?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Veit Heiduschka: Filmy a seriály

  • Sedmý kontinent
    Sedmý kontinent (1989)
    Film
    79%
    1
  • Funny Games
    Funny Games (1997)
    Film
    • Filmbox+
    75%
    2
  • Habermannův mlýn
    Habermannův mlýn (2010)
    Film
    • Oneplay
    • Prima Plus
    • KVIFF TV
    • +1
    Život před válkou v pohraničí nebyl dvakrát idylický. Doba si žádala, abyste se přiklonili na jednu či druhou stranu a jen ti nejsilnější dokázali zůstat nad věcí. Patřil k nim bohatý podnikatel August Habermann (Mark Waschke), který bez předsudků dával práci Čechům i Němcům, a jeho nejbližší přítel Březina (Karel Roden). Po začlenění Sudet do Třetí říše tlak ještě zesílil, na tomto místě personifikovaný esesákem Koslowskim (Ben Becker). Habermann i přesto dál vytvářel pro své české zaměstnance ochranný štít a odmítal se plně podvolit „mateřské“ ideologii. Jenže šílená doba nakonec dostihla i jeho. Při volbě ze dvou možností, z nichž ani jedna není dobrá, učinil rozhodnutí, které se stalo záminkou k tomu, aby se bezprostředně po válce stal hlavním cílem na seznamu „českých vlastenců“, z nichž většinu tvořili jeho bývalí chráněnci. Samozvaným soudcům a katům šlo ale spíš o jeho majetek než o spravedlnost. Dokáže před nimi Habermann zachránit alespoň ženu a dítě?
    Režie:Juraj Herz
    75%
    Život před válkou v pohraničí nebyl dvakrát idylický. Doba si žádala, abyste se přiklonili na jednu či druhou stranu a jen ti nejsilnější dokázali zůstat nad věcí. Patřil k nim bohatý podnikatel August Habermann (Mark Waschke), který bez předsudků dával práci Čechům i Němcům, a jeho nejbližší přítel Březina (Karel Roden). Po začlenění Sudet do Třetí říše tlak ještě zesílil, na tomto místě personifikovaný esesákem Koslowskim (Ben Becker). Habermann i přesto dál vytvářel pro své české zaměstnance ochranný štít a odmítal se plně podvolit „mateřské“ ideologii. Jenže šílená doba nakonec dostihla i jeho. Při volbě ze dvou možností, z nichž ani jedna není dobrá, učinil rozhodnutí, které se stalo záminkou k tomu, aby se bezprostředně po válce stal hlavním cílem na seznamu „českých vlastenců“, z nichž většinu tvořili jeho bývalí chráněnci. Samozvaným soudcům a katům šlo ale spíš o jeho majetek než o spravedlnost. Dokáže před nimi Habermann zachránit alespoň ženu a dítě?
    Režie:Juraj Herz
    3
  • Láska
    Láska (2012)
    Film
    • iTunes
    Georges a Anna jsou osmdesátníci, ale ještě nepociťují tíhu let. Oba vyučovali hudbu a z jejich živého rozhovoru po návštěvě koncertu je patrné, že je vždy spojoval soulad. Jejich dcera žije s rodinou v cizině. Jednoho dne postihne Annu výpadek paměti, první signál onemocnění. Georges se tak ocitne před tvrdou zkouškou. Ač sám starý a zesláblý, odmítá řešení navrhované pragmatickou dcerou. V době, kdy se pojem láska často kryje s představou sexuálního uspokojení, natočil Michael Haneke film o staré dvojici, která nepřestala cítit skutečnou lásku ani po dlouhém soužití. Bez ní by Georges nemohl o Annu pečovat doslova do posledního dechu. A jeho závěrečný akt, jakkoli extrémní, nelze chápat jinak než jako projev lásky. Meditace o stáří a umírání nemůže být veselá, ale díky tvůrci a představitelům je nezapomenutelná. (MFF Karlovy Vary)
