Edmond Richard: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Edmond Richard: Filmy a seriály

  • Bídníci
    Bídníci (1982)
    Film
    Hrdinou Bídníků je Jean Valjean, který byl poslán na galeje pro krádež chleba. Jeho trest, jenž byl navyšován marnými pokusy o útěk, vypršel po devatenácti letech. Snad by mu zbývala jen cesta zločinu, kdyby mu biskup Myriel neukázal správnou cestu. Z Jeana Valjeana se po letech tvrdé práce stává starosta a bohatý muž, který nikdy nezapomněl na svou minulost ani na toho, kdo jeho srdce otevřel lidství a soucitu s ubohými a bídnými.
    77%
    Hrdinou Bídníků je Jean Valjean, který byl poslán na galeje pro krádež chleba. Jeho trest, jenž byl navyšován marnými pokusy o útěk, vypršel po devatenácti letech. Snad by mu zbývala jen cesta zločinu, kdyby mu biskup Myriel neukázal správnou cestu. Z Jeana Valjeana se po letech tvrdé práce stává starosta a bohatý muž, který nikdy nezapomněl na svou minulost ani na toho, kdo jeho srdce otevřel lidství a soucitu s ubohými a bídnými.
    1
  • Mayrig
    Mayrig (1991)
    Film
    76%
    2
  • Přelud svobody
    Přelud svobody (1974)
    Film
    Mozaika světa, pozorovaného v absurdní nadsázce a pospojovaná řetězícím se přeskakováním z jedné vedlejší postavy na druhou, se skládá z nesourodých výjevů všeobjímajícího pocitu neporozumění. Logika moderního světa je postavena pod úhlem absurdního žertu na hlavu: fotografie, na něž v pařížském parku lákal neznámý muž dívenky a nad nimiž se později zvědavě rozdychťuje pan Foucauld se svou manželkou, se ukáží být obyčejnými pohlednicemi s památkami. Obráceně se chovají i soudci, kteří odsoudí masového vraha a vzápětí ho propustí na svobodu. Stejně tak úspěšně vyhlašuje policie pátrání po dívence, která nezmizela. Celou mozaiku uzavírá v detailním záběru hlava pštrosa, kolem níž se ozývá nepřetržitá střelba. Předposlední film španělského režiséra a scenáristy Luise Buñuela nazvaný Přelud svobody (1974) tvoří závěrečnou část volného triptychu podobenství s filmy Mléčná dráha (1969) a Nenápadný půvab buržoazie (1972).
    Žánry:DramaKomedieSatira
    76%
    Mozaika světa, pozorovaného v absurdní nadsázce a pospojovaná řetězícím se přeskakováním z jedné vedlejší postavy na druhou, se skládá z nesourodých výjevů všeobjímajícího pocitu neporozumění. Logika moderního světa je postavena pod úhlem absurdního žertu na hlavu: fotografie, na něž v pařížském parku lákal neznámý muž dívenky a nad nimiž se později zvědavě rozdychťuje pan Foucauld se svou manželkou, se ukáží být obyčejnými pohlednicemi s památkami. Obráceně se chovají i soudci, kteří odsoudí masového vraha a vzápětí ho propustí na svobodu. Stejně tak úspěšně vyhlašuje policie pátrání po dívence, která nezmizela. Celou mozaiku uzavírá v detailním záběru hlava pštrosa, kolem níž se ozývá nepřetržitá střelba. Předposlední film španělského režiséra a scenáristy Luise Buñuela nazvaný Přelud svobody (1974) tvoří závěrečnou část volného triptychu podobenství s filmy Mléčná dráha (1969) a Nenápadný půvab buržoazie (1972).
