81%

Komentáře a recenze 75

M3lios
M3lios
9 141 bodů
10
[SPOILERY] O niečo lepšie ako jednotka. Oproti originálu je tu viac rozvinutý príbeh ,ktorý sa rozvíja do polovičky deja ...no a potom je z toho "klasický John Wick" - zabi brutálne, ale hlavne elegantne. Pokiaľ sa vám páčila jednotka ,tak vám dvojku odporúčam dvojnásobne. Máme tu aj nové prvky: stávka na hlavu, svetové vylúčenie, obrady i krvné dohody a z prestreliek stoja za zmienku všetky: na pódiu, na afterparty, v katakombách, v sklenenej hale, na verejnosti a vo vlaku. Keanu Reeves znovu dokazuje, že po Matrixe ešte stále nezostarol a hrať vie skvelo. Hlavný záporák je rovnaký hajzel ako v jednotke a vôbec vám nebude vadiť keď zomrie rýchlou smrťou (priam budete šťastní). Vo výsledku nemám k filmu žiadne výhrady, čiže pokiaľ hľadáte niečo akčného, zábavného a trochu brutálneho á la Kill Bill tak by ste si Johna Wicka jednotku aj dvojku nemali nechať ujsť... (komentár aktualizovaný dňa 31. 08. 2021)
9 035 bodů
8
Větší a bombastičtější pokračování, co skromné podmínky jedničky etabluje do výšin promyšleného fikčního světa, který je tajemně a přitom neustále hloubavě zajímavý poznávat. Pravda, ke konci už to vypadá, že na světě neexistuje nikdo jiný, než jen zabijáci (trojka a čtyřka to navíc podtrhují), ale pořád je to akční řemeslo ve vrcholné úrovni, kterou by dnešní Hollywood jen stěží dokázal prezentovat s takovou jistotou, jakou je to předváděno tady.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
8
Potvrzení toho, že krvavý akční film je plnohodnotné umění, které patří do galerie. Oproti jedničce už chybí prvek překvapení, finále ale potěšilo důslednou osudovostí, která konečně naplno přijímá pravidla hongkongské akční školy (jaká škoda, že na iDnesu to neocení, protože Spáčilka tradičně vzala kramle cca 15 minut před koncem ). Jestli je dvojka lepší než jednička, to v tuhle chvíli úplně posoudit nedokážu. Ale navazuje výborně. Scénu v metru tesat do kamene.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Není to úplně nabitý akcí, jak se tu někdo dušuje, ale akce je tam požehnaně. Každopádně to Reevesovi sekne, ten ohoz, to charisma, prostě drsňák nesmrtelnej největší. Akční scény překonávají sami sebe a s brutalitou si fakt hlavu nikdo neláme, kamera výborná a to scénáristické finále taky nemá chybu.84%
squirrelpool
squirrelpool
7 017 bodů
8.5
Jedničkou se John stal králem akčního žánru současnosti. S očekáváním jsem proto byl opatrný. Nevěřil jsem, že se může povést znovu vymyslet, pro akční film, tak dokonalou motivaci hlavního hrdiny. Což se tedy nepovedlo, ale Johnu Wickovi se přesto podařilo vysedět si na královském trůnu ďůlek.
Pas
Pas
6 225 bodů
0.5
Procentoví onanisti tady zase exhibují nad černo-černou tmou ve které se odbývá 80% soubojů která má zakrýt konstatní fádnost naprosté většiny snímku. Inovace tady sice malá je, místo zlých a zprofanovaných rusáků jsou hlavními záporaky italské špagety z Cosa Nostry.Matrixový hrdina Keanu Reeves sice na šarmu příliš neztratil ale nemá pořádného protihráče a dějově to je ještě horší odvar Ramba II. kde jedinou zápletkou je kolik střel vyjde z hlavně najednou.Na trojku by se tvůrci mohli vypravit někam do Číny ale uvidíme jak to bude s americkými dluhy vůči téhle zemi a tak je možné , že si Keanu v trojce zakope do hlav mexikánů ...Nezáživné jak hodně ojetá deska která se není schopná posunout dál a na stejném místě se vždy zastaví a opět vrací do výchozí pozice. O čem však nepochybuji je fakt , že si získá hordu příznivců kteří pak nejlépe na ulici budou předvádět své počiny v duchu Jonathana Wicka.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6.5
Bohužel, budu muset být trochu kritický, protože se stalo přesně to, čeho jsem se nejvíc obával při pohledu na 122 minutovou délku filmu. Druhé pokračování nebylo vůbec špatné, ale hrozně brzo mě začali nudit ty předlouhé scény a hluchá místa, kde jen tak někdo nesmyslně chodí, atd. Otevřený konec mě ovšem nastartoval natolik, že se na další pokračování těším i přes to všechno, co mě zde trochu zklamalo.
  • Dynamická hudba
  • Opětovné setkání Nea a Morfea po 14 letech
  • Keanu Reeves běhá jak Steven Seagal :D
  • Někdy možná až moc strohé dialogy(a teď nemyslím tu němou holku)
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
9.5
A je to tu, pokračování Johna Wicka je venku, a co můžete čekat??? Od prvního dílu se dost změnilo.
  • Keanu Reeves
  • Akčnost
  • Příběh
  • Výběr zbraní
  • Reálnost
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
9
Jednička byla fajn, ale Stahelski v ní kaskadéra nezapřel a některé elementární prvky tam chyběly. Dvojka je lepší. Mužná, hmatatelně surová a tvrdá, zároveň natočená relativně za pakatel a přitom stylová, jako televizní reklama na nový model Mercedesu. Scény v Itálii, nebo ve skleněném bludišti hovoří za vše. Funguje to i jako plnohodnotný akční film, jehož mytologie je oproti prvnímu dílu level up, děj je vrstevnatější a přestřelky ještě šťavnatější. Vůbec akce jako taková je prvek, který je dotažen k dokonalosti. Málokde uvidíte taková komba, tolik střelby a hlavně tak neskutečně přehledně, a chlapsky silově natočené bojové scény. Mnohdy bez střihu a úhybu kamery. Je tedy jasné, že Reeves se nadřel, ale hlavně že tím žije a zbožňuje to. Herecky téměř bez výhrad rovnoměrně rozvržené. Super štěky Franca Nera, Stormera, Fishburna. Božský Common v roli tvrdého bodyguarda. Vůbec bitky mezi Wickem a Commonem byly jedny z nejlepších co kdy kdo natočil. Konkurovat tomu může snad jen Raid. Jestli to takhle bude bobtnat dál, máme se ve trojce na co těšit.
kknk2
kknk2
2 955 bodů
8
Co asi většina ocení, je podrobnější náhled do prostředí příběhu na rozdíl od dosti tajnůstkářské jedničky. Taky častější opodstatňování zaručuje větší smysluplnost, ač v mém případě to způsobilo jako vedlejší produkt obtížnější empatii. Tyto drobnosti nijak výrazně neovlivnily můj celkový dojem, skvělý akční thriller.