lamps
Komentáře

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
  • 80%
    0
    0
    15. 1. 2019

    Na dvou hodinách zlehka budovaná zápletka se dvěma skupinkami aktérů, jejichž cesty se nevyhnutelně skříží a vyvíjejí se nepředvídatelným způsobem. Síla vyprávění přitom netkví v silném cliffhangeru, ale právě v soustavném přepisování motivací postav skrze jejich kvalitní psychologizaci a nečitelné vztahy. Reilly i Phoenix se bezvadně doplňují a jejich odlišné životní názory scénář ve finále dobře zužitkovává, Ahmed a Gyllenhaal pak doplňují charakterní mozaiku a ztělesňují pomíjivý americký sen, jehož duševní hodnotu film v závěru rozprašuje. Odlehčenost filmu sice narušuje jeho občasnou špinavost a surovost, ale v podání tak skvělých herců dopadá těch pár hlášek na úrodnou půdu. Škoda že nebyla lépe vysvětlena minulost obou bratří a především osud jejich otce, jinak jde o jeden z nejpříjemnějších westernových zavanů posledních let.

  • 40%
    0
    0
    15. 1. 2019

    Prvních dvacet minut super, pak to jde postupně dolů až k nepůvodní imbecilní slátanině. Bez inscenační vynalézavosti a gradace napětí prostě díru do světa hororu neuděláš, i když máš lákavou myšlenku a zábavnou poslední scénu. Hlavně dialogy a rozhodnutí postav v krizovkách na úrovni Výměny manželek.

  • 80%
    1
    0
    12. 1. 2019

    Delikateska. Pro mnohé pochopitelně těžko stravitelný trip napříč městem, které je pro film tímtéž co Betlém pro křesťany. Mitchell vede pozornost neokázale, divák se musí soustředit na detaily a drobná popkulturní pomrkávání, aby si dostatečně vychutnal košatost a sebereflexi unikátního světa, který za každým rohem nabízí něco jiného - vždy nejasná vodítka jak pro samotného diváka, jenž je tlačen do řady interpretací, tak i pro hlavní postavu, která ho světem provádí. Ve finále to není tak dramaturgicky hutné jako to nejlepší od Lynche a délka působí trochu přestřeleně, ale konzistentní tempo a soudržný autorský rukopis zvedají palec při hodnocení výrazně nahoru. První film, v němž mi Garfield vůbec nevadil - a jestli si bude nadále vybírat takhle neotřelé projekty, které dokáži být pro cinefila myšlenkovou výzvou, začnu ho možná mít dokonce rád. Mitchella pak tuplem.

  • 70%
    0
    0
    9. 1. 2019

    Herzogův velikášský syndrom v největší parádě - škoda, že ho asi nejvíce pocítili lidé přítomní u natáčení. Divák je spíše kolébán peřejemi rozlehlé řeky a v druhé půli oslovován majestátními výjevy kolosálního parníku v peruánské džungli, ale ten postupný psychologický nátlak a upadání do spárů šílenství, které jsem očekával, tu bohužel schází. Díky impulzivnímu Kinskiho charakteru a zručně budované auře očekávání zřejmě Fitzcarraldo slupnete jako malinu, ale její chuť nerezonuje tak, jak by si samotný námět i jeho vyčerpávající rekonstrukce zasloužily...

  • 65%
    1
    0
    4. 1. 2019

    Řadíte-li se mezi oddané Svěrákovce, Po strništi bos přečkáte bez úhony, a navrch ještě s milým úsměvem. Je to laskavý poetický pohled na svět optikou dítěte, který je však až moc laskavý a příliš nesvázaně poetický - vyprávění schází nosný konflikt, který by pomáhal množství aktérů nějak tvarovat, a epizody ze života se slévají sice příjemně, podpírané různými dílčími zápletkami, ale postrádají pevný rámec a budí dojem, že by mohly pokračovat ještě další hodinu. Kromě Edy je nejlepší postavou s nejzajímavějším příběhem Kaiserův Vlk, ostatní mají víceméně podružné postavení a provádí hlavního hrdinu světem primárně řízeným rodinnými hodnotami a krásami i nástrahami chlapectví, a až sekundárně sužovaným táhnoucí se válkou. Není to špatný film, má přesnou režii a několik hezky vypointovaných humorných motivů, ale výsledek je příliš rozbředlý a nejednotný.

