Eumenio Blanco: Nejlepší filmy a seriály

7.1

Eumenio Blanco: Filmy a seriály

  • The Twilight Zone
    The Twilight Zone (1959)
    Seriál
    87%
    1
  • Blízká setkání třetího druhu
    Blízká setkání třetího druhu (1977)
    FilmRole: Federale
    • iTunes
    • Rakuten
    Napříč zeměkoulí se množí podivné úkazy. Francouzský vědec Claude (François Truffaut) se svým tlumočníkem Davidem (Bob Balaban) objeví vojenské letouny, které bez vysvětlení zmizely před třiceti lety, v poušti Gobi je nalezena pohřešovaná loď Cotopaxi a v americkém městě Indianapolis zachytí řídící věž rozhovor dvou pilotů o spatřeném UFO. Svědkem zvláštních světel na obloze se stane i obyčejný technik Roy (Richard Dreyfuss), jehož mysl od té chvíle nepřestane sužovat vize stolové hory. Jaký může mít význam? Film Blízká setkání třetího druhu Stevena Spielberga patří dnes už do zlatého fondu děl z žánru science fiction.
    81%
    Napříč zeměkoulí se množí podivné úkazy. Francouzský vědec Claude (François Truffaut) se svým tlumočníkem Davidem (Bob Balaban) objeví vojenské letouny, které bez vysvětlení zmizely před třiceti lety, v poušti Gobi je nalezena pohřešovaná loď Cotopaxi a v americkém městě Indianapolis zachytí řídící věž rozhovor dvou pilotů o spatřeném UFO. Svědkem zvláštních světel na obloze se stane i obyčejný technik Roy (Richard Dreyfuss), jehož mysl od té chvíle nepřestane sužovat vize stolové hory. Jaký může mít význam? Film Blízká setkání třetího druhu Stevena Spielberga patří dnes už do zlatého fondu děl z žánru science fiction.
    2
  • Dotek zla
    Dotek zla (1958)
    Film
    Spočiatku plánovalo filmové štúdio Universal zamestnať Orsona Wellesa (1915-1985) len ako herca. Ale keď zistil Charlton Heston (1924-2008), ktorého obsadili ako superpopulárneho herca tých rokov, že na projekte spolupracuje Welles, oznámil bossom štúdia, že je ochotný spolupracovať na každom projekte, ktorý bude režírovať Orson Welles. No a potom sa k Wellesovi pripojili Marlene Dietrich (1901-1992), Janet Leigh (1927-2004), Joseph Cotten (1905-1994) a iné hviezdy. Dotyk zla nesie malé mestečko ležiace na americko-mexickej hranici. Jeho otlačok sa prenáša aj na hlavných hrdinov tohto mračného thrilleru: na mexického šéfa oddelenia boja s narkotikami Migela Vargasa (Charlton Heston), meniaceho sa z poriadkumilovného muža a policajta na pomstychtivého blázna, na jeho nevinnú ženu Susan (Janet Leigh), ponorenú zločincami do drogového tranzu, na amerického policajta Hanka Quinlana (Orson Welles), predávajúceho svoju dušu diablovi bohatstva... Klasický film noir z dielne Orsona Wellesa rozpráva príbeh o mexickom šéfovi oddelenia narkotík Mikeovi Vargasovi, ktorý je v pohraničnom meste na krátkej svadobnej ceste so svojou americkou manželkou. Tu sa však musí zapojiť do vyšetrovania vraždy a svedčiť proti Grandimu (Akim Tamiroff) , drogovému bossovi. Grandiho brat a synovia Vargasa sledujú a v snahe stiahnuť Vargasa z prípadu sa vyhrážajú jeho manželke... Osobitú exotiku dodáva filmu zlovestný latinskoamerický rock and roll skomponovaný Henrym Mancinim a Marlene Dietrich v extravagantnej úlohe mexickej cigánky s nemeckým prízvukom...
