88%

Komentáře a recenze 180

martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
8.5
Tenhle film pro mě byl docela velký otazník, neboť jsem neviděl moc trailerů a z těch co jsem viděl, nebylo moc poznat. Nakonec jsem dostal scifi drama, které bylo natočené s co největším důrazem na realističnost v rámci mezí žánru. První půle je trochu rozvláčná, ale druhá má již spád a krásně pak zapadá s dějem v první půlce. Nenašel jsem zde snad žádnou logickou chybu a skvěle se bavil. Těším se na další shlédnutí.
  • technické provedení
  • scénař a režie
  • důraz na detail a realističnost
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
10
Zatím najlepši film ktery som videla. A k tomu ta hudba od Hanse Zimmera. Neuveritelný zázitok ktery prajem kazdemu. Skvelé herecké výkony a to zejmena od Metjůa. Hned bych s ním letěla objavovat planéty. A dolby athmos v Hostivari je také narez. Skvelé
evana
evana
685 bodů
9.5
Jasná oscarovka! Nolan zase předvedl totální mindfuck. Interstellar je asi potřeba vidět více než jednou, aby člověku docvakly všechny polohy filmu a došly mu všechny významy a pointy, které se ve filmu skrývají. Hudba Hanse Zimmera jako vždy odvádí velký kus práce a podtrhává vizuál filmu a vyždímá z vás ještě více emocí. Podobnost s Kubrickovou Vesmírnou Odyseou je jasná, ale neberu to jako mínus, pocta Stanleymu. Skvělým hereckým výkonům vévodí samozřejmě ten Matthewuv! Film nabízí více témat k zamyšlení, zasekne se vám v hlavě a donutí vás chvíli nad ním přemýšlet.
Pája DJ
Pája DJ
681 bodů
8
Očekávaný Interstellar Christophera Nolena je tu. Velmi očekávaný film "roku" je opravdu tady se svými neuvěřitelnými 169 minutami boje o celé lidstvo. Přes svou délku nelze říci, že by film nudil. Nepatří sice mezi ty nejkratší, ale v případě této epické sci-fi mu minuty navíc nelze vyčítat. Kdo čeká skvělé a dokonalé digitální triky ve stylu Gravitace, bude asi zklamán, nebo%ť Nolen má v tomto ohledu jiné vesmírné ambice Stanley Kubricka. Film si tak jistě najde své příznivce i odpůrce, kteří čekají mnohem víc. Mě osobně film překvapil, ale možná jsem též čekal o něco trochu víc.
TechCluster
TechCluster
667 bodů
10
Nolan ukazuje že je prostě extra třída ve svém oboru. Znovu úžasný film.
David Ženíšek
David Ženíšek
662 bodů
10
Dokonalé scifi, Kterému nechybí Napětí,efekty a Velmi smutné emocionální momenty. Hudba Hanse Zimmer je fenomenální. Pokud jste neviděli tak to napravte.
hovorkok
hovorkok
647 bodů
5.5
Nemám ani trochu tušení, zda se mi Interstellar líbil nebo ne. Neměla jsem ani trochu problém s délkou filmu, což obvykle mívám, a napjatě jsem film sledovala až do konce. Ale druhá část byla celkem chaotická a celé tři hodiny probíhaly téměř bez jediného vysvětlení.... Spojení Jessicy a Tophera a Matthewa a Anne naprosto zbytečné, až příliš se Nolan snažil oslovit větší okruh diváků.
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
10
Další skvělý snímek od režiséra Christophela Nolana, který se opravdu povedl svou vizuální i hudební složkou, hlavně tou hudební, jelikož se toho ujal Hans Zimmer. Podle mě nejlepší film, který se odehrává ve vesmíru, hlavně je dobře fyzikálně založen např.: záběry mimo vesmírné plavidlo jsou bez zvuku; dále se dbá na deformaci času nebo jiné manipulace času, které se dějí blízko černé díry. Pro pilota Coppa (Matthew McConaughey) je to jeden z nejlepších hereckých výkonů, co kdy vůbec za jeho kariéru byl, můžou hlavně za to dojemné scény s jeho dcerou a posádkou. Konec filmu je pro některé diváky dost nejasný a zmatečný, ale mě se líbí, že každý to může pochopit trochu jinak a to se u dnešních filmů často nestává.
Kick077
Kick077
596 bodů
8.5
Interstellar Jenom se přidám k ostatním a přidám, že tenhle film má cenu vidět v kině opravdu jen v IMAXU. Rozpačitý příběh se dá odsunout na druhé místo, když má člověk před sebou obrovské plátno a povedené efekty. K příběhu bych řekl, že se Nolan vrhl na tenký led a jal se natáčet věci a místa, které prostě nikdo neví a nezná. Proto pak vzniklo, co vzniklo. V první polovině filmu bylo ještě vše, dá se říct, v pořádku a mělo to celé nějaký smysl, ale ve druhé polovině se to celé čím dál víc zamotávalo a vzniklo z toho něco opravdu zvláštního a těžko pochopitelného i v rámci žánru sci-fi. Každopádně námět to byl zajímavý a těžko říct, jestli šel vůbec nějak smysluplně uchopit. Ve výsledku hlavně díky IMAXU film dosáhl na těch 85%.
Pacman
Pacman
586 bodů
9.5
Pomalu nemám co říct. Mistr Nolan je asi opravdu z jiné dimenze, protože tohle je skvost. Vůbec nelituju toho, že jsem to neviděl v kině, protože takhle dokonalý snímek, s naprosto úchvatným audiovizuálem je nutné si vychutnat o samotě. Úžasný emocionálně silný, až intimní prožitek, který trvá skoro neuvěřitelné 3 hodiny. Smekám a jdu přemýšlet o nesmrtelnosti brouka do páté dimenze!!!