Tom Hardy
Komentáře

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
  • 70%
    0
    0
    17. 1. 2021

    Tři různé filmy v jednom. Buď člověk přistoupí na tu hru s otáčející se mincí a začne se tím bavit, nebo ho zvolený přístup otráví a autoři ho ztratí. V rámci přijatelnosti je zřejmě nejvděčnější první třetina, která si podává ruku s úspornými thrillery alá Telefonní budka a Pohřben zaživa. Pak film přešlápne směrem k Overlordu, ovšem za pomoci twistu, který se nedaří tak úplně hladce prodat. Není složité pochopit, proč ho scenáristé zvolili jako motivaci pro hlavní hrdinku, jen to zkrátka úplně správně nezaklapne. A pak přijde finální fight, který je něčím jako... Rambo pro moderní svobodné mámy? Wow. Ve finále už film tak tlačí na pilu, že vlastně jen chybí, aby skřet sundal masku a pod ní se ukrýval Nicolas Cage. JENŽE já měl vždycky slabost pro akční osmdesátky a Shadow in the Cloud na mě působí jako jejich ozvěna v ženském uchopení. Vždyť to, jak si na konci utrhne hrdinka rukáv, než jde na věc, v případě takového Slye bychom kdysi řvali nadšením. Tak proč potlesk za pět minut akční slávy nedopřát i Chloë Grace Moretz, která je v hlavní roli výborná. Roseanne Liang se každopádně nepředvedla ve špatném světle. Scénář je diskutabilní, ale její režie je vážně hodně dobrá. Takhle nějak bych si představoval, že by se měla pumpovat energie do Wonder Woman. Ve výsledku určitě rozporuplný film, ale v jednotlivostech natolik našlapaný, že mu to rád odpustím. A soundtrack Mahuia Bridgman-Cooper nejlepší za hodně dlouhou dobu.

  • 60%
    0
    0
    16. 1. 2021
    Duše (2020)

    Chyběl mi tam krůček navíc, díky němuž bych šel s postavami a nervózně vyhlížel, co se ukrývá za zavřenými dveřmi. Mám pocit, že tu nebylo nejšťastnější rozdání karet, protože se víceméně nabízí jen pár variant řešení. Je to jako dívat se na detektivku, kde tvůrci představí dva podezřelé a tím to hasne. Doufal jsem, že zrovna v případě Pixaru najdou nějaké nečekané řešení, které na konci z předem vyjetých kolejí vybruslí, ale to se bohužel nestalo. Duši nelze upřít silné emoce i skvělé gagy, zatímco však "tam nahoře" se hýří nápady, na zemi to bylo jen tajtrdlíkování v duchu animovaných skečů (příliš nepomáhá i to, že vedlejší postavy z Joeova života vesměs působí jako nezajímavá výplň). V jednotlivých momentech každopádně Pixar nadále fascinuje tím, jak nápaditě umí vytvářet (s)nové světy. Celek ale tentokrát neohromí. Animák Charlie: Všichni pejskové jdou do nebe, v němž hrdina také urputně bojuje proti vlastní smrti, ve mně nechal před lety mnohem silnější otisk. Duši si nakonec budu pamatovat paradoxně hlavně pro to, že v něm můj oblíbený gay moderátor mluví postavu, co kormidluje růžový koráb (což mi postě přišlo vrcholně absurdní, ať už šlo nebo nešlo o záměr)...