    77%
    Spočiatku plánovalo filmové štúdio Universal zamestnať Orsona Wellesa (1915-1985) len ako herca. Ale keď zistil Charlton Heston (1924-2008), ktorého obsadili ako superpopulárneho herca tých rokov, že na projekte spolupracuje Welles, oznámil bossom štúdia, že je ochotný spolupracovať na každom projekte, ktorý bude režírovať Orson Welles. No a potom sa k Wellesovi pripojili Marlene Dietrich (1901-1992), Janet Leigh (1927-2004), Joseph Cotten (1905-1994) a iné hviezdy. Dotyk zla nesie malé mestečko ležiace na americko-mexickej hranici. Jeho otlačok sa prenáša aj na hlavných hrdinov tohto mračného thrilleru: na mexického šéfa oddelenia boja s narkotikami Migela Vargasa (Charlton Heston), meniaceho sa z poriadkumilovného muža a policajta na pomstychtivého blázna, na jeho nevinnú ženu Susan (Janet Leigh), ponorenú zločincami do drogového tranzu, na amerického policajta Hanka Quinlana (Orson Welles), predávajúceho svoju dušu diablovi bohatstva... Klasický film noir z dielne Orsona Wellesa rozpráva príbeh o mexickom šéfovi oddelenia narkotík Mikeovi Vargasovi, ktorý je v pohraničnom meste na krátkej svadobnej ceste so svojou americkou manželkou. Tu sa však musí zapojiť do vyšetrovania vraždy a svedčiť proti Grandimu (Akim Tamiroff) , drogovému bossovi. Grandiho brat a synovia Vargasa sledujú a v snahe stiahnuť Vargasa z prípadu sa vyhrážajú jeho manželke... Osobitú exotiku dodáva filmu zlovestný latinskoamerický rock and roll skomponovaný Henrym Mancinim a Marlene Dietrich v extravagantnej úlohe mexickej cigánky s nemeckým prízvukom...
    3
  • Pryč od minulosti
    Pryč od minulosti (1947)
    FilmRole: Mexican Waiter (uncredited)

    Jeff Bailey je nenápadný majitel pumpy v malém městečku v Kalifornii, kde se nějakou dobu pokouší vést nový život. Jednoho dne se k němu přihlásí hazardní hráč Whit Sterling. V tu chvíli Jeff cítí, že najednou má příliš horkou půdu pod nohama. Ještě před rokem byl soukromým detektivem, jehož si právě hazardní hráč Whit Sterling najal na sledování své milenky Kathie Moffatové. Ta zmizela někde v Acapulcu s jeho 40 000 dolary. Jeff brzy věděl, kde ji má hledat. Jeho život se ale zkomplikoval v okamžiku, kdy Kathie poznal... Kriminální příběh, který patří k nejlepší snímkům série žánru noir, natočil Jacques Tourneur (který je také znám jako tvůrce hororů Kočičí lidé, Komedie plná hrůz). Úlohu Jeffa Baileyho ztvárnil Robert Mitchum, postavu Whita Sterlinga představuje Kirk Douglas.

    77%

    Jeff Bailey je nenápadný majitel pumpy v malém městečku v Kalifornii, kde se nějakou dobu pokouší vést nový život. Jednoho dne se k němu přihlásí hazardní hráč Whit Sterling. V tu chvíli Jeff cítí, že najednou má příliš horkou půdu pod nohama. Ještě před rokem byl soukromým detektivem, jehož si právě hazardní hráč Whit Sterling najal na sledování své milenky Kathie Moffatové. Ta zmizela někde v Acapulcu s jeho 40 000 dolary. Jeff brzy věděl, kde ji má hledat. Jeho život se ale zkomplikoval v okamžiku, kdy Kathie poznal... Kriminální příběh, který patří k nejlepší snímkům série žánru noir, natočil Jacques Tourneur (který je také znám jako tvůrce hororů Kočičí lidé, Komedie plná hrůz). Úlohu Jeffa Baileyho ztvárnil Robert Mitchum, postavu Whita Sterlinga představuje Kirk Douglas.

