Jean Arthur: Nejlepší filmy a seriály

7.3

Jean Arthur: Filmy a seriály

  • Pan Smith přichází
    Pan Smith přichází (1939)
    FilmRole: Clarissa Saunders
    • iTunes
    • Rakuten
    Dramatem mladičkého idealisty, jenž se jako novopečený senátor ocitá zcela nepřipraven v drtivém soukolí vysoké washingtonské politiky, zasažené korupcí, režisér Frank Capra opakovaně potvrzuje renomé zastánce Ameriky Nového údělu (New Deal). Jeho tématem jsou ohrožené ideály americké demokracie, jeho archetypickým hrdinou prostý občan - „malý člověk.“ (Letní filmová škola)
    82%
    Dramatem mladičkého idealisty, jenž se jako novopečený senátor ocitá zcela nepřipraven v drtivém soukolí vysoké washingtonské politiky, zasažené korupcí, režisér Frank Capra opakovaně potvrzuje renomé zastánce Ameriky Nového údělu (New Deal). Jeho tématem jsou ohrožené ideály americké demokracie, jeho archetypickým hrdinou prostý občan - „malý člověk.“ (Letní filmová škola)
    1
  • Úžasná událost
    Úžasná událost (1936)
    FilmRole: Babe Bennett
    • iTunes
    79%
    2
  • Seven Chances
    Seven Chances (1925)
    FilmRole: Miss Smith the Country Club Receptionist (uncredited)
    78%
    3
  • Rozruch ve městě
    Rozruch ve městě (1942)
    FilmRole: Miss Nora Shelley
    • iTunes
    77%
    4
  • Čtyři klauni
    Čtyři klauni (1970)
    Film
    Robert Youngson opět sestavil scény ze zlaté éry němého filmu. Laurel a Hardy bojují s automatem na žvýkačky a Hardy je zhýralý Romeo, jehož milostné plány zmaří Rex, zázračný kůň. Charley Chase má potíže se škytavkou a profesorkou a oškube opilého Olivera Hardyho s figurínou v nočním klubu. Ve třetí části se svobodný mládenec Buster Keaton zoufale snaží oženit do sedmé hodiny večerní, aby získal dědictví ve výši 7 milionů dolarů. Keatona pronásledují vidiny peněz v jedné z nejlepších honiček, jaké kdy byly natočeny. Vypravěčem je Jay Jackson.
    Žánry:Komedie
    77%
    Robert Youngson opět sestavil scény ze zlaté éry němého filmu. Laurel a Hardy bojují s automatem na žvýkačky a Hardy je zhýralý Romeo, jehož milostné plány zmaří Rex, zázračný kůň. Charley Chase má potíže se škytavkou a profesorkou a oškube opilého Olivera Hardyho s figurínou v nočním klubu. Ve třetí části se svobodný mládenec Buster Keaton zoufale snaží oženit do sedmé hodiny večerní, aby získal dědictví ve výši 7 milionů dolarů. Keatona pronásledují vidiny peněz v jedné z nejlepších honiček, jaké kdy byly natočeny. Vypravěčem je Jay Jackson.
    Žánry:Komedie
    5
  • Jen andělé mají křídla
    Jen andělé mají křídla (1939)
    FilmRole: Bonnie Lee
    • iTunes
    Geoff Carter (Cary Grant) je pilot a šéf společnosti Barranca Airways, která spojuje jihoamerický přístav Barranca se zbytkem světa. Pilotovat v místních podmínkách vyžaduje nezanedbatelnou dávku odvahy. Počasí se totiž může vmžiku změnit a stát nebohého pilota život. Poté, co mlha připravila o život Joea Southera, má ho nahradit nový pilot Mac Pherson, který do Barranky přichází se svou ženou Judy (Rita Hayworth). Současně se na letišti zastaví mladá žena Bonnie Lee (Jean Arthur), s níž by se chtěla seznámit většina mužů z ostrova, ona má ale oči jen pro Geoffa. Film Jen andělé mají křídla je dobrodružná romantická klasika, která v době svého vzniku vynikala úžasnými triky.
