaccio 70, u něhož se o režii dělil s V. De Sicou, M. Monicellim a L. Viscontim). A taky velkou tvůrčí krizi. Paradoxně právě ta mu pomohla k dalšímu triumfu: vypovídal se z ní totiž ve filmu 8 1/2 (1963) tak originálně a působivě, že mu vynesla v roce 1964 Oscara za Nejlepší cizojazyčný film. V příštím roce byla uvedena ještě Giulietta a duchové.

    Satyrikon (1968) natočil Fellini podle fragmentů antického románu Gaia Petronia Arbitera. Na scénáři s ním spolupracoval nový "člen týmu", Bernardino Zapponi, který je podepsán i pod filmy jiných režisérů (Nová strašidla, Horalka). V osobité alegorii lze najít jak prvky společné s obrazem společnosti v Sladkém životě, tak velké výtvarné vize jako v pozdějším filmu Roma. Jakási starověká road movie o putování mladíků Encolpia a Ascylta nás provádí v prvním plánu zároveň surrealisticky i často až naturalisticky viděným antickým světem hostin, orgií, úchylek a výstředností, v druhém pak oťukává skryté oblasti lidské mysli. Bortící se hodnoty římského impéria symbolizovaného zříceným obrovským nevěstincem, zvrácené hodnoty, únik před novým tyranem do neznáma na moře... Felliniho Satyrikon překypuje obrazy a významy, na rozdíl od předcházející tvorby je nezakrývaně stylizovaný v hereckém projevu i ve výpravě (z velké části natáčený výjimečně v ateliérech, podle skic samotného režiséra).

    Satyrikon je první z trojice velkých dobových fresek (ony druhé dvě jsou Casanova Federica Felliniho (1976), A loď pluje (1983) - a zahájil tak režisérovo druhé tvůrčí období. Byl nominován na Oscara za Nejlepší režii.

    65%

    Na počátku 60. let měl za sebou Federico Fellini osm a půl filmu (ta "půlka" se vztahuje k filmu Boccaccio 70, u něhož se o režii dělil s V. De Sicou, M. Monicellim a L. Viscontim). A taky velkou tvůrčí krizi. Paradoxně právě ta mu pomohla k dalšímu triumfu: vypovídal se z ní totiž ve filmu 8 1/2 (1963) tak originálně a působivě, že mu vynesla v roce 1964 Oscara za Nejlepší cizojazyčný film. V příštím roce byla uvedena ještě Giulietta a duchové.

    Satyrikon (1968) natočil Fellini podle fragmentů antického románu Gaia Petronia Arbitera. Na scénáři s ním spolupracoval nový "člen týmu", Bernardino Zapponi, který je podepsán i pod filmy jiných režisérů (Nová strašidla, Horalka). V osobité alegorii lze najít jak prvky společné s obrazem společnosti v Sladkém životě, tak velké výtvarné vize jako v pozdějším filmu Roma. Jakási starověká road movie o putování mladíků Encolpia a Ascylta nás provádí v prvním plánu zároveň surrealisticky i často až naturalisticky viděným antickým světem hostin, orgií, úchylek a výstředností, v druhém pak oťukává skryté oblasti lidské mysli. Bortící se hodnoty římského impéria symbolizovaného zříceným obrovským nevěstincem, zvrácené hodnoty, únik před novým tyranem do neznáma na moře... Felliniho Satyrikon překypuje obrazy a významy, na rozdíl od předcházející tvorby je nezakrývaně stylizovaný v hereckém projevu i ve výpravě (z velké části natáčený výjimečně v ateliérech, podle skic samotného režiséra).

    Satyrikon je první z trojice velkých dobových fresek (ony druhé dvě jsou Casanova Federica Felliniho (1976), A loď pluje (1983) - a zahájil tak režisérovo druhé tvůrčí období. Byl nominován na Oscara za Nejlepší režii.