    Žánry:DramaKomedieSatira
    3
  • Falstaff
    Falstaff (1965)
    Film
    V postavě Falstaffa Welles skvěle spojil bujarý komediální pohled s trudnomyslným dumáním o zvratech osudu. Falstaff spolu s princem Halem, ochotným se účastnit každé výtržnosti, vymetá krčmy a prožívá napínavá dobrodružství, aby byl hořce odmrštěn v okamžiku, kdy mladík nastoupí na královský trůn. Orson Welles nalezl své alter-ego: při povrchním pohledu bychom mohli konstatovat, že se ve Falstaffovi převtělil do žokovitě tlustého vychloubačného mluvky, jenž malichernou a směšnou zbabělost svých skutků později zakrývá vodopády slov, v nichž hájí své udatenství. Avšak kresba Falstaffa není zdaleka jednoznačná: je to poživačný přítel dobrého pití, laškování s děvčaty, člověk odmítající si připustit své neduhy, ochotný se rozdělit, ale hlavně je to za všech okolností optimistická bytost. Je jistě směšný, dojemný, ale důvěra, jakou vkládá do přátelství, si zasluhuje uznání – i proto vyvolává soucit, když je posléze odmrštěn jako nejen nepotřebná, ale přímo zhoubná připomínka minulosti. Falstaffovým věrným druhem a mnohdy dokonce iniciátorem divokých kousků (mezi nimiž nechybí oloupení zbožných pocestných) je totiž princ Jindra, následník trůnu. Když se ujme vlády, své někdejší nevázanosti i přátel se zříká. Falstaff pak záhy umírá nejen na své neduhy, ale především kvůli opovržlivé přezíravosti svého někdejšího druha, od něhož si sliboval (nejen pro sebe) výhodné místo u dvora... Welles si všímá společenského zázemí, důležitý je smysl pro detailní rozkreslení tehdejších sociálních podmínek, ať již společenské spodiny (výmluvná je zejména ošuntělá hospoda s příbytky podobnými spíše brlohům) či nejvyšší aristokracie (zde jsou příznačné záběry ze vznosných katedrál). Zapojuje do komparsu postavy s výraznou obličejovou fyziognomií, souznívá tak s postupy Pasoliniho. Včleňuje drobné epizody snad až groteskního dopadu, např. výjevy, jak těžkotonážní obrnění rytíři musí být na koně vytahováni kladkostrojem. Zatímco dialogové pasáže (a zejména všechny dvorské) ještě prozrazují vliv výchozího divadelního půdorysu, líčení Falstaffových nepravostí vykazuje více filmařských nápadů – ovšem nesporým inscenačním vrcholem je scéna krvavé bitvy, kdy proti Jindřichovi povstali odbojní šlechtici. Tato sekvence je natočena kamerou těkající často v detailech po bojišti, po probodávaných tělech, zběsilost dění umocňuje i střihová skladba, hraničící až s jakousi horečnatou vizí, jíž se proplétá zmateně pobíhající Falstaff. Pokus vypreparovat Falstaffa z několika Shakespearových her, v nichž se objevuje (zejména z Jindřicha IV., ale také Jindřicha V. a Veselých paniček windsorských), akcentuje nejen tragikomické pojetí titulní postavy jako středověkého bohéma a výtržníka, ale také zevšeobecňující úvahu o bezohledné, necitelné zodpovědnosti, která ve jménu čisté pověsti razantně zavrhuje včerejší hříchy mládí. (Jan Jaroš, LFŠ 2007)
    75%
    V postavě Falstaffa Welles skvěle spojil bujarý komediální pohled s trudnomyslným dumáním o zvratech osudu. Falstaff spolu s princem Halem, ochotným se účastnit každé výtržnosti, vymetá krčmy a prožívá napínavá dobrodružství, aby byl hořce odmrštěn v okamžiku, kdy mladík nastoupí na královský trůn. Orson Welles nalezl své alter-ego: při povrchním pohledu bychom mohli konstatovat, že se ve Falstaffovi převtělil do žokovitě tlustého vychloubačného mluvky, jenž malichernou a směšnou zbabělost svých skutků později zakrývá vodopády slov, v nichž hájí své udatenství. Avšak kresba Falstaffa není zdaleka jednoznačná: je to poživačný přítel dobrého pití, laškování s děvčaty, člověk odmítající si připustit své neduhy, ochotný