    75%
    Geoff Carter (Cary Grant) je pilot a šéf společnosti Barranca Airways, která spojuje jihoamerický přístav Barranca se zbytkem světa. Pilotovat v místních podmínkách vyžaduje nezanedbatelnou dávku odvahy. Počasí se totiž může vmžiku změnit a stát nebohého pilota život. Poté, co mlha připravila o život Joea Southera, má ho nahradit nový pilot Mac Pherson, který do Barranky přichází se svou ženou Judy (Rita Hayworth). Současně se na letišti zastaví mladá žena Bonnie Lee (Jean Arthur), s níž by se chtěla seznámit většina mužů z ostrova, ona má ale oči jen pro Geoffa. Film Jen andělé mají křídla je dobrodružná romantická klasika, která v době svého vzniku vynikala úžasnými triky.
    6
  • Ďábel a slečna Jonesová
    Ďábel a slečna Jonesová (1941)
    FilmRole: Mary Jones
    • iTunes
    John P. Merrick, nejbohatší muž světa, si úzkostlivě střeží své soukromí a rád zůstává v anonymitě. Jedním z jeho mnoha aktiv je obchodní dům Neeley's. V obchodním domě panuje nespokojenost a zaměstnanci hněv obracejí proti němu. Před obchodem ho dokonce věší v podobizně, aniž by tušili, jak vlastně vypadá. To se Merrickovi vůbec nelíbí a rozhodne se s potížisty skoncovat. Proto se v přestrojení za prodavače obuvi nechá zaměstnat v obchodním domě.
    Režie:Sam Wood
    74%
    John P. Merrick, nejbohatší muž světa, si úzkostlivě střeží své soukromí a rád zůstává v anonymitě. Jedním z jeho mnoha aktiv je obchodní dům Neeley's. V obchodním domě panuje nespokojenost a zaměstnanci hněv obracejí proti němu. Před obchodem ho dokonce věší v podobizně, aniž by tušili, jak vlastně vypadá. To se Merrickovi vůbec nelíbí a rozhodne se s potížisty skoncovat. Proto se v přestrojení za prodavače obuvi nechá zaměstnat v obchodním domě.
    Režie:Sam Wood
    7
  • Veselá tlačenice
    Veselá tlačenice (1943)
    FilmRole: Constance Milligan

    Ve velkoměstech nejspíš není nikdy dostatek volných bytů. Ve Washingtonu, v době války, kdy Connie Milliganová nabízí k pronájmu jeden ze svých pokojů, to platí dvojnásobně. Dlouhou frontu zájemců, kteří přišli na její inzerát v novinách, důmyslně překoná stárnoucí rentiér Benjamin Dingle. V části pronajatého bytu, v němž potřebuje zůstat jen několik dní, se rychle zabydlí. Pečlivě propracovaný dívčin plán na jejich společné ranní využívání pokojů a příslušenství zkomplikuje tím, že tajně sám přijme ještě dalšího podnájemníka...

    74%

    Ve velkoměstech nejspíš není nikdy dostatek volných bytů. Ve Washingtonu, v době války, kdy Connie Milliganová nabízí k pronájmu jeden ze svých pokojů, to platí dvojnásobně. Dlouhou frontu zájemců, kteří přišli na její inzerát v novinách, důmyslně překoná stárnoucí rentiér Benjamin Dingle. V části pronajatého bytu, v němž potřebuje zůstat jen několik dní, se rychle zabydlí. Pečlivě propracovaný dívčin plán na jejich společné ranní využívání pokojů a příslušenství zkomplikuje tím, že tajně sám přijme ještě dalšího podnájemníka...

