69%

Komentáře a recenze 88

Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
10
Před třemi lety otevřela Godzilla dveře dalšímu filmovému vesmíru s kódovým označením MonsterVerse. Nyní se studio WarnerBros. snaží navázat novým příběhem přerostlého opičáka a je to dobrodružství jako žádné jiné. Dějově se vracíme před události první Godzilly do sedmdeátek těsně po konci války ve Vietnamu. Tajemná organizace Monarcha, známá už z filmu o přerostlé ještěrce, krachuje. Poslední šancí na její záchranu a značnou finanční infuzi od vlády je dokázat existenci takzvané teorie duté země a obřích monster jež zde v klidu již několik miliard let žijí. Je sestavena expedice čítající několik vědců, vojáků v čele se skvělým Samuelem L. Jacksonem, jednoho experta přes nezmapované džungle a jedné fotografky s tváří krásné Brie Larson. Jedno si ujasněme již na začátku. Pokud od filmu očekáváte hluboké myšlenky, dokonalé herecké výkony a po odchodu z kina rádi odcházíte s pocitem hlubokého kulturního naplnění tak nový Kong není filmem pro Vás. Pro všechny ostatní tu je filmový blockbuster jako žádný jiný. Kong: Ostrov lebek totiž není hloupý film. To vůbec. Jen si na něj velice úspěšně hraje a divákovy neznalému kontextu monster filmů, jež vznikly od 30 let nahoru, tak zákonitě musí připadat jako naprostá ptákovina. Lidské postavy jsou ploché jak papír (schválně). Expozice je krátká (schválně). Akční scény jsou za hranicí uvěřitelnosti (schválně). Kong jde ruku v ruce s těmi nejbrakovějším a zároveň nejkouzelnějšími šestákovými dobrodružnými filmy a dámy a pánové je to paráda! Pokud vypnete mozek a přijemte fakt že sledujete snímek o obří opici, teenagerovy, která nejenže je značně personifikovaná ale navíc i docela nepříjemně sexy až jsem si trochu připadal jako zoofil amatér, zašlapuje hrdiné americké vojáky a po vrtulnících hází stromy. Pokud přijmete fakt že film naprosto kaká na postavy a divácká očekávání ohledně jejich vývoje a ještě si z toho dělá legraci na úrovní metahumoru. Pokud přijemte fakt že sledujete film ve které King Kong bojuje s jiným monstrem za pomocí obřího řetezu na jehož konci je lodní šroub a myslí to naprosto smrtelně vážně a je mu jedno co si myslíte, tak se budete bavit tak jak jste se v kině nebavily praděpodobně už několik let. Celé tohle je navíc zabalené do tak sexy vizuálu plného kreativní kamery, střihu a úchvatných zpomalovaček že z toho málem padají oči z důlku. Kong: Ostrov lebek je parádní dobrodružství a svým stylem převrací veškerá divácká očekávání podobně jako Godzilla z roku 2014. Svým bujarým stylem navíc diváka připravuje na další snímky z MonsterVersa, konkrétně Godzilla: Král monster ve kterém si to obří ještěrka rozdá s trojhlavým drakem King Ghodorahem, pterodaktylem létajícím nadzvukovou rychlostí Rodanem a obřím motýlem Mothrou a hlavně na film Kong vs. Godzilla což bude pravděpodobně, vzhledem k povaze obou monster, buď film ve kterém budou obě monstra sedět na kafi a klábosit (což není tak pravděpodobné), nebo film který bude tím nejbizarněším buddy movie jaký si lze představit.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
6
Efekty ok. Akce s Kongem a s pavoukem opravdu super.__ Střídání žánrů fakt ne - chvílema komedie, potom drama, potom to vypadá jak nějaká akční parodie. V některých filmech, mi to třeba přišlo fajn, zde ne. Asi je i moje vina, očekával jsem něco temnějšího, drsnějšího. Slabší 3*
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
7
Mega. Obrovský. A při pohledu zblízka hrozná blbůstka. Ale s nadhledem fajnový. Lepší by asi bylo, kdyby prohodili linky a místo zaměření na jednotku z dob vietnamu, se příběh točil kolem ztroskotance z druhé světové, který by potkal v průběhu nové přeživší. Ale divácky stravitelnější, jak nová Godzilla.
