JosefTomas
Komentáře

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
  • 65%
    0
    0
    22. 5. 2022
    Iveta (2022)

    Zatím převládá opatrné nadšení, které se ale často snaží odběhnout k lehkému zklamání. Chvála naštěstí převládá, což je důvod, proč jsem se přes původní 50% hranici přehoupnul. V prvé řadě za to může skvělý casting, naprosto netypický vizuál (který režisér Samir buduje pro jeden důležitý moment) a velmi vydařená hudba Ondry Brzobohatého. Na druhé straně masky moc dobré nejsou, minimální rozpočet se sice snaží kreativně skrýt ve snovém retro kabátu, využívající nadměrnou hloubku ostrosti s nízkou clonou, ale že jde o jeden velký finanční kompromis se zakrýt nepodařilo. Hned bych také vystřihnul zbytečnou vojenskou vsuvku, která tam prostě k ničemu důležitému není a rozhodně bych se v tomto případě přiklonil k původnímu audiu písní, neboť Vodochovský zpívat moc neumí (i když se určitě snaží). Za největší problém však považuji neúplnost celého životopisného spektra, které Ivety život ukrýval. Takhle jde o velmi uspěchaný a zkratkovitý pohled, jenž by možná vystačil na jeden film, ale v rámci seriálu (či série) se mohl soustředit dál a mnohem víc do hloubky. PS: A docela si s tímto castingem přeji nějaký spin-off, třeba zrovna o Štaidlovi.

  • 50%
    0
    0
    17. 5. 2022

    Vyžadované ukončení jedné trilogie, která už dva díly přesluhuje. Třetí díl na to alespoň jde daleko lépe a má lepší spád. Stejně ale na konci budete mít pocit zbytečnosti. Původní snímek žádné pokračování nepotřeboval.

  • 40%
    0
    0
    17. 5. 2022

    Bezduchá mezi-výplň, snažící se těžit z prvního dílu, který nejen že vytěžil, co už mohl, ale hlavně už bezmála neměl z čeho těžit. Trojka to naštěstí trochu vynahrazuje.

  • 60%
    0
    0
    17. 5. 2022

    Luc Besson rád pracuje se staršími diváky, kterým podsouvá spoustu popkulturních narážek a svým způsobem je dokáže chvílema zabavit. Problém je, že na děti tak trochu kašle. Předkládaný příběh není ani tak moc "rodinný", ale spíš "dětinský" a někdy mu tempo hapruje poměrně razantně. Samotná animace kdo ví jak nepřekvapuje a spíš si Luc hraje na velký animák, který ale bude pořád jen malým milým francouzským filmem a mnohdy ne moc objevným.

  • Velmi smutný pohled na jednu promarněnou šanci. A přitom to bylo tak slibné: atraktivní téma ukrývající nespočet možností, k tomu výborní herci pod režijní taktovkou navrátivšího génia Sama Raimiho s hudebním podkresem neméně geniálního Dannyho Elfmana, plus všechna očekávaná pozlátka k tomu, jak bývá u Marvelu zvykem. Jenže ono nic a po poměrně zrychleném úvodu přichází na řadu expozice a vzápětí expozice a expozice... v tom filmu se prakticky jen vysvětluje, než aby se řešilo a bohužel vzápětí není ani moc co řešit. Je škoda sledovat mistry řemesla se patlat v něčem, co by ustáli obyčejní rutinéři, přičemž jde zároveň o jediný smysluplný důvod, proč si nový Strange pozornost zaslouží. V rámci MCU totiž nepředstavuje kdo ví jak důležitou existenci a já se jen divím, že zrovna takový svět k prozkoumání nedostal seriálové vyprávění, nýbrž jen filmové (i když v rámci finančního to chápu) a prakticky zabil největší potenciál možností multiversů. Ta stopáž je krátká a tempo zrychlené, takže se sice nebudete nudit (i když, jak se to vezme), ale nedostanete nic extra. Zrovna od filmu, co měl být další událost, je to dost slabý výkon a ani camea (což začíná být evidentně nový Marvel trend) to nezachrání. PS: Opětovná snaha jít po emocích se úplně minula účinkem. Během projekce jsem se dojal jen jednou a to při traileru na Avatara 2. Je třeba psát víc?

