lamps
Komentáře

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
  • 70%
    0
    0
    22. 8. 2017

    Občas to hodně skřípe v propojení crazy buddy komedie se závažnými myšlenkami a seriózními prvky (záporák Garyho Oldmana je až příliš jednostranně psychopatický pro tak odlehčený film) a tempo je nevyrovnané v závislosti na atraktivitě jednotlivých postav, ale dvě titulní postavy jsou natolik zábavně načrtnuty a jejich konfrontace tak dobře motivačně zasazená, proměnlivá a vyšperkovaná, jedna vedlejší postava (Hayek) tak dokonale ztělesňuje mou představu o bad ass femme fatale a akční scény tak přesně skloubí adrenalin s nadsázkou, že nemůžu než spokojeně pobrukovat a tenhle áčkový herecký úlet doporučit. Už kvůli Samuelovi, který sází jednu petardu za druhou a střihá si svou třetí nejlepší roli po Pulp Fiction a Osmi hrozných.

  • 65%
    0
    0
    16. 8. 2017
    Na dotek (2004)

    Za mě zklamání. Nichols sice točí hezky a herci odevzdávají svým rolím maximum, ale scénáři jsem nevěřil skoro žádný pokus o hluboce dramatickou epiku nebo dějovou smyčku. Postavy plavou v oceánu dráždivé sexuální fantasy, ale obyčejný divák tak nějak postává na břehu a doufá, že mu alespoň ukápne slina nad nahatou královnou Padmé nebo Pretty Woman. K tomu ale bohužel nedojde, i když Natálka má velmi pokročilé striptýzové nadání...

  • 60%
    0
    0
    15. 8. 2017
    Zlato (2016)

    Skrz na skrz průměrná story o tom, kterak jeden obtloustlý budižkničemu ke štěstí přišel, opírající se výhradně o další propocenou a zanícenou kreaci mistra Matthewa, který se ale plácá v rozbředlé dvouhodinovce bez výraznějších emocionálních momentů, překvapivých zvratů nebo opravdu originálních režijních nápadů. Zcela to nezachraňuje ani dobře promyšlená struktura scénáře, ani slušivý retro kabátek.

  • 80%
    0
    0
    14. 8. 2017

    Dílo, kterému by se mělo říkat klasika. Dějově nijak revoluční, ale stylisticky naprosto úchvatné a bezchybné fantasy, které si bere jen to nejlepší z Terryho Gilliama, a i to dokáže podat originálně a labužnicky. Film o tom, kterak důležitý je dětský pohled na svět, podpořený kvantem výjimečných režijních nápadů a hereckým umem opičáka Perlmana či chameleona Pinona. Sice hůře docenitelné pro psychologickou strohost a rádoby neuchopitelné pro svou věrnost klasickému vyprávění, ale jinak stoprocentně oslovujicí a omamné, dílo hodné mistra.

  • 75%
    0
    0
    11. 8. 2017

    Poctivý thriller ze staré školy, který první hodinu představuje hlavní postavy v jejich trýznivém světě bez vyhlídek na lepší zítřky a zbytek stopáže ukazuje, kam může bezvýchodnost prostředí a zoufalých činů obyčejného člověka dohnat. Herecký ansábl je bez výjimek fantastický (především pak neskutečně slizký Harrelson a na pár minut minimalistická Saldana) a délka každého záběru i dialogu přesně odpovídá precizně konstruovanému systému celého díla, který nehraje na efekt ani na komplexnost zápletky. Sice mě mrzí málo prostoru pro Whitakera a nedotažený závěr, ale jinak dost luxusní a syrová záležitost.

  • 80%
    0
    0
    11. 8. 2017
    Backcountry (2014)

    Vysvobození s medvědem. Scénář je poměrně krotký, ale přesně tak, aby si zachoval věrohodnost a v těch správných chvílích vyšponoval negativní pocity z utrpení dvou hlavních postav na maximální možnou míru. Scéna napadení medvědem je jednou z nejvíc šokujících a intenzivních, jakou jsem kdy ve filmu viděl. Po tomhle už mě nikdo do přírody na túru nedostane...

