Kong: Ostrov lebek

69%

Komentáře a recenze 88

polopaticky
361 bodů
4
Již úvodní komická sekvence dvou vojáků má diváka utvrdit v tom, že Konga není radno brát jakkoli vážně. Když se navíc po druhém spatření opičáka na plátně změní i styl práce s kamerou, není pochyb o tom, že na prvním místě je u režiséra nikoli konečné vyznění filmu, nýbrž jeho estetické pojetí. Každý jednotlivý záběr lze směle zastavit a umístit na obálku prestižního časopisu National Geographic. Základní dějová linie i kvalita hereckého obsazení jsou s ohledem na trend posledních blockbusterů na slušné úrovni, avšak přílišné soustředění se na vizuál toto vše sráží na absolutní dno. Vyzdvihnout na Kongovi lze hudební složku, originální způsob s jakým Vogt-Roberts přistoupil k eliminaci jednotlivých postav se zřetelem na dodržení věkové přístupnosti, a také velkolepě natočený závěrečný souboj. Celkové vyznění Konga působí velmi nesourodě, jedná se o jakousi kombinaci Hvězdné pěchoty se Sucker Punch, kdy s prvně jmenovaným má Kong totožný humor a souboje s brouky, s druhým poté vizuální stylizaci. Nejen estetickým labužníkům, pro něž je snímek určen, doporučuji zůstat na informativně významnou potitulkovou scénu.
bLaCk0uT
327 bodů
6.5
Takto má vypadat oddechové Béčko. Postavy jsou schematické, ale vtipné. Je tam sexy fotografka v proklatě těsném tílku. Je tam banda psychicky narušených veteránů z Vietnamu včetně velitele, který to miluje.. Kompozice záběru je až umělecká pocta všem možným slavným akčňákům. A příšerky jsou radost pohledět a řada jich překvapí. Vyplatí se počkat, až za titulky.
Ghost Dog
317 bodů
7
Nová verze legendárního King Konga získává kladné body za vynikající vizuál, výpravu, akci i šlapající hudbu, ale pokulhává ve scénáři a i když je to místy odlehčené a člověk se i pousměje, nelogičnosti a mělký příběh to neschová. Samozřejmě jsem nečekal intelektuální drama, takže ve výsledku spokojenost (viděno ve 2D s Atmosem, na 3D jsem slyšel stížnosti).
Pepazdepa
269 bodů
6.5
Jako one time only oddechovka proč ne, ale něco světoborného určitě nehledejte. Kong se nám ukáže až překvapivě brzy a scénář by vymyslel každý do 10 minut, navíc si po filmu budete pokládat otázky, na které prostě nenaleznete odpověď (proč tam vůbec byli ti rádoby domorodci??) No každopádně, když tohle všechno pominu, tak Jackson slušnej šílenec a parádní Tom Hiddlestone s Brie Larson tomu dodávali alespoň nějakou tu atmosféru. Vizuálně taky super a bitky s Kongem se prostě musí líbit. Čisté 3*
speedy009
260 bodů
6.5
Fanúšikovia King Konga si niečo nájdu aj v tomto filme, odporcovia budú nadávať aj na tento počin. Zvláštne spracovanie, miestami mi trošku unikala pointa, super sú zábery z Havajských ostrovov - film neurazí, ale ani nijak extra nenadchne. Na jedno pozretie OK
BaBuKirchner
250 bodů
8
V první řadě děkuji Kinobox.cz za možnost předpremiéry. Za druhé chci vyzdvihnout soundtrack,který byl po celý film vynikají a často krát dal vzpomenout filmům minulým. Občasné pomrkávání na kultovní kousky viz. zpomalené záběry na vrtule helikoptéry,také potěšily. Samotného Konga se jim podařilo tentokrát přivést na platno na jedničku a jeho akční sekvence patří podle očekávání mezi to nejlepší co ve filmu uvidíte. Doporučuji
carloss
carloss
246 bodů
6
Bohužel jsem čekal něco víc. Hvězdně nabité obsazení si zasloužilo alespoň o kousek lepší scénář. Možné zápletky či zádrhely zcela neprozkoumány, občas nelogické závěry při rozhodování. Kong samotný se vyřádí slušně, pěkně vytvořené scény. Také velmi pěkné prostředí ostrovů. To samotné ale nestačí.
Prezidentka
Prezidentka
239 bodů
5.5
Vyložená popcornovka. Další zpracování klasiky nejnovější technologií a příběh vyprávěn trochu jinak a nutno podotknout, že ne moc poutavě. Následující díl, kde tvůrci postaví proti sobě tuhle opici a Godzillu, snad ani vidět nechci.
Hencen
231 bodů
9
Už od trailerů a samotného úvodu filmu je zcela zřejmé, že se nová adaptace King Konga nebude brát extra vážně, spíše vůbec. Humornou linku skvělým způsobem táhne John C. Reilly, který je naprosto úžasný a druhá polovina filmu stojí prakticky z poloviny na něm. Tu druhou si samozřejmě ukrajuje samotný opičí vládce ostrova, který od minula (2005), malinko povyrostl a hlavně získal nějaký ten detail navíc. Ono celkově všechno vypadá absolutně perfektně, zvláště když se do záběru dostanou společně zapadající slunce, letící helikoptéry a pěkně naštvaný Kong k tomu. Po audiovizuální stránce se tak filmu nedá vůbec nic vytknout. Škarohlídi nejspíš dvakrát nepochválí dialogy a zbytečné množství postav, z nichž většina nedostane moc prostoru, avšak jako zábava, při které člověk vypne a užívá si souboje obřích monster, funguje Kong na výbornou.
Taxxír
Taxxír
198 bodů
8
Nebudeme chodit kolem horké kaše. Zatímco co všichni předchůdci se snaží držet předlohy a omývají stejný příběh dokola. Tenhle film si jede svoje a to je dobře jediný co jde filmu vytknout jsou občasné chyby například v počtu helikoptér, které se každou scénu měnily.
  • originální
  • efekty
  • Příběh