  • 60%
    0
    0
    30. 12. 2020

    Prazvláštní film, který jakoby nedokáže udržet myšlenku, přestože jde evidentně za konkrétním cílem. Začne to jako nějaké rozverné dobrodružství z osmdesátek (souboj Amazonek), aby se poté otočila nálada o 180° a na scénu nastoupila friendly neighborhood Wonder Woman. Více to v úvodní akci připomíná svou nadsázkou parodujícího Posledního akčního hrdinu než upřímně naivní staré komiksové sešity. No a pak Jenkins znovu změní náladu, opustí veškerá žánrová pozlátka a začne budovat drama o třech proměnných. Jakkoli motivace klíčových hráčů nejsou hloupé, nedaří se jít pod povrch, ani dostatečně tlačit na pilu. Ostatně, i něco tak silného jako motiv člověka, jemuž "vezmou" tělo a tím ho de facto připraví o život, se vůbec neřeší. Finále je pak nejspornější moment. Cení se snaha o to vyhnout se dalšímu digitálnímu bordelu, ale nejsem si jistý, jestli mě Diane svým dialogem opravdu přesvědčila. Wonder Woman 1984 určitě není nejhorší komiksová adaptace, jaká kdy vznikla. Jde ale o dost nesourodý patvar, který má dobré jednotlivosti, ale nefunkční celky. Gal Gadot každopádně zůstává uhrančivou divou filmového světa. A je otázkou, jestli by bez ní nebylo hodnocení mnohem kritičtější.

  • 50%
    0
    0
    19. 12. 2020
    Breach (2020)

    KONEČNĚ na to došlo a Willis přesedlal z "nejhorších akčních filmů své kariéry" na vlnu laciných ujetin po vzoru Nicolase Cage. Breach nemá originálního vůbec nic. Je to bastard všech slavnějších tatínků, Vetřelcem a Horizontem události počínaje a Doomem, Věcí a Pasažéry konče. Ale John Suits má sci-fi žánr opravdu rád a napíná všechny svoje nadšenecké síly, aby z toho dostal aspoň koukatelný výsledek. Lépe mu rozhodně šlape první polovina, kde se buduje setup, chlastající Willis trousí jednu hlášku za druhou (!) a do toho vypadá, že ho tentokrát natáčení i bavilo (!!). Ani Thomas Jane není ve své přepálené roli admirála špatný (jeho výkon je takové to "za hranou, až to vlastně baví"), ale má ryze čestnou miniroličku. Zato Cody Kearsley v hlavní roli filmu nic nedává. Ne, že by byl vyloženě nesnesitelný, ale ústřední tahoun zkrátka vypadá (a působí) jinak. V druhé půli se přidá na akci a tady už Suits režijně moc nestíhá. Ale jako ozvěna béčkových sci-fi osmdesátek (pokud člověk přejde laciné efekty a až vzácně mizerný "blik" u střelby zbraní) to vlastně ale docela funguje. Palec nahoru za design lodi, který mi přišel poctivě oldschoolový. 50% s tím, že tohle si i rád někdy dám znovu.

  • 30%
    1
    0
    25. 11. 2020

    Upřímně jsem nečekal, že to bude až taková rána na solar. V rámci atmosféry hrozně nedotažené, v motivacích postav (respektive v tom, jak mění své chování mezi scénami) okatě odkazující k tomu, že tady se opravdu dramaticky stříhalo. A psychologicky až komicky naivní a neschopné jít za cílem. Zkrátka to vůbec nedrží pohromadě a ani konec to ve své přepálenosti už nezachrání. Jediným dobrým nápadem je plyšový kamarád na ruce. Tohle překvapení mělo jako jediné nějaké emoce. Zbytek těžká bída, která v sobě opravdu klopotně kombinuje Horizont události, Snídaňový klub a X-Meny. Film, který si neumí udržet tak základní věc jako je akcent postav, se zkrátka těžko bere jakkoli na milost.

  • 65%
    0
    0
    24. 11. 2020
    Boss Level (2020)