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
8
Nový Kong se nezdá, ale už od začátku si kráčí pod cestě super blockbusteru. Pěkná hudba, nádherné záběry a hlavně vtipná a zábavná atmosféra - to je výčet věcí, které z Ostrova lebek dělají dílem dobrým. Už dlouhou dobu jsem nezažil dobrý "trhák", zdá se mi, že Hollywood zapomněl, jak se to dělá. Otěže však nyní bere blockbustery nepolíbený režisér a tvoří jedno z nejzábavnějších děl, jaké jsem v tomhle roce viděl.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 263 bodů
8
Za mě dost povedený film.Soundtrack přímo vystihl dobu v které se film odehrává. Psychedelicke 70 léta, konec vietnamské války. Takže soundtrack naprostá pecka,hlavne CCR. Herci, taky, naprosto vystihli v jakém filmu hrají.Hiddlestone naprosto famózní, a Jackson přesně vystihl americký zapalenyho amika z vietnamu, pro kterýho je Vietnam je střílení na krocany.A,kamera též hodně propracovaná, u některých záběru srdíčko zaplesa,třeba zpomalení listů vrtulí,kamera z hledáčku zbraně a nebo ikonicky postoj Konga ve stínu zapadajiciho slunce.Akce krásně šlape, dej běží a divák se baví.. Dost jsem se bavil a 2 hodiny utečou jako voda, ještě bych doplnil že kong je hodně povedený, příroda, a nestvůry naprosto skvěle zpracované krásných 80 procent
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
7.5
Já osobně jsem byl na Kongovi a mě se líbil. Tenhle film nenavazuje na ten starší z roku 2005. Vizuální efekty byly úžasné. Museli do toho vložit hodně peněz. Velká škoda je ,že film nebyl v naší zemi dabovaný. Nejvíce se mi líbil John Goodman nebo Samuel L. Jackson. Pokud se zajímáte o filmy tak víte ,že producenti filmu Godzilla(2014)jsou producenti i filmu Kong: Ostrov lebek(2017). Mě se osobně víc líbil Kong. Za mě dávám filmu 75%.
Bordoshut
1 647 bodů
4
"Jenom další průměrná americká akční slátanina, která vás ničím nenadchne a ani ve vás nic nezanechá. Tuctové, velkolepé, praštěné... přesně to, co chcete vidět, když přijdete večer vyřízení po šichtě." – Kong: Ostrov lebek
naineko
naineko
1 542 bodů
3
Spíš groteska než vážně míněný film. Bohužel groteska nechtěná. Jedno nesmyslné aranžmá stíhá druhé, neustálé zvraty (část vytvořená špatným střihem), neuvěřitelná rozhodnutí postav, srandovní střídání dne a noci. Film dýchá díky rákosce, které jeden konec se sem tam dostane nad zvlněnou hladinu - vizuál.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Stylový blockbuster s béčkovým dějem, ale v libovém áčkovém balení, nadupaný akcí a hláškami od začátku až do konce. Kong je tradičně sympaťák, stejně jako jeho protivníci a i další pohledné roztodivné potvůrky na ostrově. Sympatický herecký ansábl, kde mi nikdo vyloženě nevadil, na Brie Larson se pěkně koukalo, ale kde naprosto všechny převálcoval John C. Reilly, který hláškuje jako o život a není snad jediná scéna, kde bych se s ním nudil. Zkrátka a dobře, film který se nesmí brát příliš vážně a pokud to tak uděláte, užijete si nadupanou akční no-brain podívanou. 80%
fido68
fido68
1 453 bodů
9.5
Nové zpracování King Konga se povedlo.Z příběhu se na plátno dostalo skoro vše.Bezva efekty a pár drobností nad kterými se nesmí přemýšlet.Kong ve velikosti věžáku a nová monstra z hlubin země byli pěkným zpestřením.Děj filmu položen do 7O desátých let v pořádku.Hledači chyb ve filmu si smlsnou.Super zvuk.Doporučuji zhlédnout na filmovém plátně.Dle dodatku za titulkama předpokládám alespoň dvě pokračování příběhu.