    8
  • Easy Living
    Easy Living (1937)
    FilmRole: Mary Smith
    72%
    9
  • Gunsmoke
    Gunsmoke (1955)
    Seriál
    71%
    10
  • Zahraniční aféra
    Zahraniční aféra (1948)
    FilmRole: Congresswoman Phoebe Frost
    Billy Wilder se vrátil v roce 1945 do Německa na žádost Úřadu válečných informací. Díky svému předválečnému působení dobře znal většinu pracovníků německého filmového průmyslu a mohl se tedy kompetentně podílet na jeho denacifikaci. Kilometry spojeneckého filmového materiálu, zachycujícího osvobozování koncentračních táborů, ho přitom inspirovaly k vytvoření dokumentu Death Mills (Mlýny smrti), který měl německé obyvatelstvo konfrontovat s vlastní minulostí a odpovědností za ni. Ironií je, že zatímco vedle služebních povinností (marně) pátral po osudu své rodiny, pobyt v Německu mu vnukl i myšlenku na nový film - romantickou komedii. Berlín v ruinách, plný zoufalých hladovějících lidí, byl pro ni podle něj dokonalou kulisou. Souhlas s natáčením získal u vojenského velení argumentem, že němečtí diváci už jsou vůči přímočaré propagandě imunní, zatímco on je zabaví a přitom jim kýžené poselství jakoby mimochodem podsune. Ať už byly Wilderovy osobní pocity vůči Němcům jakékoli (Jeho zkušenost: Nepotkal jsem jediného nacistu. Každý byl oběť, každý byl v odboji se po letech objeví i v Raz dva tři), jeho popis situace a vztahů v poválečné metropoli je podle očekávání sarkastický. Na jednom pólu je úchvatná barová zpěvačka Erika von Schlutowová, která byla za války Goebbelsovou milenkou - nebo Göringovou? Jednoho z nich určitě a která beze studu přežívá díky náklonnosti spojeneckých důstojníků. Na straně druhé stojí upjatá členka kongresové komise Phoebe Frostová z Iowy, jež přijela do Berlína na vizitaci. K ruce je jí přidělen kapitán John Pringle, který je ovšem Eričiným milencem. Další směřování děje je zřejmé. Rámec, který Wilder pro tento klasický model muže mezi dvěma ženami zvolil, je pro romantickou komedii velmi atypický, však je také Zahraniční aféra více politickým filmem než romancí. Jako romance popravdě příliš nefunguje, už proto, že postava Eriky je podstatně životnější a přitažlivější než rigidní Phoebe, vztahové rozuzlení je tudíž diktováno více potřebou než logikou. Daleko přesvědčivější je snímek coby režisérův pohled na viníky a spravedlivé, přičemž jednoznačnost tohoto hodnocení se (pro Wildera typicky) záměrně a významně rozostřuje. Snad proto byl tento původně propagandistický film v Německu poprvé uveden až v roce 1977! - Iva Hejlíčková (Letní filmová škola)
    71%
    Billy Wilder se vrátil v roce 1945 do Německa na žádost Úřadu válečných informací. Díky svému předválečnému působení dobře znal většinu pracovníků německého filmového průmyslu a mohl se tedy kompetentně podílet na jeho denacifikaci. Kilometry spojeneckého filmového materiálu, zachycujícího osvobozování koncentračních táborů, ho přitom inspirovaly k vytvoření dokumentu Death Mills (Mlýny smrti), který měl německé obyvatelstvo konfrontovat s vlastní minulostí a odpovědností za ni. Ironií je, že zatímco vedle služebních povinností (marně) pátral po osudu své rodiny, pobyt v Německu mu vnukl i myšlenku na nový film - romantickou komedii. Berlín v ruinách, plný zoufalých hladovějících lidí, byl pro ni podle něj dokonalou kulisou. Souhlas s natáčením získal u vojenského velení