Komentáře a recenze 88

4
Akce i color grading jsou super. Postavy, příběh a humor nikoli. Oproti Godzillám jsem se ale spoň nenudil.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
7.5
Film, který bych chtěl milovat, ale jeho druhá polovina mi to nedovolí. Kong: Ostrov lebek má jedny z nejkrásnějších kompozicí záběrů, jaké jsem kdy viděl, naprosto boží soundtrack a měřítko, díky němuž i "obyčejné" scény vypadají neskutečně dobře. Zatímco s formou si Jordan Vogt-Roberts evidentně rozumí na jedničku s hvězdičkou, s obsahem je to horší. Postavy díky dobrému castingu sice lehce zapamatovatelné, ale málokterá nakonec hraje v příběhu podstatnou roli, protože o ně tu zkrátka nejde. Nejpatrnější je to na Tomu Hiddlestonovi, který vstoupí na scénu jako hlavní hrdina, aby se jím pak nestal (případně na postavě Tobyho Kebbella, která je pro děj nepodstatná a přesto je jí věnováno nemálo času). A protože se v druhé půli začíná eliminovat a napětí by mělo pramenit ze strachu o postavy, Kong dostane téměř fatální ránu. Mohl to být dokonalý film, kdyby se očesal počet postav a u těch, co by zůstaly, posílila jejich charakterizace. Takhle je Kong: Ostrov lebek jen příslibem toho, co mohlo být. Ale často příslibem tak famózním, že mu stejně těch 75% musím dát.
Riverdon
Riverdon
7 394 bodů
3.5
Po nadupaném traileru jsem očekával skvělý film. Nevěřil jsem, jak moc se tvůrcům vymstilo mít bombastický a velkolepý film. Spousta nejasností už od začátku, kdy na jediné lodi plují 4 vrtulníky. Pak jich nejednou vzlétne 10 a Kong jich zničí tak 12. Tom Hiddleston má ve vrtulníku tmavé vlasy a po zřícení má blond přeliv. Asi ho to pěkně ošlehlo. I prehistorická zvířata jsou přehnaně mega obrovská. Prostě nacpat tam toho co nejvíc, až to začne nudit.
squirrelpool
squirrelpool
7 017 bodů
4.5
Mě se zdá, že natočit už po 12 letech dalšího King Konga je trochu brzo. A skutečně je. Jak popsat dojem z tohohle filmu? Napadají mě různé věci, ale myslim, že lepší než jakékoliv moje kecy bude citovat klasika. "To je, ale pí..." SIMPSON, Homer: Simpsonovi s17e2.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
0
"Tohle je jeho domov. My jsme jen hosté." Primitivní film, rádoby vtipný "Co válka? Vyhráli jsme ji?" - "Kterou?" film s rádoby originálním příběhem. Digibordel všude, kam se podíváš až je škoda těch dobrých herců v tom. Je to nekoukatelné!
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Nemáme tady blondýnu co by vřeštěla na celý ostrov a přerostlá opička jí šla zachránit. Kong je tady fantastickej, vypadá fakt dobře. Obří pavouci mi fakt nahnali husí kůži, zlé monstra, no nevím.. přišli mi dost jednoduše, ale to je jen malá moucha na jinak za mě výborném scifi, jako samostatný film byl jsem hodnotil méně. S vědomím, že je to napojenom na nové filmy s Godzillou a že se dočkáme Konga ještě jednou... Ou jééé, jen domě.
Mikik4444
3 917 bodů
8
Nové pojetí King Konga a k tomu další nestvůrky...paráda. Film je akční, zábavný a Reilly je super. Trochu by měli lidé být ke zvířatům hodnější ale jinak se mi to líbilo.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
7
Film má dosti zvláštní scénář a určitě to není nějaký masterpiece, ale záběry ve filmu jsou doopravdy skvěle promyšlené a také skvěle udělané. To samé se dá říct i o Kongovi a ostatních zvířatech na ostrově. Soundtrack je úžasný, ovšem působí, jakoby si vzali příklad ze Strážců Galaxie.
kery-
kery-
3 671 bodů
4
Těžko říct co je víc trapnější - jestli zoufalá snaha o znásilnění predátora, nebo snad (bohužel dokonalé) vyobrazení americké hlouposti? Z aktérů tak nebyl jediný, kdo by mě alespoň v určité části děje nesral - a to bohužel musím říct i o S.L.Jacksonovi, který ač mi jinde nijak nevadí, mě v tomhle skvostu neuvěřitelně sral. Jediné co se mi líbilo, tak že občas to alespoň dobře vypadá. To už ale v dnešní době přestává stačit..