  • 90%
    1
    0
    14. 5. 2022

    Zpočátku mírné zklamání, způsobené převážně rychlým tempem, kdy jsem postavu Jeana skutečně poznával pouze letmo, nahradil zajímavější protipól příběhu Jacquesa, který uspěchanou expozici náležitě doplňuje o spoustu další informací, jen aby to nakonec celé vyústilo v naprosto dech beroucí třetí část, z níž jsem byl úplně odrovnaný. Využití všech nahromaděných možností, které konečně vidíme v nezaujatém světle, se díky novému zásadnímu odhalení zužitkuje při onom "posledním souboji" tak dokonale, že jsem byl po dlouhé době napnutý jak struna. Nebyla k tomu přitom potřeba promyšlená choreografie, ale jen chytré vyústění propracovaného backstory. Jestli se dělá nějaká tečka filmu, tak takhle prosím.

  • 95%
    0
    0
    8. 5. 2022

    Oslava nerdství, znalosti popkultury a tvoření blockbusteru nynější doby, co probíhá skrze nostalgii k diváckému komfortu zábavy. V tom filmu je všechno, kvůli čemuž se dospělý ocitnou v kůži malého dítěte a nebudou chtít odejít a dospět, protože fantastický svět takového ražení se velmi těžko opouští. Přidejte k tomu herní reference mixnuté s láskou k filmu a prakticky už teď před vámi stojí něco, co jste vždycky chtěli vidět, ale nenapadlo vás, že to někdo kdy natočí. Jsi král Spielbergu a borec v jedné osobě.

  • 75%
    0
    0
    6. 5. 2022
    Moon Knight (2022)

    To to sakra trvalo. Tam kde Marvel ve filmech vykrádá ve velkém sám sebe a v seriálech prakticky dělá to samé, jen na větší stopáži, tam Moon Knight rozzáří úsměv na tváři svým vybočením. V prvé řadě je to po dlouhé době nevyrovnaný charakter (neskutečný výkon Oscara Isaaca), kterému mohu fandit od začátku od konce, za druhé ty akční sekvence vypadají sakra dobře a bojová choreografie je vypiplaná k dokonalosti. Chvály by šlo zajisté najít více, ale to už je záležitost spoilerová, takže pryč od toho. Čeho si cením ale ze všeho nejvíc, je naprostá nenávaznost na předchozí Marvelovky, protože co si budem, ukoukat to je někdy dost nesnesitelné. A když k tomu přidám drsnost celé té podívané (a to jsem si myslel, že Marvel vytěžil v PG-13 filmech všechno), tak tady je přesně ta Marvelovka, na kterou jsem čekal posledních 5 let. PS: Z donucení (mými kamarády) musím napsat negativa, abych obhájil (jen) 75% procent. Inu, posledních pár epizod poztrácí tu dynamiku a flow, které nastolily ty první, přičemž finále k tomu naopak zase přikročí přespříliš uspěchaně (jako by si někdo uvědomil, že to musí utnout). Hlavní důvod, proč navzdory chvále nejdu výš je následující: nový a neotřelý přístup je sice skvělý, v rámci Marvelu vyčnívá s přehledem, ale v porovnání s jinými seriály zas také světoborný není (takže takhle Tome a Filipe ;) ).

  • 90%
    0
    0
    30. 4. 2022
    Otec (2020)

    Chválit Hopkinse je v tomto případě trochu zbytečné (nejen, že to už udělalo mnoho přede mnou a dokonce si toho všimla jinak solidně přehlížející Akademie, ale hlavně Hopkins je prostě skvělý herec), a tak se rovnou pustím do uchopení Alzheimerovi poruchy. Zeller si s vámi krásně hraje, kdy vám záměrně předhazuje matoucí střídání rolí, překrývá informace dohromady a nechá vás stejně jak Hopkinse padat níž a níž. Nikdy ale nepředhazuje nic bez rozmyslu, neboť přesně ví, co vám předkládá a vy na konci víte úplně všechno. Dostat se do mysli takovýchto lidí, co trpí touto zákeřnou chorobou, je sice nemožné, ale tento film se k tomu přibližuje pravděpodobně nejlépe.

  • 70%
    0
    0
    30. 4. 2022
    Top Gun (1986)

    Film, který vznikl z novinového článku, asi těžko může uchvátit promyšleností děje. Jako solidní army-porno to ovšem funguje na výbornou, Tony Scott je král západů slunce a i romantika se dá nějak brát. Problém je, že jde až moc o bezduchou masturbaci nad letectvím, která v necelých 2 hodinách nemá moc co říct a na konci se vytasí s velmi nepřehlednou akční sekvencí, u nichž jsem čekal mnohem víc. Body k plusu dávám za položení základního kamene pro Žhavé výstřely a za to, že v jinak dost bídném filmu "Vyspi se se mnou" mohl díky Top Gunu Quentin Tarantino ukázat "magora z videopůjčovny" v plné své kráse.

