?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Richard Jenkins: Filmy a seriály

  • Goldfinger
    Goldfinger (1964)
    Film
    • iTunes
    • Rakuten
    Goldfinger je britský kriminální film na motivy románu Iana Fleminga a třetí snímek s postavou agenta Jamese Bonda. Málokterý zločinec na světě dokáže se zlatem to, čeho je schopen Auric Goldfinger. Zároveň nesnese, aby mu kdokoliv stál v cestě. James Bond mu sice překazí partičku karet, ale žena, kterou donutil, aby mu pomohla, zemře. Také agent 007 nemá při honičce s Goldfingerem šanci. Dostane se do rukou muže připravujícího útok na americkou základnu Fort Knox. Kupodivu zlato z pevnosti nechce ukrást, ale atomovým výbuchem jej na mnoho let znehodnotit. Zlato by totiž zůstalo šedesát let radioaktivní a nepoužitelné.
    82%
    Goldfinger je britský kriminální film na motivy románu Iana Fleminga a třetí snímek s postavou agenta Jamese Bonda. Málokterý zločinec na světě dokáže se zlatem to, čeho je schopen Auric Goldfinger. Zároveň nesnese, aby mu kdokoliv stál v cestě. James Bond mu sice překazí partičku karet, ale žena, kterou donutil, aby mu pomohla, zemře. Také agent 007 nemá při honičce s Goldfingerem šanci. Dostane se do rukou muže připravujícího útok na americkou základnu Fort Knox. Kupodivu zlato z pevnosti nechce ukrást, ale atomovým výbuchem jej na mnoho let znehodnotit. Zlato by totiž zůstalo šedesát let radioaktivní a nepoužitelné.
    1
  • Dotek medúzy
    Dotek medúzy (1978)
    Film

    Kdo si mohl přát smrt Johna Morlara? Podivína, který žil osamělým životem, psal knihy o zlu a lepil si do knih novinové výstřižky zpráv o nejrůznějších katastrofách? Jak si mohl takový samotář vůbec udělat nějakého nepřítele? A přece jej musel mít. Jinak by teď neležel na zemi svého bytu s hlavou rozbitou na padrť. Francouzský inspektor Brunel, který je v Londýně na stáži, tuší, že dostat se na stopu pachatele nebude snadné. Co však v tuto chvíli ještě tušit nemůže je to, že stojí na prahu nejpodivnějšího, nejneuvěřitelnějšího případu své kariéry. Případu, v němž nahlédne do nejhlubších, nejděsivějších propastí lidské psychiky. V němž se setká se Zlem, o jehož existenci si normální člověk ani neumí udělat představu...

    Režie:Jack Gold
    80%

    Kdo si mohl přát smrt Johna Morlara? Podivína, který žil osamělým životem, psal knihy o zlu a lepil si do knih novinové výstřižky zpráv o nejrůznějších katastrofách? Jak si mohl takový samotář vůbec udělat nějakého nepřítele? A přece jej musel mít. Jinak by teď neležel na zemi svého bytu s hlavou rozbitou na padrť. Francouzský inspektor Brunel, který je v Londýně na stáži, tuší, že dostat se na stopu pachatele nebude snadné. Co však v tuto chvíli ještě tušit nemůže je to, že stojí na prahu nejpodivnějšího, nejneuvěřitelnějšího případu své kariéry. Případu, v němž nahlédne do nejhlubších, nejděsivějších propastí lidské psychiky. V němž se setká se Zlem, o jehož existenci si normální člověk ani neumí udělat představu...

    Režie:Jack Gold
    2
  • 2001: Vesmírná odysea
    2001: Vesmírná odysea (1968)
    Film
    • iTunes
    • Rakuten
    79%
    3
  • Disneyland
    Disneyland (1954)
    Seriál
    Společnost Walt Disney Productions produkuje antologický televizní seriál pod různými názvy již od roku 1954. Původní verze seriálu měla premiéru na stanici ABC ve středu 27. října 1954. Pořad, který uváděl Walt Disney až do své smrti a poté v letech 1996 až 2002 tehdejší generální ředitel Michael Eisner (s jednorázovými moderátory nebo bez moderátorů v jiných obdobích), byl od té doby nepřetržitě vysílán buď jako týdenní program, nebo jako nepravidelná série speciálů na několika televizních stanicích a streamovacích službách, naposledy na ABC a Disney+. Pořad je druhým nejdéle vysílaným programem v hlavním vysílacím čase v americké televizi, hned za svým rivalem, pořadem Hallmark Hall of Fame. Nicméně, Hallmark Hall of Fame byl týdenní program pouze během prvních pěti sezón, zatímco Disney zůstal týdenním programem po více než čtyřicet let.
