Doctor Strange

80%

Komentáře a recenze 100

bLaCk0uT
327 bodů
9
Doctor Strange mi po delší době vrátil chuť do komiksových filmů. Magie zabalená pro diváka i milovníka komiksů s neurochirurgem, který tak trochu povahově připomíná nejmenovaného detektiva. Scott Derrickson konečně prodal své schopnosti a zabalil Strange do balení, které zvládne kdejaký divák a současně nabízí poutavý a hravý vizuál (inception neřešme, tady se jde trochu jinudy). Měl k ruce také fantastický casting, kterému (ne)překvapivě dominuje Benedict Cumberbatch a jsem zvědav, zda tenhle chlapík dá někdy naprosto odlišnou roli, než sype ze svých rukávů. Za mě je i velice vítán Mads Mikkelsen (btw jeho "motivy" ve filmu jsou příliš zjednodušené, doporučuji komiks) a Chiwetel Ejiofor (navíc potitulková a jeho důležitost do budoucna). Asi jediný problém v celém filmu sledovaném v Imaxu v 3D - ano, má to smysl, a ano, dvakrát se člověk cítí, jako by letěl - mám už klasicky s humorem. U marveláckých filmů mi přijde, že často humor krátkodobým vtipem zruší atmosféru a vážnost děje a postav. Občas je to fajn, ale tady humor občas výrazně skřípe (Eminem?) a někdy ani není vypointovaný správný způsobem (Wong - Beyonce). Ovšem proti gustu... jen by té tématice i samotnému doktorovi seděl trochu jiný humor, méně "dnešní", více odpovídající komiksu. Za mě film jednoznačně krok správným směrem.
dana-hrozkova
318 bodů
9
Další z řady Marvelovek, ale zde trochu jinak uchopená. Drží si to sice linii civilněji vyprávěného příběhu, ale zde je to více o magii a vícerealitách. Ale je zde dost silných akčních scén, několik velmi vtipných scén a celé to kupodivu drží pohromadě. Na to, že to vychází z komiksu a scénář se musí držet v jeho mezích, je právě scénář základ a tady je to postaveno na dobrých základech. Investované poníze do triků jsou vidět a byly dobře využity. Za mě po Deadpoolovi komiksovka roku.
lukas-korunak
284 bodů
8.5
Velmi povedený film. Podle mě je to jeden z těch lepších filmů od studia Marvel a vůbec ze žánru superhrdinů (ale tak DC moc velká konkurence není, co si budeme povídat). Je to akční, poutavý a po efektní stránce velmi povedený film. Je tam i pár vtipů, které do vážně pojatého příběhu úplně nepasují, ale některé z nich jsou i velmi povedené. Podle mě určitě stojí za to vidět.
tyna-berbrova
270 bodů
9.5
Tak tohle je hodně povedený film. Benedict opět předvádí, že je to pan herec a můj oblíbený Mads Mikkelsen a Tilda jsou jen třešničkou na dortu. Film jsem viděla v Imaxu a bylo to dobré, ale asi by mi stačilo normální plátno. I když, se rozhodnu jít na 3D, tak už pořádné. :-) Jedno velké plus
Pepazdepa
269 bodů
9
Doctor Strange byl pro mě velmi očekávaným filmem, možná proto u mě nevládne takové nadšení, přesto, že vizuálním zpracováním, efekty, hudbou a výpravou patří mezi naprostou špičku, tak 3D mi nepřišlo plně využito. Jinak je to příběhem klasická marvelovka - takže skvělá akce a vtip, nevýrazný záporák, ne bůh ví jak originální scénář. Hodně chválím obsazení (Benedict a Tilda hodně táhnou, ostatní také fajn). Jinak určitě mohla být více rozebrána podstata všech těch dimenzí, kouzel atd. Vše zmíněno hooodně povrchově, ale tak to u filmů pro masy bývá...
AryaCZE
AryaCZE
253 bodů
9
Příjemné překvapení. Vynikající obsazení, rafinovanost a i humor. Přiznám se, že do shlédnutí tohoto snímku jsem hlavního hrdinu, Benedicta Cuberbatchema s jeho gumovým obličejem vůbec, ale vůbec nemusela. :) No poté co ztratil část své příběhové arogance mě vlastně i rozesmál. No a Tildu zbožňuji už od dob Constantina.
  • efektní ohýbání reality
  • Tilda Swinton
Hencen
231 bodů
7.5
Trošku jinak pojatý blockbuster od Marvelu, který žene kupředu úchvatný počátkovský vizuál a také charismatický Cumberbatch. Z trailerů jsem však čekal, že výsledek bude prostě lepší. Příběhově nijak nenadchne a ani záporák v podání Madse Mikkeslena ničím nevyčnívá.
milada-horka
milada-horka
223 bodů
9
Výborný film, který jsem musela vidět hned podruhé. Většinou filmy z dílny Marvelu nesleduji s velkým nadšením, ale tenhle byl jiný. Mystično a obrana světa byla jiná než u všech těch superhrdinů. Zcela nový pohled na svět s možností paralelních dimenzí, určitě doporučuji ke shlédnutí.
spooneres
221 bodů
9.5
Je to boží. Haleujah, halejujah. Okie, víc říct netřeba, ale já stejně neodolám, jsem holt padouchem. Jedná se o skvělej origin, hlavně proto, že je tu Cumberbatch, který zvládá uhrát i náročné, herecké scény, kdy se nemůže opřít o triky (civilní doktor, který ještě není mágem), což ano, je trochu ku škodě, že nikdo jiný nemá šanci cokoliv hereckého předvést, protože se buď tváří furt stejně (Ejifort, MIkkelsen), nebo nemají prostor (Swinton) a tak je druhý nejlepší herecký výkon ten, co předvádí CGI animovaný plášť. Akce je tu neskutečně boží, tvůrci evidentně ví, co jsou fraktály a ještě evidentnější je, že je mají fakt hodně rádi. A celé to podtrhuje perfektní hudba (Pink Floidi!!), která jednak decentně odráží Doktorovo původ v šedesátejch letech a druhak je to snad poprvé v marvelácké filmové sérii, kdy je hudba jasně zapamatovatelná a fungující opravdu ve všech filmových ohledech.
kvetule9
kvetule9
209 bodů