  • 85%
    0
    0
    30. 4. 2022

    O O. Russellovi se toho ví hodně a že to bude totální pošuk, tak o tom asi není třeba vést spory. Jenže tento snímek dokazuje, že jeho vyšinutost v kontrastu s příběhem jedné skupinky vojáků tento přístup snese. Russel hned ze začátku do toho šlápne fakt enormně drsně, zbarvením filmového materiálu vytváří sakra zajímavý look a celkově si hraje s počty snímků, timelapsy a podobnými udělátky, že už jen po vizuální stránce to je něco, co tady jen tak nebylo. To by ale byla jen poloviční chvála, neboť příběhově dokáže přebíhat mezi válečnou komedií a syrovým dramatem, kde i když se vtipem nešetří, tak pořád vám vždycky připomene, že kolem je "ta válka". Je to vyšinutý mix, na který je třeba se naladit a připravit, ale stojí to za to.

  • 90%
    0
    0
    29. 4. 2022
    Noc na zemi (1991)

    Blesk z čistého nebe, aneb když vám už připadá, že jste viděli všechno, znáte filmovou řeč dokonale a sami vlastně nevíte, co vám ještě schází, v tom přichází v té záplavě Jim Jarmusch, aby mi to řekl. Normálně mám u povídkových filmů tendenci vyzobávat své favority a v případě komentářů je hodnotit separátně. Tady ovšem nelze nic jiného, než brát film jako ucelené dílo, neboť Jarmusch v tomhle případě ani jednou nešlápne vedle. Pravda, někdy je trochu delší, ale i tak není nudný, neboť přesně ví, kdy se má přesně vytasit s jakou hláškou, která dokáže náležitě odrovnat a dovolil mi se tak 2 a čtvrt hodinky tetelit nadšeným blahem. Nutno říct, že nesedne každému, pro řadové diváky je možná až příliš roztěkaný, ale pro ostřílené filmové všežravce představuje přesně tu výplň prázdnoty, na kterou se zapomnělo.

  • 50%
    0
    0
    17. 4. 2022

    Existují filmy, u kterých člověk nemá slov. Jen to ale často je u emočně vyčerpávajícím zážitku, který zkrátka v člověku zůstane. Martin a Venuše ale představují tu druhou definici, kde nemám slov kvůli tomu, že jde opět o to samé dokola a vymyslet v tomto případě nějaké jiné zhodnocení prakticky nejde. Stejný mustr v jednom sledu, kdy všechno je takové, jak čekáte a dopadne to taky tak. Trochu mi to připadá, že existuje scenáristická kuchařka "českého filmu nového tisíciletí" a evidentně vždycky, když je potřeba (chápej jako snaha) vydělat peníze, sáhne se po osvědčeném receptu a uvaří se tohle. Je to něco jako smažák v restauraci - víte, že mají i něco jiného, ale když si dáte tohle, chutnat vám to bude, kuchař to uvařit docela umí a v tomhle případě se to ani nedá moc zkazit. Jakmile kuchař zkusí něco trochu jiného, rozpadne se mu to pod rukama, takže si stejně příště dáte zase nějaký ten smažák. PS: Jo, při psaní tohohle komentáře mám hlad. :D

  • 70%
    0
    0
    14. 4. 2022

    Nijak nevybočující dokument, jehož největší trumf je převážně v nespočtu archivních záběrů samotného Svobody. Ke konci se dokument trochu sekne, začíná na povrch vytahovat Svobodovy deprese a také výrazně ignoruje jeho druhou manželku Vendulu. Je to čistě můj názor, ale dělat dokument o svém blízkém je vždycky trochu autocenzura s určitým zaujetím a ne vždycky je to ku prospěchu věci. Celý snímek je tak jen vzdání holdu jedné výrazné české ikoně hudební branže, která si to bezesporu zaslouží, ale když už člověk jde do hloubky, měl by jít za mě pořádně.