    79%
    Společnost Walt Disney Productions produkuje antologický televizní seriál pod různými názvy již od roku 1954. Původní verze seriálu měla premiéru na stanici ABC ve středu 27. října 1954. Pořad, který uváděl Walt Disney až do své smrti a poté v letech 1996 až 2002 tehdejší generální ředitel Michael Eisner (s jednorázovými moderátory nebo bez moderátorů v jiných obdobích), byl od té doby nepřetržitě vysílán buď jako týdenní program, nebo jako nepravidelná série speciálů na několika televizních stanicích a streamovacích službách, naposledy na ABC a Disney+. Pořad je druhým nejdéle vysílaným programem v hlavním vysílacím čase v americké televizi, hned za svým rivalem, pořadem Hallmark Hall of Fame. Nicméně, Hallmark Hall of Fame byl týdenní program pouze během prvních pěti sezón, zatímco Disney zůstal týdenním programem po více než čtyřicet let.
    4
  • Bitva o Británii
    Bitva o Británii (1969)
    Film
    • Amazon Prime Video
    78%
    5
  • Vražda v Orient expresu
    Vražda v Orient expresu (1974)
    Film
    77%
    6
  • Šťastný to muž
    Šťastný to muž (1973)
    Film
    • iTunes
    Druhá část Andersonovy trilogie s postavou Micka Travise vznikla podle původního scénáře představitele ústředního hrdiny Malcolma McDowella, který popisoval své zkušenosti obchodního zástupce s kávou. Lindsay Anderson společně se scenáristou trilogie Davidem Sherwinem námět rozpracovali a připravili k realizaci. V téměř muzikálové koláži písní a jednotlivých epizod sledujeme bizarní cestu prodejce kávy, který se vydává do světa za štěstím a v rozmanitých prostředích (vojenský objekt, atomová elektrárna, kostel, noční párty) se setkává s různě zkorumpovanými představiteli moci. Malcolm McDowell je zde jako Šťastný muž naprosto neodolatelný a na samém vrcholu hereckého rozkvětu. Životní pouť jeho postavy, plná hrabivosti a chamtivosti mládí, odráží charakteristické jevy britské společnosti přelomu 60. a 70. let minulého století. Již potřetí se Anderson setkal s precizní prací kameramana Miroslava Ondříčka, na vynikající hudební složce se podílel Alan Price, který již dříve komponoval hudbu k některým předešlým Andersonovým divadelním inscenacím. Nakonec si spolu s dalšími hudebníky ve filmu zahrál sám sebe, podobně se v závěru filmu ve scéně konkurzu na Šťastného muže objeví i Lindsay Anderson. S výjimkou Malcolma McDowella se většina herců objeví v různých úlohách několikrát.
    77%
    Druhá část Andersonovy trilogie s postavou Micka Travise vznikla podle původního scénáře představitele ústředního hrdiny Malcolma McDowella, který popisoval své zkušenosti obchodního zástupce s kávou. Lindsay Anderson společně se scenáristou trilogie Davidem Sherwinem námět rozpracovali a připravili k realizaci. V téměř muzikálové koláži písní a jednotlivých epizod sledujeme bizarní cestu prodejce kávy, který se vydává do světa za štěstím a v rozmanitých prostředích (vojenský objekt, atomová elektrárna, kostel, noční párty) se setkává s různě zkorumpovanými představiteli moci. Malcolm McDowell je zde jako Šťastný muž naprosto neodolatelný a na samém vrcholu hereckého rozkvětu. Životní pouť jeho postavy, plná hrabivosti a chamtivosti mládí, odráží charakteristické jevy britské společnosti přelomu 60. a 70. let minulého století. Již potřetí se Anderson setkal s precizní prací kameramana Miroslava Ondříčka, na vynikající hudební složce se podílel Alan Price, který již dříve komponoval hudbu k některým předešlým Andersonovým divadelním inscenacím. Nakonec si spolu s dalšími hudebníky ve filmu zahrál sám sebe, podobně se v závěru filmu ve scéně konkurzu na Šťastného muže objeví i Lindsay Anderson. S výjimkou Malcolma McDowella se většina herců objeví v různých úlohách několikrát.
