74%

Komentáře a recenze 78

blazma
blazma
4 928 bodů
10
První snímek, který lehce naznačí jak to celé bude fungovat po Thanosovi. Svět se pomalu dostal zase do chodu, trochu zvláštně na to nikdo nemyslí a svět není tak zničený jak by se na první pocit zdálo že by měl být. Ekonomika se očividně obnovila po celém světě velice rychle :D Nebudeme, ale moc realističtí, důležité je si užít tu superhrdinskou část, která se změnou měst ve kterých se spidy oběvuje, včetně Karláku je výborná. CGI má marvel zkrátka zmáknutý a Jake v podobě Mysteria je skvělej a ani mi nevadí, že naprosto odpočuje oproti komiksům.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
O třídu lepší než homecoming, nicméně Raimiho druhý spiderman stále nepřekonán.
Floridsky
4 376 bodů
6
Lepší než jednička! Nečekal jsem až takovou porci zábavy. Herecké výkony vynikající, hlavně Zendaya a Jake, ten se na roli Mysteria hodí naprosto dokonale. Cameo J.K.Simmonse jako J.J.Jameson velice potěšilo a pasáž v Praze famózní. Po dlouhé době zábavný Spider-Man.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
2
Určitě je to dvakrát lepší než trapný HomoComing Out, ale pořád mi to nepřeroste k srdci. Tomča mi ke Spider-Manovi nikdy nesednul, páč by se musel pavouk přejmenovat maximálně na Spajdr-Gey, abysme náhodou neohrozili nějaké té licence. A kostým jako od Iron Golema, ti seru do písku! Taky mi tenhle poddruh pavoukovce nesedí k tomu, že je oproti svým hereckým předchůdcům, značně nevyspělej. Tenhle maník je přes dva díly stále nevyrovnaný s tou realitou, že je Spajdy, co má nějakou zodpovědnost. Proč musel být Spider-Man, vždycky středoškolský buzík? Koho by pořád zajímalo, co bude mít ve středu na obědě v kantíně, koho by zajímalo, že ho zajímá jen randění se svou (ne moc ani pěknou) spolužačkou, co se z Em Džej, vůbec nedá srovnávat. Třeba taková Emdžej z Raimiho triologie, byla bílá pěkně pohledná žena, teda, chtěl jsem tím říct že mnohdy byla oproti Tobyemu (Parkerovi) jinde, a něco chtěla do života. Zendaye může minimálně zajímat její hnědý mejkap, šopování po Palladium, a srkání veganského BubbleTea. Spajdr se projevuje jako náctiletý puboš, co ho nezajímá záchrana světa, ale spíš jeho středoškolský život. Možná chtějí filmy jen ukázat jeho propasírování si života dospělého, a jestli někdy pochopí čelit následkům, a nejen všechno posrat, a snažit se to vyžehlit trapným vystupováním. Já bych za svého ubohého názoru řekl, že mu je tahle rola hrdiny, celkem u prdele. A mít kámoše nějakého vyžranýho Jabba-Hutta, taky není výhra na koňa. Místo sušenek, bych se bál že by měl zálusk i na mně. Trip po Evropě se nezdá ani tak interesting, když víte, že scénaristi museli vybrat jen další lokalitu na příběh, která bude Toma zase jen odrazovat od svý zodpovědnosti, a spíše se bude chtít věnovat zábavě, a nechutně voblizovat EmDžej. Odvážím se-li říct, nejhorší Spajdr-Gey vůbec, a došel jsem k závěru, že na tyhle filmy se doopravdy dívají jen omezenci (kurva, teď jsem urazil značnou část populace). P.S.: A začátek pěkně přihřátej! Až mi bylo špatně od kufru, že jsem se, ve svém tlustoprdském a chlupatém těle, necítil ve svý kůži.