    12
  • Boulevard
    Boulevard (1960)
    FilmRole: Jenny Dorr, l'artiste chorégraphie
    Boulevard sleduje Georgese 'Jojo' Castagniera, dospívajícího mladíka žijícího v chudém pokoji pod střechou činžovního domu v pařížské čtvrti Pigalle. Utekl z domova, když si uvědomil, že ho jeho nevlastní matka od prvního dne nenávidí. Mezi mnoha Jojovými sousedy je i nádherná Jenny Dorrová, tanečnice z nočního klubu, o jejíž lásce sní. K Jojovu zklamání se však Jenny stane milenkou Dickyho, bývalého boxera, který tráví čas poflakováním se po kavárnách v Pigalle. Jojo nemá stálou práci, ale své finanční závazky zvládá díky řadě příležitostných prací. Zkouší prodávat časopisy, což se mu na chvíli daří, i když pózování jako Narcis pro dva homosexuální umělce se ukáže být tak trochu katastrofou. Nakonec si získá Mariettu, jednu ze svých dalších sousedek a dívku, která se k jeho věku hodí více. Když se však věci opravdu pokazí, Jojo se stane zoufalým a pokusí se spáchat sebevraždu skokem ze střechy své budovy.
    Žánry:DramaLGBTQ+
    64%
    Boulevard sleduje Georgese 'Jojo' Castagniera, dospívajícího mladíka žijícího v chudém pokoji pod střechou činžovního domu v pařížské čtvrti Pigalle. Utekl z domova, když si uvědomil, že ho jeho nevlastní matka od prvního dne nenávidí. Mezi mnoha Jojovými sousedy je i nádherná Jenny Dorrová, tanečnice z nočního klubu, o jejíž lásce sní. K Jojovu zklamání se však Jenny stane milenkou Dickyho, bývalého boxera, který tráví čas poflakováním se po kavárnách v Pigalle. Jojo nemá stálou práci, ale své finanční závazky zvládá díky řadě příležitostných prací. Zkouší prodávat časopisy, což se mu na chvíli daří, i když pózování jako Narcis pro dva homosexuální umělce se ukáže být tak trochu katastrofou. Nakonec si získá Mariettu, jednu ze svých dalších sousedek a dívku, která se k jeho věku hodí více. Když se však věci opravdu pokazí, Jojo se stane zoufalým a pokusí se spáchat sebevraždu skokem ze střechy své budovy.
    Žánry:DramaLGBTQ+
    13
  • Bekenntnisse des Hochstaplers Felix Krull
    Bekenntnisse des Hochstaplers Felix Krull (1982)
    SeriálRole: Mme Houpflé
    64%
    14
  • Des femmes disparaissent
    Des femmes disparaissent (1959)
    FilmRole: Coraline Merlin
    Pierre Rossi a Beatrice žijí ve stejném činžovním domě v Marseille a milují se. Jedné noci Beatrice opustí svůj byt. Pierre tuší, že jeho snoubenka jde na schůzku, ale neřekne mu víc. Znepokojený Pierre ji sleduje, ale je napaden a dva muži, Tom a Nasol, kteří pracují pro Quaglia, jednoho z bossů města, mu ukradnou doklady. Později Quaglio zabije Nasola a tělo uloží do garáže, přičemž poblíž zanechá Pierrovy doklady. Pierreovi se podaří sledovat Toma do vily, kam bylo pozváno několik mladých žen. Pierre s hrůzou zjistí, že toto místo je ústředím obchodu s bílým masem.
    Žánry:Krimi
    62%
    Pierre Rossi a Beatrice žijí ve stejném činžovním domě v Marseille a milují se. Jedné noci Beatrice opustí svůj byt. Pierre tuší, že jeho snoubenka jde na schůzku, ale neřekne mu víc. Znepokojený Pierre ji sleduje, ale je napaden a dva muži, Tom a Nasol, kteří pracují pro Quaglia, jednoho z bossů města, mu ukradnou doklady. Později Quaglio zabije Nasola a tělo uloží do garáže, přičemž poblíž zanechá Pierrovy doklady. Pierreovi se podaří sledovat Toma do vily, kam bylo pozváno několik mladých žen. Pierre s hrůzou zjistí, že toto místo je ústředím obchodu s bílým masem.
    Žánry:Krimi
    15
  • Totò e Cleopatra
    Totò e Cleopatra (1963)
    FilmRole: Cleopatra
    62%
    16
  • Astragale, L'
    Astragale, L' (1968)
    FilmRole: Krawatten Annie
    61%
    17
  • Elena a muži
    Elena a muži (1956)
    FilmRole: Lolotte
    59%
    18
  • Paolo Barca, maestro elementare, praticamente nudista
    Paolo Barca, maestro elementare, praticamente nudista (1975)
    FilmRole: Signora cacchiò
    58%
    19
  • La fidélité
    La fidélité (2000)
    FilmRole: La mère de clélia
    57%
    20
  • O.S.S. 117 n'est pas mort
    O.S.S. 117 n'est pas mort (1952)
    FilmRole: Muriel Rousset
    57%
    21
  • Tempo degli assassini, Il
    Tempo degli assassini, Il (1975)
    FilmRole: Rossana
    56%
    22
  • Tropic of Cancer
    Tropic of Cancer (1970)
    FilmRole: The Princess
