Recenze 23. 4. 2024
Tenis nebyl nikdy tak žhavý. V Rivalech intimnosti nevidíme, přesto jde o nejsmyslnější film posledních let- 1. Bourneovo ultimátum (2007)
- +4
- 2. Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
- 3. Transformers (2007)
- +4
- 4. Elitní jednotka (2007)
- 5. 3:10 Vlak do Yumy (2007)
- 6. Smrtonosná past 4.0 (2007)
- +1
- 7. Piráti z Karibiku – Na konci světa (2007)
- +1
- 8. 30 dní dlouhá noc (2007)
- 9. Odstřelovač (2007)
- +2
- 10. Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem (2007)
- 11. Grindhouse: Planeta Teror (2007)
- 12. Divoké vlny (2007)
- +1
- 13. Království (2007)
- +1
- 14. Spider-Man 3 (2007)
- +4
- 15. Ten Největší (2007)
- 16. Rozsudek smrti (2007)
- 17. Divočáci (2007)
- 18. Resident Evil: Zánik (2007)
- 19. Next (2007)
- 20. Sejmi je všechny (2007)
- 21. Lovci pokladů 2: Kniha tajemství (2007)
- +1
- 22. Grindhouse: Auto zabiják (2007)
- 23. Želvy Ninja (2007)
- 24. Vzpoura v Seattlu (2007)
- 25. Cronocrímenes, Los (2007)
- 26. Beowulf (2007)
- 27. Válečníci (2007)
- 28. Lovci stínů (2007)
- 29. Křižovatka smrti 3 - Tentokráte v Paříži (2007)
- 30. Boj (2007)
- 31. Krokodýl: Návrat do krvavé laguny (2007)
- 32. Hitman (2007)
- +1
- 33. Zabij, nebo budeš zabit (2007)
- 34. Nemilosrdný střelec (2007)
- +1
- 35. Pirát silnic (2007)
- 36. Ghost Rider (2007)
- 37. Bobby Z (2007)
- 38. Stopař (2007)
- 39. Až do smrti (2007)
- 40. Taxi 4 (2007)
- 41. Fantastická čtyřka: Silver Surfer (2007)
- 42. Gabriel - Anděl pomsty (2007)
- 43. Cesta bojovníka (2007)
- +1
- 44. Poslední legie (2007)
- 45. Skóruj! (2007)
- 46. Záplava (2007)
- 47. Oběť: Lovec krve (2007)
- 48. Vetřelci vs Predátor 2 (2007)
- +1
- 49. Delta fór (2007)
- 50. Postal (2007)