Komentáře a recenze 100

M3lios
9 141 bodů
10
Lovecraftovsky astrálna marvelovka
9 035 bodů
6
Po perfektních předchozích dílech, (tedy kromě Avengers 2), jsem čekal něco famózního. Jenže jsem byl dost zklamaný. Akční scény jsou někdy až moc nepřehledné a pokud jde o příběh, ten sice není nejhorší, ale žádné terno to taky není. Rozhodně jde po trikové stránce o velké plus. Navíc ty dimenze jsou boží.
8 621 bodů
0
Film je to velmi neuspokojivý, ale z některých scén jsem se nažral obraz. Pasáž, kde Dr. Strange prolítává dimenzemi je asi nejumělečtější a nejkreativnější scéna ze všech marvelovek (ne že by byla konkurence velká, ale i mimo marvel je to "něco"). Škoda, že zbytek filmu nikterak znamenitý není. Nudný příběh, nezajímavé postavy, zaměnitelný záporák, zrychlený progress protagonisty a šťastný konec. Ač jde o hrdinský film, žádný lesk hrdinství na mě neblýskl, což svědčí o dalším koukatelným selhání marvelovské produkce.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Typický Marvel, ale jsou i lepší, každopádně zážitek z IMAXU plně podtrhuje pátou hvězdičku, v některých okamžicích se mi pěkně motala šiška. Benedict je super jako vždy a úměrná záplava vtipů taky nechybí. Pěkné okrajové nakousnutí světa Avengers, každopádně žádné zklamání. 83%
avenis
avenis
8 196 bodů
9
Jistěže jsem ovlivněná. Benedict Cumberbatch patří k mým oblíbencům a postava Dr. Strange mu sedí. Ostatně která postava mu nesedí, že... Tahle multidimenzionální Marvelovka je vizuelně tak nabušená, až oči přecházejí. Dá se na to dívat znovu a znovu... a pokaždé objevím něco nového. Tilda Swinton jako Prastará, to je také vynikající výkon. Tato herečka nejspíš přišla z jiného vesmíru. Kéž bych taky uměla zhmotnit myšlenku... (12.8.2016)
Floridsky
4 376 bodů
8
Jedna z lepších Marvelovek.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
8.5
Tak tenhle příspěvek do marvelovského světa považuji za hodně zdařilý a doufám, že bude víc doktora Strange a jeho koukatelné kombinace schopnosti nabývat a zpracovávat informace s patřičnou arogancí přecházející místy ale v uvěřitelnou sebereflexi (no prostě Cumberbatchovi tyhle sherlockovsko-khanovské role sedí) a že bude snad víc i Madse Mikkelsena, protože je moc fajn, když i motivace hlavního záporáka dává smysl (a tady ho dává dokonce zatraceně velký, protože on ten vesmír opravdu jednou nevyhnutelně skončí a my se tady tudíž všichni mrcasíme celkem zbytečně, tak proč to nezměnit?). Moc se mi tradičně líbila i Tilda Swinton - ty její filmové role ne zcela průhledných diktátorek jsou skvělé. Hlášky byly zábavné, ostatně nepřestala jsem se vývojem děje bavit ani na chvíli, přestože ta filmařská fascinace přeskládáváním budov je už od dob Počátku trochu okoukaná. Konec očekávaně potěšil a posttitulková scéna příjemně navnadila.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
8
Kdyby se po titulcích neobjevil jeden z Avangerů, kdyby to bylo ještě malinko méně Marvelovské, asi bych byl ještě spokojenější. Mystika, duchovno, magie, konečně něco jiného a hlavně zajímavého, až bych řekl Matrixového, kde nehrají prim jen bitky, souboje a akční scény. Jednoduchý scénář je překvapivě zajímavě vystavěn. Pár nelogičností se najde, trocha přemýšlení, jak to, že zrovna takhle, ale film má dobré temto, takže to odpustíte. Optika mládežnické zábavy ubírá filmu na zajímavosti. Mohlo to být tajemnější, mrazivější a ještě hlubší.
  • Trochu Počátek, trochu Matrix a taky Marvel
  • Benedict Cumberbatch a Tilda Swinton
  • Stále v duchu Marvelovských požadavků
  • Karate bitky i v posmrtném životě
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
8
Původně jsem si myslel, že se MARVEL jen předvádí, jaké efekty dokáže udělat, ale to jsem se spletl. Né že se předvádí jaké skvělé efekty umí udělat, ale ještě i příběh byl poutavý. Asi jako většina filmů od Marvelu je opravdu promyšlený, ale přijde mi, že film už jde trochu moc mimo realitu.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
8.5
Nejdříve pochvala směrem k Marvelu, který se pokusil vydat jiným směrem, než kterým se momentálně ubíral ( do nekonečna filmy typu Avengers a Iron Man asi nebudou fungovat). Navíc, vsadili si na známého a výtečného herce, kterého já mám velice rád, ale zde mi vůbec nesedl. Nesympatický týpek, který vše ovládá a ještě k tomu dokáže vtípkovat ( nemáme kvůli tomu snad Iron Mana? ) Děj je velice jednoduchý a nebýt skvostné vizuální stránky, tak film padne pod průměr. Spousty hluchých míst a Strangovi hlášky nefungovaly. Škoda, promarněné.