Recenze Strážci Galaxie

1 2 3 4 5 dalsi posledni
  • 85%
    2
    0
    23. 6. 2017
    Brenan88 (46186 bodů)

Tohle je pro mne jedna z nejlepších marvelovek ever. Už jen proto,že se vydala vlastní cestou a k úspěchu nepotřebovala žádného Ironmana,nebo Thora. Už po shlédnutí traileru jsem věděl,že to bude trefa do černého. Přece jen se nestává tak často,aby ze sebe mýval sypal jednu hlášku za druhou a k tomu mu asistoval strom. Každopádně vlastně celé obsazení Strážců je vynikající. Od Gunna jsem dostal přesně to co jsem očekával. Bláznivý humor s místy až sebe parodováním a povedený děj,který mne velmi bavil. Akční scény vypadají hooodně dobře a speciální efekty byly na vrcholné úrovni. Bylo to prostě zábavné,akční a barevné. Já jsem spokojený.

• 85%
    0
    0
    6. 12. 2017
    Pete69 (21991 bodů)

Humorná akce v podání Marvelu. Nové postavy, děj trošku Star Wars smíchaný s trochou fantazie s pánem prstenů. Film je nabitý humorem a je t ozkrátka trošku něco jiného. Mýval perfektní, Grud také. Film se nevyhnul klasickému klišé, kdy hlavní záporák musí mít před zničením planety proslov, aby dal čas klaďasům ho zničit.. takže 85%. Mě se film líbil.

• 50%
    1
    10
    22. 11. 2015
    Sheldon (16034 bodů)

Průměrná kravina s naprosto neoriginálním scénářem, over the top postavami, které se nejde smát ani po lobotomii. Navíc slzavé údolí a máme tu nejpřeceňovanější blockbuster poslední doby. Nebavilo.

• 85%
    0
    0
    17. 5. 2016
    lamps (14912 bodů)

Marvel vrací úder ....... Marvelu. Už předchozí superhrdinská dobrodružství nesla vydatné náznaky nezkrotné životní pravdy, že s humorem nejdál dojdeš a také nejvíce zaujmeš, ale teprve tahle parta "největších idiotů v celé galaxii" naplno prokázala obří potenciál, jaký v sobě trocha toho parodování sebe sama skrývá. Hláška střídá hlášku, pětice idiotů nemohla být různorodější a sympatičtější a příběh, ačkoli představuje jedno velké klišé o hrozbě pro celou galaxii, je pro hlavní účel filmu, tedy pobavit, více než vhodný. Škoda že některé vtipné momenty působí moc nuceně a tedy nepřesvědčivě, a ohromná škoda poslední desetiminutovky, kde se hlavní padouch, do té doby tak nemilosrdný a vážný, projevil nečekaně jako idiot a nechal se zaskočit hned tím nejvynucenějším vtipem celého filmu. Ale co, volové, my jsme kurva strážci galaxie, jsme vtipní, roztomilí, výřeční, posloucháme osmdesátky a pokud si to s někým rozházíme, pošleme mu "dick message" a všechno bude zase ok. Takže buďme rádi za to, že je máme, a těšme se na pokračování o kačeru Donaldovi, kterému z laboratoře uteče krvelačný vesmírný pes... To bude teprve legrace :D

• 70%
    0
    0
    28. 7. 2017
    Danny F. (11151 bodů)

Potěšily a hrozně pobavily mě hlášky a dialogy. Jde spíše opravdu o Star Wars. Roztomilý film co pobavil a zaujal.

• Choreografie
    • Vtipné scény
    • 80%
      2
      0
      27. 1. 2017
      JosefTomas (8769 bodů)

Zajímavá náhražka Avengers, které mají odlehčenější atmosféru, ale dá se na to koukat a příjemně se pobavit.

