JosefTomas
Komentáře

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
  • 75%
    0
    0
    19. 9. 2020
    Ďábel (2020)

    Ďábel je velmi zajímavý film a to i přesto, že se vymyká jakýmkoliv zavedeným konvencím přístupného filmu. Nemá hlavní zápletku, má spoustu postav a dělá s nimi krátký proces rychleji, než celá série Game of Thrones. I tak má scénář co nabídnout a to hlavně výtečně napsané charaktery, které konečně některým hercům dávají možnost ukázat svůj herecký rejstřík. Jen to je velmi nepříjemné koukání. Není to ani tak brutalitou, která se tu vyskytuje, ale spíš bezvýchodnou situací, do které se postavy dostávají a ze které zkrátka nemohou utéct. Jsem možná i trochu rád, že se tento počin dostal na Netflix, protože jsem měl tak možnost film pozastavit a všechno, co se zde dělo, řádně vstřebat. Ďábel je vskutku zajímavý film, který ale není moc divácký a se skoro 2 a půl hodinovou délkou a pomalým dějem může kde koho odradit. A ten zbytek ho buď bude milovat, nebo nenávidět. Jde možná o první pořádný krok k tomu, aby Netflix posunul kvalitu svých filmů na podobnou úroveň, jako má nyní seriály. Doufejme, že mu to vydrží.

  • 70%
    0
    0
    24. 8. 2020
    Ve stínu (2012)

    Po technické stránce nejde ani moc remcat. Velmi vydařená kamera dokáže člověka okouzlit tíživou atmosférou a hudba taky dokáže pěkně pohladit uši. Jen mi přijde, že je to v jistých momentech příliš zahleděné samo do sebe. Prezentuje se tu opět špatnost a nekalost režimu (protože když už má být film velký, tak potřebuje nějaké skutečné události, jinak nemá šanci), což už mi přijde spíš jako z nouze ctnost a neschopnost vymyslet něco vlastního. Jedná se ale o subjektivní názor, tudíž to do hodnocení nepočítám. Jistá výtka musí padnout na scénář. Snaha docílit neo-noir filmu tady moc nefunguje (pokud se o něco takové tvůrci snažili) a Ivan Trojan spíš zmateně pobíhá a v jistých momentech, má víc kliku, než fištrón. Je to škoda, protože herecké obsazení je skvost a s trochu propracovanějším scénářem by z toho mohlo být něco víc. Takhle z toho zůstává trochu tupější kriminálka s naivní hlavní postavou, který se snaží být jak detektiv z amerických filmů 50. let minulého století, ale zkrátka se k tomu neblíží ani o píď.

  • 70%
    0
    0
    20. 8. 2020

    Příjemná podívaná s velmi chytlavými písničkami a rychlým tempem. U Straita ovšem zamrzí, že je přeci jen víc zpěvák, než herec a pokud zrovna nezpívá, je trochu horší ho poslouchat. Ale dá se to překousnout, protože těch replik tam zas moc nemá a nejsou nijak extra komplikované. Navíc to zachraňuje i krásná pohodová atmosféra a již zmíněné písničky dělají z filmu velmi pěkný film, na který někdy kouknu znovu, i když je to předvídatelné a kýčovité. Naštěstí tvůrci s tím umí náležitě pracovat a prodávají to se vším všudy.

  • 70%
    0
    0
    15. 8. 2020

    Je až s podivem, kolik se proti tomuto filmu najde odpůrců. Ale když si člověk uvědomí, pro koho je film točen, neměl by být ani moc překvapen. Jedná se sice spíše o sérii malých grotesek, kdy se úžasná Kate Hudson snaží (ve velmi netradiční úloze) Mathhew McConaugheyho přimět, aby jí dal kopačky. A protože vytahuje čím dál větší kalibry, je radost na to koukat. V jednotlivostech funguje film velmi dobře, ale jakmile někdo začne čekat něco víc, je zákonitě zklamán. Berte to jako spoiler, nebo ne, ale dopadne to tak, jak asi čekáte. Vadí to ale? Vůbec ne.

