Postapokalyptický thriller se odehrává ve světě napadeném brutální epidemií. Brian (Pine), jeho přítelkyně Bobby (Piper Perabo), jeho bratr Danny (Lou Taylor Pucci) a jeho přítelkyně Kate (Emily VanCamp) se vydávají na odlehlé místo, kde by chtěli strávit zbytek života. Cesta zbídačenou krajinou plnou nakažených ale není jednoduchá. Parta se musí potýkat s několika tvrdými rozhodnutími a faktem, že hlavní hrdina Brian je primitivní pitomec, jehož akce často dostávají skupinu do nebezpečí. Film bývá popisován jako Cabin Fever coby road movie a Chris Pine zde dokonale využívá svůj talent i vzhled k roli sebevědomého hajzlíka, který je schopný zabít náhodné lidi kvůli autu.
Pineovu kariéru nakopnul především Star Trek J.J. Abramse, který ikonickou posádku vesmírné lodi Enterprise představil v jejích mladých letech. Byť má snímek kontury klasického blockbusteru, zůstává především chytrou sci-fi, kde jsou alfou i omegou striktní pravidla Hvězdné flotily a většina akcí různých postav se pohybuje kolem toho, jak v těchto předpisech fungovat. O to zábavnější je, jak v tomto nastavení fungují striktní Spock (Zachary Quinto) a rebelský Kirk (Pine), z nichž se stanou spojenci v rámci souboje v uplatňování předpisů. Pine získal náběh na hvězdný status díky působivé proměně nezodpovědného klacka v autoritativní vůdcovskou figuru. Image charismatického sympaťáka potvrdil i ve druhém a třetím díle.
Katastrofické filmy jsou stále celkem vděčné, což platí i o oblíbeném thrilleru Nezastavitelný. Titulním nezastavitelným je nákladní vlak bez obsluhy, nicméně s nákladem toxického odpadu na palubě. Je na dvou průvodčích (Denzel Washington a Chris Pine), aby přišli s plánem, jak zachránit osídlenou oblast, do níž se vlak řítí. Intenzivní snímek stojí na sehranosti ústřední dvojice, svižném tempu a neselhávající režii Tonyho Scotta.
Pine zkusil štěstí v historickém blockbusteru, v němž ztvárnil skotského krále Roberta Bruce. Ten se ve 14. století vzepřel anglické nadvládě a navázal tak na úsilí rebela Williama Wallace. Brutální historické drama se sice stalo netflixovským propadákem, nicméně charisma Chrise Pinea a syrová atmosféra britského středověku jsou zárukou zábavné podívané.
Taylor Sheridan se etabloval jako tvůrce moderních westernů a přivedl na svět thrillery jako Wind River, Sicario: Nájemný vrah či seriál Yellowstone. Mimo to napsal také tuto atmosférickou pecku, v níž Chris Pine hraje poctivého Texasana Tobyho, který se se svým bratrem Tannerem (Ben Foster) ocitne v tíživé situaci. Když se jejich rodinné pozemky stanou terčem zájmu chamtivé banky, odhodlají se bratři k zoufalému činu a začnou vylupovat pobočky zmíněné banky. Na paty se jim pověsí sveřepý šerif (Jeff Bridges), pro něhož se případ brzy stane osobní záležitostí. Pomalý, syrový a po všech stránkách drsný film patří k vrcholům Sheridanovy tvorby.
Když ještě DCEU mělo nějakou naději, ohromila publikum Wonder Woman, sázející na poetiku komiksů zlatého věku. Lehce naivní superhrdinka (Gal Gadot) bojuje o vlastní ideály v pekle první světové války, v čemž jí dělá průvodce agent vojenské rozvědky Steve Trevor (Pine). Ten přesvědčivě ztvárňuje postavu na pomezí všeobecného cynismu a hledání naděje, čímž vyvažuje okruh figur kolem Wonder Woman.
Mysteriózní thriller proslul především pověstně špatnou atmosférou na place a výkonem Florence Pugh, nicméně kvalitám filmu nahrává výkon Chrise Pinea v roli hlavního padoucha Franka, který ovládá společnost městečka Victory. Charismatický a nebývale zlověstný Pine dodává lehce předvídatelnému filmu potřebné osobnostní kouzlo.
Z trailerů to vypadalo všelijak, nakonec je ale tento high fantasy heist slušnou oddychovou peckou. Příběh se sice odehrává ve světě Dračího doupěte, soustředí se ale na dospělé postavy s dospěláckými problémy a spíš než strukturu výpravy zaujímá strukturu loupežného filmu. Pine přitom hraje hrdinu, jenž musí být poplatný všem očekáváním publika a tak v sobě kloubí rysy energického dobrodruha, starostlivého otce a vůdčí postavu. Prakticky v jednom dialogu se dokáže z charismatického, upovídaného podvodníčka změnit na hrdinu zmítaného pocitem viny a odpovědnosti.