• 90%
      0
      1
      24. 5. 2015
      p.a.douch (5839 bodů)

Dobrá zábava. Je dobrý si uvědomit, že cílová skupina jsou primárně děti a pubertální mládež. Bez problémů tohle dílko ale vstřebají i dospělí. Původně jsem dost pochyboval, že Pratt a spol jsou schopni utáhnout dvouhodinový spektákl. No mýlil jsem se. Velké překvapení je i jak to zvládl James Gunn, další o kom jsem pochyboval. Mimo hlavní partičku, jsou výborné i další postavy (M. Rooker = Yondu Udonta, J. C. Reilly = centurion Dey, G. Close = Nova Prime, P. Serafinowicz = denarian Saal a další). Zloduši jsou nebezpeční a je jich dost, ale působili na mě trochu nevýrazně. Vesmír těchto Strážců Galaxie je zpracován na dobré úrovni. Kadence hlášek v tomhle filmu je velmi rychlá, nikdy nevíte od koho zase přiletí. Příjemně strávené dvě hodiny. Uteklo to jako voda. P.S.: Prattovi taneční kreace jsou zdrcující zbraň.

• 10%
      0
      0
      14. 7. 2016
      Schneefee (4271 bodů)

Asi jsme to cekala lepsi...jediny co se mi tam libilo byl ten myval a pak maly groot. A muzete mi nekdo prosim vysvetlit toho chlapka na trunu uprostred vesmiru? Kam jako chodi na wc? Proste blbost, ale na dvojku mozna taky pujdu, treba tam osvetli toho truniciho chlapka...

• 90%
      0
      0
      27. 12. 2016
      evismaior (4253 bodů)

Modrý lidi a červený lidi a zelený lidi a taky žlutý lidi a pak taky dutý oživlý stromy a geneticky upravení mývalové alias parta ztracenců, co tam stojí v kroužku a pokouší se zachránit galaxii před dalším šílencem, který má potřebu ji zničit - jinými slovy stokrát obehraná zápletka, nicméně v extrémně zábavném a triky a akcí nabitém hávu o vypalovačkách z 80. let, které permanentně znějí ze Starlordova mobilu ani nemluvě. Groot je jednoznačně nejlepší oživlý strom, jaký jsem kdy viděla, teda až na Stromovouse. I ty jejich myšlenkové pochody jsou zhruba stejně tak rychlé:-) Rocket alias urážlivý mýval naprosto kouzelný, sexy zelená Gamora, protože Zoe Saldana asi musí být úplně všude, její šílená sestra Nebula a Drax, který nekompromisně mstí svoji mrtvou rodinu. Viděno už poněkolikáté a pořád zvedám hodnocení, protože mě to prostě hrozně baví.

• 70%
      1
      0
      2. 8. 2014
      Petrson (4128 bodů)

Takový malý Star wars, člověk se měl asi více smát, měla to být parodie i komedie. Chatrný děj na úrovni nejlacinějšího komisku, možná novodobý Flash Gordon? Herecké figurky byly povrchově vystavěny. Svými charaktery připomínaly tak trochu právě kultovní Star wars, akorát jakoby lehce pozměněny. Strom-Groot jako Žvejkal, Star-Lord jako Han Solo, Rocket Raccoon- jako R2D2....Sem tam dobrý fór, sem tam opakovačka, dějově slabší, bez napětí, charaktery jen nastíněné, nejlépe barvou :). Oddychovka, kde " o nic" nejde.

• triky, chvílemi zábavka
      • děj, napětí, opakující se fórky
    • 90%
      2
      0
      7. 5. 2017
      Chimpanzee21 (3857 bodů)

Marvel se zase předvedl a dodal nám skvělý film, obsahující humor, drama, akci a okrajově i nějaký ten román. Ano je to klasika nějaký zloduch chce zničit galaxii a parta lidí co se sejdou vlastně čirou náhodu ho chce zastavit. Ovšem originální postavy si jednoduše zamilujete (mýval co umí skvěle s technikou, Peter co je ujetý na hudbě, Drax co nechápe metafory a Groot co je prostě Groot), do hlavních hrdinů podle mě prostě nesedí Gamora, proto jí tak trochu vynechávám.
      Pokud máte rádi filmy od Marvelu a rádi se zasmějete, určitě zvolte tenhle film.

• Příběh
      • Soundtrack
      • Humor
      • GROOT!
      • 95%
        0
        0
        4. 3. 2016
        VasaFlasa (2802 bodů)

Asi jeden z nejpovedenějších komiksů.

• 100%
        0
        1
        15. 2. 2016
        Ombak_Penari (2760 bodů)

Jedním slovem boží. Krásně se na to kouká, hlavní hrdinové jsou jeden lepší než druhý a tak jako tady jsem se v kině už teda hodně dlouho nenachechtal. Scénář je ve své podstatě hrozná volovina, ale komu to vadí, je to úplně jedno, stejně je to super jízda od začátku až do konce. Jasná trefa do černého, bod pro Marvel!

