Steve Gethers: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Steve Gethers: Filmy a seriály

  • Playhouse 90
    Playhouse 90 (1956)
    Seriál
    Playhouse 90 byl americký televizní seriál, který CBS vysílala v letech 1956 až 1960. Celkem vzniklo 133 epizod. Seriál pocházel z CBS Television City v Los Angeles v Kalifornii. Vzhledem k tomu, že živé dramatické seriály z poloviny 50. let minulého století měly obvykle hodinové epizody, název zdůrazňoval záměr stanice představit něco neobvyklého, týdenní seriál devadesátiminutových dramat, nikoli šedesátiminutových her. Playhouse 90 začal jako nápad Franka Stantona, schopného a pokrokového muže po boku předsedy CBS Williama S. Paleyho, během brainstormingu programových nápadů. Projekt nakonec vyvinul Hubbell Robinson, viceprezident CBS, který nebyl v Playhouse 90 uveden v titulcích, ale často je označován jako jeho tvůrce.
    Žánry:Drama
    82%
    Playhouse 90 byl americký televizní seriál, který CBS vysílala v letech 1956 až 1960. Celkem vzniklo 133 epizod. Seriál pocházel z CBS Television City v Los Angeles v Kalifornii. Vzhledem k tomu, že živé dramatické seriály z poloviny 50. let minulého století měly obvykle hodinové epizody, název zdůrazňoval záměr stanice představit něco neobvyklého, týdenní seriál devadesátiminutových dramat, nikoli šedesátiminutových her. Playhouse 90 začal jako nápad Franka Stantona, schopného a pokrokového muže po boku předsedy CBS Williama S. Paleyho, během brainstormingu programových nápadů. Projekt nakonec vyvinul Hubbell Robinson, viceprezident CBS, který nebyl v Playhouse 90 uveden v titulcích, ale často je označován jako jeho tvůrce.
    Žánry:Drama
    1
  • United States Steel Hour, The
    United States Steel Hour, The (1953)
    Seriál
    80%
    2
  • Goodyear Television Playhouse
    Goodyear Television Playhouse (1951)
    Seriál
    The Goodyear Television Playhouse byl americký antologický seriál vysílaný živě na NBC v letech 1951 až 1957 během "Zlaté éry televize". Sponzorovaný společností Goodyear se střídal se společností Philco, jejíž Philco Television Playhouse byl vysílán v týdnech, kdy Goodyear nevysílal. V roce 1955 byl název zkrácen na The Goodyear Playhouse a byl vysílán ve střídavých týdnech s The Alcoa Hour. Tyto tři seriály byly v podstatě stejné, jediným skutečným rozdílem byl název sponzora. Producent Fred Coe vychovával a podporoval skupinu mladých, většinou neznámých spisovatelů, mezi které patřili Robert Alan Aurthur, George Baxt, Paddy Chayefsky, Horton Foote, Howard Richardson, Tad Mosel a Gore Vidal. Mezi významné inscenace patřily Chayefského Marty v hlavní roli s Rodem Steigerem, Chayefského The Bachelor Party, Vidalova Návštěva malé planety, Richardsonova Archa bezpečí a Footova Cesta do Bountiful. V letech 1957 až 1960 se z něj stal půlhodinový seriál s názvem Goodyear Theater, který se vysílal v pondělí ve 21:30.
    Žánry:Drama
    76%
    The Goodyear Television Playhouse byl americký antologický seriál vysílaný živě na NBC v letech 1951 až 1957 během "Zlaté éry televize". Sponzorovaný společností Goodyear se střídal se společností Philco, jejíž Philco Television Playhouse byl vysílán v týdnech, kdy Goodyear nevysílal. V roce 1955 byl název zkrácen na The Goodyear Playhouse a byl vysílán ve střídavých týdnech s The Alcoa Hour. Tyto tři seriály byly v podstatě stejné, jediným skutečným rozdílem byl název sponzora. Producent Fred Coe vychovával a podporoval skupinu mladých, většinou neznámých spisovatelů, mezi které patřili Robert Alan Aurthur, George Baxt, Paddy Chayefsky, Horton Foote, Howard Richardson, Tad Mosel a Gore Vidal. Mezi významné inscenace patřily Chayefského Marty v hlavní roli s Rodem Steigerem, Chayefského The Bachelor Party, Vidalova Návštěva malé planety, Richardsonova Archa bezpečí a Footova Cesta do Bountiful. V letech 1957 až 1960 se z něj stal půlhodinový seriál s názvem Goodyear Theater, který se vysílal v pondělí ve 21:30.
    Žánry:Drama
    3
  • DuPont Show with June Allyson, The
    DuPont Show with June Allyson, The (1959)
    Seriál
    75%
    4
  • The Farmer's Daughter
    The Farmer's Daughter (1963)
    Seriál
    75%
    5
  • Matinee Theatre
    Matinee Theatre (1955)
    Seriál
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    70%
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    6

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.