  • 80%
    0
    0
    10. 4. 2022

    Miyazakiho práce je vskutku zajímavá a revoluční. V prvním případě to je posun v animaci samotné, prodání prostředí a naprosté vypiplanosti detailů. V té druhé to je opětovná radost plnění snů, kdy zkrátka i za tímto projektem vidíte to maximální nasazení samotných tvůrců. V té třetí je to schopnost prezentovat kýč natolik barevně a láskyplně, že je téměř nemožné ho nepřijmout a v té čtvrté to je láska k filmu samotnému. Jen krůček chybí k dokonalosti a to převážně kvůli dlouhé stopáži, kterou příběh horkotěžce zvládá ustát a chvíli chaotické skoky v čase. Ve zbylém případě to je však ukázková práce tvůrčího talentu a vize v plné kráse.

  • 100%
    0
    0
    9. 4. 2022

    Ne, nemá to cenu. Zkusit stručně popsat to, co představuje celý snímek Mechanický pomeranč, prakticky nejde. Takto komplexní dílo, k tomu skvostně natočené a dost specificky zahrané, napsané, stříhané a vlastně téměř dokonalé úplně ve všem, nejde jednoduše definovat. To se musí zažít. Film, který má tolik vrstev, dokáže překvapovat zajisté i po desátém zhlednutí, ale v tomto případě si to nechám ujít. Ne že by snad nebylo o co stát, ale proto, že sledovat tento film je vážně velmi nepříjemné. Ono jde totiž o tak děsivý pohled, že kombinace veškerých smyslových vjevů spojených dohromady v člověku zůstane ještě hodně dlouho po skončení. Tohle totiž není obyčejný film, ale umělecký natočený zážitek na celý život a v podstatě i určitým způsobem mistrovské dílo. Nutno ovšem říct, že velmi, VELMI SPECIFICKÉ.

  • 75%
    1
    0
    2. 4. 2022

    Oscarovka s oscarovou stopáží, oscarovým feelingem a v podstatě vším, čím se dá zavděčit Akademii. Co ale řadový divák? Docení dlouhé záběry, květnaté monology kombinující repliky Čechova Strýčka Váni a naprosto přepálenou délku? Já se obávám, že ne, protože na to až moc symbolika převálcuje příběh, myšlenky upozadí děj a délka limituje spád. Ono je to přitom krásně poetické, v momentech velmi silné a někdy i naprosto impozantní, ale to diváctví je upozaděno možná až příliš. Ten Oscar tomu zaslouženě sluší, jen ho zároveň odsuzuje k tomu být jen další "nepochopitelné" a "těžko uchopitelné" umění. A s touhle definicí si to musí přebrat každý sám, co mu vyhovuje.

  • Zas tak černě bych to neviděl. Že to je jedna velká vykrádačka, je v podstatě jasné (přičemž originálu Asterix v Británii nesahá ani po kotníky). Jářku je to ale pořád ucházející, i když kamera je na prostředí moc chudá, nepochopitelné 3D je taky otázka za milion (doslova) a opětovné přeobsazení Asterixe už je jen přehlédnutelná formalita. Jenže sem tam vtipná scéna funguje (gobelín) a některé nápady taky potěší ("Já jsem tvůj otec", nebo Caesar na terapii). Ke konci navíc přijde pravdivá životní hláška, o kterou se nemohu nepodělit. "Já ženským nerozumím. Když je nehledáš, nenajdeš je a když je hledáš, taky je nenajdeš. Musíš je tedy hledat, aniž bys je hledal a tvářit se, že je nehledáš." PS: Hodně diskutovaný dabing mi paradoxně přišel oupravdu zaujímavý, proutože ouhýbá kráusně prrravidla.

  • 95%
    0
    0
    26. 3. 2022

    Prozatím vrchol animovaného Axterixova dobrodružství, kterému absence písní prospívá a díky tomu může stopáž okořenit o vynikající fóry, spojené s naprosto úžasnou animací. 80 minut krásné zábavy, při které se nedá nebavit, není-liž pravda. Nápadů požehnaně, děj utíká nehorázně kupředu a kdo by to byl řekl, že running joke v podobě pirátů se mi ještě neomrzí.

  • 55%
    0
    0
    25. 3. 2022

    Vynikající dabingová volba Josefa Cardy, který vypadá úplně jak Benoît Poelvoorde aka Bruts (to samé se tuším povedlo u Miroslava Moravce v případě první hrané adaptace) a k tomu casting všech dalších (za všechny Delon jako Caesar) a zábava po celou dobu. Finální závod vozatajů (Ben Hur mrk, mrk) je taky skvělý a hlavně má naprosto úžasné cameo Michaela Schumachera. Jen těch nápadů tam není tolik (i když postava šíleného vědce má něco do sebe), hlavně je to zbytečně dlouhé a některé vtipy zkrátka vyznívají do prázdna. Pořád to však nějak navzdory negativům funguje jako neurážející průměr.