  • 75%
    0
    0
    10. 8. 2020
    Psycho (1960)

    První věcí, kterou je nutno zmínit, je fakt, že jsem do této doby neviděl ani jeden film od uznávaného mistra napětí, Alfreda Hitchcocka. A rozhodl jsem se začít stylově a tím nejznámějším dílem, čímž Psycho bezesporu je. Dojem je to ale poněkud rozporuplnější, než jsem v prve doufal. Po technické stránce by ale remcal jen největší hnidopich. Ten film je velmi precizně natočený, velmi dobře zahraný, bravurně sestříhaný a takticky zrežírovaný, což pro ostřílené fanoušky Hitchcocka asi není nic neobvyklého (a ještě jsme zapomněl zmínit děsivě provokující hudební motiv). Užíval jsem si každý záběr, všímal si skvělého nasvícení, i momentů, kdy Hitchcock nechal herce ukázat jejich herecký rejstřík v plné škále. Problém mám trochu se scénářem, u něhož beru s rezervou to, kdy byl napsán a že zvraty ve filmu natočené v době uvedení mohly způsobit rozruch, ale nyní (připomínám, viděno nyní) už zkrátka zestárly. A buď mám už moc nakoukáno, nebo zkrátka přišlo tolik následovníků, že to ke mně přišlo samo, ale finální zvrat jsem odhadl poměrně rychle. Což je ale věc, za kterou film paradoxně chválím, protože divákovi dává dostatek informací, aby si výsledek poskládal do kupy sám. Trošku pak zamrzí i zbytečně důkladný vysvětlovací dovětek, který mohl být o trochu kratší. Nakonec ale Psycho v mých očích splnilo účel. Bavil jsem se u něj, byl jsem napjatý až do konce (jestli se ta má teorie potvrdí :)), byla mi představena práce jednoho z nejzajímavějších režisérů své doby a, ač se to tak nemusí zdát, navnadilo na jeho další filmy. Což, uznejte, není málo.

  • 65%
    0
    0
    9. 8. 2020
    Highlander (1986)

    Příliš mnoho motivů, kde na jedné straně stojí bezmyšlenková zábava a na té druhé celkem propracovaná mytologie nesmrtelných, hrající si s myšlenkou: Kdo by chtěl žít věčně? Ale leč jsou to motivy dobré, spolu jim to moc nepasuje a tak se jen přebíhá sem a tam, skáče se do minulosti, současnosti, někdy tam někdo někoho zabije a jede se dál, podle stejné šablony. Jistá repetitivní struktura je dána převážně nízkými ambicemi a rokem výroby, díky čemuž některé triky zestárly víc, než je záhodno. Filmu se ale nemůže upřít velký potenciál a když by se někdo zaměřil jen na jeden z těchto motivů, mohlo vzniknout fantasy drama k zamyšlení, nebo akční film pro pobavení, ale jak ukazuje tento film, kompromis zkrátka nefunguje.

  • 75%
    0
    0
    5. 8. 2020

    Hodně vděčná komedie, která těží převážně z ústřední dvojice zcela odlišných lidí (Jak herců, tak charakterů) a dělá z toho velmi oddechový celek. Bylo by bláhové prohlašovat, že tento film přinesl do žánru něco nového, ale koho to zajímá, když se na to tak hezky dívá a to i navzdory faktu, že vedlejší postavy jsou většinou vyobrazeny jako tupci, kteří jsou 5 kroků za hrdinou a stále se diví, jak je to možné. I to ale nemůže zabít skutečnost, že se jedná o velmi příjemný filmeček, kterým vůbec nic nezkazíte.