    74%
    Georges a Anna jsou osmdesátníci, ale ještě nepociťují tíhu let. Oba vyučovali hudbu a z jejich živého rozhovoru po návštěvě koncertu je patrné, že je vždy spojoval soulad. Jejich dcera žije s rodinou v cizině. Jednoho dne postihne Annu výpadek paměti, první signál onemocnění. Georges se tak ocitne před tvrdou zkouškou. Ač sám starý a zesláblý, odmítá řešení navrhované pragmatickou dcerou. V době, kdy se pojem láska často kryje s představou sexuálního uspokojení, natočil Michael Haneke film o staré dvojici, která nepřestala cítit skutečnou lásku ani po dlouhém soužití. Bez ní by Georges nemohl o Annu pečovat doslova do posledního dechu. A jeho závěrečný akt, jakkoli extrémní, nelze chápat jinak než jako projev lásky. Meditace o stáří a umírání nemůže být veselá, ale díky tvůrci a představitelům je nezapomenutelná. (MFF Karlovy Vary)
    4
  • 71 fragmentů chronologie náhody
    71 fragmentů chronologie náhody (1995)
    Film
    74%
    5
  • Pianistka
    Pianistka (2001)
    Film
    Zralá třicátnice a brilantní profesorka klavíru Erika Kohut (Isabelle Huppert) vede trojí život. Zatímco ve dne je váženou osobností pedagogického sboru Vídeňské konzervatoře, večer ukájí svou zvrhlou sexualitu v obchodech s nejhrubším pornem, šmírováním mileneckých párů a masochistickým sebezraňováním. Třetí podobou její existence je vypjaté soužití s tyranskou matkou (Annie Girardot), plné brutálních hádek a vášnivého usmiřování. Erika přesto dokáže udržet svůj bizarní životní styl pod kontrolou až do chvíle, kdy se seznámí s pohledným a talentovaným studentem Walterem (Benoît Magimel). Oboustranná citová náklonnost záhy narazí na neschopnost Eriky navázat normální erotický vztah. Její temné vášně promění rodící se lásku v trýznivé peklo. Kontroverzní PIANISTKA byla s příznivým ohlasem uvedena na MFF Cannes. Oba hlavní představitelé Isabelle Huppert a Benoît Magimel obdrželi Ceny pro nejlepší herce, zatímco režisér Michael Haneke získal za svůj film Velkou cenu poroty.
    72%
    Zralá třicátnice a brilantní profesorka klavíru Erika Kohut (Isabelle Huppert) vede trojí život. Zatímco ve dne je váženou osobností pedagogického sboru Vídeňské konzervatoře, večer ukájí svou zvrhlou sexualitu v obchodech s nejhrubším pornem, šmírováním mileneckých párů a masochistickým sebezraňováním. Třetí podobou její existence je vypjaté soužití s tyranskou matkou (Annie Girardot), plné brutálních hádek a vášnivého usmiřování. Erika přesto dokáže udržet svůj bizarní životní styl pod kontrolou až do chvíle, kdy se seznámí s pohledným a talentovaným studentem Walterem (Benoît Magimel). Oboustranná citová náklonnost záhy narazí na neschopnost Eriky navázat normální erotický vztah. Její temné vášně promění rodící se lásku v trýznivé peklo. Kontroverzní PIANISTKA byla s příznivým ohlasem uvedena na MFF Cannes. Oba hlavní představitelé Isabelle Huppert a Benoît Magimel obdrželi Ceny pro nejlepší herce, zatímco režisér Michael Haneke získal za svůj film Velkou cenu poroty.
    6
  • Bílá stuha
    Bílá stuha (2009)
    Film

