74%

Komentáře a recenze 78

Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
8
Snad ve všech ohledech lepší než předešlý díl. Včetně té skvělé kombinace komediálního teen dramatu s nadupanou akcí. První polovina vlastně skoro ani nevypadá, že je to o Spider-Manovi, který se snaží zachránit svět. Spíše o Petru Parkerovi, který se na road tripu po Evropě snaží získat srdce lehké emo Mary Jane, přičemž občas do toho zabrousí spider-manovské povinnosti. A upřímně, na něco takového bych se klidně vydržel dívat celou dobu. Kvalitní humor, sympatické postavy, plus kouzlo road tripu jsou dostatečně velké aspekty na to, aby byl z druhého Spider-Mana skvělý film i bez akčních scén. Ne snad, že by ta akce byla nějaká banální, naopak, mnohdy to byla opět slast pro oko, ale přiznejme si, z onoho velkého počtu marvelovek to může rychle omrzet. Rozhodně jedna z nejlepších MCU sólovek, která si úplně s přehledem strká do kapsy sólovky jako Černý Panter, první dva Thorové, první dva Iron Mani nebo i Doktora Strange. A Tom Holland jako Spidey stále hrozně sympatickej.
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
8.5
Musím říct, že je to o dost lepší než Homecoming. Daleko od domova je akční, vtipný film plný zvratů a dokonalého zakončení. Hollande dokonalej, Jackson jako Fury super a Gyllenhaal jako Mysterio nejlepší. Dále oceňuji i český dabing. Myslím, že fanoušek Slider Mana si tohle nesmí nechat ujít. 85%
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
8
To máte tak,když si chcete vrznout tak se vždy něco podělá.Zvláště pokud jste Spider-Man.Rozhodně jde o lepší film než byl Homecoming....Peter/Spidey se naučil hrát,Samuel L. Jackson mu skvěle sekundoval a děj příjemně odsípal.Také se mi líbilo nakousnutí multiversa,přičemž se časem může objevit další galaktická hrozba,X-Meni nebo F4.S čím jsem ale měl problém byl Mysterio.Jake ho zahrál dobře ale scénář mu příliš nepřál.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Spíďu já rád. Po třetím zhlédnutí může bez pochyb hodnotit. Za prvé, ve filmu je hodně věcí, které mi jdou na ruku (Praha...tedy spíš Liberec, školní prostředí, Mysterio, celková nostalgie a vzpomínky). Za druhé, jsem fanoušek od dětství a na Spidermanovi jsem prakticky vyrostl. Příběh není nic chytrého, jedná se o klasickou Marvel šablonu u které děj lze odhadnout už z traileru. Pro letní blockbuster je ovšem dostačující. Herci jsou nadprůměrní a Tom Holland nejlépe vystihuje Petera Parkera z komiksů. Jake Gyllenhaal je skvělým záporákem a jeho příslib do budoucna, viz podtitulková scéna, je sakra lákavý. Zendaya a Jon Favreau mají super chemii s hlavním protagonistou, jejich společné scény prostě baví. Akce je klasický Marvel průměr, vyjma iluzních scén s Mysteriem. Ty jsou geniální. Film nejvíce exceluje v civilních rovinách a v linkách s Peterem Parkerem. Jo a humor mi taky vesměs sedl.
petr-hnyk
1 542 bodů
8
Slabší scénář i děj zachraňují komediální situace, díky kterým film šlape. Výborná akční komedie s mnoha vizuálními triky, na kterých se tentokrát nešetřilo a bitvy ve všech evropských městech působí naprosto reálně, že zmatou diváky i samotného Spidermana :-)
lukas
lukas
1 523 bodů
6
Pořád si to drží velmi solidní kvalitu-úroveň. Ale pravdou je, že rozjezd je pomalejší, občas to připomíná takovou komediální romanci pro teenagery, možná spíš pro "děti" pod 13 let. Nejvíc mě bavil Jon Favreau jako Happy Hogan. Akční scény nic moc, ale jsou nutností. Praha se tam objevila, ale když se bojovalo na "Staromáku", pochopil jsem, že to točili v Liberci. Zábor Staromáku asi složitej i pro Marvel :D
  • Jedna temná scéna, kdy se Peter Parker propadá do temnoty. Ta byla skvělá a vypadalo to nadějně. Ale po chvilce to odeznělo.
  • Dobrá hudba - Ramones, Paul Weller atd.
  • Humor
  • Zbytečné dlouhé a opakující se
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
10
Naprosto skvělá Marvelovka. Vynikající Jake Gyllenhaal, Samuel L. Jackson i Tom Holland. Mysterio jako záporák působil velice dobře, a hlavně byl skvěle zahraný, jak jsem již zmínil. Fury tradičně skvělý, zápletka zajímavá, humor tak akorát, lokace výborné, hudba výborná, vedlejší herci taktéž výborní. A samozřejmě Tom Holland, který je prostě nejlepším Spider Manem všech dob. Finální rozuzlení taktéž zaujalo a potitulková scéna byla naprosto skvělá. Prakticky jen superlativy, a za tím si stojím. Výborný počin a jsem neskutečně rád, že Spidey v podání Toma Hollanda nakonec v MCU zůstává :)
Jaroslaw 23
1 448 bodů
6
6,5/10 Super pokračování,ve kterém opět funguje více školní zábavy a chemie s M.J.,avšak Mysterio a akční scény byli spíše ke škodě než k úžitku,ale jinač fajn zábava.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Přemýšlel jsem, jetsli dvě nebo tři hvězdy, ale pravda je, že jsem si snímek užil. Humor i zápletka funguje velmi dobře. Co mě naopak zklamalo jsou akční scény, které jsou opravdu slabé a také MJ mi vůbec nepřirostla k srdci. Nevím jestli je to tím, že jsem místo rudovlasé bělošky dostal jakousi podivnou mulatku, ale co už. Co se tvůrcům povedlo byl naopak konec s Nickem Furym, který jsem opravdu nečekal a velmi mě potěšil.
mattesak
1 205 bodů
8