69%

Komentáře a recenze 88

Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
7
Kdybych někdy točila King Konga, vypadal by hodně podobně. Moje krevní skupina. Samozřejmě, scénář by se dal pilovat, postavy prohlubovat, ale o to v těchhle monster bijácích moc nejde a tady je to taktéž vedlejší kolej. 70´s nejvíc. Spousta záběrů (ba celých pasáží) vypadá fantasticky a daly by se okamžitě rámovat, prostě vizuál (i hudba) dle mého gusta a přes ně se moc chyb neprolne na povrch. Kongův Ostrov bavil a klidně chci víc
Bemiurg
Bemiurg
1 385 bodů
8
Není to sice nic pro intelektuály, ale pokud vypnete mozek, čeká vás parádní podívaná. Děj filmu plynule odsýpá, nikde žádné nudné pasáže. K tomu všemu hraje skvělá hudba a duní zvuk Dolby ATMOS, tak co chtít víc. Doporučuji všem a těším se na pokračování.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7
Kong: Ostrov lebek je zajímavý film. Není to úplně špatné, je fajn že autoři postupují vlastní cestou a nejde o x-tý remake stejného příběhu. Film spoléhá hlavě na akci která není špatně udělaná. Zasazení do nového monster univerza ale v tuto chvíli dává naději spíš do budoucna.
Jan Hans
Jan Hans
1 159 bodů
9
Tohle je suverénně nejlepší film o King Kongovi. I Tom Hiddleston mi v tom filmu sedí.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
6.5
Kong, král ostrova lebečního rozvířil po filmovém plátně vizuální smršť, audiostopa rozkmitala reproduktorové vibráto a další dobrodružství gorilího, radiací oplodněného opičáka je na světě. Příběh není nikterak zachvácen složitostí, obraz si občasně hraje piškvorky s kýčem a klišé goriláka velmi přátelsky objímá. Herecké obsazení je parádní, tam jsem byl spokojen, ale film mi při nárůstu minutové voltáže ubíral všetečnou radost z pozorování Konga a upadal jsem lehce do stavu plného rozpaků a melancholie. Rozhodně hlavně díky hudebnímu Black Sabbathovskému či Creedence Clearwater Revivalovskému doprovodu se přemluvím k druhému podívání, při němž se zaposlouchám do soundtrackové kulisy, která byla dokonalá.
davsuch
davsuch
1 057 bodů
4
Typická béčková záležitost. Došel jsme k názoru, že u některých scén se tvůrcům povedlo posunout některé filmové klíše o kousíček k absurditě. Možná kdyby si daly více záležet a zamyslely se nad tím jak skvěle se jim povedlo dostat do jednoho filmu snad všechny filmové kliše, tak by se z toho dala udělat pěkná parodie. Takto z toho vyšlo akorád trapná bečková záležitost.
  • slavné tváře herců
  • příběh
  • samé kliše
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
7
Jako film hezký. Efekty pěkné. Příběh celkem očekávající, ale občas mile překvapil. Musím, ale říci, že mě neskutečně rozčílil pohled na zvířata žijící na ostrově a jak se k nim vetřelci (lidé, které přijeli) chovali. Fakt hnus. A přišlo mi, že to některým divákům přišlo ok. Doufám, že scénárista to tak nemyslel...
tedoun
tedoun
923 bodů
8.5
Předem děkuji Kinobox za pozvání, byl to docela hezký film i když místníma mi připomíná Miss Saigon. Ale pozor...těch pár velkolepých soubojů monstru ale za návštěvu kina stojí....ale opravdu....z kina znudění rozhodně odcházet nebudete.
Pavliss
Pavliss
896 bodů
8
Nový Kong úžasně vypadá. Kompozice některých záběrů je úchvatná a naprostá většina oblud (kterých je hodně a v žádném traileru neuvidíte všechny) se pohybuje bezchybně.
Akarot
Akarot
886 bodů
10
Toto je poprvé co se mi film o king kongovi líbil, rozdělil bych to do 2 klíčových věcí. 1. Poprvé king konga nezabili, ba co víc dokonce mu fandili a pomáhali, na konec o něm ani neinformovali svět což je skvělé a příjde mi to jako první výborný konec. 2. Konečně někdo zabil padoucha, který si to zasloužil skoro od začátku filmu, voják, který chodí do války, chlastá a nechává se unášet emocí hněvu, za každou cenu chce být americký a neposlouchá co mu říkají lidi kolem, si nic jiného, než rozmačkání zaživa nezaslouží. Tleskám za to, že ho king rozmačkal i s tím odpalovacím zařízením :-)) Celkově se mi film líbil, scéna vrtulníky proti kingovi a za ním velké slunce je jednoznačně skvělá. Nebudu zde uvádět které další scény filmu se mi líbili, je jich mnoho a myslím si že tento film je prostě užasný a stojí za shlédnutí.