  • 55%
    0
    0
    28. 7. 2020

    České komedie nejsou žánr, který bych aktivně vyhledával, ale po slabých recenzí jsem byl upřímně zvědav, jak si tento film povede v mých očích. Předně musím pochválit pohodovou atmosféru, přičemž záběry na Tatry vážně berou dech. Trochu problém mám s hudbou. Ústřední motiv funguje velice dobře, proto mě zaráží, proč ho v určitých variacích nepoužívají i v ostatních scénách (přičemž když má jít takzvaně do tuhého, mohli jej hodit do mollu, nebo tak). Místo toho se objeví motiv, který je snad z hororu, což u komedie... Zkrátka nejde dohromady. Příběhově film nijak neoslní. Ostatně v romantickém žánru (když osekáme všechnu vatu) nakonec dojdeme stejně do fáze: Zůstanou/nezůstanou spolu. Postavy jsou navíc krásně žánrově ploché a plní jednoduchý úkol - dostat se do svého "šťastného" cíle. Je to vlastně ukázkový kýč, který plní svojí funkci, divačky si najde a ten zbytek bude nadávat, jak moc je naše scéna v pr***i. Nebudu to vyvracet, ale dokud se bude u nás chodit na takovýto typ filmů, budou se takové točit. Jednoduchá matika.

  • 80%
    0
    0
    25. 7. 2020

    Po možná až příliš tuctovém traileru (který dle mého vykecá až moc a který jsem naštěstí viděl až po filmu) zajímavý počin. Nízký rozpočet to nezapře a úvodní záběr z dronu dává hned tušit, že to po vizuální stránce asi nebude nic výjimečného. Pochvalu ale zaslouží zbytek. Třeba scénář je na takovýto typ filmu až nečekaně dobrý. Sice nenabízí nic neobvyklého, ale dávkuje pravidelně informace a dodržuje nepsaná pravidla, takže nehrozí, že by přišlo něco, co nedává absolutně smysl. Další kapitolou jsou herci, minimálně hlavní představitel Coster-Waldaue, jehož výkon je velmi nadstandardní a člověka zamrzí, že pro většinu zůstane "pouze" Jaime z Game of Thrones. (Přitom nemusím chodit moc daleko do historie a vybavím si ihned jeho famózní výkon v Lovcích hlav). Stejně je na tom výkon Annabelle Wallis, která mu obstojně sekunduje. Jediná výtka může být snad jen... A víte, že ani nevím? Možná za mě mluví již karanténí otupělost, ale já se vážně bavil a ač se film nemůže rovnat áčkové produkci, stále má své kouzlo a je radost ho sledovat. Snad dá někdo tvůrcům dříve nebo později více peněz, protože takového kvalitního řemesla je v béčkových vodách škoda.

  • 85%
    0
    0
    24. 7. 2020

    Hutná atmosféra divokého západu na diváka snad v jiném filmu nedýchala tak intenzivně, jako právě zde. Eastwood nikam úmyslně nespěchá a přesto má divák pocit, že je tempo nemilosrdné. Postavy se každou minutu blíží do záhuby, ze které není návratu a vy jen doufáte, že ve zdraví dokončí svojí cestu, přestože směřují čím dál víc k jasnému nebezpečí. Pohledem ale nelze uhnout, neboť by se divák připravil o vypiplanou režii, kameru, střih, hudbu a prakticky čemkoliv, co se týče technické stránky. Mainstreamového diváka může zarazit snad jen příběh, který sice ctí žánrová pravidla, ale v dnešní době asi nikoho moc neoslní. Nesmiřitelní jsou zkrátka ukázková filmařina, která se ale neumí, nebo spíš nechce zavděčit, je prostě svá a je jen na vás, jestli jí přijmete.

  • 75%
    0
    0
    12. 7. 2020

    Nejpohodovější film léta (zatím). Ze začátku to jede opravdu velmi solidně a nápady se jen hrnou. Jen škoda, že tvůrci v takovém tempu nedokázali dávkovat i zbytek filmu a cca od 40 minuty filmu se až netypicky přepne na obyčejnou romantiku se vším všudy, co k ní patří. Je to škoda, takhle vyměknout, ale to bude dáno i tím, že jsem čekal něco jiného (ono vidět Andyho Samberga v něčem... normálnějším, je skoro zázrak). Jako film na páteční večer to funguje velmi dobře a zaručuji vám, že se budete určitě bavit. Jen bych očekával s časovou smyčkou daleko větší dávku absurdity, vytěženou do extrému a ne jen ok film, co sice funguje v rámci možností dobře, ale nenabízí nic moc na víc. Škoda promarněné šance.