    Základním kompozičním znakem i stmelujícím gestem tohoto černobílého snímku o podivných nehodách v rakouské vesničce na začátku 20. století je přísnost, až umanutá striktnost a asketičnost, jež jsou vlastní jak většině postav, tak jejich tvůrci, jenž dovede být na publikum opravdu hnusný. Bílá stuha má pečlivě vysoustružený scénář, napsaný s absolutním odstupem cynicky chladného pozorovatele, a pregnantně volená slova, jež tnou do živého. Jak je u Hanekeho zvykem, chybí doprovodná hudba, spousta obrazů má nemilosrdně a nepříjemně statickou kompozici a pohled kamery se často zastaví na hranici, kdy není otevřeně vidět samo násilí, ale diváci si přesto plně uvědomují jeho důsledky. Vyprávění je až dusivě sešněrované jako korzet obepínající a halící tělo ústřední záhady, k jejímuž rozřešení nelze proniknout, a je napínavé do posledních minut. V každé scéně je cítit tíseň a pod povrchem bublající agrese i zoufalství.

    72%

    Základním kompozičním znakem i stmelujícím gestem tohoto černobílého snímku o podivných nehodách v rakouské vesničce na začátku 20. století je přísnost, až umanutá striktnost a asketičnost, jež jsou vlastní jak většině postav, tak jejich tvůrci, jenž dovede být na publikum opravdu hnusný. Bílá stuha má pečlivě vysoustružený scénář, napsaný s absolutním odstupem cynicky chladného pozorovatele, a pregnantně volená slova, jež tnou do živého. Jak je u Hanekeho zvykem, chybí doprovodná hudba, spousta obrazů má nemilosrdně a nepříjemně statickou kompozici a pohled kamery se často zastaví na hranici, kdy není otevřeně vidět samo násilí, ale diváci si přesto plně uvědomují jeho důsledky. Vyprávění je až dusivě sešněrované jako korzet obepínající a halící tělo ústřední záhady, k jejímuž rozřešení nelze proniknout, a je napínavé do posledních minut. V každé scéně je cítit tíseň a pod povrchem bublající agrese i zoufalství.

    7
  • Benny's Video
    Benny's Video (1992)
    Film
    71%
    8
  • Utajený
    Utajený (2005)
    Film
    George (Daniel Auteuil), pracovník TV, dostane zvláštní balíček obsahující video s ním a jeho rodinou, tajně natočený materiál a znepokojivé kresby, jejichž smysl je dost nesrozumitelný. Netuší, kdo mu mohl zásilku poslat. Sekvence na videu jsou postupně osobnější, což naznačuje, že odesílatel zná George již delší dobu. George cítí nebezpečí a bojí se o svou rodinu. Rozhodne se navštívit policii, ta však odmítne jakoukoliv pomoc, protože ze zásilky není zřejmá žádná konkrétní hrozba...
    69%
    George (Daniel Auteuil), pracovník TV, dostane zvláštní balíček obsahující video s ním a jeho rodinou, tajně natočený materiál a znepokojivé kresby, jejichž smysl je dost nesrozumitelný. Netuší, kdo mu mohl zásilku poslat. Sekvence na videu jsou postupně osobnější, což naznačuje, že odesílatel zná George již delší dobu. George cítí nebezpečí a bojí se o svou rodinu. Rozhodne se navštívit policii, ta však odmítne jakoukoliv pomoc, protože ze zásilky není zřejmá žádná konkrétní hrozba...
    9
  • Vídeňská špička
    Vídeňská špička (1994)
    Film
    Lili, dcera majitelky vyhlášené vídeňské restaurace, odmítá pokračovat v rodinné tradici, jak se od ní očekává. Touží se osamostatnit a cestovat. Po úspěšné kuchařské zkoušce, kterou složí po dohodě s matkou, přijme místo vychovatelky dětí v bohaté rodině. Její kuchařské umění, protože geny se nezapřou, ji přivede až do New Yorku a její půvab do náruče šarmantního milionáře a labužníka, protože rčení, že láska prochází žaludkem, bude mít něco do sebe.
    67%
    Lili, dcera majitelky vyhlášené vídeňské restaurace, odmítá pokračovat v rodinné tradici, jak se od ní očekává. Touží se osamostatnit a cestovat. Po úspěšné kuchařské zkoušce, kterou složí po dohodě s matkou, přijme místo vychovatelky dětí v bohaté rodině. Její kuchařské umění, protože geny se nezapřou, ji přivede až do New Yorku a její půvab do náruče šarmantního milionáře a labužníka, protože rčení, že láska prochází žaludkem, bude mít něco do sebe.
    10
  • Müllers Büro
    Müllers Büro (1986)
    Film
    67%
    11
  • Der Kopf des Mohren
    Der Kopf des Mohren (1995)
    Film
    Georg, spokojený vědec s milující manželkou a třemi dětmi, se jednoho dne dozví o nehodě v nedaleké chemické továrně. Náhle se ocitne tváří v tvář jedné z obětí. Muž, jehož obličej znetvořil kyselý plyn uniklý z továrny, na něj zoufale zírá. Vidí Georg toho muže doopravdy, nebo je to jen halucinace? Šílí, nebo si jen více uvědomuje nebezpečí světa než ostatní?
    Žánry:DramaHoror
    66%
    Georg, spokojený vědec s milující manželkou a třemi dětmi, se jednoho dne dozví o nehodě v nedaleké chemické továrně. Náhle se ocitne tváří v tvář jedné z obětí. Muž, jehož obličej znetvořil kyselý plyn uniklý z továrny, na něj zoufale zírá. Vidí Georg toho muže doopravdy, nebo je to jen halucinace? Šílí, nebo si jen více uvědomuje nebezpečí světa než ostatní?
    Žánry:DramaHoror
    12
  • Schloß, Das
    Schloß, Das (1997)
    Film
    65%
    13
  • Divoká myš
    Divoká myš (2017)
    Film

