81%

Komentáře a recenze 75

HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
9
Někomu nemusí sedět táhlejší část příběhu, která rozvíjí mytologii světa Johna Wicka, ale pro mne to byla jedna z lepších částí. Celkově film "trpí" značným střídáním tempa, ale jinak je to krásná ukázka toho, jak se dá točit akční film, když nemusíte hlavního herce neustále nahrazovat kaskadéry. Parádní podívaná (příběh samozřejmě bídnej).
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
8
První díl Johna Wicka byla příjemná chuťovka, která ukázala, že v žánru akčních filmů se dá ještě něco slušného předvést. Dvojka je sice o chlup slabší, ale stále je zábavná a krásně nám rozvíjí mytologii kolem zabijáckého cechu. Kde měl Neo svého Morfea má Wick nyní Krále žebráků a Reeves si tak s Fishburnem zahráli opět bok po boku. Akční scény jsou pořád fajn, ale občas už u nich člověk musí kroutit hlavou, jako například nad rádoby nenápadnou přestřelkou v metru. Co mě na takových filmech vždycky potěší, jsou scény, kdy si jdou hlavní hrdinové pro vybavení a Wick to v Říme zvládl perfektně. S čistým svědomím tak filmu dávám 80%
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
8
První John Wick byl, k mému naprostému nepochopení, první pořádný hit Keanu Reevese v této dekádě. A dvojka se nejen poučuje z vlastních chyb, ale přidává na všem, co dělalo originál výjimečným - v režii bývalého kaskadéra Chada Stahelskiho se tak dočkáme nejen více akce a krve, ale i stylu, místy až elegance. Ano, John Wick je (konečně) sexy. Chapter 2 je jednoduše non-stop jízda, která ztělesňuje vše, po čem jen mohou fanoušci akčních snímků toužit. Je to droga, která ve vás probudí extázi od prvního doteku a na konci zanechá jen jeden jediný chtíč - víc!
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
9
John Wick 2 jednoznačně převyšuje svůj první film. I na několikáté zhlédnutí, které jsem dneska učinil, je to pořád naprostá pecka. Je to jeden z nejlepších akčních filmů vůbec, co jsem kdy viděl. Ano příběh je v podstatě pořád o pomstě, ale je to krásně doplňováno celistvým světem zločinců a jeho systémem. Vůbec nejlepší je konec, který si nechal hodně otevřené dveře pro třetí film. Lepší akční scény, než ty, co jsou v tomhle filmu, uvidíte jen málo kde!
naineko
naineko
1 542 bodů
4
Přitom jak byla jednička zjevením, je tohle nesmyslná slátanina. V hudbě může být důležité ticho. V příbězích tomu může být taky tak. Docela se děsím JW3.
SirAduard
SirAduard
1 425 bodů
7
Stejně jako v předchozím díle musím pochválit akční sekvence, které jsou excelentně zpracované a Keanu Reeves je zase skvělý ve své roli. Bohužel mi už tolik nesednul celý příběh, který byl pro hrdinu méně osobní, a tudíž silné momenty nebyly pro mě tolik rezonující jako posledně. Stále však zábavný snímek a důstojné pokračování. [75%]
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
8
Potvrzení toho, že krvavý akční film je plnohodnotné umění, které patří do galerie. Oproti jedničce už chybí prvek překvapení, finále ale potěšilo důslednou osudovostí, která konečně naplno přijímá pravidla hongkongské akční školy (jaká škoda, že na iDnesu to neocení, protože Spáčilka tradičně vzala kramle cca 15 minut před koncem ). Jestli je dvojka lepší než jednička, to v tuhle chvíli úplně posoudit nedokážu. Ale navazuje výborně. Scénu v metru tesat do kamene.
Bemiurg
Bemiurg
1 385 bodů
8.5
Po delší době opět ryzí akční film. Stačí při vstupu do sálu odstavit na dvě hodiny logické myšlení a královská zábava je zaručena. Ve filmu není jediné hluché místo, děj příjemně odsýpá a drží divákovu pozornost až do konce, který je otevřený a přímo volá po pokračování.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
John Wick 2 kráčí v úspěšných šlépějích 1. dílu. To, co dělal dobře originál, napodobuje i sequel velice úspěšně. Divák tak opět dostává přímočarou, v jádru prostou, avšak nadmíru fungující akci, která nabízí perfektně vystylizované bojové sekvence a zároveň smysl dávající příběh, v němž je emocí tak akorát, a v němž John Wick stále zůstal tím neskutečně "hustým" tvrďákem se svým nablýskaným bourákem, kterým by každý chlap chtěl být. Stopáž ubíhá rychle a než se nadějete, film je u konce; ještě že je těch dílů k nasycení dostatek. John Wick je jednoduše obdivuhodný charakter a tento sequel je definitivně snímkem, jenž stojí za zhlédnutí.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
John Wick se vkrvil do druhého dílu, který opět nasadil tempo podobné zrychlenému tepu netrénovaného maratónského uprchlíka. Od prvotních vteřin se vcelku jednoduchý děj nezastaví a jak na zapnutém běžícím pásu kmitá s ohlušující kanonádou kulek zařezávájících se do hromady těl, která po setkání s Johnem bezvládně padají v zem. Keanu Reeves si oblékl svůj neprůstřelný oblek, který mu sedí stejně jak na míru šitá role Johna Wicka a vrhá se střemhlav do slušivého eRkového reje. Po filmu člověk nikterak nezmoudří, vcelku si z něho nemůže ani nic moc vzít, ale rozhodně s vypnutým mozkem si ho nadmíru užije.