Paul Meurisse: Nejlepší filmy a seriály

7.0

Paul Meurisse: Filmy a seriály

  • Druhý dech
    Druhý dech (1966)
    FilmRole: komisař Blot
    Jean-Pierre Melville je považován za francouzského režiséra kriminálních filmů, pro nějž je charakteristické členění děje do výrazně akčních scén. Druhý dech patří možná jako první v jeho filmografii k těm, v nichž se kriminální zápletka umně propojuje s akcí. Přestože vznik filmu byl komplikovaný a jeho výslednou podobu ovlivnila řada kompromisů, pro režiséra jde o klíčový snímek řadící se svým stylem k americkému filmu noir. Filmová podoba příběhu se tentokrát dost výrazně odlišuje od své literární předlohy. Kniha je více dokumentárním soupisem skutečných událostí, zatímco filmový příběh se stává jejich symbolickým propojením, což vyplývá z faktu, že Melvilla nikdy nezajímal realismus ve filmu. Do popředí se dostává jedna z výrazných charakteristik autorova stylu – detailně natočený průběh zločinu. Zatímco v románu jde o velmi stručnou scénu, na plátně se z ní stává mistrovský výjev. Naopak režisér nakonec vystřihl scény mučení, ačkoliv to ani nebylo nařízeno cenzurní komisí. Více než kdy předtím si uvědomíme, že díky bravurnímu zvládnutí střihu a kamery se v jeho filmech čím dál tím častěji stává hlavním hrdinou čas. Nakonec je jedno, že sledujeme osudy zločince s přezdívkou Gu (Lino Ventura), který se po útěku z vězení snaží dostat k penězům, aby dosáhl finanční nezávislosti a mohl prchnout do Itálie. Formálně způsob vyprávění převažuje nad zápletkou, na níž je nejzajímavější, že jde o další variaci na téma zrady a vztahů mezi zločincem a policejním komisařem. (MFF Karlovy Vary)
    78%
    Jean-Pierre Melville je považován za francouzského režiséra kriminálních filmů, pro nějž je charakteristické členění děje do výrazně akčních scén. Druhý dech patří možná jako první v jeho filmografii k těm, v nichž se kriminální zápletka umně propojuje s akcí. Přestože vznik filmu byl komplikovaný a jeho výslednou podobu ovlivnila řada kompromisů, pro režiséra jde o klíčový snímek řadící se svým stylem k americkému filmu noir. Filmová podoba příběhu se tentokrát dost výrazně odlišuje od své literární předlohy. Kniha je více dokumentárním soupisem skutečných událostí, zatímco filmový příběh se stává jejich symbolickým propojením, což vyplývá z faktu, že Melvilla nikdy nezajímal realismus ve filmu. Do popředí se dostává jedna z výrazných charakteristik autorova stylu – detailně natočený průběh zločinu. Zatímco v románu jde o velmi stručnou scénu, na plátně se z ní stává mistrovský výjev. Naopak režisér nakonec vystřihl scény mučení, ačkoliv to ani nebylo nařízeno cenzurní komisí. Více než kdy předtím si uvědomíme, že díky bravurnímu zvládnutí střihu a kamery se v jeho filmech čím dál tím častěji stává hlavním hrdinou čas. Nakonec je jedno, že sledujeme osudy zločince s přezdívkou Gu (Lino Ventura), který se po útěku z vězení snaží dostat k penězům, aby dosáhl finanční nezávislosti a mohl prchnout do Itálie. Formálně způsob vyprávění převažuje nad zápletkou, na níž je nejzajímavější, že jde o další variaci na téma zrady a vztahů mezi zločincem a policejním komisařem. (MFF Karlovy Vary)
    1
  • Pravda
    Pravda (1960)
    FilmRole: Maître Éparvier
    77%
    2
  • Armáda stínů
    Armáda stínů (1969)
    FilmRole: Luc Jardie
    • iTunes