    V rámci zvolených pravidel hodně slušná blbinka, která rozumně vynechává expozici, protože by šlo jen o čekání na Godota a podstatné informace celkem intuitivně dávkuje napříč jednotlivými levely. Carnahan si až na pár momentů hlídá slušné tempo, co mu ale tentokrát lehce ujelo je vizuál. Nevím, jestli neměl tolik peněz, kolik je zvyklý, nebo jen zkrátka chtěl snímek od svých předchozích kousků odlišit, ale vypadá to tak nějak lacině. Být to podpořené stylem snímání jako v Cranku, možná by to prošlo, ale zdejší přístup spíš pokukuje po Scottu Pilgrimovi (a vedle něj vypadá Boss Level jako YouTube video). Ale nápady to má, zábava nechybí, dobré hlášky také ne. Jen ty emoce, tam je Carnahan trochu na štíru. Když má jednoduchý motiv jako přežití (viz Mezi vlky), ještě je docela doma. Ale u rozpadlé rodiny tak trochu ztrácí pevnou půdu pod nohama (a film v tu chvíli dost usíná). Grillo je v hlavní roli výborný a jsem rád, že konečně dostal i trochu stylovou postavu. Obsazení vedlejších rolí nevyužité. Watts, Gibson, Yeoh, Jeong i Wallis nemají co hrát. Když už třískat hvězdy do pidirolí, chápal bych je ve skvadře zabijáků. Takhle se jejich obsazení míjí účinkem. Na druhou stranu i Gibson na druhé straně je hrubě nevyužitý (tu postavu mohl hrát v současném nastavení doslova kdokoli). A konec svým "divák si rozhodne" přístupem vrcholně neuspokojivý. Pobavilo, ale Na hraně zítřka je v pojetí akční časové smyčky kvalitou přeci jen úplně jinde.

  • 10%
    0
    0
    20. 11. 2020
    Jiu Jitsu (2020)

    Vlastně nevadí, že má Jiu Jitsu směšnou digitální krev, ve výrazivu koženou hlavní hvězdu, nezajímavého záporáka "chci být Predátor, ale rozpočet byl jen na padouchy alá Power Rangers" i debilní děj. To všechno je v tomhle případě opravdu jedno. Ten film je totiž doslova napěchovaný akcí a má před kamerou hned několik schopných borců, ale tak nedynamické a v tempu absolutně nefungující bojové scény by jeden pohledal. Přitom to neprasí, jak to u laciných béček bývá, rychlostřih. Jen se tu nějakým zázrakem povedlo, že to vůbec, ale vůbec netáhne. A to z toho dělá v podstatě nedívatelný film.

  • 70%
    0
    0
    9. 11. 2020

    Pubertální verze všech těch moderních kriminálek s geniálním hrdinou, která si očividně hodně jako inspiraci bere Měsíční svit (ona ta Cybill Shepherd tu jako Maddy nebude náhodou). James Roday však není Bruce Willis a všechny ty hrátky jsou více povrchní než opravdu nápaditě bořící zažité vzorce (kdo by řekl, že o 20 let starší seriál bude mít v tomhle navrch). Ale má to své kouzlo, o tom žádná. I když je většina nápadů na první dobrou, řada z nich dokáže nahlas rozesmát a i některé žánrové epizody se opravdu moc vyvedly (nejvíce mi asi utkvěl v paměti slasher). Agentura Jasno se divákům hodně podbízí a od první minuty jim kulometně mete do tváře, že by se měli bavit. Upřímně to ale trvá, protože zdejší postavy nepřirostou k srdci zdaleka tak rychle (hodně pomáhá Seanův otec, jehož vztahové epizodky se synem jsou opravdu skvělé). Agentura Jasno nemá na špičku ve svém oboru, ale když jí člověk dá šanci, umí se nakonec dostat pod kůži.

  • 60%
    0
    0
    25. 10. 2020

    Omáčka skvělá. Pěkný vizuál, hodně gagů v pozadí, tentokrát dobře využití herci/kamarádíčci pro vedlejší role a termoska je samozřejmě top legenda, která si zaslouží vlastní spin-off. Ale Hubie je samo o sobě postava téměř nesnesitelná a na rozdíl do Nickyho i bezdůvodně retardovaná. Korunu tomu pak nasazuje, když po někom takovém hází očko Claire, která si odběhla z Takové moderní rodinky užít celovečerní halloweenský speciál. SKORO mě Sandler tou postavou odradil, ale vše ostatní mi tak moc (v dobrém slova smyslu) připomnělo osmdesátkové americké komedie, že jsem se vlastně dost slušně bavil. Takže za mě rozhodně (po Vraždě na jachtě) nejlepší komediální sandlerovka vytvořená exkluzivně pro Netflix.