    4
  • Run for Your Life
    Run for Your Life (1965)
    Seriál
    76%
    5
  • Muž, který věděl příliš mnoho
    Muž, který věděl příliš mnoho (1956)
    FilmRole: Arab (uncredited)
    • iTunes
    Ben a Jo MacKennovi se synem Hankem si užívají prázdnin v Maroku. Poté, co v jednom marakéšském obchodě zemře v Benově náruči francouzský špion, dozvídají se, že jejich syn byl unesen do Anglie. Než se oba manželé nadějí, jsou až po uši zamotaní do mezinárodní špionáže, vražd a teroru. Jak se postupně snaží zjistit pravdu, jejich životy visí na vlásku, zatímco se blíží vyvrcholení v dnes již slavné mrazivé scéně v londýnské Royal Albert Hall. Tímto remakem vlastního filmu se stejným názvem z roku 1934 chtěl Hitchcock původní verzi překonat. Dnes již světoznámá píseň Qué Sera Sera, použitá v jedné vypjaté scéně, byla v roce 1956 oceněna Oscarem za nejlepší skladbu.
    75%
    Ben a Jo MacKennovi se synem Hankem si užívají prázdnin v Maroku. Poté, co v jednom marakéšském obchodě zemře v Benově náruči francouzský špion, dozvídají se, že jejich syn byl unesen do Anglie. Než se oba manželé nadějí, jsou až po uši zamotaní do mezinárodní špionáže, vražd a teroru. Jak se postupně snaží zjistit pravdu, jejich životy visí na vlásku, zatímco se blíží vyvrcholení v dnes již slavné mrazivé scéně v londýnské Royal Albert Hall. Tímto remakem vlastního filmu se stejným názvem z roku 1934 chtěl Hitchcock původní verzi překonat. Dnes již světoznámá píseň Qué Sera Sera, použitá v jedné vypjaté scéně, byla v roce 1956 oceněna Oscarem za nejlepší skladbu.
    6
  • The Wild West
    The Wild West (1965)
    Seriál
    Divoký Divoký Západ je americký televizní seriál. V době, kdy televizní western ztrácel půdu pod nohama ve prospěch špionážního žánru, byl tento pořad koncipován jeho tvůrcem Michaelem Garrisonem jako "James Bond na koni". Seriál, zasazený do období vlády prezidenta Ulyssese Granta, sledoval agenty Tajné služby Jamese Westa a Artemuse Gordona, kteří řešili zločiny, chránili prezidenta a mařili plány megalomanských padouchů na ovládnutí celých Spojených států nebo jejich částí. Seriál také obsahoval řadu fantasy prvků, jako například technologicky vyspělé přístroje, které používali agenti i jejich protivníci. Kombinace viktoriánské éry a používání technologie ve stylu Julese Verna inspirovala některé lidi k tomu, aby seriálu připsali zásluhy za vznik subkultury steampunk.
    75%
    Divoký Divoký Západ je americký televizní seriál. V době, kdy televizní western ztrácel půdu pod nohama ve prospěch špionážního žánru, byl tento pořad koncipován jeho tvůrcem Michaelem Garrisonem jako "James Bond na koni". Seriál, zasazený do období vlády prezidenta Ulyssese Granta, sledoval agenty Tajné služby Jamese Westa a Artemuse Gordona, kteří řešili zločiny, chránili prezidenta a mařili plány megalomanských padouchů na ovládnutí celých Spojených států nebo jejich částí. Seriál také obsahoval řadu fantasy prvků, jako například technologicky vyspělé přístroje, které používali agenti i jejich protivníci. Kombinace viktoriánské éry a používání technologie ve stylu Julese Verna inspirovala některé lidi k tomu, aby seriálu připsali zásluhy za vznik subkultury steampunk.