    55%
    23
  • Marziani hanno dodici mani, I
    Marziani hanno dodici mani, I (1964)
    FilmRole: Matilde Bernabei
    53%
    24
  • Qu'est-ce qui fait courir David?
    Qu'est-ce qui fait courir David? (1982)
    FilmRole: Sarah
    53%
    25
  • Das Todesauge von Ceylon
    Das Todesauge von Ceylon (1963)
    FilmRole: Gaby
    52%
    26
  • Il colpo segreto di d'Artagnan
    Il colpo segreto di d'Artagnan (1962)
    FilmRole: Carlotta
    D'Artagnan a Porthos obdrží rozkaz od samotného kardinála Richelieua, mocné postavy francouzské církve, aby odhalili spiknutí proti králi Ludvíku XIII. D'Artagnan se v přestrojení za mnicha infiltruje do kostela, kde se spiklenci scházejí. Je však prozrazen a uniknout může jen s pomocí Porthose. Mezitím se vévoda z Montresantu pokouší donutit svou schovanku, aby na něj přepsala veškerý svůj majetek a on tak mohl podpořit vlámská vojska. Vévodkyně to odmítne a je se svou služebnou poslána do Bresconu. D'Artagnan a Porthos se rozhodnou ženy sledovat…
    51%
    D'Artagnan a Porthos obdrží rozkaz od samotného kardinála Richelieua, mocné postavy francouzské církve, aby odhalili spiknutí proti králi Ludvíku XIII. D'Artagnan se v přestrojení za mnicha infiltruje do kostela, kde se spiklenci scházejí. Je však prozrazen a uniknout může jen s pomocí Porthose. Mezitím se vévoda z Montresantu pokouší donutit svou schovanku, aby na něj přepsala veškerý svůj majetek a on tak mohl podpořit vlámská vojska. Vévodkyně to odmítne a je se svou služebnou poslána do Bresconu. D'Artagnan a Porthos se rozhodnou ženy sledovat…
    27
  • The Man Who Had Power Over Women
    The Man Who Had Power Over Women (1970)
    FilmRole: Mrs. Franchetti
    • Netflix
    50%
    28
  • Syn sladké Caroline
    Syn sladké Caroline (1955)
    FilmRole: Térésa
    Třetí část volné trilogie o bouřlivém životě krásné Caroline završuje příběh jejího ztraceného dítěte - syna sladké Caroline. Děj filmu nás zavádí do Španělska do doby prvního císařství. Španělský šlechtic Juan d'Aranda se rozhodne, že se připojí k povstalcům, kteří bojují proti francouzským okupantům. Ti však jsou ke šlechtici velmi nedůvěřiví a velitel nařídí d'Arandu popravit. Juanovi se podaří uprchnout, ale je zatčen francouzskými vojáky. Kdo je ve skutečnosti okouzlující a statečný šlechtic, který se dozví, že je Francouz? Žijí jeho rodiče dosud?
    Žánry:Romantický
    49%
    Třetí část volné trilogie o bouřlivém životě krásné Caroline završuje příběh jejího ztraceného dítěte - syna sladké Caroline. Děj filmu nás zavádí do Španělska do doby prvního císařství. Španělský šlechtic Juan d'Aranda se rozhodne, že se připojí k povstalcům, kteří bojují proti francouzským okupantům. Ti však jsou ke šlechtici velmi nedůvěřiví a velitel nařídí d'Arandu popravit. Juanovi se podaří uprchnout, ale je zatčen francouzskými vojáky. Kdo je ve skutečnosti okouzlující a statečný šlechtic, který se dozví, že je Francouz? Žijí jeho rodiče dosud?
    Žánry:Romantický
    29
  • Pravda o Charliem
    Pravda o Charliem (2002)
    FilmRole: Mysterious Woman in Black
    • SkyShowtime
    • iTunes
    48%
    30
  • Kyrkoherden
    Kyrkoherden (1970)
    FilmRole: Countess
    Během čarodějnického procesu v sedmnáctém století je žena obviněna z čarodějnictví a upálena na hranici. Čarodějnice prokleje vesnického kněze, který prosadil její obvinění, a slibuje, že její potomci ji pomstí. Za vlády Karla se knězův syn ujímá funkce faráře a dcera čarodějnice ho očaruje, takže trpí neustálou erekcí. To je samozřejmě pro faráře velmi trapné. Místní ženy musí zasáhnout a pokusit se napravit situaci.
    Žánry:Komedie
    42%
    Během čarodějnického procesu v sedmnáctém století je žena obviněna z čarodějnictví a upálena na hranici. Čarodějnice prokleje vesnického kněze, který prosadil její obvinění, a slibuje, že její potomci ji pomstí. Za vlády Karla se knězův syn ujímá funkce faráře a dcera čarodějnice ho očaruje, takže trpí neustálou erekcí. To je samozřejmě pro faráře velmi trapné. Místní ženy musí zasáhnout a pokusit se napravit situaci.
    Žánry:Komedie
    31
  • Marťani, jděte domů
    Marťani, jděte domů (1989)
    Film
    29%
    32

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.