    Napínavým příběhem oslavujícím francouzský odboj za II. světové války se režisér vrací k poměrně osobnímu tématu. Detaily o jeho působení v odboji zůstávají z větší částí záhadou, lze však věřit tomu, že sám byl součástí ilegálního odboje. V roce 1943 pobýval v Londýně, kde přečetl dvě nejvýznamnější literární díla francouzské literatury, která vznikla během války – Moře mlčí a Armádu stínů Josepha Kessela. Filmovou adaptací prvního díla zahájil svou kariéru; k druhému se dostal ve svých jednapadesáti letech. Scénář se poměrně věrně drží literární předlohy, i když několik drobných změn režisér přece jen provedl. Hlavní linii tvoří detailní popis fungování odbojářské špionážní a záškodnické sítě, který je vykreslen téměř jako detektivní film, ovšem s reálnými postavami. Zatímco autor literární předlohy musel totožnost svých hrdinů maskovat, Melville ji záměrně odhaluje, protože ji považuje za nejpřesnější vyjádření podstaty odboje. Vynecháním emocionálních výlevů v ději zase zachovává čistý odraz doby a právě nadřazení zájmů formy nad počitky je u Melvilla charakteristickým postupem dvojznačnosti, která je silně přítomná téměř ve všech jeho filmech. Také v Armádě stínů je věnována zvláštní pozornost kvalitě barev. Obraz je laděn do monochromatického šerosvitu s odstíny béžové a vždy v jednobarevném tónu.(MFF Karlovy Vary)
    77%
    Napínavým příběhem oslavujícím francouzský odboj za II. světové války se režisér vrací k poměrně osobnímu tématu. Detaily o jeho působení v odboji zůstávají z větší částí záhadou, lze však věřit tomu, že sám byl součástí ilegálního odboje. V roce 1943 pobýval v Londýně, kde přečetl dvě nejvýznamnější literární díla francouzské literatury, která vznikla během války – Moře mlčí a Armádu stínů Josepha Kessela. Filmovou adaptací prvního díla zahájil svou kariéru; k druhému se dostal ve svých jednapadesáti letech. Scénář se poměrně věrně drží literární předlohy, i když několik drobných změn režisér přece jen provedl. Hlavní linii tvoří detailní popis fungování odbojářské špionážní a záškodnické sítě, který je vykreslen téměř jako detektivní film, ovšem s reálnými postavami. Zatímco autor literární předlohy musel totožnost svých hrdinů maskovat, Melville ji záměrně odhaluje, protože ji považuje za nejpřesnější vyjádření podstaty odboje. Vynecháním emocionálních výlevů v ději zase zachovává čistý odraz doby a právě nadřazení zájmů formy nad počitky je u Melvilla charakteristickým postupem dvojznačnosti, která je silně přítomná téměř ve všech jeho filmech. Také v Armádě stínů je věnována zvláštní pozornost kvalitě barev. Obraz je laděn do monochromatického šerosvitu s odstíny béžové a vždy v jednobarevném tónu.(MFF Karlovy Vary)
    3
  • Marie-Octobre
    Marie-Octobre (1959)
    FilmRole: François Renaud-Picart
    Marie-Octobre, vlastním jménem Marie-Hélène Dumoulinová, svolává dohromady bývalé členy odboje. Každý z nich se po válce vydal svou vlastní cestou, ale dnes večer budou muset znovu prožít osudnou noc, kdy byl jejich vůdce zavražděn. Někdo ho zradil a udal Němcům. Hledání zrádce vrhá světlo na každou z osobností – a také na samotného zabitého vůdce, Castilla.
    Žánry:Drama
    77%
    Marie-Octobre, vlastním jménem Marie-Hélène Dumoulinová, svolává dohromady bývalé členy odboje. Každý z nich se po válce vydal svou vlastní cestou, ale dnes večer budou muset znovu prožít osudnou noc, kdy byl jejich vůdce zavražděn. Někdo ho zradil a udal Němcům. Hledání zrádce vrhá světlo na každou z osobností – a také na samotného zabitého vůdce, Castilla.