• 80%
        0
        0
        2. 8. 2014
        marie-kolarova (2567 bodů)

Největší předností je nadsázka. James Gunn pojal své hrdiny s nadhledem a dal jim lidský souměr. Na začátku nevynikají extra charakterem, ale bez velkého patosu se rozhodnou pro záchranu planety Xandar, i když to možná bude mít rozhodující vliv na délku jejich života. No ale stejně, pokud se vlády zmocní Ronan, budou mít zajímavější budoucnost? Akorát ti záporáci mohli být propracovanější.

• 85%
        0
        0
        2. 8. 2014
        alexik789 (2511 bodů)

Velmi vtipné, náramně jsem si to ve 3D v originále užila! :)

• 60%
        0
        0
        9. 1. 2015
        stantheman (2398 bodů)

Tenhle film opět dokazuje , že divák , pro kterého je určen , sežere všechno co se mu naservíruje a ještě asi pěje chválu , jak luxusní kopusek polkl...alespon podle většiny recenzí soudě. Humor průměrný , postavy bez většího nápadu...akce slabomyslná....jediná útěcha že jsou i horší kousky

• 75%
        0
        0
        7. 5. 2017
        Rabadi (2258 bodů)

Milé, vtipné, trochu možná dětské, ale to jsou všechny tyto komiksové filmy. Každý hrdina je originál, který není v jiném Marvel filmu. Všechny Marvelovské filmy do sebe zapadají a je zajímavé, když si to člověk uvědomí. Nejroztomilejší Groot! Taneček malého stromečku na konci dostane každého.

• 95%
        0
        0
        27. 11. 2014
        Larrysbride (2072 bodů)

Marvel Cinematic Universe není série, je to kult, to se s každým filmem čím dál přesvědčivěji potvzuje. Každým snímkem překonává laťku, kterou si samo nastavilo. Každý film je vyzrálejší, dospělejší, akčnější, promyšlenější a v případě Strážců i odvážnější (o ostrý jazyk, sexuální podtext a na Disneyho poměry drsné scény tu vskutku nouze není). Neexistuje žádná série, na jejíž filmy bych se těšila tak, jako na ty patřící do MCU. Vánoce jsou oproti premiérám těchto snímků svátkem domorodého kmenu v hluboké Amazonii. A jestli to znamená, že jsem geek - tak jsem tedy geek & proud! (Viděno: IMAX 3D)

• 80%
        0
        0
        24. 12. 2014
        farb (2063 bodů)

Parádička! Space opera jak má být. V posledních letech se rozmohlo točit ( nejen komiksové filmy) vážněji / seriózněji - tj. plné hutných konfliktů, se snahou přiblížit fikční svět realitě a (bohůžel) s minimem humoru. Marvel Studios to ve svých filmech už nějáký čas narušuje a jde mu primárně o zábavu, ale až Gunn dovedl tenhle koncept k dokonalosti. Jeho film z vysoka kašle na nějákou " realitu" (fyzikální zákony, stejně jako fyzické možnosti hrdinů, jsou mu šumák), je plný nadhledu a (z dnešního pohledu) podvratnosti, humoru ( často sebeshazovačného), ale hlavně disponuje bandou hrdinů tak sehranou a hláškující, že bez diskuzí aspirují na největší týmové sympaťáky. A s touhle podvratností a návratem k fantastickým a bezstarostným dobrodružstvím ( ve kterých ale skvěle fungují i vážnější momenty! ) staré dobré Space opery dokonale koresponduje umanutý a pomstychtivý arcilotr lačnící po mocném artefaktu s nezměrnou silou, přičemž perfektně vymyšlený a obsáhlý svět plný různorodých a " podivných" postaviček to skvěle doplňuje. A vesmírné prostředí umožnuje (na rozdíl od ostatních marvelovek) úplné odproštění od reality - tudíž plné splinutí se světem fantazie, díky čemuž je film i nejsamostatnější. A skvělé triky už jsou jen pověstnou třešinkou na dortu. 80%. Všichni tančíme!

• 60%
        1
        0