Komentáře a recenze 100

8
Asi nejlepší Marvelovský origin. Až na pár nedostatků královská zábava od začátku až do konce se stejně skvělým Cumberbatchem, který Dr. Strange ztvárnil opravdu výtečně.
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
7
Nejnovější přírůstek do marvelovského univerza se v trailerech a také částečně ve filmu prezentuje jako uvědomělá fantasy rozšiřující nekonečně barvité spektrum realit, která si pohrává s časovou kontinuitou a posunuje meze časoprostorové percepce ještě mnohem dále než samotný Počátek. Hlavním rozdílem oproti Počátku je studio Marvel, jehož hlavní cíl tkví v globálním uspokojení všeho a všech a i tentokrát toto pravidlo značně zdeformovalo potenciál a možnosti vývoje příběhu tak, aby i osmiletý, mentálně zaostalý u(te)čenec z Jedličkova ústavu pochopil, oč zde běží. Až na Benedicta Cumberbatche ( Doctor Strange ) neměl nikdo možnost projevit osobitý herecký výkon, což je s touto hereckou sestavou, jíž dominuje Tilda Swinson, Mads Mikkelsen a výše zmíněný Cumberbatch, promarněná šance na druhou "marvelovku", která by kromě otupující a standardně vydatné akce nabídla i silný příběh a zapamatovatelné vedlejší postavy ( první byla Captain America: Občanská válka ). Cumberbatch nejmocnějšího kouzelníka světa ztvárňuje se svěžím charismatem a arogancí až sebestředností typickou pro jeho zřejmě nejproslulejší roli Sherlocka Holmese, jeho interpretace tak působí jako vykrádání sebe sama, což ale díky skvělým hereckým výkonům z let minulých znamená spíše poklonu než výtku. Akce ohromuje promyšlenou, do dokonalosti hnanou precizností využitou při vizualizaci ohýbání reality do fantastických scenérií, o to víc ale jednotlivé souboje vyznívají odfláknutě a nevyužitě s přihlédnutím k magickým schopnostem všech zúčastněných. Doctor Strange je zajisté dalším povedeným příspěvkem do nemalé rodinky Marvelu, bohužel se drží předepsané struktury ( primitivní zápletka, bezpáteřní postavy ) a od svých předchůdců se téměř nediverzifikuje, i přesto, že materiál ani režisérské schopnosti nechybí. 70%
Melody Harkness
Melody Harkness
1 032 bodů
10
Říkejte si co chcete, ten film je dobrej. Je vtipný a odsejpá. Viděla jsem ho jak ve 2D tak 3D verzi, nemám si nač stěžovat. Benediktovi role egoistického, geniálního antisociála sedí. I přes svou averzi k Tilde, musím uznat že i jí role sedla. Uznávám, že původní postava je muž, ale tak nebudeme se rejpat v maličkostech. A co se hlavních dvou záporáků týče... Mads s fialovýma třpytkama je neodolatený a Dormamu chycen do smyčky ve které je mu opakována jedna a tatáž věta je vlastně chudák :D
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
8.5
Další Marvelovka... No, i když je mám ráda, mám poslední dobou pocit, že jich je moc. Byla jsem skeptická. Zdálo se mi to nudné... Ale! Byla jsem mile překvapena. Nic jsem neočekávala (jen stejný film jako vždy - i když super), ale nakonec jsem byla moc mile překvapena. Hodně magie. Moc se mi líbil. Doporučuji. Byla jsem nadšená.
Veronika Rada
Veronika Rada
924 bodů
9
Neznám komiksovou předlohu, ale mohu říct že jsem spokojená. Vtipný, ne úplně blbí, a na svou dobu dobré triky.
myllyn
myllyn
885 bodů
9
Největší mág marveláckého universa se představuje velmi parádním filmem. Opět jiný film od marvelu, pokaždé jiný a přitom tak dobrý. Benedict do té role sedl jak prdel na hrnec. Jsem zvědavý na dvojku a hlavně kdy se jí dočkáme a kdo vlastně bude velet Avengers letos v dubnu v Avengers: infinity war, kde bude i doktor.
Sheemas
Sheemas
737 bodů
8
Poměrně zábavná neúplně typická marvelovka, s velmi dobrým obsazením (Cumberbatch, Swinton, Mikkelsen). Celkově je příběh a výcvik pojat hodně z rychlíku, pár mávnutí rukou a je z Vás kouzelník. Film je hodně barevný a především vypiplaný do posledního detailu, všechno tak nějak pořád prská, svítí, bliká a různě se točí, na konci snad až moc, ale nijak to neubírá na ději a humoru, který se v mnoha momentech opravdu povedl, i když je smutné když si ve filmu hlavně oblíbíte neživou věc (ten plášť byl prostě super).
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
7.5
No čakal som bohovsky dobrý biják se skvelými efektami. Ale zostalo len u efektov. Začiatok ma navnadil. Presne moja krvna skupina. Jak makat na sobě a dostat se na vyššiu úroven. Ale pak už ma to moc nebavilo a spíše nudilo. Sherlock se spíš hodí na neobvyklo chytrého chirurga než na hrdinu v plášti
darth vader
darth vader
714 bodů
8
Jeden z nejlepších Marvelových filmů vůbec. Nedá se srovnat s (z mého pohledu) velice podprůměrnými filmy jako Avengers, Ironman atd... Děj a celkové myšlení filmu je mnohem hlubší než li prosté mlácení se a střílení ze smrtících zbraní. Samozdřejmě se zde ovšem nemohli ztratit typické vtípky od Marvelu a
  • efekty, animace
  • scénář
  • komické souboje