Komentáře a recenze 179

2 923 bodů
7.5
Zajímavá myšlenka na film, dobrý trailer, uvidíme. :D
hp24
2 833 bodů
5
Film k zamysleni, ale prekombinovany v provedeni. Z dobreho sci-fi se ke kenci vymyka do fantasmagorie s kuriozni predstavou 4.rozmeru ci rychlosti vyssi nez rychlost svetla. Dokud se hrdinove drzeli na Zemi, tak to byl docela zajimavy film, pak uz to snad radeji melo byt animovane.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
7.5
Samotný příběh žádnou originalitu nenabízí a všechno už jste viděli v nějakém předchozím sci-fi filmu. Hrátky s budoucností, rychlostí světla a odlišným během času na Zemi a v jiném prostoru. Poselství je tradiční a příjemné. To, kvůli čemu má smysl nasazovat život, je budoucnost lidského pokolení. Nemyslet jen na svoje přežití, ale žít pro ostatní. Nolan tentokrát pracuje s emocemi poněkud černobíle. Na jedné straně příliš mnoho sentimentu a vzlykaní, na druhé straně určitá nezúčastněnost na místech, kde by průměrně zainteresovaný obyvatel naší planety nepochybně projevoval více nervozity.
Ombak_Penari
2 764 bodů
9
Zvěsti o filmovém milníku určitě nebyly přehnané. Interstellar je skvostný, inteligentní, neortodoxní, skvěle natočený, hluboký, prostě perfektní. Dalo by se tu samozřejmě nahledat pár much - Matthewův herní projev se od True Detective nijak extra neliší, což je malinko zklamání, scéna vysvětlování, jak funguje cesta černou dírou, pomocí papíru, propíchnutého tužkou, byla již kdysi téměř slovo od slova použitá v Horizontu události a jiné. Jsou to všechno spíš drobnosti. Film obsahuje i řadu časových a rozměrových posunů a někdy dá opravdu zabrat se v tom neztratit a chápat všechny souvislosti. Srovnání s 2001: Vesmírnou odyseou je zcela na místě, je tam i řada nepřímých odkazů a celkové neortodoxní pojetí proti veškeré ostatní filmové scifi řadí u mě snímek do úplně jiné kategorie. Těžko to s něčím srovnávat, to se prostě musí vidět. Jeden z mála blockbusterů z poslední doby, který mě donutil přemýšlet o něm ještě dlouho po konečných titulcích, což je to nejlepší, co se může divákovi stát.
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
10
Emocionální centrifuga.
frantisek-navorka
2 708 bodů
10
Obrovské nadšení. Smekám před Nolanem a jeho uměním!! Interstellar se stejně jako Vesmírná odysea stane kultem.
stantheman
stantheman
2 399 bodů
7.5
Pokud nesrovnáváme s takovými sci-fi jako Kubrickova Vesmírná odysea nebo Tarkovského Solaris , tak slušná práce i když scénář neoslní- děj bez velkých překvapení, takže nepříliš namáhavá scifi zábava pro všechny .
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
10
Interstellar je především emoční a taktéž velmi inteligentní krasojízdou, která každou minutou víc a víc zrychluje, až dochází k úplné finální gradaci. Není k tomu, co napsat. Zhlédnout tento film je důležitější, než o něm psát.
sporkaska
sporkaska
2 358 bodů
8
Začalo to vskutku pȏvabne – hezoun s dvoma deckama žijú v domčeku uprostred kukuričného poľa. Krásnu symbiózu ale narušia Znamenia… (1. Déjà vu). Armageddon sa blíži! Farmár opráši svoj pilotný preukaz a vydá sa do galaxie (2. Déjà vu). Nastane ticho. Za okienkom je Zem, vesmír, Saturn… žiadna Gravitácia (3. Déjà vu). Skákanie cez diery a čvachtanie sa vo vode výpravu moc neberie a tak navštívia „bielu nádej“. A tam, pod škrupinou ľadu, je ON, Matt ♥. A vám sa v duši zažehne iskra nádeje a máte chuť spievať „Let it snow, let it snow, let it snow“…♪ Vianoce sa ale nekonajú…. Všetko sa naraz rosype ako domček z karát. Ocitáte sa v bludnom časovom kruhu, neviete či je dnes, alebo včera, alebo zajtra.. A kde je Počiatok by nerozlúskal ani sám DiCaprio. Heuréka.. niekto predsa len pochopil tento převaděč spojitosti! Ja som ale nevyrástla v kukurici a tak márne čakám, že mi nejaká kniha vypadne z police.
LenkaVL
LenkaVL
2 331 bodů
9.5
Myšlenka na osídlení jiných platnet, no prosím. Další zajímavé zpracování tohoto tématu. Obsazení herci dobré, podle trailer to vypadá také dobře. Lidi na to podle reakcí dost chodí. Možná to někdy také zkouknu a uvidím, co je na tom pravdy. jOoooooooooooooooooooooooo