argumentem, že němečtí diváci už jsou vůči přímočaré propagandě imunní, zatímco on je zabaví a přitom jim kýžené poselství jakoby mimochodem podsune. Ať už byly Wilderovy osobní pocity vůči Němcům jakékoli (Jeho zkušenost: Nepotkal jsem jediného nacistu. Každý byl oběť, každý byl v odboji se po letech objeví i v Raz dva tři), jeho popis situace a vztahů v poválečné metropoli je podle očekávání sarkastický. Na jednom pólu je úchvatná barová zpěvačka Erika von Schlutowová, která byla za války Goebbelsovou milenkou - nebo Göringovou? Jednoho z nich určitě a která beze studu přežívá díky náklonnosti spojeneckých důstojníků. Na straně druhé stojí upjatá členka kongresové komise Phoebe Frostová z Iowy, jež přijela do Berlína na vizitaci. K ruce je jí přidělen kapitán John Pringle, který je ovšem Eričiným milencem. Další směřování děje je zřejmé. Rámec, který Wilder pro tento klasický model muže mezi dvěma ženami zvolil, je pro romantickou komedii velmi atypický, však je také Zahraniční aféra více politickým filmem než romancí. Jako romance popravdě příliš nefunguje, už proto, že postava Eriky je podstatně životnější a přitažlivější než rigidní Phoebe, vztahové rozuzlení je tudíž diktováno více potřebou než logikou. Daleko přesvědčivější je snímek coby režisérův pohled na viníky a spravedlivé, přičemž jednoznačnost tohoto hodnocení se (pro Wildera typicky) záměrně a významně rozostřuje. Snad proto byl tento původně propagandistický film v Německu poprvé uveden až v roce 1977! - Iva Hejlíčková (Letní filmová škola)
    11
  • Shane
    Shane (1953)
    FilmRole: Marian Starrett
    Na pláně a pastviny ve Wyomingu přijíždí jezdec Shane a nechává se najmout na práci farmářem Joem Starrettem. Přitom vidí, že celý kraj tyranizuje bohatý, samolibý rančer Rufus Ryker - s jediným cílem: chce vyhnat usedlíky z půdy, kterou potřebuje pro svá stáda. Právě on společně s najatými muži využívá toho, že nejbližší šerif je vzdálen několik dnů cesty, a tak zákon má ve svých rukou ten, kdo je bezohledný a nezastaví se před ničím. Starrett se proti Rykerovi pokusí spojit s ostatními farmáři, ale nenacházejí dostatek sil k odporu. Jediný, kdo se bezpráví a vzrůstajícímu násilí může postavit, je právě Shane. Sblížil se se Starrettovým synem Joeym, který k němu obdivně vzhlíží a očekává u něj pomoc. Když si Ryker najme na odstranění svých soupeřů pistolníka Jacka Wilsona, nastává vhodný okamžik, aby Shane odhalil svou skutečnou tvář...
    Žánry:DramaWesternOscarový
    70%
    Na pláně a pastviny ve Wyomingu přijíždí jezdec Shane a nechává se najmout na práci farmářem Joem Starrettem. Přitom vidí, že celý kraj tyranizuje bohatý, samolibý rančer Rufus Ryker - s jediným cílem: chce vyhnat usedlíky z půdy, kterou potřebuje pro svá stáda. Právě on společně s najatými muži využívá toho, že nejbližší šerif je vzdálen několik dnů cesty, a tak zákon má ve svých rukou ten, kdo je bezohledný a nezastaví se před ničím. Starrett se proti Rykerovi pokusí spojit s ostatními farmáři, ale nenacházejí dostatek sil k odporu. Jediný, kdo se bezpráví a vzrůstajícímu násilí může postavit, je právě Shane. Sblížil se se Starrettovým synem Joeym, který k němu obdivně vzhlíží a očekává u něj pomoc. Když si Ryker najme na odstranění svých soupeřů pistolníka Jacka Wilsona, nastává vhodný okamžik, aby Shane odhalil svou skutečnou tvář...
