80%

Komentáře a recenze 100

marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
8
Benedict Cumberbatch by určitě vyhrál mistrovství světa v aroganci, jeho projev nemá chybu. Stejně věrohodně ovšem ustojí i přeměnu v záchrance lidstva. Mads Mikkelsen je příjemně civilně pojatý záporák. Vizuální stránka je plná originálních nápadů a hudba je natolik patetická, že je až vtipná. Příběh není přeplácaný a stojí na klasických schématech, kdy řeší několik oblíbených témat, a to jak se stát hrdinou proti své vůli, zda se při boji se zlem můžeme sami namočit, a zvítězí ten, kdo je schopný víc obětovat. Příjemné je, že se do soubojů zapojuje i schopnost využít vlastní mentální potenciál.
Edward
Edward
2 481 bodů
8
8/10
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
6
Docela zajímavý film ze série filmů o superhrdinech. Kdo má rád tyto filmy, určitě ocení. Mně film připomínal něco mezi Green lanternem a Supermanem. Moc dobře nechápu, jaký užitek bude mít takovýto typ hrdiny v rámci Avengers, ale budiž. Nechám se překvapit. Létající plášť? Trochu zvláštní, ale co už mají tvůrci vymýšlet. A pokud někoho zajímá mystika, tak si taky přijde na své.
Kuca25
2 132 bodů
8
Hodně odlišný film od Marvelu, ale přesto dobrý. Vlastně více než dobrý opravdu jsem se u filmu bavil. Bylo to skvěle natočeno Benedict byl ve své roli opravdu výjimečný. Celkové obsazení se mi líbilo. Po shlédnutí traileru jsem se bál že budu z filmu zmatený, ale nakonec do sebe všechno zapadalo. Z filmu jsem byl nakonec nadšený.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7.5
Konečně po čase zase nějaká kvalitní marvelovská sólovka. Ještě k tomu se v ní kouzlí a hlavní hrdina je ego maniak. Lahoda! Stejně jako u většiny komiksových předchůdců i zde se nachází dost vohraná a známá dějová linka, která ničím nepřekvapí, ale na to přeci ty marvelovky nesázejí, hlavně to musí být nějak slušně natočený a musí u toho být švanda. Což se tady povedlo. A Cumberbatch má furt charisma jak blázen. I když jsem se ze začátku trochu bál, že budu koukat na dalšího Sherlocka. Marvel má akorát poslední dobou docela slabý a snadno zapomenutelný záporáky. Mikkelsena mám rád, plus xicht na syčáka stopro má, nicméně jeho charakter byl pro mě jako gymplácké učivo matematiky - mega snadno zapomenutelné. Za mě lepší než Ant-man nebo třetí Kápo Americáno.
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Konečne sme sa dočkali poriadneho marveláku, ktorý nenudil. Trojica Cumberbatch, McAdams a Mikkelsen sú pre mňa súčasný top, takže marvel zas castingovo trafil do čierneho (vlastne ako býva zvykom u marveloviek)
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
6
Konečně se dokázal Marvel odprostit od stylu Avengers a předvádí nám něco jiného a originální. Avšak i zde narazili. Po vizuální stránce se jedná o bezkonkurenční snímek, ale příběhově jednoduché a hlavní postavou nesympatické. Strangovi hlášky nefungují a celkově mi jeho postava nesedla, i když mám B. Cumberbatcha rád. Škoda, ten svět měl velký potenciál.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
8
Tato sólovka mi přišla originální.Místo New yorku či jiného města tu máme chrám kdesi v horách,místo klasického zrodu hrdiny tu máme doslova objevení hrdinského já podobně jako ve filmu Batman začíná od DC Comics.Obsazení je taky super a Benedict Cumperbatch je v roli skvělý.Jediné co trochu pokulhává je příběh který povětšinou nevybočuje ze standardu Marvel sólovek a záporák který je poněkud nevýrazný.Jinak ale mohu film vřele doporučit.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Doktore, vy umíte čarovat! Fajnový Cumberbatch vs nevyužitý Mikkelsen v záporné poloze. Popcornový blockbuster s neuvěřitelně super vizuálem aka Počátek, čaroději a výborným završením (Dormammu, I've Come to Bargain). Škoda jen že je toho v celém filmu přespříliš, nic není plně dotaženo a všechno skončí v půli cesty. Slabších 8/10
Nevka
Nevka
1 503 bodů
8
Marvelovská imaginace nejvyššího kalibru. Strange je sympaťák, a pokud bereme za hlavního padoucha Dormamu, tak si nemám na co stěžovat. Momentálně jsem jen rozpolcen, co mám radši. Plášť Doctora Strange, nebo Harryho Pottera? P.S.: Příště doufám v důmyslnější příběhový oblouk, který tady trochu scházel (ač jsem překvapen, jak moc mi to nevadilo).