  • 75%
    0
    0
    11. 8. 2017

    První polovina je vrcholným příkladem klasických noirů, kde vyprávění na dvou úrovních naprosto pohltí a postavy jednají nepředvídatelně, ale přece logicky a nevyhnutelně. V druhé fázi, kdy se syžet přehoupne čistě do přítomnosti, už sice scénáři dochází dech a režie poněkud zevšední, ale za dramatické a opět logické vyvrcholení se plusové body sbíhají zpět na stranu tvůrců. Rozhodně povinná učebnice pro nadšence.

  • 75%
    0
    0
    10. 8. 2017

    Sandberg je borec. I když příběh jako takový nic nového nepřináší, talentovaný žánrový tvůrce ždíme z jednotlivých scén tu nejpoctivější dávku strachu, jakou jsme mohli v žánru Jamese Wana kdy zažít, hraje si s nervózními kamerovými úhly, bezchybně propojuje náhlé střihy s nervydrásajícím zvukem a přináší zajímavé nápady, které nedovolují strkat Annabelle do stínu slavnější příbuzné značky The Conjuring. Naopak - díky drásavějšímu tempu, chvílemi až překvapivé brutalitě a charakteru zla, které nepřestává ani na moment děsit a fyzicky se zjevuje jen minimálně, považuji tenhle horůrek za dosud nejlepší část vznikajícího duchařského vesmíru. Napodruhé by efekt jistě o dost zeslábl, napoprvé jsem měl ale často nutkání odvrátit od plátna zrak, abych zachoval svoje nejlepší trenky v čistotě. A to se mi líbí...

  • 25%
    0
    0
    7. 8. 2017
    Mumie (2017)

    Neuvěřitelně debilní slátanina, která aplikuje často naprosto nekontinuální můstky k propojení scén a časových linií, absolutně nezvládá funkčně ani stylisticky propojit střídající se charaktery výpravy (od fantasy hororu až po nahláškovanou dobrodružnou komedii, wtf) a v místě, kdy by měla bez keců gradovat a diváka alespoň vizuálně bavit, se zavírá do jedné místnosti s jednou z nejzbytečnějších postav, která kdy byla áčkovým hollywoodským hercem hrána. Tady nemohl pomoci ani jinak sympatický Cruise, něco tak matného, nenápaditého a divně sestříhaného je ostudou v posledních letech prosperujícího Universalu

  • 85%
    0
    0
    7. 8. 2017

    Nechybělo zase tolik a nechal jsem se strhnout k hodnocení ještě vyššímu. Vlak do Pusanu má všechno, čím by se měl kvalitní zombie survival pochlubit, a díky vynalézavé režii plné neokoukaných nápadů a scénáři, který se umí i k těm skrz na skrz kladným hrdinům zachovat zcela nekompromisně a překvapivě, má chvílemi i něco navíc. Natočit to v Hollywoodu filmař typu Antoina Fuqui, je z toho obrovský divácký hit. Posledních dvacet minut jsem skoro nedýchal.

  • 65%
    0
    0
    24. 7. 2017

    Čekal jsem buď kolosální průšvih, nebo zlatej důl nedocenitelné retro atmošky a suverénní režie. Že jsem dostal něco mezi, to je tak trochu zatracenou záhadou. Verbinski má podobně jako v The Ring jistou řemeslnou ručičku a kameraman Bazelli by si za tuhle výstavu úžasných a efektivních obrazů z fleku zasloužil smlouvu s největšími režijními velikány, ale Lék na život přece není nijak originální ani soběstačná filmařina, které chybí přesně to, čím disponuje například Kubrickovo Shining - nepředvídatelnost, žánrová čistokrevnost, odvaha jít ještě dále za rámec toho, co je aktuálně divácky žádané a očekávané. Některé scény se zaryjí do paměti a celkovému vzhledu není moc co vytknout, stejně jako hercům a chvályhodným záměrům, ale pořád je to málo, tempo začne po nějaké hodince kolísat a závěr je dopředu bohužel odhadnutelný. Zachovat si scénář unikátnější charakter, bylo by zadělána na solidní hororovou šlehu.

