74%

Komentáře a recenze 78

brcolka
brcolka
1 045 bodů
7.5
Těšil jsem se na super marvelovku a byl jsem lehce zklamán. Nějaká akce tam je ale je to spíš takové nijaké. Co je na tom pozitivního je, že se film odehrává v Praze a jsou tam vidět ta naše panoramata. Jinak Tom a Zendaya se mi tam fakt líbí. Tom je asi nejlepší Spiderman ze všech
ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
8
I přes to, že jsem se u tohoto filmu poměrně dost bavil, našlo se spousta momentů, které mě tu vyloženě štvaly. Tak třeba nutnost chrlit trapné vtipy v opravdu nevhodných situacích, často až moc přehnaný infantilní humor nebo nesmyslné chování postav. Co ve filmu opravdu, ale stálo za to, byl samotný Mysterio, který vážně dostál svému jménu, a to jak herecky, tak i ‚herecky‘ a jeho iluze – prostě paráda! Gyllenhaal ho zahrál skvěle. Přesně to jsem si vážně užíval – hlavně tu iluzi v Berlíně! V době psaní tohoto komentáře jsem ještě neviděl Homecoming, ale Tom Holland mi zde připadal hodně fajn jako Spidey. Za to třeba Zendaya, která tu ztvárnila MJ, z nějakého důvodu přejmenovanou na Michelle Jones, mi přišla strašně prkenná a… jestli byla takhle blbě napsaná nebo do toho dala kousek sebe - těžko říct.
Octopusson
Octopusson
871 bodů
7.5
Sranda oddechový film, který nejde brát úplně vážně. Byl jsem příjemně překvapen.
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
8
Ke druhému Spidermanovi z druhého restartu jsem přistupoval stejně jako k prvnímu Spidermanovi druhého restartu - absolutně nic jsem neočekával a o to víc jsem se bavil. Příběh není sice nic extra, ale řemeslně je film jako vždy téměř na výbornou. Zasazení do Česka hodně potěší a scéna televizních zpráv v češtině byla hodně vtipná. Jediné co zamrzí, že zvrat na konci bude asi nějakou dobu nevysvětlený a nerozvedený pokud se studia na postavě nedohodnou... :(
  • kvalita zpracování
  • natáčeno v ČR
  • trochu slabší příběh
darth vader
darth vader
714 bodů
7
Určitě jeden z povedenějších dílu Spidermana. Hereckým výkonům snad lezně nic vytknout. Zaujalo mě, že se ve filmu objevil narozdíl od jiných klasických Marvelovek docela nápaditý humor. Atmosféra Prahy mě taky moc bavila a potěšila. Filmuvšak musím vytknout jeho hlavní motiv. Je totiž podobný jako jsme viděli už 100x a proto předvídatlný.
  • Praha
  • herecké výkony
  • humorné vsuvky
  • dějová linie
  • motiv filmu
N333meziiiz
N333meziiiz
663 bodů
6
Příspěvek obsahuje spoiler!
gde
gde
648 bodů
8.5
Za mě ideální pokračování v rámci MCU, uprostřed s překvapením. Rozumné, neurazí ničím, spíše potěší. Co do vývoje postav v pořádku, Praha udělala radost. Z pohledu tvorby trochu sázka na jistotu. Jsem rád, že budou pokračování, za mě asi nejlepší díl z této verze spidermana.
Vildolf
Vildolf
567 bodů
8.5
spider-man far from home se mi velice líbil po dloué době jsem v kině neusínal.
dancemusic2012
466 bodů
9
Další pokračování pavouciho kluka , tentokrat z Evropy a bylo fajn, že se tam objevil Liberec a Praha. Film je snad lepší než první díl Homecoming, ke všemu je vtipný a víc akční. Naprosto skvělé akce s “magií” Jake Gyllenhalla. Někdy mne stvala MJ ( Zendaya), je taková nemastna neslana, ale taky to je v dabingu, který se k ni moc nehodí. Jinak se těším na další díl a snad bude se stejnými herci.