88%

Komentáře a recenze 179

lukas
lukas
1 523 bodů
7
Neměl jsem problém s vědeckými kulisami a řadou rozhovorů, kterým jsem absolutně nerozuměl. Podle mě skvělej nápad jak se zamyslet nad smyslem lidského rodu, hodnotami, plynutím času. Člověk by občas potřeboval opustit planetu, aby se zamyslel nad tím, kým je, co ho ovládá a pohání jeho život.
petrpotucek
1 521 bodů
10
To napětí a hudební doprovod ... wooow, to je něco neuvěřitelneho!
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
10
Tento komentář přepisuji po 2. Zhlédnutí této mnou dříve ne tolik doceněnou nadčasovou dokonalostí. Po 1. zhlédnutí jsem tomu dal 4* a teď nechápu proč, jestli to bylo mou únavou či vyčerpáním, nevím, zkrátka jsem to po 1. Nevnímal tak, jako teď po 2. Přidal jsem stereo a větší obrazovku, což posílilo mnou už předtím chváleného brilantního Zimmera a nádherný vizuál a jak jsem psal už v předešlé recenzi, velkolepost filmu už snad nemůže být větší. Nolan svojí vypiplanou režií přeskakuje ostatní režiséry o století dopředu, ne že bych ho chtěl snad povyšovat nad Tarantinem, Spielbergem, Kubrikem nebo Cameronem, ale Nolan je za mě filmová budoucnost. Jo a ti co sem píšou že film nemá logiku nebo snad že Nolan není schopen udržet v Interstellaru logiku, tak těma se není nutno trápit, ti jen nedávali pozor
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
10
Nejinteligentnější sci-fi biják posledních let a další Nolanova trefa do černého. Pro mě v podstatě neznámý herec v hlavní roli podal velmi solidní výkon a ani ostatní se nenechali zahanbit. Příběh vcelku jednoduchý, ale dobrý a fungující. Ve výsledku výborný biják.
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
10
Naprosto excelentní nejnovější Nolanův opus, který pokládá zásadní otázky o smyslu lidského druhu a jeho přežití na planetě Zemi. Jednotlivé scény jsou přesně vystavěny a herecky i vizuálně představeny a divák jen sedí a zírá a čeká, co bude následovat. Nechybí i dojemné "lehce sentimentální" scény, u kterých lze uronit slzy a závěrečné finále. Naprosto dokonalé herecké výkony všech v čele s Matthewem Mcconaugheym, Anne Hathawayovou či Michaelem Cainem, ale i v malé roli až na konci Ellen Burstynové v dojemné scéně setkání mladého otce a zestárlé dcery. Nechápu nízká hodnocení a kritické soudy. Nolan opět překvapil a ohromil. Natočil film, na který jen tak nezapomeneme a na který budou diváci chodit i vícekrát za sebou. Já osobně určitě. Díky Vám pane režisére.
Jto_rating
Jto_rating
1 408 bodů
10
Můj nejoblíbenější film
Linhi
Linhi
1 324 bodů
8
Film je jako takovej je dobrej, dobrej nápad, dobře natočenej i délka mě vyhovuje. Tyhle hrátky s časoprostorem okolo černeých děr mám prostě rád už od Hvězdný brány (seriálu), s postavama je to už horší a ten konec... WTF? Film je docela přesně založenej na obecně uznávanejch, vědeckejch faktech, takže mi tam ten konec absolutně nesedí! ale čtyři rudé hvězdy si to zaslouží.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
8
Na můj vkus mohl být konec vysvětlen trochu lépe. Jinak jde o všem o skvělý film se skvělou výpravou a zajímavým námětem.
orionn
orionn
1 289 bodů
10
Nejlepší vesmírný film všech dob. Snad nikdy jsem u filmu necítil tak silné emoce a pocity, jako právě u Interstellaru. Fenomenální a úderná hudba od Hanse Zimmera, nepopsatelná kamera, vizuál je doslova nadčasový, a ty herecké výkony... Matthew McConaughey, Anne Hathaway, Jessica Chastain, Mackenzie Foy, Casey Affleck... Dokonale obsazené, dokonaleji zahrané. Nolan je génius. Už snad ani nevím po kolikáté mě opět naprosto dostal.
dav
1 275 bodů
Interstellar se mi libil byl super skvělý od nolana a skvela a zkratka krasny super film