    Když Georg ztratí svou práci jako uznávaný hudební kritik známého vídeňského deníku, skrývá to před svou ženou Johannou, která chce dítě. V nově získaném volném čase pomáhá bývalému spolužákovi s renovací zchátralé horské dráhy. Zároveň rozpoutá vendetu proti svému bývalému šéfovi, kterému se chce pomstít za vyhazov. Zprvu se jedná jen o drobné ničení majetku, ale postupně se jeho útoky zvětšují. Brzy se mu jeho spořádaný život zcela vymkne z rukou... (Das Filmfest)

    64%

    Když Georg ztratí svou práci jako uznávaný hudební kritik známého vídeňského deníku, skrývá to před svou ženou Johannou, která chce dítě. V nově získaném volném čase pomáhá bývalému spolužákovi s renovací zchátralé horské dráhy. Zároveň rozpoutá vendetu proti svému bývalému šéfovi, kterému se chce pomstít za vyhazov. Zprvu se jedná jen o drobné ničení majetku, ale postupně se jeho útoky zvětšují. Brzy se mu jeho spořádaný život zcela vymkne z rukou... (Das Filmfest)

    14
  • Winterreise
    Winterreise (2006)
    Film
    Franzi Brenningerovi je šedesát, ale dosud řídí pevnou rukou svou malou firmu. Žije v moderním venkovském domku, vychoval dvě děti a stále ještě je oporou své nemocné manželce. Právě manželka Martha si první všimne, že Franz není v pořádku: trpí proměnlivými náladami, které se stále viditelněji obtiskují do jeho vztahů s okolím. Ze stavů hektické aktivity se propadá do sebevražedně těžkých depresí. Lékaři prohlásí, že může jít o maniodepresivní psychózu... Když Franz navíc zjistí, že je na mizině, kývne podnikatelům z daleké Keni na spolupráci na navenek velmi výhodné finanční operaci. A když objeví, že se nechal napálit, přijme s manželčinou nenápadnou podporou pomoc osmnáctileté Leyly, která mu ve firmě dosud pomáhala s anglickou korespondencí. Nemocný muž se ve společnosti mladičké průvodkyně vydává do Nairobi, aby se pokusil získat zpět své peníze... Psychologické drama se dotýká otázky, jak křehká je hranice mezi nemocí a „normálností“. Josefu Bierbichlerovi v hlavní roli znamenitě sekunduje Hanna Schygullová v roli manželky Marthy a Sibel Kekilliová coby Leyla.
    Žánry:Drama
    64%
    Franzi Brenningerovi je šedesát, ale dosud řídí pevnou rukou svou malou firmu. Žije v moderním venkovském domku, vychoval dvě děti a stále ještě je oporou své nemocné manželce. Právě manželka Martha si první všimne, že Franz není v pořádku: trpí proměnlivými náladami, které se stále viditelněji obtiskují do jeho vztahů s okolím. Ze stavů hektické aktivity se propadá do sebevražedně těžkých depresí. Lékaři prohlásí, že může jít o maniodepresivní psychózu... Když Franz navíc zjistí, že je na mizině, kývne podnikatelům z daleké Keni na spolupráci na navenek velmi výhodné finanční operaci. A když objeví, že se nechal napálit, přijme s manželčinou nenápadnou podporou pomoc osmnáctileté Leyly, která mu ve firmě dosud pomáhala s anglickou korespondencí. Nemocný muž se ve společnosti mladičké průvodkyně vydává do Nairobi, aby se pokusil získat zpět své peníze... Psychologické drama se dotýká otázky, jak křehká je hranice mezi nemocí a „normálností“. Josefu Bierbichlerovi v hlavní roli znamenitě sekunduje Hanna Schygullová v roli manželky Marthy a Sibel Kekilliová coby Leyla.
    Žánry:Drama
    15
  • Temps du loup, Le
    Temps du loup, Le (2003)
    Film
    Počátek apokalypsy, která bývá v germánské mytologii označována jako čas vlků; blíže neurčená průmyslová katastrofa zničila svět. Stejně jako spousta jiných prchá i Anna se svou rodinou z města na venkov, aby unikla všudypřítomnému chaosu. Rychle a bolestně se však přesvědčí o tom, že již není úniku. Lidé zbavení majetku a veškerých výdobytků civilizace se spojují do tlup, aby mohli vůbec přežít. Zloba, násilí a vražda se stávají legitimními prostředky k zachování vlastního života.
    Žánry:Drama
    63%
    Počátek apokalypsy, která bývá v germánské mytologii označována jako čas vlků; blíže neurčená průmyslová katastrofa zničila svět. Stejně jako spousta jiných prchá i Anna se svou rodinou z města na venkov, aby unikla všudypřítomnému chaosu. Rychle a bolestně se však přesvědčí o tom, že již není úniku. Lidé zbavení majetku a veškerých výdobytků civilizace se spojují do tlup, aby mohli vůbec přežít. Zloba, násilí a vražda se stávají legitimními prostředky k zachování vlastního života.
