Spider-Man: Daleko od domova

74%

Komentáře a recenze 78

danielssan
48 bodů
8.5
Príjemné pokračovanie klasickej Marvelovky. Príjemný dej ktorý sa odohráva vo viacerých mestách ktoré dodávajú filmu pestrosť a hlavne je tam aj Praha ktorá je pekne panoramaticky obsiahnutá. - pesnička ktorá navadza na každé mesto nesedí na Prahu.
  • krásny príbeh
luda-arachno
40 bodů
9.5
Nešlo najednou vstřebat všechny efekty a vše okolo a tudíž na ten film musím jít znovu. Vše luxusně udělaný a film jede svižně už od začátku. Mysterio byl úžasný!! Bravurní!!! Ty efekty a jak to měl vše promyšlený, znamená jen to, že ho krásně vystihly jak vypadá v komiksu. Ten film snad nemá žádnou chybu a líbí se mi víc než první díl. Můžu i v klidu říct, že je to i malinko lepší než EndGame. První podtitulková scéna? Můj výraz? Co to sakra je??!! Nemůžu se dočkat jak tohle vyřeší a co mají se spidym v plánu dal. Druhá podtitulka? Spíš takové koření a odkaz na další fázi MCU. Co si pamatuju z natáčení v Liberci, tak jsem si hezky zavzpomínal a až teď jsem viděl, jak to mělo vypadat ve finální verzi. Jak jsme utikaly od kašny a nebo jak jsme skákaly na náměstí, tak ve filmu toho bylo strašně málo ukázány.
Jaky123
Jaky123
28 bodů
9
Marvelovky miluju všechny a tenhle film se navíc natáčel u nás takže paráda! Film má akční děj, povedné kulisy a zajímavou zápletku. Spiderman není u mě tak oblíbený jako třeba Avengeři a filmy s Thorem a Lokim a je spíš pro mladší publikum, ale neurazí.
miloslav-lejcek
26 bodů
9
Za mě jeden z nejlepších filmů od Marvelu a rozhodně nejlepší film o Spider-manovi. Jednotlivé akční scény jsou natolik rozvržené napříč celým filmem, aby se divák nemohl nudit. Krom již zmíněných akčních scén je děj okořeněn i spoustou vtipných scén. Jediné na co by se dalo upozornit (i když to rozhodně není nic špatného) je fakt, že v tomto filmu je spider-man puberťák a tudíž řeší i problémy obyčejného puberťáka.
Nekrosef
24 bodů
9
Přiznám se, že jsem byl dost zarytým fanouškem původní trilogie s Tobey Maguirem, kde byl pro mě slabší jen třetí díl. U téhle série, kterou nejspíš zachraňuje spolupráce Sony s MCU, jsem zatím s každým dílem spokojený víc a víc. Konkrétně u tohoto dílu to začalo mým oblíbencem, Jakem Gyllenhaalem, následovalo návazností nejen na Infinity War a Endgame, ale i Homecoming. Dobrý soused Spiderman je donucen ukázat něco víc a tomu skvěle sekunduje i Peter a jeho školní romance. Film skrývá hodně návazností na předchozí filmy a humoru. Těšit se můžete i na potitulkové (2) scény. Jedna lepší než druhá. Abych jen nechválil, mělo to i svá slabší místa, ale jako celek si mě to hodně získalo a můžu jen doporučit.
1t1
1t1
18 bodů
6.5
Dějově průměrná marvelovka. Děj se odehrává i v Praze, což ovšem logicky neodpovídá davům afroameričanů v ulicích a krojovaný komparz je taky trošku kýčovitý. Holt američani… děj je poutavý, kulisy povedené. Celkově je film spíš pro teenagery. Oddechový, zábavný a v kině se nudit nebudete.
Mammma
18 bodů
7
Nový spider-man patří spíš mezi ty slabší, vizuálně krásně natočené, kostýmy o tom nemusí být ani řeč, herecké obsazení za mě taky skvělý. Horší je za mě příběh, je to takové nemastné, neslané. Průměrný příbeh, spíš teda podprůměrný, ale i tak to v kině ubíhalo. Mně se osobně víc líbila jednička, ale i tak dobrý komixový film.
Závodský
Závodský
9 bodů