kknk2
kknk2
2 955 bodů
8
Je fajn, že i méně významný superhrdina vytáhl paty z rodné země a stavil se k nám do Evropy. Film tak nevyzněl moc tuctově (i když Praha byla malinko divná). Popravdě jsem nadšená i z lidského padoucha a jeho týmu, je to opět originální přístup a první post credit to utvrzuje. Další charaktery jsou taky vydařené, i na Happyho se dostalo. A ještě dodávám, že jsem se bavila a bylo to prostě pěkné.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
7
Spider-Man byl daleko od domova, ale nebyl zase tak daleko jako v Avengers: Infinity War a Endgame. Ve druhé sólovce našince potěší pohled na Prahu a Liberec, ale dějově sleduje průměrný Marvalecký počin, který je o malý kousek slabší než Homecoming. I přes mnohé co by se nechalo filmu vytknout jsem se v kině nenudil.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
8.5
Už od dětství měl Spider-Man v mém srdci místo, kdy jsem sledoval podařený seriál z devadesátých let a občas si koupil i nějaký ten časopis s jeho komiksem. Víceméně až na prvního Amazing Spider-Mana se mi líbily všechny filmy a po Endgame jsem se nemohl dočkat, co si pro nás nový snímek přinese. A že je toho hodně. Čím příběhy o pavoučím muži vždycky vynikaly, jsou lidští padouši, kterého jsme dostali i tentokrát. Mysteria bych postavil hned vedle Vultura, byť nemá tolik ďábelských momentů, ale zase je svůj a působí velmi sympaticky. Jeho iluze jsou navíc velmi podobné tomu, co známe z komiksů a vrcholem všeho pak byl VFX oblek, se kterým se Mysterio promenádoval, jako kdyby tvůrci zapomněli do scén dodělat efekty. Prostě geniální. Samozřejmě jde však o dalšího nepřítele, který má nějaké pojítko na Starka, ale jelikož šlo dosud o jakýsi středobod MCU, tak se to dá nějak odpustit. Velmi povedený je rozhodně vztah mezi Peterem a MJ, jež skvěle odpovídá středoškolskému prostředí. Jedinou výtku, kterou k němu i přes uvěřitelnost mám, je, že filmy o Spider-Manovi vždycky ukazovaly, že i naprostý ubožák může skončit s někým, kdo je o několik tříd výše, ale v tomhle případě tu máme úplně stejnou, byť dobře zpracovanou ubožačku. Co mne rozhodně jakožto Čecha potěšilo, bylo zapojení Prahy, která měla důležitější roli, než většina z nás zřejmě čekala. Dobrou zprávou navíc je, že nás nepředstavují jako chudinu, jak nás vidí svět, ale jako kulturní zemi s největší párty na světě. K filmu mám v vlastně už jen dvě výtky a první z nich se týká humoru. U prvního filmu jsem s ním problém neměl, ale v tomhle snímku je chvílemi tolik otřepaný, až je člověku opravdu trapně. Vrcholem trapnosti je pak cesta skrze Alpy, kdy Peter vypadá jako hotový seladon. Druhou výtku mám pak k potitulkovým scénám. Ty jsou sice vynikající, ale je opravdu nutné cpát největší zvraty a do chvíle, kdy je vlastně po filmu? Trošku to na mě působí, jako kdyby je měli tvůrci napsané, ale pak si uvědomili, že na ně už v příběhu nemají místo. Kdysi potitulkové scény fungovaly jako pomrknutí na příští filmy nebo nám přinesly nějaký ten fórek. Dnes se bez nich bohužel neobejdeme, což podle mě nepůsobí zrovna nejlépe. 85%
Edward
Edward
2 487 bodů
7
7/10
Evah
Evah
2 145 bodů
9
Tento díl se mi líbil výrazně více než první, protože Spiderman už je konečně aspoň trochu braný vážně a neztrapňuje se při každé příležitosti. Je tu trochu romantiky, humoru a dost akce, příběh super, jiný než původní Spiderman, takže jsem se skvěle bavila. Konec mě moc nenachl, každopádně zvraty tu byly docela nečekané a Zendaya byla konečně sympatická.
Kuca25
2 132 bodů
8
Začnu s tím že postava spidermana pro mě hodně znamená. První trilogie byla pro moje dětství úžasná stejně tak jako animovaný seriál z roku 1994, tihle dvě díla u mě způsobili to že je podle mě spiderman jeden z nejlepších superhrdinů všech dob. Vemte si jak je prostě cool, mladý kluk co se může houpat na sítích mezi mrakodrapy. Dva díly Amazing spidermana, ani neberu v potaz. První jsem viděl ale fakt nic moc a druhý jsem ani neviděl. Ale Tom Holland a společnost Marvel udělali ze spidermana zase cool postavu. Přesun do evropy byl podle mého názoru výborný tah, aspoň můžou fanoušci vidět že se svět neodehrává pouze v americe potažmo ve vesmíru. A ještě když jednu z hlavních rolí má praha tak to potěší každého čecha. Jenomže to v té evropě trochu drhlo. Scenérie byli úžasné, ale tím že celý film je vlastně školní výlet tak měli peterovi spolužáci ohromně moc prostoru a nebyl snad nikdo kromě MJ, kdo by mě zaujal. Takže asi z 25 lidí vyčnívají pouze dva. Zápletka nebyla špatná jen jsem asi po endgame čekal víc. Byl pro mně nezvyk přejít od celovesmírného problému k, když to řeknu špatně, problému kde mám sakra druhou ponožku. Nevyčítám to filmu, spiderman je od toho aby řešil tyhle problémy nikdo z něho nechce mít thora, jen jsem byl zaskočený, ale to byla moje chyba. Nick Fury my zde přišel trochu horší, ale jsem rád že byla více vidět maria hillová, taková příjemná postava v pozadí. V celém filmu hraje velkou roli ztráta iron mana což si myslím že je dobře a to co se filmu povedlo, bylo udělat ze spidermana stoprocentního hrdinu hodného k týmu avengers. Spolier: Bohužel byl mysterio špatný záporák. A superhrdinský film se špatným záporákem je problém. Překvapivě mi přišel o hodně lepší když byl kladas, byl takový tajemný a říkal jsem si co vše ještě dokáže. Ale tušil jsem to. Poté co se z něho stal záporák, mi přišel jak ufňukanej ukřivděnej kluk. P.S. cameo J.K.Simmonse je perfektní