    7
  • Sladká Irma
    Sladká Irma (1963)
    Film
    „Vše,“ zvolá vypravěč, „díky čemu má smysl žít.“ Irma La Douce je nejúspěšnější prostitutkou Paříže. Je moudrá, oblíbená, obléká se do nápadně zelených šatů a na rue Casanova je takřka neomezenou vládkyní. Triumfálně provozuje své řemeslo na nejžádanějším rohu ulice, kde se policisté ochotně dívají na druhou stranu a zákazníci nechávají tučné spropitné. Její ulice žije spokojeně pod heslem „žij a nech žít a užít“. Nový policista-moralista Nestor Patou však i malý prohřešek proti zákonu považuje v prvé řadě za trestný čin, a tak nedlouho po svém čerstvém povýšení z dozoru nad dětským hřištěm organizuje na rue Casanova zátah. Přestože je razie v zásadě neoprávněná a je provedena značně amatérsky, Irma i její kolegyně jsou zatčeny. Nad Irmou se Nestor slituje, avšak „smlsne si“ na přistižených zákaznících, a to včetně policejního kapitána. Po zátahu je Nestor okamžitě propuštěn, ale nedá mu to a vrací se na místo činu a vyhledá Irmu. Poté, co porazí jejího pasáka, získává Nestor nevědomky jeho pozici. Bláznivě se do sebe s Irmou zamilují, Nestor však brzy začne žárlit na Irminy zákazníky. Převleče se tedy za zámožného anglického šlechtice a stává se Irminým jediným zákazníkem - nakonec však začne žárlit i na sebe sama. Záhy je tento formálně zásadový policista komickým způsobem uvězněn za brutální vraždu. Jak je slibováno v úvodu, film je oslavou života od počátku do konce a otevřeně uctívá chtíč, citovou opravdovost a nadevše pak pošetilost lásky.
    74%
    „Vše,“ zvolá vypravěč, „díky čemu má smysl žít.“ Irma La Douce je nejúspěšnější prostitutkou Paříže. Je moudrá, oblíbená, obléká se do nápadně zelených šatů a na rue Casanova je takřka neomezenou vládkyní. Triumfálně provozuje své řemeslo na nejžádanějším rohu ulice, kde se policisté ochotně dívají na druhou stranu a zákazníci nechávají tučné spropitné. Její ulice žije spokojeně pod heslem „žij a nech žít a užít“. Nový policista-moralista Nestor Patou však i malý prohřešek proti zákonu považuje v prvé řadě za trestný čin, a tak nedlouho po svém čerstvém povýšení z dozoru nad dětským hřištěm organizuje na rue Casanova zátah. Přestože je razie v zásadě neoprávněná a je provedena značně amatérsky, Irma i její kolegyně jsou zatčeny. Nad Irmou se Nestor slituje, avšak „smlsne si“ na přistižených zákaznících, a to včetně policejního kapitána. Po zátahu je Nestor okamžitě propuštěn, ale nedá mu to a vrací se na místo činu a vyhledá Irmu. Poté, co porazí jejího pasáka, získává Nestor nevědomky jeho pozici. Bláznivě se do sebe s Irmou zamilují, Nestor však brzy začne žárlit na Irminy zákazníky. Převleče se tedy za zámožného anglického šlechtice a stává se Irminým jediným zákazníkem - nakonec však začne žárlit i na sebe sama. Záhy je tento formálně zásadový policista komickým způsobem uvězněn za brutální vraždu. Jak je slibováno v úvodu, film je oslavou života od počátku do konce a otevřeně uctívá chtíč, citovou opravdovost a nadevše pak pošetilost lásky.
    8
  • Chci žít!
