85%

Komentáře a recenze 118

evana
evana
685 bodů
8
Celkem slušné akční sci-fi, které nenudí. Mínusem jsou nepřehledné bojové scény a popadesáté stejná bitva už začíná nudit. Obdobné filmy s podobnou tématikou ale nabízejí více. Z vracení času tady mohli vymáčknout víc. Některé dějové zvraty nemají logiku, ale to se dá celkem pominout, protože na výsledný efekt to nemá tak velký vliv. Plusem jsou vtipné scény, nápad a téma, Tom Cruise, který vypadá už 20 let pořád stejně. Jeden z lepších filmů tohoto roku.
Pája DJ
Pája DJ
681 bodů
9
Jedním slovem skvělé :o) Tom Cruise opět ukázal, že sci-fi žánr je jeho parketa a po předešlém Nevědomí představil zcela jiné pojetí s příjemným nádechem černého humoru. Tak trochu mi připomnělo Zatím spolu, zatím živi. Téma i zpracování filmu skvěle vyniklo na velkém plátnu kina IMAX ve 3D, které filmu dodalo další rozměr. Svižné tempo, vtipné dialogy a dobře zahrané, co více dodat :o)
TechCluster
TechCluster
667 bodů
8
Opravdu originální nápad s tou časovou smyčkou
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
10
Bezvadný akční scifi nářez, který se musí líbit každému. Jednoduchá zápletka žádné větší hrátky s časem ani s jinými scifi prvky, "obyčejná invaze", která jak bývá zvykem padne jakmile jim odstřelíte "Omegu". Ale co je na tom špatně, nic, od začátku do konce napínavá akční záležitost s homornými prvky, toto je definice blockbusteru. Dokonalý vývoj hlavní postavy. Více takového scifi. Tom Cruise a Emily Blunt taky velcí tahouni.
hofmi
hofmi
532 bodů
9
Tom Cruise je můj oblíbenec.
Jiza
515 bodů
9
Tenhle film jsem si velmi oblíbila i přes mojí averzi vůči Skřeťákovi Cruisovi :) Nápad sice není zas tak originální (co v dnešní době je, že?) ale celý film jsem si užila. Všimli jste si jak Cruisovi nejde hrát pasáže kde není za největšího borce? :D
  • skvělé sci-fi, ve kterém nechybí humor
  • zajímavý i když ohraný námět
  • Emily a Bill
  • ve filmu nechybí vlajka ČR :D
memphistto
499 bodů
10
Vynikající film, člověk se zasměje a pořád je udržovaný v napětí. Jen víc takových :)
dancemusic2012
466 bodů
9.5
Jsem nadšený z tohoto snímku. Zajímavý a napínavý scénář, výborné obsazení Cruise+Blunt, za mně jednička :)A na to, že je to akční sci-fi, tak slušně vtipný.
dis
dis
461 bodů
9
90% Jeden z filmů, kdy se skrývá více za scénou, než na plátně - a to je dobře. Kdy divák musí uvažovat, domýšlet a dotvářet si. Pak pochopíte, že mimozemšťané se drželi stále o krok vpředu, že si útočníka/útočníky permanentně monitorovali. A že to, co hrdinovi - a lidstvu - umožnilo zvítězit, spočívalo v obyčejné lidské nedokonalosti... a zoufalé vytrvalosti (jak tomu ostatně bylo vždycky v dějinách ;-/ )
keddie
446 bodů
9.5