  • 90%
    0
    0
    27. 6. 2020
    Duel (1971)

    90 minut neutuchající akce, která zachází až za hranici možností. A pak, že to nejde za málo peněz. Stačí vám k tomu odhodlání a dvě auta na silnici. Spielberg tady jede snad na 150% a nechává hlavního hrdinu si všechno poctivě vyžrat. Potěší i to, že ho tvůrci nechávají racionálně uvažovat a tudíž nepůsobí tupě a nelogicky (scéna v bistru je přímo ukázková). Nápadité a přelomové i na tehdejší dobu (jen ty telefony už stihly zestárnout), stejně jako nyní. Nadčasový thriller, který se může rovnat těm dnešním (a leč v čem je překonat).

  • 90%
    0
    0
    26. 6. 2020
    Čelisti (1975)

    Nač omílat pořád to samé, když už ten film stejně všichni viděli. Spielberg zkrátka už tenkrát věděl, co dělá a film je i po letech plný skvělých momentů. Jen z dnešního pohledu asi už nepřekvapí (je to už dávno a za tu dobu ho stihl zparodovat nejeden film), ale v některých pasážích dokáže stále překvapit i bavit. A co je jisté, od teď mě k moři nikdo nedostane :D.

  • 90%
    0
    0
    24. 6. 2020

    Nejtěžší hodnocení mého života. Jakožto milovník jedničky jsem čekal mnohé, ale cesta, jakou se tvůrci vydali, byla vážně neočekávatelná a pro mně ze začátku zcela nevyhovující. Ta hra je zkrátka moc velká, aby jí člověk na první pohled pochopil a leckdy i ocenil. Tvůrčí vize je jednoznačně nejpatrnější ze všech dosavadních titulů co znám a hráč tak má možnost sledovat postupné pohlcování vlastním cílem, při kterém člověk zapomíná myslet a jen jedná. S tím, čím ale tvůrci přijdou v půlce hry, otočí vývoj příběhu o 360 % a toto rozhodnutí nemá jinde obdoby. Uhne totiž směrem, který ne každý přijme. A zde si osobně myslím, že tvůrci mohli trochu zkrátit tento nepatrný příběhový oblouk, který si připravili. Je to bez debat zajímavé rozhodnutí a v tomto směru i nutné, protože bez něho bychom nepochopili vše podstatné. Jen ten neotřelý razantní přístup většina diváků odmítá přijmout (já sám jsem ho docenil až pár hodin po konci hry). Ale jakmile ze mě spadlo počáteční zklamání, které jsem po těch 20 hodinách měl, mohl jsem konečně docenit všechno, co jsem do té doby přehlížel. Ta rána byla příliš čerstvá, abych něco hodnotil a rozhodně bych se nedostal v ten moment k takovému hodnocení. Po pár hodinách po dohrání se ke mně dostavili opožděné emoce, všechno do sebe krásně zapadlo, já pochopil všechna rozhodnutí tvůrců a z druhého dílu The Last of Us se stalo v mých očích nadčasové dílo, které bude zrát jako víno. Doufám jen, že všichni nespokojení hráči se k tomuto dílu ještě někdy vrátí a dají mu ještě šanci, protože ta hra za to stojí, jen zkrátka občas pro stromy nevidíme les.

  • 75%
    0
    0
    13. 6. 2020
    Disturbia (2007)

    Tvůrci si dali nelehký úkol převést znovu na plátna kin Hitchcockovu klasiku a ještě jí dát pokud možno nový look a styl hodný době, ve které se natáčí. To, co ale předvedli, předčilo všechna má veškerá očekávání a styl, jakým je nám "klasika" prezentována, nemá obdoby a bylo by hezké mít více předělávek, jako je tato. Nutno zmínit, že tvůrci si s námi po celou dobu hrají a nebojí se vydat úplně jiným směrem. Ze začátku tak můžete nabýt pocit, že sledujete úplně jiný film, než na který jste v prve chtěli koukat, protože tvůrci si dávají na čas a s jemný klidem vám servírují až netypicky pohodový film. Ale s každou další minutou vám je jasné, že to zas taková pohoda není a že bude i hůř. Disturbia je tak vlastně ukázkový balanc mezi mainstreamem a experimentem, přičemž si bere od každého něco a vytváří z toho plnohodnotnou zábavu pro všechny zúčastněné. Jen musíte být správně naladěni a přistoupit na hru, kterou vám tvůrci připravili. A tady už může být problém.