    Žánry:DramaWesternOscarový
    12
  • Ocelový oř
    Ocelový oř (1925)
    FilmRole: Reporter
    V roce 1924 filmové studio Williama Foxe uvedlo do kin celovečerní hraný němý film, jehož děj se z větší části odehrává na Divokém západě. Hrdinou je Davy Brandon, jenž jako dítě přihlíží tragické smrti svého otce, který je zabit Indiány. Naštěstí se mu podaří z této těžké situace uniknout do bezpečí. Později hledá vrahy a uchází se o ruku přítelkyně z dětství Miriam Marshové, jejíž otec je jedním z hlavních stavebních inženýrů transkontinentální železnice. K její realizaci napomohla hlavně smlouva, v níž v roce 1862 americký prezident Abraham Lincoln potvrdil podmínky, za nichž Union Pacific a Central Pacific mohou dráhu postavit. Cesta železnice je dlouhá a její tvůrci musejí při tak náročné stavbě překonat takřka nekončící řadu překážek. Davy Brandon při tom pomáhá prosadit původní projekt svého otce... Režisér a producent John Ford se při natáčení tohoto westernu pokusil vyhnout zbytečné velkoleposti a spíše nalézt jakýsi pocit autentičnosti: proto při natáčení bylo vybudováno několik kilometrů železniční trati, na obou stranách vznikla místa připomínající někdejší první osídlení bělochů v Nevadě i město. Na filmu sice spolupracovalo více než 5000 statistů, ale zůstala zdůrazněna důležitost lidské pomoci a spolupráce v okamžicích nebezpečí, při zdolávání Skalistých hor i pouště. Dramatické okamžiky a napětí důmyslně střídají chvíle plné sentimentu, nechybí bouřlivé masové scény i působivé záběry jezdců na koních na pozadí nebe. V řadě filmových pasáží Ocelový oř zaujme svou vizuální nápaditostí, využitím současného natáčení několika kamer (například při útoku Indiánů nebo různými pohledy na jedoucí parní lokomotivu). Film, který u nás dosud nebyl uveden na televizní obrazovce, vysíláme ve virážované verzi (v jemném barevném tónování) a s hudbou Williama P. Perryho, jež byla Pražskými filharmoniky natočena v Praze.
    70%
    V roce 1924 filmové studio Williama Foxe uvedlo do kin celovečerní hraný němý film, jehož děj se z větší části odehrává na Divokém západě. Hrdinou je Davy Brandon, jenž jako dítě přihlíží tragické smrti svého otce, který je zabit Indiány. Naštěstí se mu podaří z této těžké situace uniknout do bezpečí. Později hledá vrahy a uchází se o ruku přítelkyně z dětství Miriam Marshové, jejíž otec je jedním z hlavních stavebních inženýrů transkontinentální železnice. K její realizaci napomohla hlavně smlouva, v níž v roce 1862 americký prezident Abraham Lincoln potvrdil podmínky, za nichž Union Pacific a Central Pacific mohou dráhu postavit. Cesta železnice je dlouhá a její tvůrci musejí při tak náročné stavbě překonat takřka nekončící řadu překážek. Davy Brandon při tom pomáhá prosadit původní projekt svého otce... Režisér a producent John Ford se při natáčení tohoto westernu pokusil vyhnout zbytečné velkoleposti a spíše nalézt jakýsi pocit autentičnosti: proto při natáčení bylo vybudováno několik kilometrů železniční trati, na obou stranách vznikla místa připomínající někdejší první osídlení bělochů v Nevadě i město. Na filmu sice spolupracovalo více než 5000 statistů, ale zůstala zdůrazněna důležitost lidské pomoci a spolupráce v okamžicích nebezpečí, při zdolávání Skalistých hor i pouště. Dramatické okamžiky a napětí důmyslně střídají chvíle plné sentimentu, nechybí bouřlivé masové scény i působivé záběry jezdců na koních na pozadí nebe. V řadě filmových pasáží Ocelový oř zaujme svou vizuální nápaditostí, využitím současného natáčení několika kamer (například při útoku Indiánů nebo různými pohledy na jedoucí parní lokomotivu). Film, který u nás dosud nebyl uveden na televizní obrazovce, vysíláme ve virážované verzi (v jemném barevném tónování) a s hudbou Williama P. Perryho, jež byla Pražskými filharmoniky natočena v Praze.
    13
  • If You Could Only Cook
    If You Could Only Cook (1935)
    FilmRole: Joan Hawthorne
    70%
    14
  • Diamond Jim
    Diamond Jim (1935)
    FilmRole: Jane Matthews / Emma
    69%
    15
  • Whole Town's Talking, The
    Whole Town's Talking, The (1935)
    FilmRole: Wilhelmina 'Bill' Clark
    Arthur Ferguson Jones, obyčejný člověk z ulice, vede velmi přímočarý život. Nikdy nepřijde pozdě do práce a nikdy se mu nestane nic zajímavého. Jednoho dne se ale všechno změní: zaspí a je propuštěn jako výstražný příklad, poté si ho spletou se zlým zločincem a vrahem Mannionem a je zatčen. Podoba je tak zarážející, že mu policie dá zvláštní průkaz, aby se vyhnul podobnému omylu. Skutečný Mannion vidí příležitost, jak průkaz ukrást a volně se pohybovat, což vede k chaosu.
