Recenze 23. 4. 2024
Tenis nebyl nikdy tak žhavý. V Rivalech intimnosti nevidíme, přesto jde o nejsmyslnější film posledních let- 1. Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
- 2. Já, legenda (2007)
- 3. [Rec] (2007)
- 4. Mlha (2007)
- 5. 30 dní dlouhá noc (2007)
- 6. Sirotčinec (2007)
- 7. Pokoj 1408 (2007)
- 8. Grindhouse: Planeta Teror (2007)
- 9. 28 týdnů poté (2007)
- +1
- 10. Resident Evil: Zánik (2007)
- 11. Funny Games USA (2007)
- 12. The Poughkeepsie Tapes (2007)
- 13. Halloween (2007)
- 14. Cronocrímenes, Los (2007)
- 15. Beowulf (2007)
- 16. Zlověstné ticho (2007)
- 17. Uvnitř (2007)
- 18. Deník mrtvých (2007)
- 19. Šepot (2007)
- 20. Storm Warning (2007)
- 21. Krokodýl: Návrat do krvavé laguny (2007)
- 22. Motel smrti (2007)
- 23. Invaze (2007)
- 24. My Name Is Bruce (2007)
- 25. Ghost Rider (2007)
- 26. Stopař (2007)
- 27. Hranice smrti (2007)
- 28. P2 (2007)
- 29. Závan smrti (2007)
- 30. Prokletí domu slunečnic (2007)
- 31. Hlas smrti 2: Světlo (2007)
- 32. Neznámý signál (2007)
- 33. Saw 4 (2007)
- 34. Krvavá laguna (2007)
- 35. Oběť zla (2007)
- 36. Paranormal Activity (2007)
- 37. Za hranicí strachu (2007)
- 38. Lekce umírání (2007)
- 39. Krvavá sklizeň (2007)
- 40. Gabriel - Anděl pomsty (2007)
- 41. Krev jako čokoláda (2007)
- 42. Armáda démonů: Matka slz (2007)
- 43. Hory mají oči 2 (2007)
- 44. Kořist (2007)
- 45. Oběť: Lovec krve (2007)
- 46. Scar (2007)
- 47. Vetřelci vs Predátor 2 (2007)
- +1
- 48. Katakomby (2007)
- 49. Hostel II (2007)
- 50. Postal (2007)