  • 75%
    1
    0
    20. 12. 2018

    Někdy se to zkrátka dobře sejde. Sympaticky roztržitá Anna, nehorázně přitažlivá mrška Blake, správně podněcovaná zvědavost, úspěšný balanc mezi seriózním a čistě zábavným intrikářstvím a dobrá nálada, která mi pomohla překlenout pár nedotažených či rychle odbytých motivů a příběh si v pohodě užít. Simple Favor staví na kontrastu dvou ženských postav, které se pod tíhou událostí smazávají, a scénář si v průběhu vtipně pohrává s replikami a zjištěními vznesenými v úvodu - a nepřestane s tím až do poslední scény, která už sice hraničí s komediálním úletem, ale nastavený herní mód zakončuje víceméně zdárně. Prosím víc Aničky i Blake v kinech, a klidně méně oblečených. 

  • 90%
    2
    0
    19. 12. 2018
    Roma (2018)

    Roma nevcucne a nesežvejká, nedonutí diváka, aby si napětím okousával nehty, ani nepřipomene ten stejný humánní žalozpěv, s jakým se nešťastní hrdinové protloukali například ve Zlodějích kol. A přesto je krásná... Film o pocitech tak skutečných, že mě v kině štípaly do zadku, kdykoli jsem si pomyslel, že sleduji jenom film. Procítěné pomalé vyprávění, kde nejsou tak důležité následky, jako prožívání přítomnosti a empatie k hlavní postavě. A tomu odpovídá i styl - do dlouhých záběrů a do výrazné hloubky komponované scény, jejichž inscenace a ozvučení nechávají diváka putovat prostorem společně s aktéry, popřípadě dosyta vychutnávat emoce, které narace pečlivě připravuje a předznamenává (závěrečná mořská očista). Přestože jsem nepociťoval vytoužené cinefilní políbení, Romu jsem si veskrze zamiloval pro původní znázornění lidské sounáležitosti a pro její svět, který umí být stejně nehostinný, nevypočitatelný i láskyplný najednou. Režie i kamera fenomenální.

  • 20%
    0
    0
    15. 12. 2018

    Další agitační nádhera z let sedmdesátých, která je k historii parodická a neuvěřitelně vykonstruovaná. Musí se nechat, že svého film asi dosáhl a dá se u něj vydržet, protože zvědavost nad "humánním a oduševnělým" vyústěním je postupně silnější než averze vůči němu, ale ve finále stejně rezonuje jenom ta averze. Režijní neschopnost Trapla je navíc docela vtipná, když už nic..

  • 80%
    0
    0
    14. 12. 2018

    Takhle autentické dialogy a uvěřitelné postavy jsem v rámci odlehčených teen dramat snad ještě neviděl. Velká škoda, že všechny ty inteligentní podzápletky a vynalézavé zdůrazňování klíčových životních okamžiků prostřednictvím videozáznamů hlavní hrdinky, které zároveň oddělují jednotlivé pubertální etapy, jsou součástí hrozně nepůvodního příběhu, jehož emocionální vyústění už nikoho moc neohromí. Přesto hlavně Burnhamovi patří můj obdiv, jelikož takhle dobře a zábavně natočit tak ohrané téma, a nespadnout při tom k neosobní tvůrčí onanii, to chce notnou dávku vrozeného talentu..

  • 0%
    0
    0
    13. 12. 2018

    Kdyby Kája Steklý vyučoval na filmových školách, jeho specialita by byla asi Filmová tvorba pro jedince s lobotomií, popřípadě Provádění lobotomie prostřednictvím agitačních filmových s*aček. Za volantem odpad, jeden obrovskej, nesrozumitelnej a ideologicky dementní odpad..

  • 65%
    0
    0
    10. 12. 2018
    Vdovy (2018)

    Vdovy mají parametry skvělého filmu, k jejich naplnění by ale musely psychologickou hloubku atakovat podstatně důmyslnějšími postupy než jen dlouhými záběry na ztrápené tváře hrdinek. A Steve McQueen, muž pozoruhodného řemeslného nadání, jehož inscenace většiny scén neupadá do sterility a oplývá zajímavými stylistickými nápady, by se musel rozhodnout, o čem chce vlastně vyprávět. Ten film následuje strukturu heist kriminálek s důrazem na rozšiřující se vědění publika ohledně postavení a činů postav, ale ve finále ho zajímá více uzavření psychologického oblouku, který je přitom dost povrchní, a mnoho nadějně rozvíjených motivů zůstane stát odstrčeno v pozadí (podivně (ne)uzavřená linie Colina Farrella, černoch z kadeřnictví nebo dokonce i potenciální highlight Liam Neeson). Moc se mi líbila realistická nátura akčních scén, která dala vzpomenout na Nelítostný souboj, bavil mě jemně zakomponovaný humor a hereckým výkonům těžko něco vytknout, ovšem Vdovy vnímám jako promarněnou šanci na nejsilnější emancipační drama dekády - je z nich jenom nešťatně sestříhaná a příliš zkratkovitá přehlídka technické vytříbenosti a působivé režijní vize, která bohužel rychle zapadne.