se rozdělit, ale hlavně je to za všech okolností optimistická bytost. Je jistě směšný, dojemný, ale důvěra, jakou vkládá do přátelství, si zasluhuje uznání – i proto vyvolává soucit, když je posléze odmrštěn jako nejen nepotřebná, ale přímo zhoubná připomínka minulosti. Falstaffovým věrným druhem a mnohdy dokonce iniciátorem divokých kousků (mezi nimiž nechybí oloupení zbožných pocestných) je totiž princ Jindra, následník trůnu. Když se ujme vlády, své někdejší nevázanosti i přátel se zříká. Falstaff pak záhy umírá nejen na své neduhy, ale především kvůli opovržlivé přezíravosti svého někdejšího druha, od něhož si sliboval (nejen pro sebe) výhodné místo u dvora... Welles si všímá společenského zázemí, důležitý je smysl pro detailní rozkreslení tehdejších sociálních podmínek, ať již společenské spodiny (výmluvná je zejména ošuntělá hospoda s příbytky podobnými spíše brlohům) či nejvyšší aristokracie (zde jsou příznačné záběry ze vznosných katedrál). Zapojuje do komparsu postavy s výraznou obličejovou fyziognomií, souznívá tak s postupy Pasoliniho. Včleňuje drobné epizody snad až groteskního dopadu, např. výjevy, jak těžkotonážní obrnění rytíři musí být na koně vytahováni kladkostrojem. Zatímco dialogové pasáže (a zejména všechny dvorské) ještě prozrazují vliv výchozího divadelního půdorysu, líčení Falstaffových nepravostí vykazuje více filmařských nápadů – ovšem nesporým inscenačním vrcholem je scéna krvavé bitvy, kdy proti Jindřichovi povstali odbojní šlechtici. Tato sekvence je natočena kamerou těkající často v detailech po bojišti, po probodávaných tělech, zběsilost dění umocňuje i střihová skladba, hraničící až s jakousi horečnatou vizí, jíž se proplétá zmateně pobíhající Falstaff. Pokus vypreparovat Falstaffa z několika Shakespearových her, v nichž se objevuje (zejména z Jindřicha IV., ale také Jindřicha V. a Veselých paniček windsorských), akcentuje nejen tragikomické pojetí titulní postavy jako středověkého bohéma a výtržníka, ale také zevšeobecňující úvahu o bezohledné, necitelné zodpovědnosti, která ve jménu čisté pověsti razantně zavrhuje včerejší hříchy mládí. (Jan Jaroš, LFŠ 2007)
    4
  • Nenápadný půvab buržoazie
    Nenápadný půvab buržoazie (1972)
    Film
    Skupina přátel z vyšší společnosti by ráda společně pojedla, toto banální přání se však ukáže jako nesplnitelné. Hosté se sejdou, popíjejí, konverzují, ale ke společnému jídlu nikdy nedojde – a události, které jej maří, jsou čím dál tím bizarnější. Spletitý, hravý příběh graduje v absurdním, snovém finále. Na základě této groteskní zápletky Buñuel se zlomyslným humorem analyzuje povrchnost společnosti i její ideály, přičemž nešetří církevní hodnostáře, vrcholné politiky, revolucionáře, vojáky ani aristokraty. Směšno-trapná společenská faux pas v nejvážnějších situacích umocňují satirický náboj filmu. Režisér nabízí pohled do podvědomí znuděných snobů – komické scény střídají zdánlivě nesouvisející situace a pro Buñuela typické absurdní snové sekvence. V duchu surrealistické hry jsou akcentovány motivy snu, sexu a smrti. Hlavní postava (velvyslanec jihoamerického státu, vydělávající peníze na výrobě a pašování drog) umožnila režisérovi vyjádřit určitou dobovou levicovou angažovanost, většina kritizovaných společenských nešvarů je však aktuální i dnes. (oficiální text distributora)
    75%