  • Sacha Baron Cohen přivádí zpátky k životu svou nejslavnější fiktivní postavu, aby znovu ukázal světu, v jak absurdní realitě někteří lidé žijí. Zatímco však před čtrnácti lety mohly některé výpovědi šokovat, v roce 2020, kdy lidé útočí vidlemi na vysílače 5G, placatá zem je zase v kurzu, jeden prezident radí lidem léčit covid-19 injekcemi s desinfekcí a jiný má v počítači dětské porno, už vstup do stejné řeky úplně nefunguje. Částečně i proto, že sám Borat/Cohen už je příliš známý na to, aby opravdu zajímavě lidi nachytal (minimálně to tak tady na mě působilo). Párkrát jsem se nahlas zasmál, ale většinu času šilhal po ovladači a chtěl přetáčet. Jako "datadisk" k jedničce celkem ok, jako plnohodnotné pokračování už moc ne.

  • 50%
    0
    0
    29. 9. 2020

    O něco lepší než Die Hart, ale pořád příliš zkratkovité, neučesané a neschopné prezentovat Quibi formát jako životaschopnou a hlavně smysluplnou formu pro seriálovou produkci. Moc nepomáhá ani to, že hlavnímu duu by to více slušelo, kdyby si prohodili role. Nebyla to vyložená bolest, ale není důvod, proč tuhle kopii filmu z roku 1993 doporučit.

  • 5%
    0
    0
    29. 9. 2020
    Hard Kill (2020)

    Peklo, které nemá vůbec nic. Nevadí mi, že šel Bruce Willis do důchodu a vybírá si pohodlné projekty, které natočí za den a inkasuje za to milion. Ale sakra, mohl by alespoň brát něco, co nebude vyložené dno filmového průmyslu. Tohle prostě bolí.

  • 60%
    0
    0
    29. 9. 2020

    Film z kategorie "špatné filmy, které mám rád". Už v době uvedení mi přišlo, že dostal Tajný agent Jack T. zbytečně naloženo a postupem let jsem se v tom jen utvrdil. Výborné obsazení (na seagalovku až neobvykle silné), město vykreslené více než slušně, akce dostatek a Steven je pořád ve formě, kdy mu člověk věří, že si bez zadýchání povodí šest chlapů na jeden zátah. Není to bezchybná věc, ale jako žánrová jednohubka naprosto dostačující záležitost. Škoda, že se nikdy nedočkáme původní verze, která měla podstatně delší expozici a větší nálož akce. I tenhle "kastrát" mně osobně ke spokojenosti stačí.

  • 85%
    0
    0
    24. 9. 2020
    Ďábel (2020)

    Tarantino bez humoru, nadsázky a popkulturních průpovídek. Funguje to nad očekávání dobře, i když jde o jeden z těch filmů, které si pravděpodobně už nikdy znovu nepustím. Pattinson se blíží pozici nejzajímavějšího herce mezi třicátníky.

  • 50%
    0
    0
    24. 9. 2020

    Neskutečně opatrný film, který se tak moc bojí, aby se mladší diváci náhodou neztratili, že vysvětluje úplně všechno do kamery. Doslova. Je to víc monolog hlavní hrdinky směrem k publiku než skutečný film, což je dost možná věrným odrazem knižní předlohy, ale ve filmovém zpracování to působí jako neschopnost vyprávět obrazem. Millie Bobby Brown do té role dává všechno, ale ta role nedává všechno Millie. Ještě víc to platí u Cavilla, který nemá vůbec žádnou možnost, jak si postavu Holmese přivlastnit, nebo v ní alespoň vyniknout. Hezky to vypadá, o tom žádná, tempo film docela má, ale chybí tomu (vzhledem k látce) potřebná rafinovanost (ať už dějová nebo vypravěčská) a aby to bylo jedno, musela by být režie podstatně nápaditější. Ok pilot seriálu, jako dvě hodiny dlouhý celovečerák - ač má stejné ambice - těžký průměr.