    Žánry:Drama
    4
  • Ďábelské ženy
    Ďábelské ženy (1955)
    FilmRole: Michel Delassalle
    76%
    5
  • Povedení strejcové
    Povedení strejcové (1963)
    FilmRole: commandant Théobald Dromard, dit « Le Monocle »
    Byl jednou jeden nepříliš úspěšný vesnický obchodník Fernand (Lino Ventura), původním povoláním zločinec. V Paříži žil jeho velmi nemocný přítel Mexičan (Jacques Dumesnil). I pozval si jednou Fernanda, aby za ním přijel, neboť nadešla jeho poslední hodina. Fernand neváhá a jede do Paříže, kde mu jeho umírající přítel předá svůj podnik a dceru Patricii (Sabine Sinjen). Fernand se nyní musí postarat o celou síť gangsterů, vybírat výpalné, vyhrožovat, nenechat se zastrašit. Ale převzetí celé mafiánské skupiny není nic proti starostem, které svému „strýci“ připraví Patricia i se svým nadmíru kuriózním nápadníkem.
    74%
    Byl jednou jeden nepříliš úspěšný vesnický obchodník Fernand (Lino Ventura), původním povoláním zločinec. V Paříži žil jeho velmi nemocný přítel Mexičan (Jacques Dumesnil). I pozval si jednou Fernanda, aby za ním přijel, neboť nadešla jeho poslední hodina. Fernand neváhá a jede do Paříže, kde mu jeho umírající přítel předá svůj podnik a dceru Patricii (Sabine Sinjen). Fernand se nyní musí postarat o celou síť gangsterů, vybírat výpalné, vyhrožovat, nenechat se zastrašit. Ale převzetí celé mafiánské skupiny není nic proti starostem, které svému „strýci“ připraví Patricia i se svým nadmíru kuriózním nápadníkem.
    6
  • La tête contre les murs
    La tête contre les murs (1959)
    FilmRole: Dr. Emery
    69%
    7
  • Snídaně v trávě
    Snídaně v trávě (1959)
    FilmRole: Étienne Alexis, célèbre biologiste
    Etienne Alexis, kandidát na prezidenta nové Evropy, je vědec propagující umělé oplodnění pro zlepšení společnosti a terapii pro potlačení vášně. Na oslavu zasnoubení se svou sestřenicí pořádá sterilní piknik, kde se ovšem matka příroda projeví v plné síle. Pastýřská flétna vyvolá vichřici, která svede Alexise dohromady s rozkošnou Nénette, venkovskou dívkou, která touží po dítěti, ale muži na ni nedělají dojem.
    69%
    Etienne Alexis, kandidát na prezidenta nové Evropy, je vědec propagující umělé oplodnění pro zlepšení společnosti a terapii pro potlačení vášně. Na oslavu zasnoubení se svou sestřenicí pořádá sterilní piknik, kde se ovšem matka příroda projeví v plné síle. Pastýřská flétna vyvolá vichřici, která svede Alexise dohromady s rozkošnou Nénette, venkovskou dívkou, která touží po dítěti, ale muži na ni nedělají dojem.