  • 95%
    4
    0
    20. 7. 2017
    Dunkerk (2017)

    Každičká sekunda Dunkerku mi v podstatě suplovala jednu další stránku z vysněného návodu, jak stvořit superkomplexní a bezchybnou filmařinu, jak vzít jednoduchý příběh a podat ho okázale a neokoukaně, jak vyždímat z každé scény zásluhou perfektně sladěného zvuku, hudby a pohybů kamery totální fyzické i psychické maximum. Nolan je vizionář, jakým byl ve 40. letech Welles, v šedesátých Kubrick a sedmdesátých Spielberg. Ta schopnost budovat atmosféru nenápadně, spoléháním na pohledy herců a divácká očekávání, je naprosto fascinující a bezprecedentní. Rylance, Branagh, Murphy a Hardy už nemohli svým rolím odevzdat více a z jejich očí mrazí více než z celé válečné vřavy v Hacksaw Ridge, Hans Zimmer se v genialitě opět mílovými kroky vzdaluje všem ostatním kolegům - údernějších a flexibilnějších soundtracků v dějinách filmu moc nevzniklo. Jeden z nejkrásnějších filmových zážitků za posledních minimálně deset let.

  • 95%
    0
    0
    19. 7. 2017

    Velkofilm tak krystalicky čistý a úchvatný, jako jsou arabské pouště nekonečné a vyschlé. Stopáž se možná zdá přemrštěná a poslední půlhodina věnovaná převážně politickým řečem řádně prověřuje divákovu trpělivost, ale ruku na srdce, lépe to asi natočit nešlo. Opravdu výtečná Leanova režie, jedinečné prostředí, dokonalá kamera a ta hudba!...To se prostě musí zažít. Navíc Peter O'Toole ve své životní roli, do které vtiskl takovou míru své osobnosti a talentu, až mi z toho v závěru přebíhal mráz po zádech. DVD formát a české znění tomu asi hodně ubrali na lesku, na velkém plátně a s pořádným ozvučením to musí být naprostá bomba.

  • 90%
    0
    0
    19. 7. 2017

    Nezapomenutelný zážitek se vším, co Leanovy filmy vždy tak zdobilo a co je udělalo legendární. Rozmáchlý a velkolepý příběh muže sužovaného láskou ke dvěma krásným ženám v době bolševického rozkvětu, natočený s bravurou vlastní snad pouze mistru Leanovi a podpořený výjimečnou výpravou, hudbou a samozřejmě hereckými výkony v čele s charismatickým Sharifem a pohlednou Christie. To všechno se doplňuje a zapadá do sebe tak náramně, že těch 190 minut je nakonec zatraceně málo a ještě nějaký nášup by divák milerád přivítal. Most přes řeku Kwai ani Lawrence sice Živago nepřekonává, ale je jim minimálně rovnocenným sourozencem.

  • 75%
    0
    0
    19. 7. 2017

    Jak to, že je ten film tak málo známý? Vynikající parodie od tří nejpovolanějších a nejkultovnějších tvůrců, která sice nedosahuje kvalit "Střel" ani "Výstřelů", ale pořád je to záruka nepolevující a inteligentní zábavy. Příběh se strefuje do všeho a do všech s obdivuhodnou přesností a akční vygradování patří k těm vůbec nejlepším, jaké se kdy v daném žánru urodilo. V plné palbě mi brání pouze vědomí, že pustit si to třikrát, čtyřikrát, zážitek už na rozdíl od zmíněných žánrových příbuzných nebude tak markantní.

  • 80%
    0
    0
    19. 7. 2017

    Hodně sugestivní a nepříjemná podívaná, která se svou autenticitou a nízkorozpočtovým zpracováním zaryje hluboko do kůže. Po skončení jsem byl strašně naštvaný a nechtělo se mi věřit, čeho jsou lidé schopní a jakou nespravedlivost dokáží tolerovat. A přesně to byl také režisérův záměr. Není to nijak extra strhující snímek a s výjimkou poslední třetiny se nic moc neděje, ale CO a hlavně JAK se stane potom všechno jasně převálcuje a nakonec je to divák, komu Greengrass ve vzájemném souboji udělí K.O. a dokonale mu vtiskne svou verzi, co se tenkrát opravdu stalo...Kéž by k tomu nikdy nedošlo.