  • 75%
    0
    0
    17. 9. 2020
    Broadchurch (2013)

    První série fantastická. Sice využívá falešné cliffhangery, aby nalákala na další díl, ale rozplétání jednotlivých nitek je zajímavé a poslední díl nabízí přímo vyčerpávající odhalení (následná emocionální katarze je jedna z nejpůsobivějších, jakou jsem kdy viděl). 85% Druhá série bohužel hrozně spadne. Celý proces je vlastně jen čekáním na Godota, protože se vesměs jen opakuje, co již divák sám ví (nové informace jsou tu vesměs dvě) a jde přesně o takový ten otravný projev nespravedlnosti, která akorát vytáčí tím, jak klade jednu překážku za druhou, aby se náhodou postavy nenudily. Po druhém díle jsem měl chuť to zabalit. Alespoň konec je silný a stojí za celý ten úmorný proces. 50% Třetí série jde lepší cestou v případu, ale finále tomu hrozně zlomí vaz. Po odhalení podstatného totiž vůbec, ale vůbec nedává smysl nic z toho, co se odehrálo (respektive jak byly rozdány karty). Ústřednímu duu - David Tennant a Olivia Colman jsou přímo fantastičtí - to naštěstí šlape stejně pěkně, jako v první sérii. Znovu zaměření se na případ prospělo. Jako završení série může být. 70%

  • 40%
    0
    0
    10. 9. 2020
    Mulan (2020)

    Takže jestli jsem to správně pochopil, tak žena v mužském světě uspěje jen tehdy, pokud má nějakou speciální schopnost, protože "normální" dřinou by toho nemohla dosáhnout? Inu, to je odvaha přijít v roce 2020 s takovým poselstvím. I když přejdu tenhle absurdní posun oproti originálu, zůstane vykastrovaný film s uměle působícími kulisami, zmateným střihem (Jak že se to Mulan dostala za padouchy u té sněžné hory?), nevýraznými vedlejšími charaktery, nevyužitými bojovými legendami v obsazení a hlavně s mdlou režií Niki Caro, který se evidentně k podobně velkému projektu nikdy neměla dostat.

  • 50%
    0
    0
    10. 9. 2020
    Rogue (2020)

    Mix Slz slunce a Lovců lvů, kde režisér Michael J. Bassett nejednou scénou dokazuje, že má daleko do všech těch céčkových patlalů, nízký rozpočet mu ale podráží nohy, kde to jde. Jedna věc je, že to má zřejmě nejhorší zadní projekci při pádu do řeky, jakou filmový svět vidět od Lovců dinosaurů. Ale ta animovaná lvice, to je opravdové neředěné peklo. Skoro to vypadá, jako kdyby Bassett věřil, že peníze na lepší triky budou a tak film natočil způsobem, že ji neschovává. Přitom zrovna pro něj by určitě nebyl problém vytvořit hororovější pasáže s neviditelným nepřítelem. Škoda. Navzdory tomu si nemyslím, že je extra nízké hodnocení fér. Akce je slušná, herci sympatičtí (Philip Winchester sype jednu hlášku za druhou), spád tomu nechybí a jasně, konec je jak od Disneyho a triky jsou k smíchu, ale filmový odpad rozhodně vypadá úplně jinak.

  • 50%
    3
    1
    2. 9. 2020
    Tenet (2020)

    Výborný nápad, který Nolan nedokáže zužitkovat. Kdyby se jen "skákalo" a ne "přetáčelo", na celkovém vyznění by se totiž NIC nezměnilo. Slouží to hlavně jako koření akčních scén, které ale dle mého nevypadají zajímavě (už z logicky věci to boří veškeré šance na pořádnou choreografii) a ještě je to vyčerpávající v tom smyslu, že jakmile divák ví, je půlka scén jen čekáním na již vyřčené. Možná kdyby nebyl hlavní hrdina tak vyprázdněný a nezajímavý (ta postava nemá doslova nic vlastního - i ta jediná dobrá hláška je vykradená), mohlo by to napětí fungovat. Jenže hlavní Protagonista je zbavený minulosti i budoucnosti (paradoxně) a víme jen to, že se umí docela dobře prát (ne že by tvůrci tuhle expozici později nějak využili). To je veliký ústupek oproti předchozím Nolanovým hrdinům chyceným v čase. Memento, Insomnie, Počátek i Interstellar byly v zapojení se hrdiny do děje mnohem osobnější a tím i emocionálně přístupnější. Ještěže je tu alespoň výborný Robert Pattinson, v rámci potřeb použitelný soundtrack (i když kopie, ač sebelepší, zůstane jen kopií), kouzelně přepálený Branagh a dvě fajnové velkolepé akce plné praktických efektů, na které dnes sežene prachy asi jen Nolan. Škoda, že ta finální působí dojmem, že si kluci chtěli hrát na písečku a z rozpočtu už zbyly peníze jen na kulisu z konce posledních Expendables. Myšlenka podle mě opravdu dobrá (a na rozdíl od Interstellaru není v žádném případě banální), ale nedotažené pojetí, dokazující to, že více neznamená lépe. A studené jak psí čumák. První Nolan, který mě nebavil.