    7
  • Žiješ jenom dvakrát
    Žiješ jenom dvakrát (1967)
    Film
    • iTunes
    • Rakuten
    76%
    8
  • Thunderball
    Thunderball (1965)
    Film
    • iTunes
    • Rakuten
    76%
    9
  • Diamanty jsou věčné
    Diamanty jsou věčné (1971)
    Film
    • iTunes
    • Rakuten
    72%
    10
  • Žít a nechat zemřít
    Žít a nechat zemřít (1973)
    Film
    • iTunes
    • Rakuten
    Vražda v sídle OSN přivádí Bonda do USA. Stopy vedou do Orleansu, kde sídlí gang překupníků drog. Odtud se agent 007 vydává na tajemný ostrov San Monique v Karibském moři, ovládaný kultem Voodoo. Nebyl by první běloch, který by zde zemřel mysteriózní smrtí, jestliže se pokusí odhalit tajemství maskovaných plantáží, díky nimž může získat doktor Kananga tuny heroinu. Jakou roli v tomto případu sehraje Solitaire, žena, která dokáže předpovídat budoucnost z karet? Přivádí sice Jamese Bonda na stopu, ale zároveň její věštba znamená i ohrožení života. V tomto filmu se poprvé představil jako James Bond Roger Moore. Paul a Linda McCartneyovi získali za úvodní píseň nominaci na Oscara.
    72%
    Vražda v sídle OSN přivádí Bonda do USA. Stopy vedou do Orleansu, kde sídlí gang překupníků drog. Odtud se agent 007 vydává na tajemný ostrov San Monique v Karibském moři, ovládaný kultem Voodoo. Nebyl by první běloch, který by zde zemřel mysteriózní smrtí, jestliže se pokusí odhalit tajemství maskovaných plantáží, díky nimž může získat doktor Kananga tuny heroinu. Jakou roli v tomto případu sehraje Solitaire, žena, která dokáže předpovídat budoucnost z karet? Přivádí sice Jamese Bonda na stopu, ale zároveň její věštba znamená i ohrožení života. V tomto filmu se poprvé představil jako James Bond Roger Moore. Paul a Linda McCartneyovi získali za úvodní píseň nominaci na Oscara.
    11
  • Pantoflíček a růže
    Pantoflíček a růže (1976)
    Film
    71%
    12
  • Jindřich VIII. a jeho šest žen
    Jindřich VIII. a jeho šest žen (1972)
    Film
    69%
    13
  • Star!
    Star! (1968)
    Film
    69%
    14
  • Loupež
    Loupež (1967)
    Film
    Britský film režiséra Petera Yatese je fiktivním zpracováním skutečné události, jedné z nejznámějších loupeží dvacátého století, která vstoupila do povědomí veřejnosti jako Velká vlaková loupež. 8. srpna 1963 přepadla skupina patnácti lupičů poštovní vlak z Glasgow do Londýna a během necelé půl hodiny si odnesla přes dva a půl milionu liber. O čtyři roky později si filmaři ze skutečného případu vypůjčili samotný průběh loupeže, který v ústřední sekvenci filmu sledujeme takřka v reálném čase krok za krokem, zatímco jednotlivé postavy jsou plodem scenáristické licence. Precizně vystavěný kriminální thriller sází při popisu pečlivých příprav akce, jejího provedení a následného policejního pátrání na vysokou míru realističnosti a autenticity. Vůdce lupičské bandy ztvárnil jeden z předních herců své generace Stanley Baker, který se na filmu podílel i produkčně. Pro Petera Yatese se snímek stal vstupenkou do Hollywoodu. Automobilová honička v jeho úvodní pasáži totiž udělala takový dojem na Stevea McQueena, že si Yatese osobně vyžádal jako režiséra připravovaného kriminálního thrilleru Bullitův případ (1968), který je dodnes považován za žánrovou klasiku, zejména díky proslulé automobilové honičce, jež je mnohými kritiky hodnocena jako nejlépe natočená automobilová akční scéna v historii kinematografie. (TV program)
    68%
    Britský film režiséra Petera Yatese je fiktivním zpracováním skutečné události, jedné z nejznámějších loupeží dvacátého století, která vstoupila do povědomí veřejnosti jako Velká vlaková loupež. 8. srpna 1963 přepadla skupina patnácti lupičů poštovní vlak z Glasgow do Londýna a během necelé půl hodiny si odnesla přes dva a půl milionu liber. O čtyři roky později si filmaři ze skutečného případu vypůjčili samotný průběh loupeže, který v ústřední sekvenci filmu sledujeme takřka v reálném čase krok za krokem, zatímco jednotlivé postavy jsou plodem scenáristické licence. Precizně vystavěný kriminální thriller sází při popisu pečlivých příprav akce, jejího provedení a následného policejního pátrání na vysokou míru realističnosti a autenticity. Vůdce lupičské bandy ztvárnil jeden z předních herců své generace Stanley Baker, který se na filmu podílel i produkčně. Pro Petera Yatese se snímek stal vstupenkou do Hollywoodu. Automobilová honička v jeho úvodní pasáži totiž udělala takový dojem na Stevea McQueena, že si Yatese osobně vyžádal jako režiséra připravovaného kriminálního thrilleru Bullitův případ (1968), který je dodnes považován za žánrovou klasiku, zejména díky proslulé automobilové honičce, jež je mnohými kritiky hodnocena jako nejlépe natočená automobilová akční scéna v historii kinematografie. (TV program)