  • 80%
    0
    0
    7. 6. 2020

    Člověka zamrzí, když se dnešní lidé rozplývají nad cizími filmy a konstatují, jak geniálně to a to udělali a přitom se stačí kouknout trochu do minulosti české kinematografie a zjistí, že u nás bylo dost geniálních lidí, co dělali nadčasové filmy s přesahem. A jedni z nich je duo Svěrák/Smoljak. Ti dva jsou zkrátka záruka chytrého a oddechové filmu a jejich Cimrmani zkrátka nemají konkurenci. Vše se na vás valí tak neuvěřitelnou rychlostí, vtipy mají smysl, herci hrají skvěle a zkrátka a dobře je nutnost vidět vše, čeho si ti dva dotkli. Takhle se přepisují dějiny.

  • 80%
    0
    0
    7. 6. 2020

    Ještě že jsme toho Svěráka měli, protože jinak bychom byli ochuzeni o tak nádherně pravdivé a bez debat fantastické filmy, které v sobě krom odreagování skrývají nadčasovost a místy přehlíženou genialitu. Svěrák nikdy nebyl herec velkých formátů, ale ty role, co si napsal na míru, byli nejen skvělé, ale hlavně k němu sedli a tady to není výjimkou. Když k tomu připočtete skvělé hlášky, příjemně dávkovaná moudra a hlavně přesah, které jeho filmy mají, tak se tady jako u jiných jeho filmů budete i tady náležitě bavit. Jedinou vadou na kráse mi přijde až příliš okatá ruční kamera, která se k tomuto filmu moc nehodí a trochu mě to vytrhávalo z atmosféry.

  • 80%
    0
    0
    18. 5. 2020
    Noční let (2005)

    Páni... Cillian Murphy je fakt herecké eso, který uhraje úplně vše. Člověk mu přeje jen to nejhorší a fandí půvabné Rachle McAdams, aby se z toho dostala celá (a ještě mu to nějak vrátila). Člověka i potěší, že tvůrci začínají zcela nevinně a jakmile se dostaneme do letadla, Murphy vytasí svůj herecký trumf a stačí mu jediná věta, abychom poznali, že jde do tuhého. Když k tomu připočtete i logické uvažování hlavní hrdinky a nevadí vám filmy, které se odehrávají převážně na jednom místě, máte napínák od začátku až do konce. Někteří budou sice trochu remcat u konce, který po opuštění letadla nebere až nečekaně rychlý spád a hutná atmosféra tak přijde vniveč, ale až na pár drobností je finále ucházející a pravda, i nevyhnutelné.

  • 90%
    0
    0
    12. 5. 2020

    Po trochu slabším rozjezdu první sezóny to každým dílem nabíralo obrátky a 5 série patří dle mého k tomu nejlepšímu. Pak sice následoval trochu útlum a seriál se vydal trochu jiným směrem, který ne všem zarytým fandům nerdoství byl příliš po chuti, ale já jsem stále královsky bavil a pořád se to drželo na seriálové špičce, takže nebylo nač remcat. A závěr byl fakt srdcervoucí, stejně jako ta představa, že se musím se svými milovanými postavami rozloučit. Upřímně nechápu, proč jsem se k němu dostal až nyní, ale nelituji ani jedné epizody, co jsem viděl. Pravda, některé byli trochu slabší a některé postavy mi docela iritovaly, ale stejně jsem se bavil a to je hlavní.