    8
  • Grosse caisse, La
    Grosse caisse, La (1965)
    FilmRole: Paul Filippi, le gangster
    66%
    9
  • Francouzka a láska
    Francouzka a láska (1960)
    FilmRole: Jean-Claude Perret, publicitaire et mari cocu (L'Adultère)
    65%
    10
  • Cikán
    Cikán (1975)
    FilmRole: Yan Kuq
    • Netflix

    Temperamentnímu Hugovi Sennartovi koluje v žilách cikánská krev, což přináší nejednu potíž. Mladík poměrně záhy pochopil, že díky svému původu to nebude mít v životě vůbec jednoduché. Zatímco jeho vrstevníkům prošla kdejaká lotrovina, Hugo byl vždy náležitě potrestán. V mladém cikánovi proto postupně rostla nenávist ke všem úřadům i namyšleným boháčům, jimž dával za vinu veškeré příkoří, jež ho potkalo. Aby se jim nějak pomstil, začal je okrádat a všemožně jim znepříjemňovat život. Lup ale málokdy skončil v jeho kapse. Věci i peníze rozdával ještě větším chudákům, než byl on sám, a tak se stal během několika měsíců nejpopulárnějším zlodějem místního podsvětí, jemuž každý rád pomohl. Největší zastání před úřady však nalezl v Ninii, jež by pro něj udělala cokoli, jen aby mohla být v jeho blízkosti...

    64%

    Temperamentnímu Hugovi Sennartovi koluje v žilách cikánská krev, což přináší nejednu potíž. Mladík poměrně záhy pochopil, že díky svému původu to nebude mít v životě vůbec jednoduché. Zatímco jeho vrstevníkům prošla kdejaká lotrovina, Hugo byl vždy náležitě potrestán. V mladém cikánovi proto postupně rostla nenávist ke všem úřadům i namyšleným boháčům, jimž dával za vinu veškeré příkoří, jež ho potkalo. Aby se jim nějak pomstil, začal je okrádat a všemožně jim znepříjemňovat život. Lup ale málokdy skončil v jeho kapse. Věci i peníze rozdával ještě větším chudákům, než byl on sám, a tak se stal během několika měsíců nejpopulárnějším zlodějem místního podsvětí, jemuž každý rád pomohl. Největší zastání před úřady však nalezl v Ninii, jež by pro něj udělala cokoli, jen aby mohla být v jeho blízkosti...

    11
  • Podezřelí
    Podezřelí (1974)
    FilmRole: Laurent Kirchner
    63%
    12
  • Jusqu'au dernier
    Jusqu'au dernier (1957)
    FilmRole: Fredo Ricioni
    63%
    13
  • Jeu de la vérité, Le
    Jeu de la vérité, Le (1961)
    FilmRole: Portrant
    V honosném sídle spisovatele se sejde tucet elegantních lidí. V duchu Agathy Christie má každý z nich co skrývat. Začínají krutou hru pravdy, kde se nesmí lhát. Otázky jsou čím dál osobnější a vyhrocenější, nervy pracují a venku zuří bouře. V tom vstoupí nenáviděná osoba (hraje ji Paul Meurisse, zlý ředitel z filmu „Ďábelské ženy“), která o nich zřejmě ví hodně. Někdo je zavražděn. Kdo to udělal?
    63%
    V honosném sídle spisovatele se sejde tucet elegantních lidí. V duchu Agathy Christie má každý z nich co skrývat. Začínají krutou hru pravdy, kde se nesmí lhát. Otázky jsou čím dál osobnější a vyhrocenější, nervy pracují a venku zuří bouře. V tom vstoupí nenáviděná osoba (hraje ji Paul Meurisse, zlý ředitel z filmu „Ďábelské ženy“), která o nich zřejmě ví hodně. Někdo je zavražděn. Kdo to udělal?
    14
  • Monocle rit jaune, Le
    Monocle rit jaune, Le (1964)
    FilmRole: le commandant Théobald Dromar dit 'le Monocle'
    63%
    15
  • Monocle noir, Le
    Monocle noir, Le (1961)
    FilmRole: Dromard, "Le Monocle"
    62%
    16
  • Quand passent les faisans
    Quand passent les faisans (1965)
    FilmRole: Alexandre Larsan-Bellac
    Arsène Baudu a Hyacinthe, dva podvodníčci menšího kalibru, se stanou obětí Alexandra Larsana-Bellaca. Ten je proti jejich vůli zatáhne do podvodů ve velkém stylu, ovšem s mizerným výsledkem. Hned na začátek je oškube okouzlující vdova, paní Patersonová. Později je vypátrá portugalský podnikatel Ribeiro, kterého kdysi podvedli, a donutí je odpracovat škodu na jedné ze svých staveb. Vtom se znovu objeví Larsan-Bellac s plánem, jak Ribeira znovu nachytat.