  • 75%
    0
    0
    6. 12. 2018

    První tři čtvrtiny mrazivá, pečlivě gradovaná sci-fi s funkčním psychologickým přesahem a parádně zneklidňujícím prostředím, jehož poodhalování mě moc bavilo. Posledních cca 20 minut filozofický mindfuck, který vůbec neuspokojí. Garland je šikovnej tvůrce, který drží divákovu pozornost pevně ve svěráku a umí ho utáhnout trpělivým vývojem jednotlivých motivů či znepokojivým násilím. Škoda, že ve finále vůbec nevím, co si z filmu odnést. Především asi to, že určitě patřil do kin, stejně jako výborná Natálka.

  • 60%
    0
    0
    5. 12. 2018

    Spousta nápadů a hlášek má velký potenciál prvoligového rodinného animáku a nevadily mi překvapivě ani písničky, které se povedly. Bohužel mi hodně vadilo to, jak se postavy opakovaně sebepoškozují, a asi už jsem prostě vyrostl, ale moc mě nebere humor tolik založený na tom, že řada hrdinů je za blbečky. Příběhově však sympaticky zmáknutý projekt v zajímavém prostředí, který nenudí a v závěru přináší hezké poselství..

  • 90%
    0
    0
    5. 12. 2018

    Našlapané pokračování, které má všechno. Starosvětskou dobrodružnou nostalgii, úžasný vtip, mistrnou animaci a zábavné žánrové odkazy. A přináší zase nový pohled na soužití hraček a jejich osudů v lidských životech. Sice bych řekl, že výrazně vtipnější je linie záchranářů s dokonalými vedlejšáky Rexem, Bramborou a Čunčou, ale i nové tváře kolem Woodyho dobře zapadnou a jeho příběh nejen obrazově zaujme (nádherná scéna s opravářem hraček), ale nakonec se výborně sleje do nápaditého akčního finále. Tahle série má vzestupnou tendenci, což z mého pohledu jen potvrdila geniální trojka.

  • 90%
    0
    0
    4. 12. 2018

    Nechápu to. Nedokážu to racionálně odůvodnit. Štve mě to. Ale první Příběh hraček jsem jako malej capart viděl všehovšudy jednou, a to ještě v nijak brzkém věku. A nelíbil se mi tak moc jako jiné vrcholné pixarovky. Teď po druhém zhlédnutí ve věku papírově dospělém neváhám s prohlášením, že jsem býval trochu blbej. Ten film nezestárnul ani o vrásku - nejenže animace vypadá nádherně, ale vytvořený svět hraček a jejich starostí nabízí takřka nevyčerpatelný zdroj originálních vypravěčských možností. V jejich využití jsou možná ještě kreativnější díly následující, ovšem jednička je přesto náramně provedený seznamovák - nápaditě konfrontující ústřední postavičky se známým lidským prostředím, výborně rozvíjející vztah dvou ikonických hrdinů a navrch zásobující skvělým dospěláckým humorem. Legenda s legendárním českým dabingem.

  • 95%
    1
    0
    4. 12. 2018

    Působivý pomník jednoho z nejkontroverznějších vojenský konfliktů moderní doby, ale také samotné dokumentární praxe, která už prostě nemůže být lepší. Komplexní a podrobné, avšak nenudící, srozumitelné a emocionální. Vzpomínkové epizodky mariňáků z obou stran, válečných zajatců, reportérů, příbuzných padlých vojáků nebo diplomatů utvářejí a zvýrazňují soudržný příběh o dlouhodobých těžkostech rozděleného a utlačovaného vietnamského národa a o sociálních i politických otřesech, které tisíce kilometrů vzdálená a pro mnohé nepochopitelná válka v Americe způsobila. Kennedy, Woodstock, Watergate, Hamburger Hill, Tet, Rolling Thunder - o všem se dozvíte, v jistém případě geniální paměti se dokonce stanete odborníky na dané téma. Požitek ze sledování pak kromě obrovské záplavy autentických záběrů dotváří výborný dobový soundtrack s největšími hity od Rolling Stones, Creedence nebo Simona a Garfunkela.