    Žánry:Drama
    16
  • Matčina odvaha
    Matčina odvaha (1995)
    Film
    62%
    17
  • Král zlodějů
    Král zlodějů (2003)
    Film
    Hlavním hrdinou je desetiletý ukrajinský chlapec Barbu, který žije v chudé zapadlé osadě. Se závanem velkého vzdáleného světa přijde do osady bývalý cirkusový artista Caruso, který chlapce koupí od rodičů a slíbí mu úspěšnou kariéru v cirkuse. Na jeho naléhání odkoupí i jeho starší sestru Mimmu a obě děti propašuje do Berlína. Tam však děvče potají předá do nevěstince a Barbu nechá zasvětit do tajů krádeží a zlodějin. Mezi mužem a chlapcem se vytváří zvláštní vztah. Zpočátku Barbu Carusa obdivuje a slepě mu věří. Bývalý cirkusák zase v tmavookém chlapci vidí syna, kterého nikdy neměl, a představí ho i své družce Júlii, tvrdě poznamenané dávnou nehodou v šapitó. Do bezcitné mašinérie obchodu s dětmi se míchají potlačované, dávno zapomenuté city a sny... Režisér Ivan Fíla se inspiroval skutečnými příhodami dětí, se kterými se setkal v Itálii a Německu začátkem 90. let. Slovenská filmová a televizní akademie nominovala film za Slovensko do širšího výběru na 76. ceny Americké filmové akademie Oscar v kategorii Nejlepší zahraniční film a na Zlatý Globus.
    Žánry:DramaKrimi
    Režie:Ivan Fíla
    60%
    Hlavním hrdinou je desetiletý ukrajinský chlapec Barbu, který žije v chudé zapadlé osadě. Se závanem velkého vzdáleného světa přijde do osady bývalý cirkusový artista Caruso, který chlapce koupí od rodičů a slíbí mu úspěšnou kariéru v cirkuse. Na jeho naléhání odkoupí i jeho starší sestru Mimmu a obě děti propašuje do Berlína. Tam však děvče potají předá do nevěstince a Barbu nechá zasvětit do tajů krádeží a zlodějin. Mezi mužem a chlapcem se vytváří zvláštní vztah. Zpočátku Barbu Carusa obdivuje a slepě mu věří. Bývalý cirkusák zase v tmavookém chlapci vidí syna, kterého nikdy neměl, a představí ho i své družce Júlii, tvrdě poznamenané dávnou nehodou v šapitó. Do bezcitné mašinérie obchodu s dětmi se míchají potlačované, dávno zapomenuté city a sny... Režisér Ivan Fíla se inspiroval skutečnými příhodami dětí, se kterými se setkal v Itálii a Německu začátkem 90. let. Slovenská filmová a televizní akademie nominovala film za Slovensko do širšího výběru na 76. ceny Americké filmové akademie Oscar v kategorii Nejlepší zahraniční film a na Zlatý Globus.
    Žánry:DramaKrimi
    Režie:Ivan Fíla
    18
  • Kouzelná škola
    Kouzelná škola (2021)
    Film
    56%
    19
  • Jindřich IV. Navarrský
    Jindřich IV. Navarrský (2010)
    Film
    Francie, 1563. Protestanti bojují proti katolíkům o půdu i o moc a odvolávají se při tom na náboženství. V čele protestantů stojí Jindřich Navarrský, jenž spolu se svými muži bojuje proti Paříži, proti katolíkům a proti mocné rivalce jeho matky, Kateřině Medicejské, královně Francie. Kateřina nabízí Jindřichovi na důkaz smíru ruku své dcery, Margot, ale svatba skončí prolitou krví. Jindřich masakr během Bartolomějské noci přežije, ale je uvězněn v Louvru, odkud se mu podaří uprchnout po dlouhých čtyřech letech. Během svého života pětkrát změní své vyznání a nevynechá jedinou příležitost, aby usiloval o místo na královském trůnu. Nakonec se stává monarchou, o kterém lze s upřímností prohlásit, že byl jedním z prvních opravdových humanistů.
    Režie:Jo Baier
    56%
    Francie, 1563. Protestanti bojují proti katolíkům o půdu i o moc a odvolávají se při tom na náboženství. V čele protestantů stojí Jindřich Navarrský, jenž spolu se svými muži bojuje proti Paříži, proti katolíkům a proti mocné rivalce jeho matky, Kateřině Medicejské, královně Francie. Kateřina nabízí Jindřichovi na důkaz smíru ruku své dcery, Margot, ale svatba skončí prolitou krví. Jindřich masakr během Bartolomějské noci přežije, ale je uvězněn v Louvru, odkud se mu podaří uprchnout po dlouhých čtyřech letech. Během svého života pětkrát změní své vyznání a nevynechá jedinou příležitost, aby usiloval o místo na královském trůnu. Nakonec se stává monarchou, o kterém lze s upřímností prohlásit, že byl jedním z prvních opravdových humanistů.
    Režie:Jo Baier
    20
  • Kuma
    Kuma (2012)
    Film