  • 30%
    0
    0
    9. 8. 2020
    Die Hart (2020)

    V podstatě všechno špatně. Výchozí nastavení figur nešťastné, protože 1) buď jsou všichni ostatní magoři nebo 2) je hlavní hrdina úplný idiot. Pravidla světa nejasná, takže někdo hraje sám sebe, někdo svou fiktivní verzi, někdo úplně někoho jiného a nevychází z toho dobré vtipy ani nějaká chytrá satira (už proto, že vlastně není jasné, co přesně se paroduje). Krátká minutáž tomu také dvakrát neprospívá, protože se co 8 minut snaží tvůrci přijít s nějakou malou pointičkou (aby díl uzavřeli) a vždycky je to jak pěst na oko. A Kevin Hart mě znovu nepřesvědčil, že si pozici komediální jedničky zaslouží. Jediný světlejší moment je, když se dostaví Josh Hartnett a konečně zafunguje trocha nenucenosti s pohledem za kulisy. Ale nevydrží to dlouho (a navíc jeho účast zazdí vtípek na konci, díky němuž už vůbec nic nedává smysl). Nebrat.

  • 75%
    0
    0
    4. 8. 2020
    Detox (2020)

    Napravení starých hříchů a potvrzení toho, že režisér zpravidla ví, co dělá a zmrví mu to studio. Pořád sice platí, že finální vyvražďování není příliš zajímavé (postav je příliš, aby přechod z "tajemného zabijáka" na Jasona Voorheese nepůsobil na sílu) a i v případě režisérské verze se karty vyloží až příliš rychle na stůl (pokud jde o odhalení identity vraha). Ale ve výsledku mám z režisérské verze mnohem lepší pocit a přijde mi škoda, že ho studio zařízlo. Svou skladbou a postupnou prací s informacemi jde o výrazně chytřejší podívanou, podstatně lépe zde vynikne Stalloneho dramatický výkon (režisérská verze má sice "jen" o pět minut více než kinoverze, ale neobsahuje závěrečné titulky, takže jsme ve skutečnosti na nějakých 10 minutách), nemluvě o přehlednějším představení vedlejších charakterů. Bohužel i tak nelze režisérskou verzi plně ostatním doporučit, protože její kvalita je mizerná. Jde o přepis z VHSky a kvalita obrazu je na hraně snesitelnosti. Svou cenu má tak především pro Slyovi fanoušky a zvědavce jako jsem já, kteří chtějí znát odpověď na otázku "co mohlo být".

  • Snaživá hra s dávkováním příběhu, která bohužel potvrzuje, že jakmile vezmete výraznou vedlejší figurku a dáte ji do středu dění, přijde o velkou část kouzla, protože najednou nestačí jen energické vstupy, ale musí fungovat jako komplexní charakter. A právě ona konkretizace najednou vezme veškeré tajemství a tím i faktor zábavy. Margot Robbie do té role dává všechno, ale jakmile utváří situace a jen na ně vtipně nereaguje, nemá vlastně úplně jak zářit. A zbytek, tam se bohužel sešly jen průměrné prvky, ze kterých nedokázal se ctí vybruslit ani jindy jistý Ewan McGregor. Spálená šance.