  • 35%
    1
    0
    4. 12. 2018

    Od zvrhlíka pro zvrhlíky. Po etické rovině nekoukatelné zvěrstvo, po stránce hororového fanouška zvláštní rande s úchylným deviantem, který maskuje své filmařské nekvality tím absolutně nejzvrácenějším představitelným námětem. Dokoukáno ze zvědavosti, kam až se dá v honbě za kontroverzní slávou klesnout, a musím nakonec přiznat, že klesnout se dá určitě mnohem níže - například k Human Centipede II.. O trojce už vůbec nemluvě.

  • 60%
    0
    0
    4. 12. 2018

    Ten film jde hrozně napůl cesty. Má řadu originálních nápadů a skvělého Santu v energickém podání Kurta Russella, ale vesměs nezajímavou režii a rozbředlé tempo, takže kdykoli příběh na delší dobu odbočí od bodrého fousáče, začíná nudit. Jako nová vánoční výplň to šlape bez problémů, ale zaděláno bylo na mnohem zábavnější jízdu, která tak často neřadí ze sympatické akční rychlosti na obyčejný rodinný neutrál.

  • 90%
    0
    0
    3. 12. 2018
    Ed Wood (1994)

    Je sice pravda, že ne všude mě Burtonův hravý a nezávislý styl dokonale sednul, ale právě Ed Wood je snímkem, který by bez té jeho lásky, silné osobnosti a hlavně bohaté fantazie nikdy nebyl tak úchvatný a kouzelný, jak bezpochyby je. Edward Wood byl vlastně Timu Burtonovi hodně podobný, miloval filmy a byl pro ně ochotný udělat naprosto cokoliv. Jediný rozdíl vězí v tom, že on filmy prostě točit neuměl, neměl na ně peníze, používal ty nejpříšernější rekvizity a vybíral si ty nejpodivnější herce, zatímco Burton o něm natočil úžasný příběh s nádhernou dobovou atmosférou, působivou černobílou výpravou a s jistotou jménem Johnny Depp, jehož zasněný úsměv mluví v podstatě za vše, co nám chtěl Burton svým majstrštykem sdělit. Já si odnesl především to, že filmařina je strašně návyková droga a že není žádná ostuda, když do ní člověk zabředne až po uši. I když totiž neví o filmování skoro nic, může se svým zápalem a dobrotou udělat díru do světa- a to pořádnou..

  • 75%
    0
    0
    3. 12. 2018

    Civilní a lidský příběh pojatý jako velké a ničím nevázané dobrodružství, v němž Steven úplatňuje svůj talent zfilmovat snad jakoukoli látku pro diváka maximálně přitažlivým způsobem. Goldie Hawn a Ben Johnson unikají policejním autem napříč Amerikou, za nimi se postupně hromadí blikající policejní sirény a kilometr po kilometru se stávají většími a většími mediálními hvězdami. To vše podáváno velmi svižně, zábavně a samozřejmě tak, aby oba uprchlíci nakonec vypadali jako skuteční američtí hrdinové, kteří jsou pro lásku k dítěti schopni čehokoli. Jejich situace je poutavě nasnímána z několika úhlů pohledu, které se v průběhu výborně prolínají a ponořují diváka do víru absurdity a nenávratnosti, jenž jednání našich hrdinů nejlépe charakterizuje. Že tahle cesta nemůže skončit šťastně víme už dlouho dopředu, ale zde nefunguje závěrečná pointa jako záchytný a stěžejní bod vyprávění, nýbrž pouze jako logické a neodvratné vyústění. Spielberg stvořil krásný a oslovující snímek, který si v jeho filmografii rozhodně zaslouží své výsadní místo, stejně jako mezi filmy s kolonkou road-movie.

  • 60%
    0
    0
    3. 12. 2018
    Hook (1991)

    Žádný zázrak jsem nečekal, ale přesto mě průměrnost celého snímku trošku zaskočila- rozhodně se jedná o zatím nejslabší Spielbergův film, jaký jsem viděl. Ale přesto bych ho v žádném případě úplně nezavrhoval. Vždyť už jen ústřední hereckou pětici je radost sledovat, především Hoffman a Williams vdechli svým rolím srdce i duši a jen jejich zásluhou vizuální stránka zcela nepřeválcovala tu příběhovou. Spielberg si chtěl evidentně udělat radost a natočil velmi pohodové a veselé dobrodružství, které u mě sice na vyšší hodnocení nedosáhlo, ale vzpomínat na něj budu vždy jen v dobrém.

