Komentáře a recenze 118

10
výbornej film
Petka88
Petka88
223 bodů
9.5
Nikdy sem Cruise nemusela, ale tenhle film tak odsejpal, že mi ani nestačil vadit :) Ze začátku mě film nelákal, ale sem ráda, že sem na něj později mrkla. Příběh mě vtáhnul a ani neustálé opakování děje mě neotravovalo, naopak dodalo filmu skvělou atmosféru. A Emily je tu sexy jako blázen :D
ellegun
ellegun
203 bodů
10
já tohle prostě miluju se vším všudy.
Chalupa
Chalupa
170 bodů
7.5
V amerických filmech znovu se opakující dětinské ztvárnění technické vyspělosti naší budoucí civilizace rekvizitami typu: mechanická brnění budoucích bojovníků pěšáků, těžkopádné bojové mašiny a střelné zbraně, když už dnešní výzbroj je mnohem sofistikovanější. Takový amatérismus scénáristů scifi mě ubíjí. To už starý dobrý Stanislav Lem viděl dál. Ale chytrá zápletka s časovou smyčkou, ač ne zrovna logicky vysvětlená, dává filmu právo na život. I když v nás nebude mít dlouhé trvání.
Gvendolina
149 bodů
10
Za mě jeden z nejlepších sci-fi filmů a filmů za rok 2014 vůbec. Ke konci už to sice trošku kolísá co do děje, ale jinak je to skvěle vystavěná věc. Tom Cruise i Emily Blunt tady hrají skvěle. A i těch pár vtípků, co se tady objeví působí dobře a příjemně. Za mě rozhodně scifárna se vším všudy!
Tombo
Tombo
147 bodů
9
Pro milovníky časovek jednoduše "must see". Na Hromnice o den více v hardcore nářezu a ještě něco navíc. Vynikající námět, perfektní kamera a triky, dokonale zvládnuté zpracování časové smyčky, které nevynudí. Je tam tak nějak všechno, co bych od pořádného sci-fi bijáku čekal. Ucházející Tomáš Krůz v hlavní roli, kterou kupodivu tentokrát nezjebkává svým mladistvým vzhledem padesátníka, na rozdíl od Emilky Přímočaré, které jsem tu železnou děvku místy až tak moc nevěřil.
SOJA
SOJA
136 bodů
6
Nejjednodušší návod jak natočit film který sklidí obrovské ovace z řad slabomyslných pseudoscifi fanoušků.:1)Stáhněte si Call of Duty Advanced Warfare (proč to kupovat že?) 2)Stáhněte si jakýkoliv program na nahrávání videí(například Fraps) 3)Nastavte si hru na nejtěžší obtížnost 4)Spusťte libovolnou misi (nejlépe bez jakéhokoli náznaku děje nebo čehokoli zajímavého) a točte dokud se vám to nepodaří.No a máte hotovo!
akela
akela
133 bodů