85%

Komentáře a recenze 118

Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Neotřelej námět, výkony hlavních herců a skvělé vizuální efekty. To dělá z toho filmu výbornej zážitek. Tom Cruise si střihl roli majora US Army. Jež propaguje nejnovější výkřik vojenské technologie. Exoskelety. Když ovšem odmítne rozkaz účastnit se invaze do Francie. Obsazené mimozemšťany. Je okamžitě degradován na vojína. A bez výcviku vyslán do boje. Útok se okamžitě mění v jatka během několika inut zemře většina vojáků, včetně samotného exmajora. Tomu se ovšem podaří před smrtí zabít velitelského ufona- Alfu. Díky tomu se okamžitě probouzí o den dříve a celý den musí prožít znovu a znovu. Jeho schopnosti se vylepšují. Jsou však dostačující aby dokázal porazit mimozemšťany. Nebo je lidstvo odsouzeno k záhubě ? Děj je nezvyklý, napínavý ale jako perfektní odreagování působí scény umrtí. Které jsou mnohdy velice komické.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
9.5
Úžasný film, skvělý nápad, skvělé grafické zpracování, skvělý příběh. Akčnost určitě nechyběla a dosti to připomínalo dark souls (umřeš ---> musíš udělat něco jinak). Akorát natočit to muselo být zajímavý, pořád dokola s maličkou změnou. A střihač, ten v tom musel mít slušnej maglajz.
bidlobox
3 802 bodů
8.5
Aby bylo zřejmo, osmdesáti procenty hodnotím filmy "velice dobré", leč ničím extra oslňující, osmdesáti pěti procenty filmy "velice dobré", leč s přidanou hodnotou, a u filmů s tématikou sci-fi je to zvlášť dobré hodnocení. Přidanou hodnotou je tady umný mix toho, co jsme viděli třeba Na hromnicích s Matrixem i feelingem Avataru. A určitě by si tam každý fanoušek sci-fi lumpáren našel to své. Přidanou hodnotu tvoří i oba hlavní protagonisté, šarmantní, leč sadistická Emily Blunt (co má furt s tou střelbou do hlavy) a nestárnoucí Tom Sawyer. Film je zábavný, na jedno shlédnutí určitě, ale zas to není taková pecka, aby dostala 90% a člověk jí chtěl vidět znova, třeba padeátkrát (a stále poprvé)...
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
Nevím, jestli je to tím, že jsem zrovna dohrál Crysis, nebo tím, že film využívá nápad Harolda Ramise z Groundhog day (jednoho z mých naprosto nejmilejších filmů), ale Edge of tomorrow mě naprosto uchvátil. Jsou to takové Hromnice nového tisíciletí. Tom Cruise opět ukázal, že má čuch na filmy a ztvárnění mimozemšťanů je prostě parádní. Konečně po dlouhé době zase něco nehumanoidního! A i když jsem občas nechápal, proč musel dostat kulku do hlavy pokaždé, když upadl, nezabránilo mi to v dosažení filmové extáze. Jistě, hnidopich si na filmu hnidu najde, ale já spíš hledám důvody, proč si ho nepouštět pořád dokola. Snad je najdu, aby se mi film neomrzel. Ale bude to boj:-)
kknk2
kknk2
2 949 bodů
9
Koho by napadlo, že je tenhle film natočený podle japonské novely? Na hraně zítřka je úžasně propracovaný sci-fi akčňák, na který se nedá jen tak zapomenout. Herecké výkony, scénář i zpracování mě ohromily, svojí hloubkou se skoro blíží Počátku, zkrátka filmový nářez.
roque
roque
2 923 bodů
7
Dobrej film i když Cruise tedy nemusím.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
8
Kladem filmu je solidní logika bez zásadních výpadků nebo využívání obezliček. Ačkoliv si ani hrdinové nepamatují, kolikrát už zemřeli, v příběhu se neztrácíme. Dialogům nechybí smysl pro černý humor. Tom Cruise v roli Cage přesvědčivě zvládá přerod nafrněného zbabělého pitomce v poctivého a odhodlaného vojáka, který udělá maximum pro záchranu lidstva. Emily Blunt jako Rita Vrataski, alias anděl Verdunu je přímočará a drsná, její odhodlání je skálopevné a s Cruisem si sednou velmi dobře. Ke konci lehce ztrácí na tempu a k závěru si člověk říká, že už vlastně všechno viděl a nějak to skončit musí, přičemž finále je, no americké.
Edward
Edward
2 481 bodů
9
9/10
stantheman
stantheman
2 399 bodů
6.5
Přehnal jsem to s hodnocením....asi bych to dal ještě níž...film , který nepřináší nic nového ani zajímavého...trikově zvládnuto bez připomínek..ale jinak nic světoborného a Tomík , tak jak jsem si už zvykl ve filmu , který se ani nesnaží o nic..takže ztráta času
LenkaVL
LenkaVL
2 331 bodů
7.5
Cruise tedy moc nemusím, ale ten nápad filmu není až tak špatný. Možná by i stálo za to tento zajímavý americký film shlédnout a pak nějak ohodnotit. To by se ukázalo, jak se Cruisovi daří, jestli jo nebo ne. Určitě za to dostal spoustu peněz, tak by se měl docela snažit, aby studiu stál za ty prachy, co do něj vrazilo. Co s těma prachama ty hvězdy dělají? Utrácejí je jako na běžícím páse. :( No nezáviďme jim. :D