    Skupina přátel z vyšší společnosti by ráda společně pojedla, toto banální přání se však ukáže jako nesplnitelné. Hosté se sejdou, popíjejí, konverzují, ale ke společnému jídlu nikdy nedojde – a události, které jej maří, jsou čím dál tím bizarnější. Spletitý, hravý příběh graduje v absurdním, snovém finále. Na základě této groteskní zápletky Buñuel se zlomyslným humorem analyzuje povrchnost společnosti i její ideály, přičemž nešetří církevní hodnostáře, vrcholné politiky, revolucionáře, vojáky ani aristokraty. Směšno-trapná společenská faux pas v nejvážnějších situacích umocňují satirický náboj filmu. Režisér nabízí pohled do podvědomí znuděných snobů – komické scény střídají zdánlivě nesouvisející situace a pro Buñuela typické absurdní snové sekvence. V duchu surrealistické hry jsou akcentovány motivy snu, sexu a smrti. Hlavní postava (velvyslanec jihoamerického státu, vydělávající peníze na výrobě a pašování drog) umožnila režisérovi vyjádřit určitou dobovou levicovou angažovanost, většina kritizovaných společenských nešvarů je však aktuální i dnes. (oficiální text distributora)
    5
  • Tajemný předmět touhy
    Tajemný předmět touhy (1977)
    Film
    Ve svém posledním filmu se sedmasedmdesátiletý, téměř hluchý Buñuel věnuje příběhu tanečnice Conchity, která připraví o rozum bohatého světáka Mathieua. Jde o adaptaci románu Pierra Louÿse Žena a tatrman z roku 1898 (česky vyšel v roce 1922), který např. už roku 1935 zfilmoval Joseph von Sternberg s Marlene Dietrichovou a v roce 1959 Julien Duvivier s Brigitte Bardotovou. Zatímco se tyto filmy soustřeďují na dramatické ztvárnění osudových příběhů žen, Buñuel v první řadě ironicky líčí křehkost zdánlivě nenarušitelného buržoazního pořádku. V úvodní scéně snímku vylije Mathieu (Fernando Rey) z okna vlaku mladé Conchitě na hlavu vědro vody.... (oficiální text distributora)
    73%
    Ve svém posledním filmu se sedmasedmdesátiletý, téměř hluchý Buñuel věnuje příběhu tanečnice Conchity, která připraví o rozum bohatého světáka Mathieua. Jde o adaptaci románu Pierra Louÿse Žena a tatrman z roku 1898 (česky vyšel v roce 1922), který např. už roku 1935 zfilmoval Joseph von Sternberg s Marlene Dietrichovou a v roce 1959 Julien Duvivier s Brigitte Bardotovou. Zatímco se tyto filmy soustřeďují na dramatické ztvárnění osudových příběhů žen, Buñuel v první řadě ironicky líčí křehkost zdánlivě nenarušitelného buržoazního pořádku. V úvodní scéně snímku vylije Mathieu (Fernando Rey) z okna vlaku mladé Conchitě na hlavu vědro vody.... (oficiální text distributora)
    6
  • Proces
    Proces (1962)
    Film
    Svou adaptaci jednoho z nejslavnějších románů dvacátého století, Procesu Franze Kafky, zamýšlel Orson Welles obohatit o dechberoucí výpravu. Když však producenti nedodali potřebnou peněžní sumu, rozhodl se nekorunovaný král mezi filmovými režiséry, že příběh procesu s Josefem K. nebude nic jiného než jedna velká noční můra, a řadu záběrů a scén natočil v různých městech (od Záhřebu přes Paříž až po Řím) v magickém černobílém hávu plném stínů a odrazů. Atmosféra kombinující odporné a komické by se Kafkovi zcela jistě líbila. „Nezáleží na tom, zda je K. opravdu vinen či nevinen,“ říká Orson Welles. „Samotným smyslem příběhu je postoj vůči vině či nevině,“ dodává. (KVIFF)
    73%
    Svou adaptaci jednoho z nejslavnějších románů dvacátého století, Procesu Franze Kafky, zamýšlel Orson Welles obohatit o dechberoucí výpravu. Když však producenti nedodali potřebnou peněžní sumu, rozhodl se nekorunovaný král mezi filmovými režiséry, že příběh procesu s Josefem K. nebude nic jiného než jedna velká noční můra, a řadu záběrů a scén natočil v různých městech (od Záhřebu přes Paříž až po Řím) v magickém černobílém hávu plném stínů a odrazů. Atmosféra kombinující odporné a komické by se Kafkovi zcela jistě líbila. „Nezáleží na tom, zda je K. opravdu vinen či nevinen,“ říká Orson Welles. „Samotným smyslem příběhu je postoj vůči vině či nevině,“ dodává. (KVIFF)
    7
  • Course du lièvre à travers les champs, La
    Course du lièvre à travers les champs, La (1972)
    Film
    • Netflix
    69%
    8
  • 588 rue paradis
    588 rue paradis (1992)
    Film
    67%
    9
  • Don Quixote
    Don Quixote (1992)
    Film
    65%
    10
  • Lakomec
    Lakomec (1980)
    Film
    Starý skrblík Harpagon žije velmi střídmým životem, přestože se mu podařilo nahromadit značné bohatství. Aby ho nikdo neokradl, většinu svých zlatých mincí uschová do pevné truhly, kterou v noci zakope na zahradě. Jenže po čase začne mít Harpagon pocit, že by mohl být ještě bohatší. Rozhodne se proto, že svou dceru provdá za majetného nápadníka, který navíc nevyžaduje od nevěsty žádné věno. Sám se chce ve stejný den, aby co nejvíce ušetřil, oženit s bohatou dědičkou. Avšak jeho dokonalý plán má několik háčků. Dcera je až po uši zamilovaná do úplně jiného mladíka a dědička, kterou si chce vzít, se zamiluje do jeho vlastního syna...
    Žánry:KomedieSatira
    64%
    Starý skrblík Harpagon žije velmi střídmým životem, přestože se mu podařilo nahromadit značné bohatství. Aby ho nikdo neokradl, většinu svých zlatých mincí uschová do pevné truhly, kterou v noci zakope na zahradě. Jenže po čase začne mít Harpagon pocit, že by mohl být ještě bohatší. Rozhodne se proto, že svou dceru provdá za majetného nápadníka, který navíc nevyžaduje od nevěsty žádné věno. Sám se chce ve stejný den, aby co nejvíce ušetřil, oženit s bohatou dědičkou. Avšak jeho dokonalý plán má několik háčků. Dcera je až po uši zamilovaná do úplně jiného mladíka a dědička, kterou si chce vzít, se zamiluje do jeho vlastního syna...
    Žánry:KomedieSatira
    11
  • Zelňačka
    Zelňačka (1981)
    Film
    Claude Ratinier a Francis Charesse, dva francouzští rolníci, žijí v oblasti zvané Le Bourbonnais šťastně svůj poklidný venkovský život, který nade vše milují a který si zpříjemňují nejen červeným vínem jiskřivé chuti. Jedné noci však na pozemku jednoho z nich přistane létající talíř z planety Oxo a to zcela rozvrátí jejich klid. Mírumilovný mimozemšťan se totiž po důkladné prohlídce života pozemšťanů, která se pochopitelně neobejde bez poněkud komických nehod a omylů, zamiluje do jejich výtečné zelňačky a je za ni ochoten splnit jakékoli přání.
    Žánry:KomedieSci-fi
    64%
    Claude Ratinier a Francis Charesse, dva francouzští rolníci, žijí v oblasti zvané Le Bourbonnais šťastně svůj poklidný venkovský život, který nade vše milují a který si zpříjemňují nejen červeným vínem jiskřivé chuti. Jedné noci však na pozemku jednoho z nich přistane létající talíř z planety Oxo a to zcela rozvrátí jejich klid. Mírumilovný mimozemšťan se totiž po důkladné prohlídce života pozemšťanů, která se pochopitelně neobejde bez poněkud komických nehod a omylů, zamiluje do jejich výtečné zelňačky a je za ni ochoten splnit jakékoli přání.
    Žánry:KomedieSci-fi
    12
  • De l'amour
    De l'amour (1964)
    Film
    62%
    13
  • Astragale, L'
    Astragale, L' (1968)
    Film
    61%
    14
  • Noir comme le souvenir
    Noir comme le souvenir (1995)
    Film
    Francouzský thriller začíná retrospektivou na tancovačce v malé vesnici, kde je šestiletá dívka unesena a zavražděna. Sedmnáct let poté zůstává vražda nevyřešena. Rodiče dívky, Caroline a Chris, pokračovali v životě odděleně. Caroline se znovu vdala a měla další dceru, zatímco Chris se stal alkoholikem. Osud je svede dohromady, když oba začnou dostávat podivné zprávy naznačující, že se jejich dcera vrátila ze záhrobí, aby se pomstila. Kontaktují policejního detektiva (milence nejlepší kamarádky Caroline), kterého případ zaujme a rozhodne se ho znovu otevřít. Bohužel, jakmile začne vyslýchat staré podezřelé, začnou lidé umírat.
