85%

Komentáře a recenze 118

brcolka
brcolka
1 045 bodů
9
K velkému překvapení na začátku filmu hlavní hrdina zemře. Později sem pochopil proč a že to během filmu bude vícekrát. No asi tak tisíckrát. Velmi dobře zpracovaná scifi příběhem ne nepodobná filmu s Billem Murrayem Na hromnice o den více. Akce střídá akci. Občas příjde vtípek nebo vtipná scéna. Třeba když si Tom něco udělá při výcviku.
Yancl
Yancl
1 020 bodů
9.5
S.U.P.R !! Konečně pořádně našlapaný blockbuster s "origo" námětem, který se nebojí riskovat a vše ukazuje pěkně ostře .. jak je potřeba. Rozjezd je sice kapánek komplikovanější, ale po první smyčce se filmek nabrousí na pěkný grády, což se stupňuje až do finále. Závěr by možná zasloužil monstróznější fight, ale i v tomhle provedení je to cool. Pro mě - za mě .. byl jsem s 85% filmu spokojen na maximum .. bavil jsem se královsky a z kina jsem odcházel s pocitem, že bych to rád viděl hned podruhé (což se tak často nestává). Vizualizace dokonalá .. co k tomu dodat, herecky moc dobře ztvárněné .. Cruise + Blunt jako supr dvojka .. ale co mě dostávalo nejvíc - zřejmě to postupné upgradování hlavní postavy, promyšlenost s detailními prvky. Časová smyčka je výborný nápad (i když prvně viděný u Zdrojového kódu) skvěle zapadající do prostředí invaze alienů .. Na hraně zítřka -- určitě jeden z TOP filmů 2014 ..
Rapaport
Rapaport
1 016 bodů
9.5
Na Hromnice o den více se skřížily s Hvězdnou pěchotou a vyšla tahle sci-fi akční pecka. Výborná je hlavně první polovina filmu, druhá už je trochu jako kdyby osekaná, ale celkově film působí skvěle. Napínavá akční řež a film nerušil nějakým velkým vykecáváním o ničem. Tom Cruise prostě ve sci-fi umí.
Pavliss
Pavliss
934 bodů
5
Absolutně nevím proč je tenhle film dobrý. Jo herci super ale prostě mě to nějak nezaujalo
voleman
voleman
927 bodů
9
Jeden z nejlepších sci-fi filmů za poslední roky. Je tu všechno co si jen u takovéhoto typu filmu přát, chytlavý příběh, který ani trochu nenudí, sympatičtí herci, hodně akce a výborné triky. Scénář sice není kdovíjak revoluční, ale všechno je to natočeno tak, že si tenhle fakt během sledování filmu vůbec neuvědomíte a jen se dobře bavíte. Navíc se během filmu i často zasmějete, což není u akčního sci-fi thrilleru vůbec žádná samozřejmost. Jen možná v poslední zhruba půlhodině začne filmu docházet dech, ale to skoro ani nepoznáte, protože předchozí hodina a půl je tak výživná, že na vás působí intenzivně až do konce a slabší chvilky překryje. Zkrátka je to naprosto ideální letní blockbuster, který splnuje všechny aspekty, které od něj divák může očekávat. 90%
tedoun
tedoun
923 bodů
7.5
Upřimně Na hraně zítřka je mix mezi Matrixem,Vetřelcem, Na Hromnice o den více nebo 50x a stále poprvé. Také je v tomto filmu nejasný důvod toho, proč je vlastně hlavní hrdina vysílán do akce. Hrát v tom někdo jiný, asi bych dal 60%.
  • akční, efekty
  • konec filmu je nejasný zda bude pokračování či ne
majk123
majk123
884 bodů
10
hodně zajímavý film doporučuji
Profilová fotka
Smazaný uživatel
764 bodů
8
Velmi slušně napsaná sci-fi, v porovnání s Oblivionem vyhrává vysoko na body, práce s časem a střih opakujících se časových skoků je na milimetr přesná, nikdy jsem neměl pocit "ach jo, zase znovu", jediná, nicméně naprosto zásadní výtka - film měl podle mě našlápnuto k mnohem hlubšímu sdělení, k přesahu s nadčasovým poselstvím a posledních patnáct minut to celé spláchlo do záchodu. Klíčový okamžik byl v chatě a možné cestě vrtulníkem ke zničení Omegy (to není spoiler, doufám), tam jsem měl dojem, že jsem svědkem čehosi hlubšího, co balancuje na hraně zoufalství, marnosti a také toho, co jsme ochotni pro druhé obětovat. Škoda. Ale i tak jde o jednu z nejchytřeji napsaných sci-fi poslední dekády.
sugi
752 bodů
9.5
.... sice mi to připomíná jeden starší film - Hvězdná pěchota , kde děj přenesly s vesmíru na zemi a přidali broukům umění cestování v čase , kde si vzali tvůrci inspiraci s filmu - Na hromnice o den více a ejhle ono to zafungovalo . Film nemá hluché místo , pořád se něco děje a konec je otevřený pro případné pokračování . Velice zdařilá sci-fi ...
EXpenzza
EXpenzza
747 bodů
9
Smějte se mi, že jsem blázen, ale já se bavil slušně. Kolem půlnoci, po litru a půl skvělého burčáku, sám ve společnosti Tomíka a Emilky a bandy tupounů a negrů z Her Majesty Armrdy...počkat, nebo His Majesty? Jak to, že tuhle zásadní informaci nikdo neřeší??? Divný, divný. Takže Já, Tomík a Emilka a neverending kolotoč, který sice nemá půvab ani vtip Hromnic, zato vizuálně je to poutavé, napínavé a celkem se dá pominout i jasná inspirace vizuálem Matrixu. A nebýt toho burčáku, snad by ani ten závěr nemusel být tak sračkovitý