    Žánry:KomedieKrimi
    69%
    Arthur Ferguson Jones, obyčejný člověk z ulice, vede velmi přímočarý život. Nikdy nepřijde pozdě do práce a nikdy se mu nestane nic zajímavého. Jednoho dne se ale všechno změní: zaspí a je propuštěn jako výstražný příklad, poté si ho spletou se zlým zločincem a vrahem Mannionem a je zatčen. Podoba je tak zarážející, že mu policie dá zvláštní průkaz, aby se vyhnul podobnému omylu. Skutečný Mannion vidí příležitost, jak průkaz ukrást a volně se pohybovat, což vede k chaosu.
    Žánry:KomedieKrimi
    16
  • Arizona
    Arizona (1940)
    FilmRole: Phoebe Titus
    • iTunes
    Phoebe Titusová je drsná, sebevědomá průkopnice, jejíž způsoby se začnou měnit, když se zamiluje do Petera Muncieho, který míří do Kalifornie. Peter se ale nenechá od své cesty odradit a Phoebe zůstává sama, a navíc se musí potýkat s padouchy Jeffersonem Carteretem a Lazarem Wardem, kteří se jí snaží zničit její přepravní společnost. S Peterem se ale ještě nesetkala naposledy.
    Žánry:Western
    67%
    Phoebe Titusová je drsná, sebevědomá průkopnice, jejíž způsoby se začnou měnit, když se zamiluje do Petera Muncieho, který míří do Kalifornie. Peter se ale nenechá od své cesty odradit a Phoebe zůstává sama, a navíc se musí potýkat s padouchy Jeffersonem Carteretem a Lazarem Wardem, kteří se jí snaží zničit její přepravní společnost. S Peterem se ale ještě nesetkala naposledy.
    Žánry:Western
    17
  • History Is Made at Night
    History Is Made at Night (1937)
    FilmRole: Irene Vail
    67%
    18
  • The Plainsman
    The Plainsman (1936)
    FilmRole: Calamity Jane
    66%
    19
  • The Defense Rests
    The Defense Rests (1934)
    FilmRole: Joan Hayes
    66%
    20
  • Street of Chance
    Street of Chance (1930)
    FilmRole: Judith Marsden
    'Natural' Davis (William Powell) je uznávaný hráč, který se řídí nemilosrdným kodexem cti vůči těm, kteří proti němu podvádějí. Jeho manželka Alma (Kay Francis) se s ním chce rozvést kvůli jeho závislosti a životnímu stylu, ale dohodnou se na usmíření a druhé svatební cestě. 'Natural' slibuje, že se hazardu vzdá. Jeho plány se však změní, když do města přijede jeho bratr 'Babe' (Regis Toomey) s touhou zbohatnout, a 'Natural' musí rychle vymyslet plán, jak ho navždy odradit od hazardu.
    Žánry:Drama
    65%
    'Natural' Davis (William Powell) je uznávaný hráč, který se řídí nemilosrdným kodexem cti vůči těm, kteří proti němu podvádějí. Jeho manželka Alma (Kay Francis) se s ním chce rozvést kvůli jeho závislosti a životnímu stylu, ale dohodnou se na usmíření a druhé svatební cestě. 'Natural' slibuje, že se hazardu vzdá. Jeho plány se však změní, když do města přijede jeho bratr 'Babe' (Regis Toomey) s touhou zbohatnout, a 'Natural' musí rychle vymyslet plán, jak ho navždy odradit od hazardu.
    Žánry:Drama
    21
  • The Impatient Years
    The Impatient Years (1944)
    FilmRole: Janie Anderson
    Před soudcem pro rozvodová řízení stojí seržant Andy Anderson a Janie Anderson a žádají ho o rozvod. Janiein otec, William Smith, s tím nesouhlasí a soudce mu dovolí přednést jeho verzi příběhu. Seznámili se v San Franciscu před patnácti měsíci a po pouhých třech dnech známosti se vzali. Andy byl den po svatbě poslán do zámoří, a když se vrátil, zjistili, že jsou si téměř cizí, i přestože mu Janie porodila syna. Pan Smith navrhne, a soudce nařídí, aby zopakovali své činy ze čtyř dnů, kdy se poznali, a tak znovu nalezli svou lásku.