  • 80%
    2
    0
    25. 7. 2020

    Jedno z nejpříjemnějších překvapení letošního roku. The Silencing nepřichází vyloženě s ničím novým, potěší ale tím, jak důsledně pracuje se základními principy žánru. Žádná věta není zbytečná. Vše, co je nějak zdůrazněno, ať už slovně či vizuálně, později sehraje svou roli. A postavy - v rámci světa, v němž jsou uzavřeny - jednají až vzácně logicky. Což nutně neznamená, že by dělaly jen správná rozhodnutí. Ale reagují správně v rámci vnitřního nastavení a současně je scenárista nikdy nenutí, aby vypadaly jako idioti, kteří pro stromy nevidí les. Atmosféra místa v zemi nikoho, kde se (leč velmi lehce) střetává indiánská kultura s americkou, postavy jsou v neustálé tenzi a bolest se musí řešit za pochodu, dává vzpomenout na famózní Wind River. A jakkoli je zdejší vyznění jednodušší a diváčtější (ve smyslu menších uměleckých ambicí), nemůžu se zbavit pocitu, že bude The Silencing patřit k nejvýraznějším filmům, jaké jsem v letošním roce viděl. S něčím takovým jsem po unylém traileru vážně ani v nejmenším nepočítal. P.S. Coster-Waldau je jasnej Joel pro seriálové The Last of Us!

  • 30%
    0
    0
    24. 5. 2020

    Zapřisáhl jsem se, že už si rozhodně nedám žádný nový film s Willisem, který bude režírovat Matt Eskandari. Jenže ve mě ještě pořád žije ten desetiletý kluk, který kdysi s otevřenou pusou koukal v televizi na Měsíční svit a od té chvíle potřeboval vidět všechno s tím šílencem, co tam hrál hlavní roli. Takže k Survive the Night. Nakonec jsme vlastně rád, že jsem vlastní předsevzetí porušil, protože zdaleka nejde o to nejhorší, co VODillis během poslední dekády natočil. V prvé řadě tady nemá pouhé cameo, ale plnohodnotnou roli, která se producíruje před kamerou dobrou polovinu stopáže. Herci navíc všeobecně nejsou špatní (rozhodně to nepůsobí jako slezina amatérských nadšenců), jen na Lydia Hull se film od filmu hůř kouká. Dokonce i Eskandriho musím pochválit, protože tentokrát něco konečně režíruje a chvílemi mu i slušně funguje napětí (čemuž pomáhá i fajn soundtrack). Bohužel je úplně mimo scénář. Zhruba do půlky se ještě snaží držet nějaké elementární logiky, ale pak se to opravdu odstrašujícím způsobem rozsype, postavy se začnou chovat úplně šíleně a s nadějí na slušný výsledek je konec. Ale dívat se na to bez újmy dá, o tom žádná. A to je po odpadovém Trauma Center přeci jen zlepšení.

  • 45%
    0
    0
    4. 5. 2020

    Lepší režisér by možná podobný námět očesal o nepřirozeně znějící dialogy, dodal mu tempo a vylepšil dojem z některých těžkopádných odhalení. Nemluvě o tom, že by akční scény (kterých naštěstí není moc) pak nemusely působit komicky. ALE, i když má The Poison Rose pořád daleko k něčemu opravdu dobrému, je třeba jedním dechem dodat, že kdyby kousky takovéhle kvality nyní natáčel například Bruce Willis, byli bychom za to ještě rádi. Protože když už mít nakročeno k hereckému důchodu, kde zkrátka kinohity do klína nepadají, je i lacinější televizní detektivka lepší než tupé akční céčko.

  • 60%
    1
    0
    1. 5. 2020

    Smyšlený příběh o zpěvákovi, který nebyl, ale kapela by moc chtěla, aby přesně takhle jsme si ho pamatovali - jako figurku ve schématickém příběhu o vzestupu a pádu s Jidášem a následným povstáním Fénixe z popela. Ještě že samotné písně jsou nesmazatelně otisknuté v paměti celého světa, takže na ty se sahat nemohlo. Hezký pomník, ale houby pocta. Freddie by se s něčím tak tendenčním a podbízivým nesmířil. On by chtěl bořit hranice. Tenhle film se jich naopak úzkostlivě drží.