  • 75%
    0
    0
    19. 7. 2017

    Allen stále ve vrcholné formě, píše skvělé scénáře jako na běžícím pásu a vdechuje jim tak půvabnou podobu, jak by to nikdo jiný nedokázal. I když je pravda, že zde mu s tím půvabem hodně pomáhalo ústřední ženské trio, kde je jedna herečka přitažlivější (a kvalitnější) než druhá a Javieru Bardemovi jsem jeho roli vyloženě záviděl. Není to sice žádná romantická pecka a v záplavě Allenových filmů se trochu ztrácí, ale přesto se jedná o více než příjemnou letní oddechovku okořeněnou výtečnými herci a tradičně hravou režií jednoho z nejlegendárnějších tvůrců současnosti. Navíc na Barceloně je opravdu něco kouzelného...A není to Nou Camp...:-)

  • 75%
    1
    0
    19. 7. 2017

    I přes vysoké hodnocení jsem si naivně myslel, že to bude jen další rutinní sportovní drama, kterých hrdí Američané produkují každý rok hned několik. Nemohl jsem být dále od pravdy. Závislost na drogách a jejich škodlivost už sice byly rozpitvány ze všech úhlů pohledu od Boyleova experimentálního Trainspottingu až po krutou realitu v Requiem za sen, ale i Rváčův deník má v tomto ohledu hodně co říci a dokáže se zarýt hluboko pod kůži. A největší zásluhu na tom má jednoznačně heroický výkon mladého DiCapria, který zvládl svou obtížnou roli v takovém stylu, že jsem nestačil zírat. Na to, jak jsem ho po Titanicu a Gangs of New York vůbec nemusel, tak v poslední době musím uznat, že patří mezi nejtalentovanější herce současnosti. Jednoduchost příběhu je možná zavádějící, ale v tomto případě je to opravdu to nejsilnější vodítko, jak k filmu co nejvíce přilnout a připustit si, že něco podobného se v dnešní době může stát úplně každému. Někdo v tom sice asi uvidí jen hollywoodský patos a přehnaný lesk, ale ani to filmu na kvalitě nic neubírá.

  • 70%
    0
    0
    19. 7. 2017
    Piraňa 3D (2010)

    Tak tohle byla vážně jízda, jak se patří. Aja mě opět doslova sestřelil návalem neskutečné brutality a nehorázné béčkovosti, která je ale v tomto případě tak zábavná a delikátní, že mi srdce doslova plesalo radostí. Po úvodní scéně s Dreyfussem jsem čekal nějakou digitální příšernost, jenže zbytek filmu mě dokonale uspokojil nejen z pohledu fanouška béčkových remaků, ale hlavně jako zástupce mužské části publika, který nějakou tu nahotinku mile rád toleruje. K tomu navíc nevídaně pestré herecké obsazení od vědátora Christophera Lloyda, šerifa Rhamese až po tisíce spoře oděných studentek a pornohvězdu Giannu Michaels, kterou jsem sice neidentifikoval, ale kdo by měl také poznat každou kozu a bobra, co se namane. A samozřejmě krvelačné prehistorické piraně, které masakrují všechny části těla, na které dosáhnou. Po atmosféře sice nejsou ani stopy a postavy nepatří zrovna k těm, kvůli kterým by si divák zuřivě mačkal palce na rukou, ale tuna bizarního nadhledu a stovky litrů krve vše bohatě vynahradí a nuda je to poslední slovo, na které obklopeni sáčky na blití pomyslíte. Klidně více takových filmů, kina to potřebují jako sůl..

  • 70%
    0
    0
    19. 7. 2017

    Skutečný psychický teror v plné parádě a bez zbytečných příkras. Tam kde většina hororů sklouzne k bezduché a emocionálně hluché vyvražďovačce, Bousman zručně stupňuje atmosféru a nechává hlavní hrdiny plavat v tak beznadějné situaci, že i smrt by byla možná příjemnější. Brutalitou se tentokrát veskrze šetří, a když už se objeví nějaký krvavý cákanec, nikdy není samoúčelný a dokonale zvýrazňuje zoufalost situace, která každým činem nabírá na obrátkách. Navíc jednání jednotlivých postav není vůbec tak hloupé, jak jsme u podobných titulů zvyklí. Sice je tam pár chvil, kdy se chytáme za hlavu a logika ustupuje, ale ono se to snadno říká když nemám ve vedlejším pokoji šílenou rodinku s maniakální matičkou, kterou řadím k těm nejodpornějším záporákům za posledních pár let. "Šokující" závěr se mi tam sice moc nehodil, ale budiž. Na to, jak je tenhle thriller málo známý, je až nepříjemně znepokojující.