    Když Aiše slaví svatbu, téměř každý v její turecké vesnici věří, že si bere Hasana, který je jen o pár let starší než ona. Ale ve skutečnosti je Aiše poslána do Vídně jako druhá žena Hasanova otce, Mustafy. Dívka přijíždí do Rakouska a dostává se jí rozporuplného přijetí od nové rodiny. Mustafovy děti, z nichž některé jsou starší než Aiše, se k ní obracejí zády. Jen Fatma, Mustafova manželka, která umírá na rakovinu, se zdá být opravdu potěšena: nyní si může být jista, že její muž, kterému byla vždy loajální a obětavou muslimskou ženou, má dobrou nástupkyni. Mezi dvěma ženami se rozvine zvláštní přátelství, ale to je brzy podrobeno zkoušce, když rodina čelí nečekané ráně osudu.

    Režisér Umut Dag vypovídá o komplexním mikrokosmu turecké rodiny žijící ve Vídni a projevuje tak ohromný díl citlivosti v práci, která odkrývá vztahy mezi starým a mladým, loajalitou a přátelstvím a nebojí se vyvolat hluboko usazené emoce.

    Žánry:Drama
    Režie:Umut Dag
    53%

    Když Aiše slaví svatbu, téměř každý v její turecké vesnici věří, že si bere Hasana, který je jen o pár let starší než ona. Ale ve skutečnosti je Aiše poslána do Vídně jako druhá žena Hasanova otce, Mustafy. Dívka přijíždí do Rakouska a dostává se jí rozporuplného přijetí od nové rodiny. Mustafovy děti, z nichž některé jsou starší než Aiše, se k ní obracejí zády. Jen Fatma, Mustafova manželka, která umírá na rakovinu, se zdá být opravdu potěšena: nyní si může být jista, že její muž, kterému byla vždy loajální a obětavou muslimskou ženou, má dobrou nástupkyni. Mezi dvěma ženami se rozvine zvláštní přátelství, ale to je brzy podrobeno zkoušce, když rodina čelí nečekané ráně osudu.

    Režisér Umut Dag vypovídá o komplexním mikrokosmu turecké rodiny žijící ve Vídni a projevuje tak ohromný díl citlivosti v práci, která odkrývá vztahy mezi starým a mladým, loajalitou a přátelstvím a nebojí se vyvolat hluboko usazené emoce.

    Žánry:Drama
    Režie:Umut Dag
    21

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.