Na hraně zítřka

85%

Komentáře a recenze 118

Kuca25
2 132 bodů
8
Svižnej zábavnej film, kterej mi, však v hlavě zanechal několik otázek, na které jsem nedostal odpověď. Možná jsem jen ne tak pozorně vnímal, ale spíše si myslím, že nad něčím tvůrci máchli rukou a řekli si, že to nikoho nebude zajímat. Což je rozhodně škoda, protože určité části by chtěli více vysvětlit. Jinak se jedná o super válečno sci-fi film, který sice není bezchybný, ale plusy tu rozhodně převyšují mínusy. Velkou zásluhu udělali oba hlavní herci, kteří byli perfektní, hlavně Emily Blunt, ta mě překvapila. Co se týče efektů atd. tak to je na nejvyšším levelu, ale abych byl upřímný mou duši mi to neukradlo i přesto, že se skutečně jedná o dobrý film.
skylark13
skylark13
2 085 bodů
8
V tomhle sci-fi akčňáku se neustále něco děje navzdory tomu, že se opakuje jeden den, super Cruise a skvělá Emily Blunt, ale na lepší hodnocení mi chybí nějaká kulervoucí scéna, prostě ještě něco navíc...
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
9.5
Pomineme-li fakt, že se tiskovému mluvčímu podaří na*rat generála tak, že ho pošle nepřipraveného do bitvy... Pomineme-li fakt, že přestože jde zřejmě o jednu z nejznámějších tváří v armádě, nikomu není ani podobný... Pomineme-li fakt, že se ze zdánlivě předem vyhrané bitvy stane masakr... Pomineme-li fakt, že i v tomto masakru dokáže nezkušený tiskový mluvčí nejdříve zabít (censored), než oni zabijí jeho... Pomineme-li fakt, že v té samé bitvě zrovna bojuje nejvíc badass vojanda... Pomineme-li fakt, že stejná nejvíc badass vojanda si prošla tím samým, co tiskový mluvčí... Tak jde o víc jak nadprůměrný snímek a po dlouhé době konečně akční sci-fi, u kterého jsem málem neusla nudou! Film se s ničím nepáře, neotravuje se s nějakým zdlouhavým úvodem a okamžitě Vás vtáhne do děje, který ještě dokáže odlehčit (konečně ne vulgárním) řádně povedeným humorem. Za mě 95%! Holt souhry náhod hrály v showbusinessu svou roli přeci jen již od dob antickýh her.
farb
farb
2 064 bodů
9
No ty bláho! Od Vetřelců tu takovej sci-fi nářez nebyl. Atraktivní a až na dřeň vytěžená premisa, chytrý scénář a luxusní balení. Jeden nápad a cool scéna stíhá druhou, humor je stejně používaný/důležitý jako akční vychytávky, Tom do toho šlape na maximum a full metal bitch Emily Blunt chci mít doma. Ale hlavně (což se v blockbusterech moc nevidí) naplno fungují emoce a chemie, díky čemuž se mi podařilo k těmhle živelným postavám neuvěřitelně přilnout. Těžko bych si dokázal představit lepší letní zábavu. Pecka. Ale absolutní.
naineko
naineko
1 539 bodů
5
Velkorozpočtová akční nuda s dobrou vizí, obvyklými hereckými standardy, sic skvělým, ale ve stěžejních místech nedomyšleným scénářem a debilním závěrem.
king-kurt
king-kurt
1 280 bodů
7.5
Zjimávý sci-fi remake mnoha filmů typu Na hromnice o den více. Masakr, napětí, střelba, akce, sem tam fór a muselo to stát dost koláčů, doláčů.
Pajmen
1 204 bodů
7
Po Oblivionu jsem čekal další propadák, ale tenhle film mě překvapil. Je to sice další akční film, u kterého po třetině odehrání divák tuší, kam to všechno směřuje a nesplete se. Vše je zakončeno klasickým happy endem. Jediná změna je, že hrdina není na konci monstrózně oslavován, jelikož nikdo netuší, že právě zachránil lidskou rasu.
Jakub.Selesi
Jakub.Selesi
1 166 bodů
Výtečný film, není co vytknout...
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8.5
Časová smyčka stahující se na hraně zítřka, restartována omegou, byla velmi brilantně zakomponována do vcelku jednoduchého příběhu, kterému vévodil Tom Cruise. Trošku jsem se obával neustálých opakovaček, ale naštěstí byly podány velmi vkusně, některé dokonce mě přinutily se usmát až srdce dostalo záchvěv padoucnice. Děj byl svižný, neměl jsem nutkání se topit v nevědomosti a jen jsem si tu jízdu, stále dokola jak chycen v kolotoči času, užíval.
Enon
Enon
1 096 bodů
10
Solidní akční film s velmi silnou hlavní dvojicí a skvělým nápadem. Tom Cruise a Emily Blunt díky tomuhle filmu zase postoupili u mě o stupeň výš a předvádí, že opravdu umí hrát. Upřímně sem nečekal, že mě to bude takle moc bavit a tím myslim i to, že sem se hodněkrát i zasmál kvůli tomu jak se tam furt opakují stejné věci. Akce je samozřejmě zvládnutá skvěle, i kamera u které bych si dokázal představit mírné zlepšení ale to nevadí, nemusí být všechno perfektní abyste s tím byly spokojení. U mimozemšťanů mě hodbě bavil jejich design, co všechno umí a jak se pohybují. Hudba je celkem v poho. Dávám 82%