  • 90%
    0
    0
    19. 7. 2017

    V konfrontaci se stejně starým Toy Story 3 asi vždy raději sáhnu po "Hračkách", ale i tohle je bezpochyby vynikající a neotřelý animák. Výborný nápad dotažen tentokráte do absolutní spokojenosti, příběh vhodný pro dospělé stejně jako pro děti a nádherná vizuální stránka, která nemůže nechat nikoho chladným (je až pozoruhodné, kolik emocí dokáží tvůrci zobrazit v dračí tváři). Nechybí samozřejmě ani hromada povedených hlášek a speciálně bych zdůraznil ještě excelentní soundtrack, který se v okruhu animovaných filmů řadí snad k těm vůbec nejkrásnějším. Děj je sice slepě předvídatelný, ale úžasné zpracování vše ostatní převálcovalo..

  • 80%
    0
    0
    19. 7. 2017

    Hodně odvážný a stylový thriller, jemuž ale právě jeho kontroverznost přinesla nehynoucí slávu. Sice ve mně pořád hlodá, že z tak vynikajícího námětu se dalo vytěžit ještě více a že cpát do takového příběhu myšlenky o životě nebo hlubší význam byla směrem k divákovi rána pod pás, jenže dále už není moc co vytknout. Fukasaku dobře věděl, čeho chce dosáhnout, a to se mu také podařilo. Od samého začátku velmi svižná a díky šokujícímu obsahu poměrně nepříjemná podívaná plná krve a násilí, která rozpracovává lidský charakter do té nejčernější podoby, jakou si lze vůbec představit. Po filmařské stránce se jedná o takřka bezchybné dílo, s fungující atmosférou, výtečným soundtrackem a rozvinutou psychologií hlavních postav, s nimiž se seznamujeme i prostřednictvím drobných epizodek z jejich minulosti. Z herců nejvíce zaujme samozřejmě Takeši Kitano, jehož postava měla překvapivě největší hloubku a důležitý motiv. Nebudu a ani nechci bloumat nad tím, jaké poselství v sobě Battle Royale coby vize moderní společnosti nese, protože je to stejně diskutabilní jako film sám- Já bych prostě řekl, že Fukasaku je blázen, co si udělal obrovskou radost a notně popustil uzdu své fantazii. Není divu, že Tarantino ten film tak vychválil...

  • 60%
    0
    0
    19. 7. 2017
    Pustina (2006)

    Znepokojivý a maximálně jednoduchý survival thriller s bandou antihrdinů, skupinkou zuřivých loveckých psů a záhadným vraždícím maniakem, kteří se sami na ponurém ostrově vzácně doplňují a pro fanoušky béčkových vyvražďovaček představují rychle odbyté a krví nasáklé hody. K dobru lze připsat povedenou atmosféru, dráždivé gore a herecké obsazení v čele s hororovým smolařem Pertweem, který zřejmě soutěží o to, v jakém filmu zemře více nepříjemným způsobem. Slabinu naopak vidím ve scénáři, který jako dlouhodobý kámen úrazu podobných jednorázovek opět nezklamal a z výborného námětu udělal jen lehce nadprůměrnou podívanou, v níž se střídají napínavé a intenzivní scény s těmi vyloženě nudnými mnohem častěji, než by bylo zdrávo. I tak jsem se ale dobře bavil, všechny ty nevyzpytatelné charaktery a drsná akce bezpečně udržovaly moji pozornost a nakonec musím přiznat, že jsem vlastně dostal přesně to, co jsem původně očekával. Britové se začínají pěkně vybarvovat...

  • 75%
    0
    0
    19. 7. 2017

    Velká klasika na mě nezapůsobila nijak oslnivým dojmem, ale i tak musím uznat, že své specifické kouzlo to rozhodně má. Především stojí za zmínku stupňující se atmosféra a perfektně zvolené prostředí odlehlého statku, kde pohled na zvyšující se počet lopotných zabijáků nevěstí nic dobrého. Navíc Romero byl vyloženě zrozen pro zombie žánr a umí s ním skvěle pracovat, takže i pomalu se potácející a chabě namaskovaní herci dokáží vyvolat stejný pocit znepokojení, jako moderní sprintující příšery. Co mě ale hrozně dráždilo (kromě příšerného dabingu), bylo naprosto nemožné chování hlavních postav, kdy pouze jedna jediná byla schopná racionálního uvažování, zatímco ostatní jen naříkali nebo zkameněle koukali do stěny. Ale jak jsem se prvních dvacet minut jen nechápavě usmíval, nakonec se z toho opravdu vyklubal velice slušný a napínavý horůrek :)

