Strážci Galaxie

84%

Komentáře a recenze 140

Kuca25
2 132 bodů
8
Ohromně zábavná komiksovka. Po několika jistých filmech se Marvel rozhodl víc rozšířit do kosmu a tak přišli na řadu i strážci galaxie. Rozhodně výborný tah, nabídlo to marvelu spoustu nových možností. Film je opravdu zábavný, cca každých 15 minut je minimálně jedna scéna která vás rozesměje a obsazení se opravdu povedlo. Chris Pratt co by star lord je skvělý, Pratt je ohromný sympaťák. Star lord je zábavný, schopný a žere 80. Léta. Zoe Saldana odvádí svoji práci věcně. Groot je super zpestření a z rocketem se skvěle doplňují. Největší překvapení mě asi Drax alias. Dave Bautista, pamatuji si ho ještě jako wrestlera a teď díky dobře zachranemu Draxovi je z něj chteny herec. Ronan byl bohužel trochu slabším záporákem, ale je těžké vytvořit nějakého padoucha kterýho by dokázali hrdinové porazit a on pri tom nevypadal slabě. Strážci galaxie jsou zkrátka ultra zábavný film, bohužel vždy už po třech dnech zapomenu děj.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
9.5
Marvel Cinematic Universe není série, je to kult, to se s každým filmem čím dál přesvědčivěji potvzuje. Každým snímkem překonává laťku, kterou si samo nastavilo. Každý film je vyzrálejší, dospělejší, akčnější, promyšlenější a v případě Strážců i odvážnější (o ostrý jazyk, sexuální podtext a na Disneyho poměry drsné scény tu vskutku nouze není). Neexistuje žádná série, na jejíž filmy bych se těšila tak, jako na ty patřící do MCU. Vánoce jsou oproti premiérám těchto snímků svátkem domorodého kmenu v hluboké Amazonii. A jestli to znamená, že jsem geek - tak jsem tedy geek & proud! (Viděno: IMAX 3D)
farb
farb
2 064 bodů
8
Parádička! Space opera jak má být. V posledních letech se rozmohlo točit ( nejen komiksové filmy) vážněji / seriózněji - tj. plné hutných konfliktů, se snahou přiblížit fikční svět realitě a (bohůžel) s minimem humoru. Marvel Studios to ve svých filmech už nějáký čas narušuje a jde mu primárně o zábavu, ale až Gunn dovedl tenhle koncept k dokonalosti. Jeho film z vysoka kašle na nějákou " realitu" (fyzikální zákony, stejně jako fyzické možnosti hrdinů, jsou mu šumák), je plný nadhledu a (z dnešního pohledu) podvratnosti, humoru ( často sebeshazovačného), ale hlavně disponuje bandou hrdinů tak sehranou a hláškující, že bez diskuzí aspirují na největší týmové sympaťáky. A s touhle podvratností a návratem k fantastickým a bezstarostným dobrodružstvím ( ve kterých ale skvěle fungují i vážnější momenty! ) staré dobré Space opery dokonale koresponduje umanutý a pomstychtivý arcilotr lačnící po mocném artefaktu s nezměrnou silou, přičemž perfektně vymyšlený a obsáhlý svět plný různorodých a " podivných" postaviček to skvěle doplňuje. A vesmírné prostředí umožnuje (na rozdíl od ostatních marvelovek) úplné odproštění od reality - tudíž plné splinutí se světem fantazie, díky čemuž je film i nejsamostatnější. A skvělé triky už jsou jen pověstnou třešinkou na dortu. 80%. Všichni tančíme!
beseda
beseda
1 931 bodů
6
Třetí hvězdu za "ooga chaka" :-) Jinak nikterak originální ani zábavné. Technicky a vizuálně samozřejmě nadprůměrné. Mé hodnocení: 60%. Viděno: 31.07.2014 (kino/2D).
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Takto ftipná marvelovka sa často nevidí...
naineko
naineko
1 540 bodů
4
Děti to bavilo.
Za mě barevné, přeplácané, nenápadité (snad až na Lajku a Howarda) cosi. Pokud tohle a Deadpool má být záchranou komiksových filmů, tak jsem vůbec netušil, jak moc jsou na tom tyhle filmy špatně.
petrpotucek
1 521 bodů
10
jeden z nejlepších filmů od MARVEL studios ...
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Konečně Marvelovka, která nezapadá do kontextu typických filmů od Marvelu (né, že by ty typické byly špatné). Hlavní myšlenkou filmu bylo pobavit, což se alespoň podle mého názoru povedlo na výbornou. Příběh samozřejmě trochu pokulhával, ale filmu to odpouštím, protože jsem si užil kvalitní zábavu a i emotivní momenty fungovali za mě na 110%. O efektech snad není třeba nic psát, byly samozřejmě skvělé. Obzvlášť jsem si oblíbil Rocketa a Groota. Takže se budu těšit, že brzy znovu uslyším "I am Groot" hlasem Vina Diesela.
fido68
fido68
1 453 bodů
10
Perfektně uděláná sci-fi komedie.Nádherně naanimované planety,kosmické lodě..vesmír,vše,zvláště pak město Xandar bylo super.Celkově pěkně namalované.Příběh strhující a má spád.K tomu všemu pěkná muzika po celou dobu filmu.Jsem zvědav jestli dvojka bude stejně tak dobrá.
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
10
Jeden z nejlepších marvelovských filmů poslední doby. Je úžasně vtipný, akční, speciální triky na nejvyšší možné úrovni a herecké výkony jakbysmet včetně včetně Vina Diesela, který "pouze" mluví Groota a Bradleyho Coopera v roli mývala Rocketa. Nejsem velký příznivec komiksů a jejich filmových adaptací, ale tato mě opravdu dostala. A konec slibuje i možné pokračování. Tak uvidíme . . .