80%

Komentáře a recenze 100

Pája DJ
Pája DJ
681 bodů
7.5
Jsem doktor Stephan Strange. To jsou slova hlavní hrdiny, která jako slavný neurochirurg poodkrývá po téměř tragické nehodě tajemství vesmíru, která mu byla dosud ukryta díky jeho zaslepenosti vědou i vlastní arogantnosti. Pod tlakem událostí je však nucen hledat uzdravení a naději jinde. Pro řadu diváků může být první polovina filmu velmi zajímavá v druhé již komiksové poté méně. U příznivců komiksů to může být zase naopak. V každém případě se jedná o film, kde najdete kousek od všeho (Matrix, Inception atd.). Za zmínku stojí, že byl místo Benedicta Cumberbatche dlouhou zvažován i současný Joker Joaquni Phoenix.
Honza 13
613 bodů
8.5
Film se celkově povedl, ale i přesto mi tam něco chybělo nebo bylo něčeho moc. Sami posuďte.
Pacman
Pacman
586 bodů
6
Bohužel nemohu sdílet nadšení. Čekal jsem od Strange víc. Ze začátku solidní, vizuál hraje prim. Bohužel pak postupně tempo (i přes snahu ukázat víc akce) upadá. Scénář totálně plochý a nezachrání ho ani pár vtipných hlášek doktora, ani rádoby filosofické debaty s Tildou. K tomu se přidávají zásadní chyby ve fungování scén a kamery v několika zásadních scénách. Celkově vzato jde o průměrnou podívanou, která vypadá, jako by jí ani nedělali lidi od Marvelu. Koukat se na to dá, ale je to hodně daleko za jinými filmy Marvelovského Universa. Kdyby to byl pilot k seriálu, tak ještě OK, ale že to má být AAA titul, tak to teda ani omylem. Škoda, trochu mi to připomíná zklamání z Posledního vládce větru.
mikewin
mikewin
569 bodů
7.5
Opět další výborný film od Marwelu. Asi není co vytknout, přesně odpovídá všemu co jsem očekával. Vtípky, efekty i dějová linka. Výborné herecké výkony a navíc svižný děj, který byl nejen akční, ale i dával smysl. Nová dimenze v myšlení o vnějším vesmíru a pohádkový konec :)
Fricino
Fricino
501 bodů
8.5
Nemyslím si, že mi stačí málo a nějaký prázdný film by mě naprosto omámil jen svým vizuálem. U Doctora Strange vizuál opravdu hodně dominuje, ale nemyslím si že na úkor příběhu či jeho hloubky. Je to neklasická marvelovka, se kterou jsem opravdu spokojený a musím říct, že režisér zvládl vytvořit v podání Cumberbatche opravdu další úchvatnou postavu.
Socna
471 bodů
7.5
Jeden z nejlepších, ne-li nejlepší origin od Marvelu. Sázky na magii, mystično a všudypřítomné efektní ohýbání reality vyšla. Alespoň u mne, a dle ohlasů na internetu a dle tržeb soudě nejen u mne. Dr.Strange to nemá jednoduché, nikoliv extrémně oblíbená postava ale Marvel dokázal udělat z nouze ctnost. Příběh je možná banální - ono co bychom chtěli. Jsem arogantní, mám vše o což přijdu - najdu sebe sama a stanu se lepším člověkem je variace na každého superhrdinu. Ale ani to mi nevadilo a asi ani nikdy nebude. Na boj v new yorku budu dlouho vzpomínat a to je to co má pořádný blockbuster mít, scény na které se dá vzpomínat a člověk si je chce pustit znova.
keddie
446 bodů
9
Je jasné, že scénář se musel držet předlohy komiksu, ale se s tím vypořádali docela slušně. Film je laděn částečně do reálnosti a civilnosti, že vychází z našeho reálného světa. Ale i díky vtipu a nadhledu je film ladně překlopen do světa plného magie a mystiky. Po grafické stránce není co vytknout. Herecké výkony, jako koneckonců u všech posledních Marvelovek na vysoké úrovni. Jen tak dál.
mil0
mil0
439 bodů
8
Doctor Strange je film, který vás zavede do světa magie a mystiky. Benedict Cumberbatch hraje neurochirurga, který se stane mistrem magie. Film je plný akce, humoru a fantazie. Jedinou slabinou je poněkud slabší záporák a předvídatelný příběh.
  • Benedict Cumberbatch je skvělý v hlavní roli
  • Vizuální efekty jsou dechberoucí a originální
  • Humor je vtipný a nenásilný
  • Akční scény jsou napínavé a kreativní
  • Záporák je nezajímavý a zapomenutelný
  • Příběh je předvídatelný a plný klišé
Lady Di
Lady Di
369 bodů
7
Doktor Strange mě nijak moc neoslovil. Marvelovky miluji, ale tady to moc nezajiskřilo. V žebříčku Marvelovek ho mám tak nějak uprostřed. Mám ráda efekty a Marvelovky mě jimi nikdy nezklamou, avšak tady to bylo trošku moc, tak trochu moc umělé, nedokázala jsem si představit, že by snad zrcadlová realita mohla být reálnou. Řekla bych, že - když už, tak - film spíš nadchne a neurazí, takže vesměs dávám kladné hodnocení.
Prcek008
Prcek008
328 bodů
7
Jakožto divák znající animovaný filmu z roku 2007 a jedinec jenž je znaven streotypem filmů, jenž padají ze studia márvel tak tři do roka, jsem byl relativně příjemně převapen tímto hraným zpracováním. Benedict a Tilda hrát umí. Moc toho nevybuchlo (což je element jenž mě u komiksovek neskutečeně s***), hudba taky nezněla špatně a tak mi 70% připadá tak akorát.