  • 40%
    0
    0
    19. 7. 2017

    Naprosto rutinní duchařský horůrek, jakých už tu byly mraky, a to navíc ve značně lepším podání. Od začátku se střídá jedno klišé za druhým, úvodním "Podle skutečnosti" počínaje a vymítacím vyvrcholením konče, temná atmosféra z traileru zde funguje jen místy a že by mě v průběhu nějak vyloženě zamrazilo, to se mi nestalo ani jednou. Herci sice hrají slušně, ale určitý potenciál jejich postav je utopen chabým scénářem a dějovou předvídatelností. Na večerní skupinovou promítačku je to ještě ok, nejlepším žánrovým titulům to nesahá ani po kotníky.

  • 65%
    0
    0
    19. 7. 2017

    Sellers je od svého prvního výstupu delikátní, Niven nesmírně charismatický a Claudia Cardinale krásná, krásná, krásná, ale ty světlejší chvilky komisaře Clouseau teprve mají přijít. Pilotní film ho přeci jenom až příliš staví do pozadí a jeho příběh není zrovna z těch, které bychom radostně hltali a vtipy vyprávěli druhý den známým..

  • 80%
    0
    0
    19. 7. 2017

    Pomyslná koruna všech Růžových panterů, která už asi nenalezne důstojnějšího dědice. Gagy neberou konce, a přestože jsou mezi nimi některé, jejichž účinek výrazně opadá už při druhé projekci, plnohodnotně je kompenzuje celá řada momentů, jejichž genialita naopak neopadne snad nikdy - především úvodní konfrontace s Katoem patří k mým nejoblíbenějším komediálním scénám vůbec. Viděno serióznější optikou je to sice hrozná kravina, ale to ke Clouseaovi už prostě patří.

  • 90%
    0
    0
    19. 7. 2017

    Vůbec první celovečerní animák, a hned takový vybroušený diamant. Klasický pohádkový příběh v tak zábavném, nápaditém a působivém převedení, že všechny ostatní verze by si ve vzájemném porovnání ani neškrtly. Sice jednodušší, ale nesmírně půvabná animace, skvělá hudba a maximálně sympatičtí trpaslíci, jejichž figurky museli ve 40. letech zdobit noční stoleček snad každého dítěte. Pro mladší publikum i dnes naprosto ideální podívaná.

  • 70%
    0
    0
    19. 7. 2017
    Insidious (2010)

    Poměrně intenzivní a strašidelná duchařina, která si z prověřených žánrových prvků vzala jen to nejlepší, co divák vždycky zaručeně a rád zbaští. Scénář je sice slabší (vymyslete také v dnešní době originální horor), ale s formou si James Wan skutečně náramně pohrál a jeho nápaditá režie nenechává prakticky po celou dobu možnost k vydechnutí. Také herci jsou velmi dobří, atmosféra mrazivá a znepokojivá a hudba dostatečně výrazná, aby lekací scény pěkně podbarvila a zesílila jejich účinek. A kdybych řekl, že mi při závěrečné scéně nepřebíhal mráz po zádech, lhal bych jako když tiskne.. :)

  • 80%
    0
    0
    19. 7. 2017
    Prohnilí (1984)

    Sice to není ten typ komedie, u které by se divák smíchy popadal za břicho, ale když se nyní ohlédnu zpátky a přehraji si celý příběh v hlavě, hned mám lepší náladu a musím se usmívat. Vynikající film o dvou policistech, kteří vkládají zákon raději do cizích rukou, s výtečným Noiretovým výkonem, atmosférou "pouličních zlodějíčků" a ironickým humorem, jehož kouzlo udeří silněji zřejmě až po dalších projekcích. Ocenit se musí ale i vydařená detektivní linka a emotivní zakončení, které se mi naprosto nevtíravě zarylo hluboko pod kůži... Škoda, že na podobný humor Frantíci v novém století nedokázali příliš navázat...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
Sdílet tuto stránku: 

Poslední aktivita

Sdílet tuto stránku:

Partneři: