Komentáře a recenze 179

8
Po vizuálu krásně natočený film, vůči kterému se může jít Avatar zahrabat šest metrů pod zem.80%
tomlery
tomlery
2 141 bodů
8.5
Velmi zajímavý film! Takové filmy mám moc rád. Je otázka, zda je to prostě všechno nemožná fikce, anebo je-li to uskutečnitelné. Tak daleko mé znalosti nesahají, film je však uvěřitelný do doby, než se hlavní aktéři ztratí ve vesmíru a neznámé bytostí ho vysvobodí a z vesmíru se objeví v nekonečném prostoru pokoje své dceři, kde může cestovat časem. Tohle si myslím, že už je vážně nemožné a neskutečná blbost. Ovšem také musím říct, že jsem u toho filmu neudržel oko suché - hlavně po návštěvě první cizí planety, když si poslechl x let staré zprávy a mezi nimi byla zpráva také od jeho dcery, která slavila narozeniny. Zde jsem brečel jak želva.
farb
farb
2 064 bodů
10
Bože, ten pocit... Všechny vědecké poznatky, nejznámější / nejpravděpodobnější teorie a sny ( závěr ) o cestování vesmírem, které Nolan mistrovsky snoubí s prvotřídním dobrodružstvím, nezměrným množstvím srdceryvných emocí a svým vizionářským a epickým vizuálem ( a samozřejmě Zimmer hraje o sto šest), přičemž ještě stíhá odkazovat a vzdávat holt svým inspiračním zdrojům, mocně gradovat i filozofovat o lidství. Jistě, šlo by to kvůli několika věcem rozcupovat ( i když dle mého má každé políčko filmu svůj důvod - je jasná inspirace, vše má opodstatnění a svou funkci i smysl ve vyprávění), ale ten pocit... Ten z toho dělá další Nolanův nesmazatelný otisk na mé cinefilské duši. P.S.: McConaughey je neuvěřitelně přesný a Hathaway je pod Nolanovým dohledem čím dál lepší.
Mirdas
Mirdas
1 947 bodů
4.5
Velké rozpaky z celého dílka nic víc nic míň,nabízí se srovnání s Gravitací na kterou jsem také čekal s napětím,jenže ta tady tomu blábolu dává v pohodě na frak
beseda
beseda
1 931 bodů
8
Po filmu "Strom života" zřejmě druhé největší zklamání. Opravdu mě to ničím neoslovilo a mnohem komornější "Gravitace" ve mě rezonovala několik měsíců. Přesto hodnotím 80%.
65David21
65David21
1 863 bodů
10
Filmy Christophera Nolana mám hrozně rád. Jeho sci-fi mi přijdou zajímavé a zrovna Interstellar na mě zapůsobil nejvíce. Asi je to kvůli tomu, že nemusí být zas tak daleko od reality a to, co se v příběhu děje mi nepřijde zas tak nereálné. Matthew McConaughey zde podává svůj životní výkon a já mu ho žeru. Je tu několik silných pasáží od odletu, příletu na první planetu, příletu na zmrzlou planetu s výtečným Mattem Damonem, až po skok do černé díry. Vizuál tu je úžasný a příběh o záchraně světa mi přijde funkční. Nolan opět natočil něco dechberoucího.
Bordoshut
1 647 bodů
10
Recenze na můj nejoblíbenější film všech dob – Interstellar: Dlouho jsem přemýšlel, jestli má vůbec cenu, aby tohle psal, jestli se vůbec byť jen střípek geniality tohoto filmu dá vyjádřit pouhými slovy. Celé je to tak pokrokové, velkolepé, sofistikované, zároveň originální a uvěřitelné... ne nadarmo je Christopher Nolan jedním z nejceněnější tvůrců současnosti a přitom by si toho uznání ještě zasloužil o tolik víc. Je dobře, že tam za velkou louží sídlí takový průkopník kreativity ve filmovém průmyslu, který má kuráž vytvářet blockbustery, jenž svojí genialitou přesahují náš vesmír, dokonce i naše vlastní chápání světa. Je mi líto, že tu jsou lidé, kteří tomuhle skvostu hodí špatné hodnocení, ale jsou zkrátka tací, které vesmír vůbec nezajímá. Jak řekl Joseph Cooper: "Hledíme dolů a bojíme se o svý místo v hlíně." Jsem rád, že já takový nejsem a každému, kdo si čte tenhle komentář, přeju, aby takový taky nebyl a doporučuju mu tento film všemi deseti. Slibuju, že pokud máte alespoň drobounkou lásku ke sci-fi filmům, tak tohle vás dostane, rozseká na maděru, doslova vás to vystřelí až k Saturnu, kde prolétnete červí dírou a budete se plavit vesmírným vzduchoprázdnem tak dlouho, než vás pohltí černá díra Gargantua a pak... pak si to dáte celé znova. Proč? Protože na první zhlédnutí je tahle velkolepá space odyssey taková mind-blowing nálož, že vám doslova převrátí mozek na ruby a bude v něm vrtat tak dlouho, dokud skrz něj nebudete mít díru. Naštěstí na většinu otázek se dá na internetu dohledat odpověď, já jsem po prvním zhlédnutí strávil pročítáním různých fór několik hodin, zabalil jsem to až v půl páté ráno. Při druhém zhlédnutí už se vám tento neuvěřitelný proud myšlenek začíná srovnávat do řady, spojovat se, až nakonec vytvoří rovnou nekonečnou linii jako v TVA Building, vedoucí kamsi za horizont. Nedávno jsem tuhle pecku viděl po třetí a přísahám, neztratila ani kapánek úžasnosti, je pořád stejně parádní a neokoukatelná. Všechno to do sebe tak pěkně zapadá a přitom je to pořád mind-blowing. A k tomu ten vizuál! A tóny Hanse Zimmera! Postavy! Scéna s dokováním! Všechno! VŠECHNO!!! Nikdy v životě jsem neměl při prvním zhlédnutí z něčeho tolik husiny, jako teď při třetím a myslím, že už ani nikdy mít nebudu. Muse-see záležitost. Úžasné. Dokonalé. Top strop.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Opět Nolan a opět vynikající film.Nevím jak to ten chlap dělá že každý jeho je film taková pecka.Scény ve vesmíru a na planetách jsou opět precizně natočeny a o skvělé hudbě Hanze Zimmera ani nemluvě.Je dokonalá.Herecké výkony Mathewa MC Conaugeyho,Michaela Caina a Mata Damona jsou skvělé.Scénář také byl slušný.Takhle má vypadat pořádné sci-fi.100%.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
9
Snad nejvíce opulentní Nolanovo dílo. Bezchybný vizuál, Zimmerova hudba i herci. Škoda, že film občas věci až moc vysvětluje a doslovně říká. A to ne jednou, ani dvakrát, ale třeba čtyřikrát či pětkrát. Někdy je to samoúčelné s cílem epičnosti, ale na mě to i tak fungovalo.
naineko
naineko
1 542 bodů
3
Film, který se dopředu prsil hard sci-fi přístupem. Opravdu vědecké momenty jsou tam tuším dva, obojí spjaté s uchopením gravitace. Valný zbytek jsou spekulace. Závěr je už překombinavané a převysvětlující, vlažné cosi bez většího dopadu. Je to Nolan, takže je to filmařsky efektivní, charakterově spíš slabé, scénář "ber nebo nech být a hlavně moc nepřemýšlej" a toho nejlepšího se divák dočká někde v půlce a pak postupná degradace.