    Žánry:KomedieKrimi
    62%
    Arsène Baudu a Hyacinthe, dva podvodníčci menšího kalibru, se stanou obětí Alexandra Larsana-Bellaca. Ten je proti jejich vůli zatáhne do podvodů ve velkém stylu, ovšem s mizerným výsledkem. Hned na začátek je oškube okouzlující vdova, paní Patersonová. Později je vypátrá portugalský podnikatel Ribeiro, kterého kdysi podvedli, a donutí je odpracovat škodu na jedné ze svých staveb. Vtom se znovu objeví Larsan-Bellac s plánem, jak Ribeira znovu nachytat.
    Žánry:KomedieKrimi
    17
  • Majordome, Le
    Majordome, Le (1965)
    FilmRole: Léopold
    Léopold, komorník generálního advokáta Maître de Royssaca, začne studovat trestní zákoník a během své dovolené se stane soudcem u „středního“ soudu. Jeho rozhodnutí jsou považována za konečná. Léopold se zamiluje do Agnès, která je zasnoubená s dvojtvářným doktorem Ventouxem, který se mění v „Kocoura“, když hraje gangstera. Léopold pomůže „Kocourovi“ uskutečnit loupež století, pokud mu zůstane volná ruka k dvoření Agnès. „Kocour“ však nehraje podle pravidel. Mezi Léopoldovou gangem a gangem „Kocoura“ vypukne boj. Zákon musí zvítězit.
    Žánry:Komedie
    61%
    Léopold, komorník generálního advokáta Maître de Royssaca, začne studovat trestní zákoník a během své dovolené se stane soudcem u „středního“ soudu. Jeho rozhodnutí jsou považována za konečná. Léopold se zamiluje do Agnès, která je zasnoubená s dvojtvářným doktorem Ventouxem, který se mění v „Kocoura“, když hraje gangstera. Léopold pomůže „Kocourovi“ uskutečnit loupež století, pokud mu zůstane volná ruka k dvoření Agnès. „Kocour“ však nehraje podle pravidel. Mezi Léopoldovou gangem a gangem „Kocoura“ vypukne boj. Zákon musí zvítězit.
    Žánry:Komedie
    18
  • Oeil du monocle, L'
    Oeil du monocle, L' (1962)
    FilmRole: Théobald 'Monocle' Dromard
    V roce 1943 ukryje německé komando velké množství zlata v podmořské jeskyni u pobřeží Korsiky. O mnoho let později se Schlumpf, jediný přeživší z tohoto komanda, vrací na Korsiku, aby poklad vyzvedl. V patách mu jsou ale britští a sovětští špioni a z povzdálí ho sleduje Dromard z francouzské zpravodajské služby. Monoklový Dromard je přesvědčen, že své protivníky přelstí, ale obtíže se vrší: navzdory svému obtloustlému vzhledu je Herr Schlumpf mazaný chlapík, Korsika se hemží lovci pokladů různých národností a všechny strany se snadno uchylují k neobvyklým spojenectvím, nestoudné zradě a praktikám silné ruky. Kdo nakonec získá poklad?