  • 50%
    0
    0
    27. 4. 2020

    Ironického komentáře málo, tupost soutěžících víc ubíjející svou povrchností a prázdnotou než aby byla opravdu zábavná (Haley nicméně občas správně ne/trefí myšlenkový cíl - "Je z L.A. a bydlí na lodi. Znamená to, že je chudý nebo bohatý?"). Ve výsledku to ale není to o nic horší než jiné reality ptákoviny, které se plodí. A tahle má aspoň nezpochybnitelné produkční kvality. Nejpřekvapivější je pro mě každopádně to, co se dnes pokládá (alespoň očima amerických tvůrců) za sexy vzor (Nicole... opravdu?). A dvakrát tolik to platí u chlapů. Takového Davida jsem celou dobu díky jeho hlasu Toma Hollanda nedokázal brát vážně a Harry... inu, mám 174 cm, tak nikdy asi nedocením to, jak je výška opravdu žádaná :) Je každopádně škoda, že se nepovedlo najít nějakou výraznější paletu charakterů. Tak třeba to vyjde v druhé řadě.

  • 70%
    1
    1
    26. 4. 2020

    Hodně fajnové řemeslo s wow akční scénou uprostřed a spíše vlažným dojezdem, kde nejvíc zamrzí, že to chlapáctví, jaké by tam Hargrave chtěl mít, postrádá onu úspornou rafinovanost v profilaci charakterů, s níž uměl pracovat Tony Scott (dvakrát tolik na ploše dvou hodin). Ale jako výplň nudné soboty v době koronaviru naprosto ok záležitost. A uvědomil si, že Hemsworth dozrál do momentu, kdy bych mu s chutí svěřil Jacka Reachera. V podobné stylizaci je pro to skoro ideální.

    • akce jakoby na jeden záběr
    • Chris Hemsworth
    • atmosféra
    • slabší profilace postav
    • nic moc závěr
  • 60%
    0
    0
    2. 4. 2020

    Začátek ucházející, leč pro děj podstatný twist, který dá vše do pohybu, má mnohem menší emocionální zápřah, než by se slušelo. Pak to začne neuvěřitelným způsobem drhnout. Je ironií osudu, že se za kormidlo konečně postaví scenárista série, překvapí sebejistotou v akčních scénách a vůbec mu nefungují dialogy a vývoj děje. Naštěstí se i v té hrozně upachtěné a neučesané druhé třetině, kde jdou postavy často proti vlastní logice a do toho je příběh zbytečně zatížen story vesmírných panchartů, která vůbec, ale vůbec nikoho nezajímá, najde pár skvělých nápadů (z "chůze po schodech" mě vyloženě mrazilo). A pak se najednou téměř stane zázrak a Kinberg naservíruje jedno z nejlepších akčních finále celé série. Z konce je hodně cítit, že se dotáčelo na poslední chvíli (řešení konfliktu jde najednou stranou, protože už na důsledky není čas), ale finální setkání dvou starých přátel nad poslední partií, to mě dojalo. A byla to vlastně i milá tečka za celou X-Men ságou.

  • 50%
    0
    0
    26. 3. 2020
    Bloodshot (2020)

    V prvé řadě by měli autoři "poděkovat" studiu za to, že se v rámci propagace rozhodlo vykecat i to málo zajímavé, co se ve filmu stane. K čemu je pak scenáristická snaha o nějakou hravější expozici, když všechno divák před zhlédnutím dávno ví. Druhým problémem je hlavní hrdina. Bloodshot je v jádru klasické devadesátkové béčko, jenže tehdy podobné kousky táhli v akci zajímaví borci (co bychom tady dali za někoho, kdo umí Van Dammeovu roznožku nebo Seagalovo sebejisté lámání rukou). Bohužel Diesel nabízí akorát nahoněné svaly, zarputilý výraz a tílko, které tahá už od prvního dílu Rychle a zběsile. S někým v akci schopným by z toho mohla být fajn ozvěna akčních dob minulých. Takhle Bloodshot nemá nic.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni

OMůj oblíbený uživatel

8 ×

Poslední aktivita