  • 65%
    0
    0
    25. 3. 2022

    Nedávno chyceno v televizi a pořád to funguje. Někde lépe, někde hůře. Na animovaného předchůdce to sice nemá, ale Chabat, kterého mám osobně rád, tady krom opisování animáku z roku 1968 občas vytasí nějaký trumf ("Trochu tě ztrácím", kung-fu vložka apod.) a servíruje neutuchající zábavu. Jen ta stopáž občas trochu drhne a film ztrácí ten flow, který by mohl mít. PS: A Monča Belluci je prostě úžasná.

  • 75%
    0
    0
    25. 3. 2022

    Nostalgie v tomto případě pracuje až přespříliš, tudíž nelze objektivně hodnotit, ale v té dětinské naivitě to funguje dobře. Ve srovnání s animovanou tvorbou, kterou jsem nyní dohnal, jednoznačně horší, ale bez srovnání neurážející a místy i zábavné. Jen ten Zidi mi trochu přijde nevýrazný, protože třeba v případě Prohnilých předvedl "něco" a tady zkrátka jede jen nižší ligu.

  • 75%
    0
    0
    25. 3. 2022

    Od první minuty lepší, než Asterix a Galové, svižné a zábavné, jen ty písničky to na můj vkus trochu zdržovaly. Vrchol pro mě ale zatím přichází v podobě dílu následujícího (12 úkolů pro Asterixe), kde dobrodružství s Kleopatrou je jen takový předkrm. Nutno říct, že chutný jak nějaký divočák.

  • 65%
    0
    0
    25. 3. 2022

    Z počátku ne moc stravitelná animace nedovoluje si úplně první animované dobrodružství Asterixe užít. Navíc tam toho je na můj vkus až překvapivě málo, kvůli čemu by si člověk přál to vidět znovu. Jasně, chápu, že jde o první výkop do kresleného přetavení komiksu, hledání stylu a možná i testování toho, co divák (ne)snese, ale kde třeba Pixar dokázal ve svých prvních filmech překonávat příběhové hranice, tam to Asterix a Galové (přihlíženo i na rok vzniku) nějak nezvládá.

  • 70%
    0
    0
    21. 3. 2022

    Chválit herecké představenstvo je už dávno zbytečné, protože tady zkrátka vidět je, co za talenty se skrývá v našich končinách. Jenže po technické stránce jsem na rozpacích (kroužení kamery kolem postavy nepochopitelně přerušené střihem v půlce, či rozmazaná postava v pozadí, která momentálně mluví) a v té dramaturgické zklamán. Adaptovat totiž knižní strukturu je vždycky sázka do loterie, ale zrovna tato jen v podstatě trochu variuje a vykrádá proslule známého Sherlocka Holmese, přičemž možná se zasazuje do prostředí amerického, ale i to je tady málo. Celkový zločin totiž místo aby někam směřoval, jen v zásadě pomalu plyne, detektivové se vrací neustále na místo bez jakýchkoliv řešení a nakonec to celé má možná ten pomyslný plot twist, kdy hlavní hrdina vypustí ego do éteru naplno, epilog ukončí to, co konec nestihl dořešit a titulky hlásí, že venku je taky život. Na mě je to až příliš tuctové, co se sice snaží chytře tvářit, ale přitom jde o nepravděpodobnou a hlavně naprosto zaměnitelnou věc. Jasně, může za to předloha, ale tvůrci s tak jednoznačným talentem před i za kamerou by si mohli uvědomit, zda něco má, či nemá cenu adaptovat.