    Žánry:KomedieKrimiThriller
    61%
    V roce 1943 ukryje německé komando velké množství zlata v podmořské jeskyni u pobřeží Korsiky. O mnoho let později se Schlumpf, jediný přeživší z tohoto komanda, vrací na Korsiku, aby poklad vyzvedl. V patách mu jsou ale britští a sovětští špioni a z povzdálí ho sleduje Dromard z francouzské zpravodajské služby. Monoklový Dromard je přesvědčen, že své protivníky přelstí, ale obtíže se vrší: navzdory svému obtloustlému vzhledu je Herr Schlumpf mazaný chlapík, Korsika se hemží lovci pokladů různých národností a všechny strany se snadno uchylují k neobvyklým spojenectvím, nestoudné zradě a praktikám silné ruky. Kdo nakonec získá poklad?
    Žánry:KomedieKrimiThriller
    19
  • Affaire des poisons, L'
    Affaire des poisons, L' (1955)
    FilmRole: l'abbé Guibourg
    Madame de Montespan, hlavní milenka Ludvíka XIV., upadla v nemilost poté, co král upřel svou pozornost na mladší krásku, Marie-Angélique Scorailles. Unavená tímto stavem se odmítnutá milenka rozhodne navštívit La Voisin, ženu známou jako věštkyně, léčitelka, porodní asistentka a údajně také jako organizátorka černých mší a prodejkyně jedů. O něco později Marie-Angélique, nyní vévodkyně z Fontanges, záhadně umírá ve věku pouhých dvaceti let...
    Žánry:DramaHistorickýKrimi
    60%
    Madame de Montespan, hlavní milenka Ludvíka XIV., upadla v nemilost poté, co král upřel svou pozornost na mladší krásku, Marie-Angélique Scorailles. Unavená tímto stavem se odmítnutá milenka rozhodne navštívit La Voisin, ženu známou jako věštkyně, léčitelka, porodní asistentka a údajně také jako organizátorka černých mší a prodejkyně jedů. O něco později Marie-Angélique, nyní vévodkyně z Fontanges, záhadně umírá ve věku pouhých dvaceti let...
    Žánry:DramaHistorickýKrimi
    20
  • Du mouron pour les petits oiseaux
    Du mouron pour les petits oiseaux (1963)
    FilmRole: M. Armand, un ancien truand
    V jednom domě nedaleko náměstí Place de la Contrescarpe v Paříži se odehrává spletitý příběh plný romantiky, kulinářských zážitků, zištnosti i mystiky. Osudy italského gigola a hostesky z nočního klubu se proplétají s rodinou řezníků a učně rockera, tajemného krejčího, spisovatele posílajícího si telegramy, bystré paralyzované ženy, pozorného domovníka, chovatele ptáků a propuštěného chuligána. Postupně každý z nich odhaluje více či méně pohnutou minulost ostatních… a když záhadná smrt přivede do tohoto uzavřeného světa policii, urychlí se odhalení dobře střežených tajemství a naruší se poklid tohoto malého světa.
    Žánry:Komedie
    59%
    V jednom domě nedaleko náměstí Place de la Contrescarpe v Paříži se odehrává spletitý příběh plný romantiky, kulinářských zážitků, zištnosti i mystiky. Osudy italského gigola a hostesky z nočního klubu se proplétají s rodinou řezníků a učně rockera, tajemného krejčího, spisovatele posílajícího si telegramy, bystré paralyzované ženy, pozorného domovníka, chovatele ptáků a propuštěného chuligána. Postupně každý z nich odhaluje více či méně pohnutou minulost ostatních… a když záhadná smrt přivede do tohoto uzavřeného světa policii, urychlí se odhalení dobře střežených tajemství a naruší se poklid tohoto malého světa.