  • 70%
    1
    0
    27. 4. 2020

    U Hargraveho je vidět, že řemeslo má za ta léta naučené a v podobně stejném duchu, jako téhož času duo Stahelski/Leitch, i on servíruje kvalitní akční řemeslo, které nemá obdoby a honička v polovině filmu, točená (jako) na jeden zátah, dokazuje, že si Hargrave akci umí pohlídat. Jen škoda, že zbytek je hodně velký průměr. Od tupých dialogů začínaje a plochými postavami konče (jediný, kdo má řádnou motivaci, backstory a odhodlání, je postava Randepeepa Hooda, ale ta zase nemá moc prostoru, takže vlastně nic). Chrisovi sice postava sedla a docela mu i člověk věří, že to je stroj na zabíjení, ale je škoda, že krom Hooda (a i tam to nebylo nic extra) nemá v boji ucházejícího protivníka a kosí protivníky jak profi hráč hrající na obtížnost - začátečník. Kdyby měl film stopáž někde mezi 80-95 minutami (stačilo by, kdyby se osekala všechna ta zbytečná vata a scény, co nikam nevedou viz. mini role Davida Harboura), tak je to zatraceně úderné béčko. Takhle to je jen béčko (ale se špičkovým akčním řemeslem, takže taky dobrý). PS: A ještě jedná výtka, která se týká většiny filmů a kterou být vámi čtu jen na vlastní nebezpečí, protože může prozradit děj. Proč sakra někoho napadne začít film u konce filmu a pak dát o 2 dny dříve? To těm lidem nedochází, že tím ztratí film napětí a že mi je pak úplně jedno, jak Hemsworth efektivně masakruje tucty lidí, když se stejně musí dostat k té scéně, co jsme viděli na začátku. Nic by se nestalo, kdyby to tam nebylo. (A nevím jak vy, ale já hned věděl, jak to díky tomu dopadne, takže další ne dík). Mám chuť za to strhnout body, ale není to jediný film, co to udělal, takže by to bylo dost nefér. Ale sere mě to, ne že ne. :D

  • 75%
    0
    0
    22. 4. 2020
    Tlumočnice (2005)

    Film, kterému ubírá na dokonalosti snad jen délka a sem tam až příliš překombinovaný scénář, ve kterém se člověk těmito film nepolíbený zajisté ztratí. Naštěstí to má kvalitní řemeslo a co Pollack dokáže vytřískat z herců, napětí i vizuálu dech beroucí podívanou a kde by to začalo dialogy přeci jen trochu nudit, tam zasáhne střihač. Je škoda, že si tvůrci nevyhráli lépe se scénářem, který je úctyhodný, jen ne vybočující z řady a že k tomu měl solidně našlápnuto.

  • 85%
    0
    0
    4. 4. 2020
    Aladin (1992)

    Téměř dokonalá oddechovka, které kraluje hlavně výjimečný Robin Williams. Nikdy bych nepomyslel, že půjde protlačit jeho náhodnou a vtipnou improvizaci do animované podoby, ale režiséři mu šli zřejmě na ruku a dali mu volnost ze které vzešla ta nejzábavnější/nejsympatičtější postava (těsně za ním je Jafarův okřídlený společník). Navíc to je krátké, úderné a hlavně zábavně poučné. Možná je dobře, že jsem si všechny trumfy s 80. a 90. let ještě nevystřílel, protože se můžu nečekaně nadchnout na kvalitním dílem, kterému jsem se bůhví proč vyhýbal.

  • 100%
    0
    0
    28. 3. 2020
    Coco (2017)

    Předvídatelný a místy i očekávaný doják, který první hodinu je na krásných 70%, aby to v poslední půl hodině u mě dotáhl na kulatých 100%. Jistě, že to je klišé, celý příběh jím je, ale co na tom, když to má tak nádherné prostředí, spoustu nápadů a hlavně Pixarovsky emotivní konec, který mě dlouho už takto nedostal. A to jsem myslel, že po Příběhu hraček 3 už mě nic tak nerozpláče, inu mýlil jsem se, ale vy se nemylte a pusťte si Coco.

  • 70%
    0
    0
    28. 3. 2020

    Poměrně rychlá pohádka, která má víc nápadů, než dokáže český divák přežít. Má to dobré herce, kteří mají co hrát a scénář, který být trochu delší, dokázal by prodat více všechny postavy a film tak mohl útočit na paškál nejlepších pohádek. I tak ale zůstává dost zábavné podívané, která nenudí a má rychlé tempo.

