69%

Komentáře a recenze 88

myllyn
myllyn
885 bodů
8
Kong znovu ale tentokrát jinak, větší a nevadí, že neleze po empire state building. těším se jako malý kluk na jeho střetnutí s godzilou. stále si ale myslím, že godzilla je větší. uvidíme, jak jim to bude spolu slušet na velkém plátně a taky komu budeme fandit.
Punisher
Punisher
847 bodů
7.5
Kong: Ostrov lebek nebyl rozhodně zklamáním. Neustále přetáčení filmů a tvoření remaků má za následek porovnání s předchozími verzemi. Za mě pořád vede Jacksonův KingKong, nicméně Kong: Ostrov lebek je zas trochu něco jiného, díky čemuž se nedá úplně přesně odhadovat co se asi za chvilku stane. Stopáž fimu mi také přišla adekvátní, film měl příjemné tempo.
  • parádní soundtrack
  • Badass pohledy Samuela L. Jacksona
katik.m
836 bodů
7
Ok, film byl fajn, ale když budu chtít vidět KingKonga radši si pustím Jacksonovu verzi. Každopádně film je plnej krásnejch pohledů, záběry na Konga ve slunci, atd. Akční scény jsou taky fajn, viz. scéna s vrtulníky a nejlepší část filmu je soundtrack. Celkově když nad filmem člověk nepřemýšlí a jen se kochá a zaposlouchá do retra Rock´n´rollu, je to fajn film.
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
7
King Kong byl již natočen tolikrát, že očividně začíná být problém ho uchopit nějak nově, neotřele, překvapivě. Ve filmu není prakticky skoro nic překvapivého. To ale neznamená, že je to fim špatný. Rozhodně vizuální a zvuková stránka je velmi dobrá, některé scény jsou i docela originální (souboj s vrtulníky). Problémem bude vážně jen ten scénář a trochu rozpor s fyzikálními zákony (ale kdo by se v tomhle nimral :) ). Takže vev výsledku, kdo se chce jen bavit bez nějakého přemýšlení nad složitou zápletkou, nechť zavítá do kina. Ps: Počkejte si na potitulkovou zcénu :)
  • vizální stránka
  • zvuk a hudba
  • horší scénář
Sheemas
Sheemas
737 bodů
7.5
Efekty, samotný Kong a další obludy, především pak pavouk, se povedly na jedničku. Bitky mezi jednotlivými mostry jsou skvěle vizuálně zvládnuté a velmi efektní. Co týká herců, ti se v tomto filmu moc nepředvedou, nebo spíše nemají tolik prostoru, především pak od Toma Hiddlestona jsem očekávala více. A přestože na toto téma bylo natočeno již mnoho filmů, vizuálně se řadí k tomu lepšímu, dolů jej však sráží scénář, který je místama nedotažený, ale i tak je to nakonec slušná práce.
minimoj
587 bodů
8.5
Viděla jsem film ve 3D a vizuálně to bylo bezchybné, jen na začátku byly titulky popisující události nepříjemné a stejně se nadaly stíhat. Jinak je zpracování filmu asi nejblíže knize, což je potřeba ohodnotit kladně. Herecké výkony jsou na úrovni, jen mi tam některé postavy připadaly zbytečné, vlastně nic nedělaly....
hofmi
hofmi
532 bodů
5.5
Jak jsem se někde dozvěděl (sám jsem knihu nečetl) je film asi nejblíže původnímu příběhu. Moc se mi to nezdá, ale budiž. Herecké výkony ani takto udělaný příběh neoslnili, ale některé akce a stejně i filmové efekty se moc líbili. Celkově spíše průměr, snad pokračování bude aspoň o chlup lepší.
dis
dis
461 bodů
4.5
45% Zkrátka čekám od filmu víc než kornout se zmrzlinou. A zase se mi potvrdilo, že když do snímku přisypou S. L. Jacksona nebo M. Freemana, bude stát za starou belu. Je to taková "hollywoodská nemoc". Čím větší, tím lepší. V momentě, kdy začnete uvažovat, co se stane, když veleop začne vyměšovat, jestli při svejch rozměrech náhodou nevyplaví půlku ostrova, a jestli se aktéři chovaj tak blbě proto, že se tak narodili, nebo že jim to předepsal scénář, přestanou vás pestrý vobrázky zajímat. Pěkně udělaný to je, jo. Ale logika a příběh si šly dáchnout na pláž.
dadoool
dadoool
407 bodů
8.5
Tohle byl můj první film o Kongovi, takže nebudu srovnávat s žádným jiným předchozím filmem. S příběhem jsem byla dříve trochu seznámená, ale to pouze z doslechu a jen malé ústřižky. Nevím tedy jak jiná zpracování, ale film se mi moc líbil. Moc pěkné kamerové záběry, příroda Vietnamu je opravdu dechberoucí. Jackson byl skvělý jako vždy a Hiddleston to také zahrál moc pěkně. Určitě se vyplatilo to vidět na velkém plátně.(Děkuji Kinoboxu za parádní promítání! :) )