    Žánry:Thriller
    60%
    Francouzský thriller začíná retrospektivou na tancovačce v malé vesnici, kde je šestiletá dívka unesena a zavražděna. Sedmnáct let poté zůstává vražda nevyřešena. Rodiče dívky, Caroline a Chris, pokračovali v životě odděleně. Caroline se znovu vdala a měla další dceru, zatímco Chris se stal alkoholikem. Osud je svede dohromady, když oba začnou dostávat podivné zprávy naznačující, že se jejich dcera vrátila ze záhrobí, aby se pomstila. Kontaktují policejního detektiva (milence nejlepší kamarádky Caroline), kterého případ zaujme a rozhodne se ho znovu otevřít. Bohužel, jakmile začne vyslýchat staré podezřelé, začnou lidé umírat.
    Žánry:Thriller
    15
  • Manon 70
    Manon 70 (1968)
    Film
    • Netflix
    59%
    16
  • Cervantes
    Cervantes (1967)
    Film
    Velkolepý španělský životopisný film zaznamenává život Cervantese, velkého španělského romanopisce, dramatika a básníka, v 16. století, kdy jako mladý muž odchází do Itálie, aby se stal vojákem papeže. Později pomáhá papežovu emisarovi vést válku proti španělským Maurům. Jeho činy mu získají velkou přízeň. Zamiluje se do slavné italské kurtizány a ona do něj. Bohužel je papež rozdělí svým nejnovějším dekretem, který požaduje, aby všechny prostitutky opustily město. Rozrušený Cervantes jde bojovat do slavné námořní bitvy u Lepanta a vrací se jako hrdina. Později je zajat barbarskými piráty a vykoupen trinitářskými mnichy.
    59%
    Velkolepý španělský životopisný film zaznamenává život Cervantese, velkého španělského romanopisce, dramatika a básníka, v 16. století, kdy jako mladý muž odchází do Itálie, aby se stal vojákem papeže. Později pomáhá papežovu emisarovi vést válku proti španělským Maurům. Jeho činy mu získají velkou přízeň. Zamiluje se do slavné italské kurtizány a ona do něj. Bohužel je papež rozdělí svým nejnovějším dekretem, který požaduje, aby všechny prostitutky opustily město. Rozrušený Cervantes jde bojovat do slavné námořní bitvy u Lepanta a vrací se jako hrdina. Později je zajat barbarskými piráty a vykoupen trinitářskými mnichy.
    17
  • Bonsoir
    Bonsoir (1994)
    Film
    Poté, co Alex Ponttin ztratil nejprve manželku a poté i práci krejčího tvídu, vymyslel nový způsob, jak zůstat v kontaktu se společností. Dostává se do domů lidí tím, že předstírá, že je příbuzný nebo úředník, a přesvědčuje své oběti, aby mu poskytly noc ubytování zdarma. Nejprve se ocitne na obědě u hrozné dvojice Dumontových, kde ho sleduje zloděj, který ho chce okrást. Alex stráví večer před televizí u Marie, matky sedmi dětí. Uteče od Marie, aby našel večer a nové lůžko v domě okouzlující, ale plaché lesbičky Caroline a její vtipné milenky Glorie. Aby si Caroline zachránila dědictví, protože ji její hrozná sestra Catherine obviňuje z homosexuality, řekne své tetě Amélii, že Gloria je její sekretářka a Alex její milenec. Alex se tak musí prezentovat nahý v posteli Caroline. Zachrání tak Caroline dědictví. Policisté vyšetřující případ jsou tak beznadějně hloupí, že Alex má jen malou šanci být zatčen.