    Chci žít! (1958)
    FilmRole: Courtroom Spectator (uncredited)

    Šokující portrét dívky, jejíž život plyne velmi rychle a která musí náhle čelit trestu smrti za vraždu, kterou nespáchala. Temné, až nesnesitelně strhující krimi drama vypráví o životě a smrti podvodnice, prostitutky a narkomanky Barbary Grahamové (Susan Hayward). Barbara pochází z rozvrácené rodiny a pracuje jako volavka – láká důvěřivé muže k podvodným karetním hrám. Touží po normálním životě, vdá se však za toho nesprávného a má s ním dítě. Když se její život zcela rozpadne, vrací se ke své dřívější profesi a zaplete se do vraždy. Tvrdí, že je nevinná, je však z vraždy usvědčena a popravena. Režisér Robert Wise dosahuje pomocí hereckého obsazení velmi efektního, temného dojmu a příběh vypráví v řadě obratně natočených scén, za což právem obdržel nominaci na Oscara. Film však plně patří Susan Hayward, která za svou úlohu zlatou sošku právem získala, protože zde podává strhující realistický výkon, jemuž není co vytknout. Její pojetí role je místy tak emocionálně naturalistické, že pro slabší divácké nátury mohou být některé scény na hranici únosnosti. Závěr filmu, směřující k její popravě, zobrazuje mistrným způsobem Barbařinu bolest a zoufalství, když po dlouhé bitvě prohrává svůj boj o život. Ať už vnímáme Barbaru jako vražedkyni či nešťastnou oběť společnosti, síla a obnažená reálnost jejího příběhu musí nutně zanechat stopu v každém divákovi.

    72%

    Šokující portrét dívky, jejíž život plyne velmi rychle a která musí náhle čelit trestu smrti za vraždu, kterou nespáchala. Temné, až nesnesitelně strhující krimi drama vypráví o životě a smrti podvodnice, prostitutky a narkomanky Barbary Grahamové (Susan Hayward). Barbara pochází z rozvrácené rodiny a pracuje jako volavka – láká důvěřivé muže k podvodným karetním hrám. Touží po normálním životě, vdá se však za toho nesprávného a má s ním dítě. Když se její život zcela rozpadne, vrací se ke své dřívější profesi a zaplete se do vraždy. Tvrdí, že je nevinná, je však z vraždy usvědčena a popravena. Režisér Robert Wise dosahuje pomocí hereckého obsazení velmi efektního, temného dojmu a příběh vypráví v řadě obratně natočených scén, za což právem obdržel nominaci na Oscara. Film však plně patří Susan Hayward, která za svou úlohu zlatou sošku právem získala, protože zde podává strhující realistický výkon, jemuž není co vytknout. Její pojetí role je místy tak emocionálně naturalistické, že pro slabší divácké nátury mohou být některé scény na hranici únosnosti. Závěr filmu, směřující k její popravě, zobrazuje mistrným způsobem Barbařinu bolest a zoufalství, když po dlouhé bitvě prohrává svůj boj o život. Ať už vnímáme Barbaru jako vražedkyni či nešťastnou oběť společnosti, síla a obnažená reálnost jejího příběhu musí nutně zanechat stopu v každém divákovi.

    9
  • Cesta kolem světa za 80 dní
    Cesta kolem světa za 80 dní (1956)
    FilmRole: Extra (uncredited)
    • iTunes
    69%
    10
  • Komu zvoní hrana
    Komu zvoní hrana (1943)
    FilmRole: Townsman
    Dobrodružné romantické drama natočené podle jednoho z nejslavnějších románů Ernesta Hemingwaye. Odehrává se v bouřlivé době občanské války ve Španělsku a jeho hlavní postavou je idealistický Američan Robert Jordan, který bojuje v řadách španělských partyzánů. Právě on dostane za úkol vyhodit do vzduchu strategicky významný most, jehož zničení by mělo zastavit postup nepřítele. Současně s přípravami nebezpečné akce se rozvíjí také jeho milostný vztah se španělskou dívkou Marií, která se přidala k partyzánům poté, co se stala obětí krutého mučení nepřátelskými vojáky. Jejich náhodné setkání v partyzánské jednotce přerostlo v hluboký cit, což ovšem s nelibostí sleduje věčně opilý velitel oddílu Pablo. Přestože kromě toho odmítá Jordanovi pomoci s jeho nebezpečným úkolem, podaří se s pomocí Pablovy ženy Pilar akci připravit. Její zdárný průběh však zhatí smrt muže, který se měl postarat o zpáteční cestu. Jordan se rozhodne úkol dokončit, přestože nemá šanci uniknout, a za cenu vlastního života most zničí.