  • 95%
    0
    0
    2. 12. 2018

    Fenomenální. Nonstop zábavná hra s žánrovými tradicemi a takřka nevyčerpatelnými možnostmi vytvářeného světa, který tvůrci v tomhle případě podojili skutečně vehementně. Obzvlášť po odkrytí záporných aktérů nabere film skvostné tempo a opakovaně mě nechává fascinovaného nad tím, jak dokáže uzpůsobovat měnící se nálady a žánry soudržně vyprávěnému dobrodružství pro děti i dospělé. Highlighty jsou konkrétně hororová panenka a španělsky mluvící Buzz. První dva díly patří k nejlepším animákům své doby, trojka je jedním z vůbec nejlepších filmů tohoto století. Za tím si stojím..

  • 65%
    3
    0
    27. 11. 2018
    Creed II (2018)

    Film, u něhož si odškrtáváte očekávané zvraty stejně, jako muž ve středním věku odhadne manželčiny vzteklé výlevy po návratu z přátelských nočních posezení. Celá tahle restartovaná frančíza čerpá energii i dollary z objevování nové pozice legendárního boxera / akčního hrdiny minulé generace, z nostalgicky laděných kontrastů mezi dvěma společenskými a filmařskými etapami a také ze skvělých herců, protože Slyovi tahle mudrcovská poloha sedí jak pěst na tvář, Michael B. Jordan pobral celej ring charismatu a Tessa Thompson může klidně jenom stát a koulet očima, a dá vám zaručené K.O. Jenže dvojka Creeda mi ukázala, že v té nostalgii byla přeci jen lepší přívětivě lidská šestka Rockyho a že dynamický filmařský styl osmdesátek, v nichž se řezal italský hřebec s tupou ruskou mlátičkou, je už dneska nenapodobitelný. Nový Creed zapojuje do hry nejslavnějšího Rockyho soupeře i s jeho medvědím synem, a nedělá to vůbec blbě - oba Dragové mají dobrou motivaci k návratu a obzvlášť starý dobrý Ivan je opět ikonickou figurkou, skrze níž minulé časy mohutně zavanou. O to víc, když rozumnou motivaci má i samotný Creed. Scénář se rozhodl sveřepě kopírovat vývoj čtvrtého dílu, bohužel ale s tím rozdílem, že přidává mnohem více psychologie, postavené čistě na stokrát ohraných klišé, a pomalých konverzačních pasáží, které se pak stylisticky hrozně bijou s uchvátaným fyzickým procesem, který je jak z jiného filmu. A hlavně, režie je hrozně nevýrazná a scény z ringu, až na pár světlých výjimek, podává bez kýžené osudovosti a bolesti.___ Na jednu stranu mě hodně bavilo celé dění okolo Draga a vážím si setrvačného předkládání rodinné filozofie, díky čemuž postavy zkrátka přirostou ještě více k srdci, na druhou stranu nenacházím na tomhle pokračování nic, co by mě dokázalo nad rámec očekávaného překvapit a donutit mě k dalším projekcím (což čtyřka dokáže navzdory osmdesátkové imbecilitě opakovaně). Pořád si to však drží více než přijatelnou úroveň, o tom žádná..

  • 20%
    1
    0
    21. 11. 2018
    Přízrak (2016)

    Jasně, je to velký umění a tak, ale pro jistotu přikládám seznam činností, které shledávám daleko zábavnějšími a smysluplnějšími než sledování Přízraku: Důkladný úklid obývacího pokoje a kuchyně; Dobrovolná návštěva zubaře; Stříhání babiččiných nehtů na nohou; Hledání Atlantidy na dně Čertova jezera; Půlroční studium na státnice z matematiky; Maratón pořadů Jaromíra Soukupa; Absolvování běžeckého maratónu při teplotách pod bodem mrazu; Umývání nádobí pod studenou vodou; Návštěva restaurací, které od Zdeňka Pohlreicha nedostaly ani jednu hvězdu; Účastnit se párty jako střízlivý řidič; Pracovat v telekomunikačních společnostech; Chytat ryby na vyschlém jezeru; Hledat houby na sídlišti; Přemlouvat Babiše, ať už nekrade.