    15
  • Three Lives of Thomasina, The
    Three Lives of Thomasina, The (1963)
    Film
    66%
    16
  • Hlubina
    Hlubina (1977)
    Film
    • HBO Max
    • iTunes
    65%
    17
  • Po stopách trosečníků
    Po stopách trosečníků (1962)
    Film
    61%
    18
  • Crooks Anonymous
    Crooks Anonymous (1962)
    Film
    61%
    19
  • The Poppy Is Also a Flower
    The Poppy Is Also a Flower (1966)
    Film
    59%
    20
  • Beast Must Die, The
    Beast Must Die, The (1974)
    Film
    56%
    21
  • Carry On Girls
    Carry On Girls (1973)
    Film
    55%
    22
  • No Blade of Grass
    No Blade of Grass (1970)
    Film
    52%
    23
  • Magnificent Seven Deadly Sins, The
    Magnificent Seven Deadly Sins, The (1971)
    Film
    Skvělých sedm smrtelných hříchů je britská komedie z roku 1971, kterou režíroval a produkoval Graham Stark. Název filmu spojuje dva známé koncepty: Skvělých sedm a sedm smrtelných hříchů. Snímek se skládá ze série sedmi skečů, z nichž každý představuje jeden hřích a je napsán různými britskými komediálními scénáristy. Jednotlivé skeče jsou propojeny animovanými sekvencemi. Hudbu složil britský jazzový hudebník Roy Budd, kameru měl na starosti Harvey Harrison a střih zajistili Rod Nelson-Keys a Roy Piper. Film produkovala společnost Tigon Pictures a v Británii jej distribuovala společnost Tigon Film Distributors Ltd.
    Žánry:Komedie
    52%
    Skvělých sedm smrtelných hříchů je britská komedie z roku 1971, kterou režíroval a produkoval Graham Stark. Název filmu spojuje dva známé koncepty: Skvělých sedm a sedm smrtelných hříchů. Snímek se skládá ze série sedmi skečů, z nichž každý představuje jeden hřích a je napsán různými britskými komediálními scénáristy. Jednotlivé skeče jsou propojeny animovanými sekvencemi. Hudbu složil britský jazzový hudebník Roy Budd, kameru měl na starosti Harvey Harrison a střih zajistili Rod Nelson-Keys a Roy Piper. Film produkovala společnost Tigon Pictures a v Británii jej distribuovala společnost Tigon Film Distributors Ltd.
    Žánry:Komedie
    24
  • Růžové poupě
    Růžové poupě (1975)
    Film
    Film začíná tím, že si pět mladých žen užívá prázdniny na palubě luxusní jachty jménem Růžové poupě. Všechny jsou dcerami mocných a zámožných mužů, jedna z nich je dítětem vlivného amerického senátora. Jejich bezstarostné radovánky ale netrvají dlouho, protože se jejich jachta stane terčem útoku teroristů ze Středního východu, kteří dívky unesou a hodlají je propustit, až když budou splněny jejich požadavky. Do akce se rychle dostává reportér Larry Martin, ze kterého se vyklube agent CIA. Martin na pomoc naverbuje agenty z Izraele a Západního Německa a také podivného islámského Angličana, který pracuje na zkáze Izraele, a proto by se mohlo zdát, že je na straně teroristů. Martin pro něj má speciální práci - musí totiž rychle a bez zranění osvobodit rukojmí.
    46%
    Film začíná tím, že si pět mladých žen užívá prázdniny na palubě luxusní jachty jménem Růžové poupě. Všechny jsou dcerami mocných a zámožných mužů, jedna z nich je dítětem vlivného amerického senátora. Jejich bezstarostné radovánky ale netrvají dlouho, protože se jejich jachta stane terčem útoku teroristů ze Středního východu, kteří dívky unesou a hodlají je propustit, až když budou splněny jejich požadavky. Do akce se rychle dostává reportér Larry Martin, ze kterého se vyklube agent CIA. Martin na pomoc naverbuje agenty z Izraele a Západního Německa a také podivného islámského Angličana, který pracuje na zkáze Izraele, a proto by se mohlo zdát, že je na straně teroristů. Martin pro něj má speciální práci - musí totiž rychle a bez zranění osvobodit rukojmí.
    25

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.