  • 65%
    0
    0
    20. 3. 2022
    Encanto (2021)

    Dovolím si citovat svojí sestřenku, která se mi po hodině na klíně začala nudit: "Je to moc dlouhý." Encanto nemůže selhat ve vizuální stránce, tam totiž Disney prachy nacpe automaticky, ale v příběhové části pořád nezná ten příměr toho, co ta dlouhá léta funguje Pixaru (čest výjimkám). Encanto má hodně dlouhou expozici, ve hře je prachbídně málo v sázce (že ztratí rodina moc? No a co? Lidi fungují i bez ní) a 2 hodinová stopáž je vyplňována několika zbytečnými písničkami, které by možná fungovaly jako videoklipy, ale ve filmu nemají zkrátka co dělat. Encanto ale není zlé, jen je pro menší děti zkrátka příliš dlouhé, málo zábavné (jedna scéna... jedna) a na konci přichází pokus o tlačení emocí, který vůbec nefunguje. A to nemluvím o převrácení pointy celkového poučení. Zabřednu trochu do spoilerů, takže bacha na mě, ale když se na konci poselství "Rodina dokáže všechno i bez kouzel" změní na "Když všechno zvládneš, kouzla se ti vrátí", začínám být trochu smutný, na co ty Disneyovky jsou.

  • 85%
    0
    0
    20. 3. 2022

    Práce Pixaru se může v začátcích zdát krapet zaostávající za tím, čemu se nyní nebojíme říkat "standard". Jenže i ke standardu vede dlouhá cesta, při které zkrátka experimentujete a zkoušíte, co divák snese. Pokud jste však pořád Pixar, zvládnete i tu experimentální část na výbornou a ještě k tomu svým pojetím diváka neustále překvapujete. Příšerky sice v porovnání s tím, co přišlo poté, krapet zaostávají a první akt zbytečně předhazují ne moc atraktivně expozici, ve které se menší děti ztratí (odzkoušeno), ale jakmile přijde na řadu první plot point, jsou Příšerky hravé a naprosto zběsilé. K tomu si připočtěte velmi dobrý humor a srdcervoucí finále, které sejme každého, kdo není suchar a máte ukázkový animák, kde Pixar dávkuje v jednotlivostech to, co umí nejlépe, ale v celku mu hapruje ta vyjímající se soudržnost.

  • 85%
    0
    0
    16. 3. 2022

    Úžasná práce, ve které jde všechno chválit a naprosto nic kritizovat. Jen mi tam chybí ten jeden prvek, který by to katapultoval do kolonky "výjimečné" a paradoxně to není poselství, struktura, nebo překvapení (vše na svém místě), ale uchopitelnější celistvost. Neříkám, že to je špatné (viz hodnocení), však navzdory tomu, jak je ten film svým způsobem geniální, mohl by být "geniálnější". Sice to není výtka úplně na místě, ale zrovna poutavý svět takového ražení by si status "geniality" zasloužil. Bohužel v tomto případě mu do toho pár krůčků schází.

  • 80%
    0
    0
    12. 3. 2022
    The Batman (2022)

    Hodně osobitá a dobře uchopená vize, kde Batman konečně ukazuje svou detektivní stránku v plné míře, protivníky likviduje brutálně a chladně a navíc, má nyní tak tíživou atmosféru, že evokuje styl komiksů poslední doby. Problém s Batmanem přijde v momentě, kdy člověk zkrátka nehodlá Reevesovu vizi přijmout a v tu dobu už se začíná Batman trošičku sypat, ale rozhodně ne drolit. I když v příběhu může člověk někdy zakroutit hlavou, úžasně atmosférický háv celé podívané zkrátka nedovoluje, aby se člověk nudil. Na to si je Reevese až netypicky jistý a sází mix Zodiaca a Sedm v komiksovém prostředí natolik přesvědčivě, že se mile rád nechám unést všemi těmi pozlátky a přimhouřím oči.

  • 90%
    0
    0
    11. 3. 2022

    Že jednu z nejlepších satir, dekonstrukcí a sebeparodií uvidím zrovna u animovaného filmu, bych nevěřil ani ve snu. 12 úkolů je v podstatě jedna velká zábava okořeněná o geniálně vypointované prvky, kdy hlášky a vtipné situace nenechávají diváka vydechnout a s každým dalším úkolem to je navíc lepší a lepší. To ani nemluvím o výborné animaci (svazování rukou), vtipech pro malé (slepice, co snáší místo vajec věci) i velké (vydávání potvrzení) a hlavně zábava pro řadové diváky (hypnóza) i ostřílené sledovače (prací prášek). Na otázku: "Zda se do filmu, který akceptuje chytré narážky, naprosto bravurně bourá klišé ve vypravování, ohýbá způsob děje a nebojí se uhnout jinam, vůbec tohle vše zmíněné hodí?" odpovím větou přímo z filmu "No víš, je to přece kreslený film, hehehe, tady je možné všechno..."

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni

OMůj oblíbený uživatel

3 ×

Poslední aktivita