    Režie:Sam Wood
    69%
    Dobrodružné romantické drama natočené podle jednoho z nejslavnějších románů Ernesta Hemingwaye. Odehrává se v bouřlivé době občanské války ve Španělsku a jeho hlavní postavou je idealistický Američan Robert Jordan, který bojuje v řadách španělských partyzánů. Právě on dostane za úkol vyhodit do vzduchu strategicky významný most, jehož zničení by mělo zastavit postup nepřítele. Současně s přípravami nebezpečné akce se rozvíjí také jeho milostný vztah se španělskou dívkou Marií, která se přidala k partyzánům poté, co se stala obětí krutého mučení nepřátelskými vojáky. Jejich náhodné setkání v partyzánské jednotce přerostlo v hluboký cit, což ovšem s nelibostí sleduje věčně opilý velitel oddílu Pablo. Přestože kromě toho odmítá Jordanovi pomoci s jeho nebezpečným úkolem, podaří se s pomocí Pablovy ženy Pilar akci připravit. Její zdárný průběh však zhatí smrt muže, který se měl postarat o zpáteční cestu. Jordan se rozhodne úkol dokončit, přestože nemá šanci uniknout, a za cenu vlastního života most zničí.
    Režie:Sam Wood
    11
  • Coffy
    Coffy (1973)
    FilmRole: Hospital Visitor (uncredited)
    • Amazon Prime Video
    68%
    12
  • Roucho
    Roucho (1953)
    Film
    • iTunes
    Richard Burton hraje římského tribuna Marcella Gallia, který dostal příkaz ukřižovat Ježíše Nazaretského. Poslušen rozkazu vydá se tribun s odsouzencem na cestu ke Golgotě. Cestou postupně začíná ve skrytu duše o rozsudku pochybovat. Přesto svůj úkol splní a v kostkách pak vyhraje Kristovo roucho. Když se pak kolem kříže začnou dít podivné a nevysvětlitelné věci, s hrůzou získané roucho odhazuje. Vzápětí však dostane pokyn roucho opět najít a dopravit neprodleně do Říma. Zážitky při usilovném pátrání po Ježíšově rouchu a setkání se stoupenci ukřižovaného Ježíše způsobí, že se sám obrátí na křesťanství. V Římě je za to i se svou snoubenkou Dianou (Jean Simmonsová) odsouzen k smrti. Film se podle mínění tehdejší kritiky příliš podbízí publiku a nepřesvědčuje ani příběhem, ani jeho ztvárněním. Koster dodal rutinní produkt průměrné kvality, a tak film vzbudil pozornost především užitím nové technologie Cinemascope.
    67%
    Richard Burton hraje římského tribuna Marcella Gallia, který dostal příkaz ukřižovat Ježíše Nazaretského. Poslušen rozkazu vydá se tribun s odsouzencem na cestu ke Golgotě. Cestou postupně začíná ve skrytu duše o rozsudku pochybovat. Přesto svůj úkol splní a v kostkách pak vyhraje Kristovo roucho. Když se pak kolem kříže začnou dít podivné a nevysvětlitelné věci, s hrůzou získané roucho odhazuje. Vzápětí však dostane pokyn roucho opět najít a dopravit neprodleně do Říma. Zážitky při usilovném pátrání po Ježíšově rouchu a setkání se stoupenci ukřižovaného Ježíše způsobí, že se sám obrátí na křesťanství. V Římě je za to i se svou snoubenkou Dianou (Jean Simmonsová) odsouzen k smrti. Film se podle mínění tehdejší kritiky příliš podbízí publiku a nepřesvědčuje ani příběhem, ani jeho ztvárněním. Koster dodal rutinní produkt průměrné kvality, a tak film vzbudil pozornost především užitím nové technologie Cinemascope.