    64%
    Před soudcem pro rozvodová řízení stojí seržant Andy Anderson a Janie Anderson a žádají ho o rozvod. Janiein otec, William Smith, s tím nesouhlasí a soudce mu dovolí přednést jeho verzi příběhu. Seznámili se v San Franciscu před patnácti měsíci a po pouhých třech dnech známosti se vzali. Andy byl den po svatbě poslán do zámoří, a když se vrátil, zjistili, že jsou si téměř cizí, i přestože mu Janie porodila syna. Pan Smith navrhne, a soudce nařídí, aby zopakovali své činy ze čtyř dnů, kdy se poznali, a tak znovu nalezli svou lásku.
    22
  • Ex-Mrs. Bradford, The
    Ex-Mrs. Bradford, The (1936)
    FilmRole: Paula Bradford
    64%
    23
  • Too Many Husbands
    Too Many Husbands (1940)
    FilmRole: Vicky Lowndes
    64%
    24
  • Adventure in Manhattan
    Adventure in Manhattan (1936)
    FilmRole: Claire Peyton
    Příběh ješitného autora detektivek, který se zaplete do případu nechvalně známého zloděje umění (o kterém se soudí, že je mrtvý), a zároveň se dvoří krásné mladé herečce, která hraje v divadelní hře, jež má být zástěrkou pro masivní krádež šperků. Znalec umění a kriminalista George Melville je najat, aby vypátral zloděje umění. Pomáhá mu temperamentní Claire Peyton a popohání ho Phil Bane, řvoucí šéfredaktor novin, který ho zaměstnává. Hlavní mozek zločinu se vydává za divadelního impresária a inscenuje válečné drama plné hlasitých výbuchů, aby odvedl pozornost od své bandy zlodějů, kteří vykrádají trezory v bance sousedící s divadlem.
    64%
    Příběh ješitného autora detektivek, který se zaplete do případu nechvalně známého zloděje umění (o kterém se soudí, že je mrtvý), a zároveň se dvoří krásné mladé herečce, která hraje v divadelní hře, jež má být zástěrkou pro masivní krádež šperků. Znalec umění a kriminalista George Melville je najat, aby vypátral zloděje umění. Pomáhá mu temperamentní Claire Peyton a popohání ho Phil Bane, řvoucí šéfredaktor novin, který ho zaměstnává. Hlavní mozek zločinu se vydává za divadelního impresária a inscenuje válečné drama plné hlasitých výbuchů, aby odvedl pozornost od své bandy zlodějů, kteří vykrádají trezory v bance sousedící s divadlem.
    25
  • A Lady Takes a Chance
    A Lady Takes a Chance (1943)
    FilmRole: Molly J. Truesdale
    63%
    26
  • The Most Precious Thing in Life
    The Most Precious Thing in Life (1934)
    FilmRole: Ellen Holmes, aka Biddy, Babe
    62%
    27
  • The Mysterious Dr. Fu Manchu
    The Mysterious Dr. Fu Manchu (1929)
    FilmRole: Lia Eltham
    60%
    28
  • Canary Murder Case, The
    Canary Murder Case, The (1929)
    FilmRole: Alice LaFosse
    60%
    29
  • The Silver Horde
    The Silver Horde (1930)
    FilmRole: Mildred Wayland
    59%
    30
  • The Gang Buster
    The Gang Buster (1931)
    FilmRole: Sylvia Martine
    59%
    31
  • The Return of Dr. Fu Manchu
    The Return of Dr. Fu Manchu (1930)
    FilmRole: Lia Eltham
    58%
    32
  • The Saturday Night Kid
    The Saturday Night Kid (1929)
    FilmRole: Janie Barry
    57%
    33
  • Paramount on Parade
    Paramount on Parade (1930)
    FilmRole: Dream Girl
    56%
    34

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.