  • 85%
    0
    0
    28. 3. 2020
    Gentlemani (2020)

    Škoda, že jsem nestihl tento snímek v kině, ale i na obrazovce jsem si jí užil celkem dost. Guy Ritchie je cvok, který ale s věkem trochu zpomalil a svůj trademark rozšířil, poupravil a hlavně dopiloval. Gentlemani jsou tak tím vším, co máte na Ritchiem tak rádi. Rychlé tempo, nápaditý střih, skvělé obsazení, fantastický scénář a hlavně hlášky, které se budou ještě dlouho citovat. Gentlemani jsou takovým vyzrálým vínem Ritchiho tvorby a pro nezasvěcené skvělým odrazovým můstkem, aby si k jeho tvorbě našli cestu. A ti zbylí? Ti už to přece dávno viděli.

  • 70%
    0
    0
    27. 3. 2020
    Wheelman (2017)

    Ne debut sakra dobrá filmařina. Rush má pevnou ruku a našlápnuto má také dobře. Oceňuji i to, že si na scénáři dal dost záležet, a přestože je limitován rozpočtem, dokáže zde odvyprávět funkční příběh. Frank Grillo předvádí ukázkový výkon a nadstandartní one-man show, že je škoda, že mu ty hlavní role nepřistávají na stole častěji. Vítku mám snad jen ke konci, kde už se začal minimalistický příběh dost rozrůstat, stejně jako počet postav a výsledku to začíná ubližovat a ztrácet na dynamice. Finále ale zahřeje u srdíčka a akčními pasážemi zatají dech i těm, co mají dost nakoukáno.

  • 75%
    0
    0
    21. 3. 2020

    Je mi líto toho podhodnocení, ale jen málo který film dokáže upřímně a konkrétně kritizovat a poukazovat na všemožné klišé a lži, kterými jsme každodenně obklopeni. Tento film by se měl pouštět všem, kteří ve vztahu mají pochyby, protože se minimálně s jedním příběhem potkáte v reálu. Někomu to otevře oči a jiné to naopak utvrdí. Jen to není ta komedie, ani ta romantika, kterou většina čeká. Je to něco víc.

  • 80%
    0
    0
    20. 3. 2020
    Vlastníci (2019)

    Ukázkový případ tragikomedie, které sluší malá místnost jako málo komu. Je trochu škoda, že tento počin ne každý dokáže úplně docenit, protože je z toho cítit divadlo víc, než je záhodno. Já toto tvůrčí rozhodnutí plně chápu a zároveň lituji všechny, co čekají regulérní komedii. Ti musí být dozajista zklamaní, protože Havelka se nespokojil jen s jednotvárnými charaktery a každá má tak svojí hloubku. Většině tuzemskému publiku tato kombinace žánrů nic neřekne, ale těm náročnějším dokáže vykouzlit úsměv na tváři. Jen škoda, že jich nebude tolik, kolik by si tento film zasloužil.

  • 80%
    1
    0
    19. 3. 2020

    Animovaný film, který si užijí výhradně odrostlejší členové rodiny a jejich tatínkové. Absolutně nechápu, koho napadlo do rodinného žánru přimíchat i žánr krimi, ale byla to velmi rozumná volba. Sice se malé děti budou u tohoto filmu nudit (či dokonce chvílemi bát), ale zbytek si to užije se vší parádou. A jak už mě tvůrci bavili Raubířem Ralfem, či Na vlásku, tak i tady jsem se bavil stejně, ne-li lépe. Jen málo kteří tvůrci dokáží namixovat takovýto skvělý mix zábavy, ponaučení a hlavně akce.

  • 75%
    0
    0
    12. 3. 2020

    První film Kevina Smitha, co jsem viděl a jeho styl se mi opravdu zamlouvá. Jako neobeznámený divák nedokážu sice pochytit všechny narážky na jeho filmy, ale i tak jsem se královsky bavil. Jakmile se Jay a Bob dostanou do Hollywoodu, utrhne se Smith se řetězu úplně a servíruje jeden skvělý gag za druhým, že člověk nemá čas vydechnout. Těším se na další Smithovi filmy.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni

OMůj oblíbený uživatel

2 ×

Poslední aktivita