    Žánry:Komedie
    57%
    Poté, co Alex Ponttin ztratil nejprve manželku a poté i práci krejčího tvídu, vymyslel nový způsob, jak zůstat v kontaktu se společností. Dostává se do domů lidí tím, že předstírá, že je příbuzný nebo úředník, a přesvědčuje své oběti, aby mu poskytly noc ubytování zdarma. Nejprve se ocitne na obědě u hrozné dvojice Dumontových, kde ho sleduje zloděj, který ho chce okrást. Alex stráví večer před televizí u Marie, matky sedmi dětí. Uteče od Marie, aby našel večer a nové lůžko v domě okouzlující, ale plaché lesbičky Caroline a její vtipné milenky Glorie. Aby si Caroline zachránila dědictví, protože ji její hrozná sestra Catherine obviňuje z homosexuality, řekne své tetě Amélii, že Gloria je její sekretářka a Alex její milenec. Alex se tak musí prezentovat nahý v posteli Caroline. Zachrání tak Caroline dědictví. Policisté vyšetřující případ jsou tak beznadějně hloupí, že Alex má jen malou šanci být zatčen.
    Žánry:Komedie
    18
  • Rozhodčí
    Rozhodčí (1984)
    Film
    57%
    19
  • Merveilleuse visite, La
    Merveilleuse visite, La (1974)
    Film
    55%
    20
  • Pactole, Le
    Pactole, Le (1985)
    Film
    Yves Beaulieu žije se svou ženou Anne, dcerou Stephanií a tchyní. Je unavený ze své nebezpečné, nevděčné, špatně placené a nedoceněné práce pyrotechnika, a tak se Yves rozhodne zkusit štěstí a provede loupež v nedalekém supermarketu. Pronásledován inspektorem Rousseletem (Patrick Sébastien) je vystaven záhadnému vydírání a snaží se uniknout spravedlnosti, aby si užil plody svého zločinu.
    Žánry:Krimi
    55%
    Yves Beaulieu žije se svou ženou Anne, dcerou Stephanií a tchyní. Je unavený ze své nebezpečné, nevděčné, špatně placené a nedoceněné práce pyrotechnika, a tak se Yves rozhodne zkusit štěstí a provede loupež v nedalekém supermarketu. Pronásledován inspektorem Rousseletem (Patrick Sébastien) je vystaven záhadnému vydírání a snaží se uniknout spravedlnosti, aby si užil plody svého zločinu.
    Žánry:Krimi
    21
  • Le concerto de la peur
    Le concerto de la peur (1963)
    Film
    Francouzský kriminální thriller s Vernerem a Kalfonem v rolích vůdců znepřátelených gangů, kteří bojují o kontrolu nad obchodem s narkotiky. Pařížské drogové gangy bojují o území, což vede k únosům, bitím, vraždám, zradám a dalším intrikám. S úžasnou free-jazzovou hudbou Cheta Bakera (která konkuruje hudbě Milese Davise k filmu "Výtah na popraviště") a s nejkrásnějšími francouzskými kočkami, jaké svět kdy viděl. Bodá do svědomí, zkoumá libido a dráždí smysly!
    Žánry:Thriller
    53%
    Francouzský kriminální thriller s Vernerem a Kalfonem v rolích vůdců znepřátelených gangů, kteří bojují o kontrolu nad obchodem s narkotiky. Pařížské drogové gangy bojují o území, což vede k únosům, bitím, vraždám, zradám a dalším intrikám. S úžasnou free-jazzovou hudbou Cheta Bakera (která konkuruje hudbě Milese Davise k filmu "Výtah na popraviště") a s nejkrásnějšími francouzskými kočkami, jaké svět kdy viděl. Bodá do svědomí, zkoumá libido a dráždí smysly!
    Žánry:Thriller
    22
  • Kill!
    Kill! (1971)
    Film
    52%
    23
  • Grabuge!
    Grabuge! (2005)
    Film
    51%
    24
  • Furet, Le
    Furet, Le (2003)
    Film
    47%
    25
  • Fantasia chez les ploucs
    Fantasia chez les ploucs (1971)
    Film
    44%
    26

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.