    Žánry:Komedie
    21
  • Cri du cormoran, le soir au-dessus des jonques, Le
    Cri du cormoran, le soir au-dessus des jonques, Le (1971)
    FilmRole: Kruger
    56%
    22
  • Échec au porteur
    Échec au porteur (1958)
    FilmRole: Commissaire-Divisionnaire Varzeilles
    56%
    23
  • Kongreß amüsiert sich, Der
    Kongreß amüsiert sich, Der (1966)
    FilmRole: Talleyrand
    Vídeň, rok 1965. Skupina turistů se při návštěvě Muzea voskových figurín zastaví před postavou knížete Metternicha. Náhle jsou přeneseni o 150 let zpět, do doby Vídeňského kongresu v letech 1814–1815. Přímo před jejich zraky se píše historie. Kolem ruského cara Alexandra I. se shromažďují bavorští, württemberští, pruští a dánští králové, kteří jsou přesvědčeni, že budují budoucnost Evropy, a přitom jsou manipulováni mazaným kancléřem Metternichem, který je sám pod vlivem cynického hraběte Talleyranda, francouzského zástupce. Všechny tyto úvahy jsou však druhořadé oproti večírkům a společenskému životu, což je to jediné, co si tito aristokraté od kongresu skutečně přejí.
    55%
    Vídeň, rok 1965. Skupina turistů se při návštěvě Muzea voskových figurín zastaví před postavou knížete Metternicha. Náhle jsou přeneseni o 150 let zpět, do doby Vídeňského kongresu v letech 1814–1815. Přímo před jejich zraky se píše historie. Kolem ruského cara Alexandra I. se shromažďují bavorští, württemberští, pruští a dánští králové, kteří jsou přesvědčeni, že budují budoucnost Evropy, a přitom jsou manipulováni mazaným kancléřem Metternichem, který je sám pod vlivem cynického hraběte Talleyranda, francouzského zástupce. Všechny tyto úvahy jsou však druhořadé oproti večírkům a společenskému životu, což je to jediné, co si tito aristokraté od kongresu skutečně přejí.
    24
  • Valentinova milostná výchova
    Valentinova milostná výchova (1976)
    FilmRole: Julien Blaise
    • Netflix
    Tato sexuální komedie sleduje snahu Juliena přimět svého nesmělého, „zpátečnického“ dvacetiletého syna, aby se začal zajímat o sex a oženil se. Po sérii dobrodružství se ženami (které mu domluvil tatínek) se Valentin konečně ožení s ženou, která se zdá být stejně stydlivá jako on. Vše se zkomplikuje, když jeho otec s ní začne mít poměr.
    52%
    Tato sexuální komedie sleduje snahu Juliena přimět svého nesmělého, „zpátečnického“ dvacetiletého syna, aby se začal zajímat o sex a oženil se. Po sérii dobrodružství se ženami (které mu domluvil tatínek) se Valentin konečně ožení s ženou, která se zdá být stejně stydlivá jako on. Vše se zkomplikuje, když jeho otec s ní začne mít poměr.
    25
  • Hlavně v klidu!
    Hlavně v klidu! (1971)
    FilmRole: Il vescovo
    Jediné, co Simona zajímá, je duchovní rozjímání a služba Bohu. Na ženy chce úplně zapomenout, zejména na svou manželku, která zemřela. Ale najednou se v kostele objeví muž, který tvrdí, že Simonova žena žije a on je jejím manželem. Simon je rozpolcen, vstoupil do kněžského řádu a teď se cítí být vydírán. Chce se snad jeho "mrtvá" žena k němu vrátit? Alain Delon komedii Hlavně v klidu! sám produkoval a samozřejmě se obsadil do hlavní role. (Česká televize)
    Žánry:Komedie
    52%
    Jediné, co Simona zajímá, je duchovní rozjímání a služba Bohu. Na ženy chce úplně zapomenout, zejména na svou manželku, která zemřela. Ale najednou se v kostele objeví muž, který tvrdí, že Simonova žena žije a on je jejím manželem. Simon je rozpolcen, vstoupil do kněžského řádu a teď se cítí být vydírán. Chce se snad jeho "mrtvá" žena k němu vrátit? Alain Delon komedii Hlavně v klidu! sám produkoval a samozřejmě se obsadil do hlavní role. (Česká televize)
    Žánry:Komedie
    26

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.