    13
  • San Antonio
    San Antonio (1945)
    Film
    Rančer Clay Hardin přijíždí do San Antonia, aby vypátral a dopadl Roye Stuarta, nechvalně známého vůdce gangu zlodějů dobytka. Zločinec se skutečně nachází v texaském městě a snaží se získat srdce krásné šantánové zpěvačky jménem Jeanne Starrová. Když se půvabná dáma setká s charismatickým Hardinem a zamiluje se do něj, sázky pro oba muže se zvyšují.
    Žánry:Western
    67%
    Rančer Clay Hardin přijíždí do San Antonia, aby vypátral a dopadl Roye Stuarta, nechvalně známého vůdce gangu zlodějů dobytka. Zločinec se skutečně nachází v texaském městě a snaží se získat srdce krásné šantánové zpěvačky jménem Jeanne Starrová. Když se půvabná dáma setká s charismatickým Hardinem a zamiluje se do něj, sázky pro oba muže se zvyšují.
    Žánry:Western
    14
  • Mister Cory
    Mister Cory (1957)
    Film
    65%
    15
  • Conspirators, The
    Conspirators, The (1944)
    Film
    63%
    16
  • Above Suspicion
    Above Suspicion (1943)
    FilmRole: Patron in Frisky Rabbit (Uncredited)
    59%
    17
  • Honeymoon
    Honeymoon (1947)
    Film
    58%
    18
  • Zelené peklo
    Zelené peklo (1940)
    FilmRole: Well-Dressed Native (uncredited)
    57%
    19
  • Jungle Jim
    Jungle Jim (1948)
    Film
    57%
    20
  • Brazil
    Brazil (1944)
    Film
    Brazílie je možná nejlepší z hrstky amerických filmů natočených brazilskou pěveckou senzací Tito Guízar. V typickém stylu bláznivé komedie se děj rozjíždí s autorkou Nicky Hendersonovou, která se se svým posledním románem "Proč si brát Latina?" dostala na žebříčky bestsellerů. Při výzkumu pro svou další knihu v Rio De Janeiru zjistí "proč", když potká pohledného skladatele Miguela Soarese. Když se Miguel dozví o Nickyině knize, rozhodne se jí dát pár lekcí v milostných záležitostech. Po ruce je také Edward Everett Horton, který se prokecekává rolí snaživého šťourala. Díky politice "dobrého sousedství" ve 40. letech 20. století byly jihoamerické muzikály zahlceny trhem, ale Brazílie byla sama o sobě dost dobrá na to, aby se v pokladnách kin vyplatila.
    57%
    Brazílie je možná nejlepší z hrstky amerických filmů natočených brazilskou pěveckou senzací Tito Guízar. V typickém stylu bláznivé komedie se děj rozjíždí s autorkou Nicky Hendersonovou, která se se svým posledním románem "Proč si brát Latina?" dostala na žebříčky bestsellerů. Při výzkumu pro svou další knihu v Rio De Janeiru zjistí "proč", když potká pohledného skladatele Miguela Soarese. Když se Miguel dozví o Nickyině knize, rozhodne se jí dát pár lekcí v milostných záležitostech. Po ruce je také Edward Everett Horton, který se prokecekává rolí snaživého šťourala. Díky politice "dobrého sousedství" ve 40. letech 20. století byly jihoamerické muzikály zahlceny trhem, ale Brazílie byla sama o sobě dost dobrá na to, aby se v pokladnách kin vyplatila.
    21
  • The Black Bird
    The Black Bird (1975)
    Film
    53%
    22
  • Machine Gun Mama
    Machine Gun Mama (1944)
    Film
    48%
    23

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.