84%

Komentáře a recenze 140

Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
ja a strazci galaxie sme vobec spolu neklikli. nudna akcia a milionkrat prevareny pribeh ale tiez vsak sem tam slusna hlaska a chemia medzi hlavnymi hrdina. marvel nepovazujem za absolutne zlo, ale adorovanie absolutne vsetkeho co vyprodukuju urcitou skupinou ludi mi pride divne...
8 615 bodů
4
Skvělej osmdesátkovej feeling, kterému člověk otevře své srdce hned v úvodní Star-Lordově taneční scéně, což je pro mě i vrchol filmu. Je to zase trochu jiné, ale přesto to hraje na známou notu. Zamrzí nezáživný antagonista a absence jakýchkoliv velkolepých akčních scén. Pobaví barevnost, soundtrack, pár zajímavých lokací a budování nějakého loru. Postavy ujdou na poprvé, ale kdo ví, jak s nimi chtějí pracovat v budoucnu. Nikdo z nich nemá totiž žádné extra schopnosti. Kdyby jste do nich střelili pistolí a trefili se, tak zabijete každého z nich až na Groota na něj by však stačil plamenomet. Překvapilo mě, že jsem se u filmu několikrát pousmál, když u vtipů Marvelu většinou jen facepalmuju. Sečteno podtrženo, nejedná se o nic extra, ale slušně to baví - takže za 3/5.
p.a.douch
p.a.douch
8 362 bodů
9
Dobrá zábava. Je dobrý si uvědomit, že cílová skupina jsou primárně děti a pubertální mládež. Bez problémů tohle dílko ale vstřebají i dospělí. Původně jsem dost pochyboval, že Pratt a spol jsou schopni utáhnout dvouhodinový spektákl. No mýlil jsem se. Velké překvapení je i jak to zvládl James Gunn, další o kom jsem pochyboval. Mimo hlavní partičku, jsou výborné i další postavy (M. Rooker = Yondu Udonta, J. C. Reilly = centurion Dey, G. Close = Nova Prime, P. Serafinowicz = denarian Saal a další). Zloduši jsou nebezpeční a je jich dost, ale působili na mě trochu nevýrazně. Vesmír těchto Strážců Galaxie je zpracován na dobré úrovni. Kadence hlášek v tomhle filmu je velmi rychlá, nikdy nevíte od koho zase přiletí. Příjemně strávené dvě hodiny. Uteklo to jako voda. P.S.: Prattovi taneční kreace jsou zdrcující zbraň.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Vynikající!!!!! Marvel je čím dál dokonalejší. Nevybavuju si jedinou věc nebo detajl, který bych vytknul. Prostě ne, naopak vše překračuje očekávání. Příběh, efekty, vtipné hlášky, soundtrack.....vše je prostě za 100%. A ten začátek......bez slzy to nešlo, takže od Marvelu překvapení. 100%
avenis
avenis
8 151 bodů
9
Skvělá vtipná marvelovka. Jestli jsem dobře počítala, tak zazní 12 x "Já jsem Groot." :) Chris Pratt není žádný výjimečný hezoun ani svalovec, přesto sympaťák. Zoe Saldana, žena mnoha vesmírných tváří tentokrát v zeleném, Dave Bautista jako svalovec z povolání a dva animáci. Všichni se navzájem báječně doplňují. Fialový kámen nekonečna, kámen moci, schovaný v Orbu... abych se v tom vyznala. (9.9.2021)
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
10
Já jsem Groot. A co jako.
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
1
Asi jsme to cekala lepsi...jediny co se mi tam libilo byl ten myval a pak maly groot. A muzete mi nekdo prosim vysvetlit toho chlapka na trunu uprostred vesmiru? Kam jako chodi na wc? Proste blbost, ale na dvojku mozna taky pujdu, treba tam osvetli toho truniciho chlapka...
evismaior
evismaior
4 254 bodů
9
Modrý lidi a červený lidi a zelený lidi a taky žlutý lidi a pak taky dutý oživlý stromy a geneticky upravení mývalové alias parta ztracenců, co tam stojí v kroužku a pokouší se zachránit galaxii před dalším šílencem, který má potřebu ji zničit - jinými slovy stokrát obehraná zápletka, nicméně v extrémně zábavném a triky a akcí nabitém hávu o vypalovačkách z 80. let, které permanentně znějí ze Starlordova mobilu ani nemluvě. Groot je jednoznačně nejlepší oživlý strom, jaký jsem kdy viděla, teda až na Stromovouse. I ty jejich myšlenkové pochody jsou zhruba stejně tak rychlé:-) Rocket alias urážlivý mýval naprosto kouzelný, sexy zelená Gamora, protože Zoe Saldana asi musí být úplně všude, její šílená sestra Nebula a Drax, který nekompromisně mstí svoji mrtvou rodinu. Viděno už poněkolikáté a pořád zvedám hodnocení, protože mě to prostě hrozně baví.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
7
Takový malý Star wars, člověk se měl asi více smát, měla to být parodie i komedie. Chatrný děj na úrovni nejlacinějšího komisku, možná novodobý Flash Gordon? Herecké figurky byly povrchově vystavěny. Svými charaktery připomínaly tak trochu právě kultovní Star wars, akorát jakoby lehce pozměněny. Strom-Groot jako Žvejkal, Star-Lord jako Han Solo, Rocket Raccoon- jako R2D2....Sem tam dobrý fór, sem tam opakovačka, dějově slabší, bez napětí, charaktery jen nastíněné, nejlépe barvou :). Oddychovka, kde " o nic" nejde.
  • triky, chvílemi zábavka
  • děj, napětí, opakující se fórky
8