  • 70%
    1
    0
    21. 11. 2018

    Všední lovestory s formálními ambicemi, které ji na jednu stranu obohacují (málomluvná nátura scén, prokreslených líbeznou hudbou a manýristickou kamerou), na druhou stranu ale zároveň ubližují plynulému vyprávění a jinak přístupné všednosti (podivně uspořádané barevné spektrum filmu a zdlouhavá druhá polovina, která dění až nepochopitelně roztahuje). Každopádně příjemná romantika, která netlačí na pilu a nechává své aktéry uvěřitelně žít, byť někdy až moc sebestředně a okázale..

  • 75%
    1
    0
    21. 11. 2018

    Těžko najít film, v němž jsou chlapi za větší hovada. A ještě těžší najít snímek, ve kterém by mě to hovadství a totálně neseriózní feministický podtón tak bavily. Zprávař je o Willu Ferrellovi, jenž tu předvádí asi svůj nejpřestřelenější a nejvtipnější výkon - a víc ani vědět nepotřebujete. Občas trochu trapné a dramaturgicky nesladěné, ale zatraceně zábavné a narvané nápady a cameo rolemi, které vás srazí do kolen (vede Ben Stiller ve svém Vybíjená módu). Být skutečné zprávy takhle odvázané, tak se na ně i dívám.

  • 100%
    1
    0
    21. 11. 2018
    Casino (1995)

    Nejlepší Scorsese. Cinefilní orgie, film bez jediného zaváhání a nadbytečného či přebytečného okénka. Navnazující úvod, geniální soundtrack, hladké přešlapování mezi titulním příběhem a dílčími ději prostřednictvím vypravěče, krásná mrcha Stone, charakterní De Niro a ďábelský Joe Pesci. Nemám problém si představit, že takhle to ve Vegas skutečně chodí, každé ráně i dialogu jsem beze zbytku věřil - a strašně si je užil.

  • 70%
    1
    0
    21. 11. 2018
    Searching (2018)

    Zajímavý experiment. Formálně velmi kvalitní i přesto, že vyznění je dost dvousečné a odhalení celé mystérie možná až moc wannabe shocking. Jako obrázek debilních sociálních sítí a jejich uživatelů (jo, jsem jedním z nich) a dnešní společenské otupělosti rozhodně efektivní a pravdivé...

  • Jako zapřísáhlý fanoušek potterovského univerza, který z fleku odříká jména a názvy drtivé většiny tamních postav, zaklínadel nebo míst, si nějak automaticky, vyjma Prokletého dítěte, držím od souvisejících "Rowlingovin" odstup - a filmová Fantastická zvířata zatím krásně vykreslují proč. Jedničku jsem ještě pozitivně akceptoval pro navrstvení potenciálně zajímavých postav a konfliktů a pro vizuálně obohacující rozšiřování známého fikčního světa, dvojku nyní z podobných důvodů upřímně nesnáším. Je až neuvěřitelné, že se vůbec dá vrstvit tolik kladných aktérů s propletenými vztahy na jeden tak mocný záporácký subsvět, aniž by se v tom filmu ve finále něco pořádného semlelo. V průběhu vás vlastně ani nenapadne, kam vyprávění směřuje, protože ono prostě nikam cílevědomě nesměřuje, nýbrž jen hloupě oddaluje setkání všech postav, aby zbyl čas na zvířata, romantiku a flashbacky pro blbečky. Stále sice věřím, že další pokračování dokážou všechny zdánlivě nadbytečné motivy osvětlit, ale to nic nemění na tom, že dvojka Fantastic Beasts je hrozná nuda, v níž se jenom vykrádá dříve viděné a gradace je vlastně stagnace s mnoholičným lektvarem. Zlatá první část Relikvií, která měla několik highlight sekvencí a jasný vypravěčský směr - tady jsou fajn jenom Bradavice, mladý Brumbál a jedna intimní scéna s Mlokem a Tinou, která skrývá skutečné emoce. Jinak mi vymažte paměť a o nic mě neochudíte..

  • 80%
    0
    0
    12. 11. 2018

    Stará dobrá detektivní škola, jejíž jedinou slabinou je železná pravidelnost opakujících se vyšetřovacích postupů. Zatáhnout do případu více temných lesů nebo psychologie, šlo by o mistrovské dílko, protože udržování zvědavosti směrem k odhalení identity vraha jde Shulhoffovi moc dobře - já jsem ji tedy dopředu neprokoukl...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalsi posledni
Sdílet tuto stránku: 

Poslední aktivita

Sdílet tuto stránku:

Partneři: