34%

Komentáře a recenze 79

Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
0.5
Já nepatřím k odpůrcům Zdeňka Trošky, ale ty Babovřesky se mu nepovedly, ať si je obhajuje, jak chce! Nedá se to srovnat s trilogií Slunce, seno..., herci přehrávají, nelíbí se mi ani Jana Synková. Že si všichni užili náramnou legraci při natáčení, tomu klidně věřím. Horší už je to v kinosále. Že na film přišlo tolik diváků, to je pochopitelné, táhly je pozitivní zážitky ze Slunce, sena..., ale jak spokojeni odcházali z kina, to už bych se neodvažovala tvrdit, že rozhodně spokojeni!!!
Standa.
Standa.
6 180 bodů
1
Když nepomůže ani fakt, že na to koukáte v dostatečně podnapilém stavu s partou přátel jen tak z hecu, tak už to je hodně špatný. Hrozný obsazení, stokrát opakující se nevtipný situace, které ještě umocňuje jednotvárná hudba(ze které jsem měl neustálé nutkání spáchat sebevraždu). Ale vůbec nejsmutnější věc na tom je to, že je to nejnavštěvovanější film české "kinohistorie". To totiž dost vypovídá o zdejší mentalitě. Když je tohle jediný film, který dokáže vyprodávat kinosály, tak to je při nejmenším hodně smutné...
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
0
Nikdy jsem proti Troškovi nic neměl, ale tentokrát mě nasral neuvěřitelně. Tenhle film je taková kejda, že se snad radši kouknu na všechny díly Vékávéček najednou než tenhle shit vidět znova. U těch trapnejch náhod jsem si málem udělal díru do hlavy ukazovákem, do prdele tak myslel ten chlap vůbec když to točil?! Já jen litoval, že první konec nebyl skutečnej konec, ten by tomu nasadil totiž korunu!
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
0
Představte si, že máte před sebou hovno a rozmazáváte ho. Jste opravdu důslední a děláte to 133 minut, dokud hovno není rozmazáno úplně natenko a navždy nepřilne k povrchu. Zhruba tak nějak musela vyhlížet práce na scénáři k filmu Babovřesky. Kameňák umocněný v trapnosti na druhou a bez vtipů.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
6
Pseudokritici opět perlí. Není to veledílo ale dá se to v pohodě zkouknout. Jenže to natočil Troška tak je to hrozně špatný. Hlavně že tu má každej svůj názor.
0
Sorry ale tohle je sračka i na Trošku zlaté slunce seno.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
0
Já vím, že je celkem trend, nebo u nás doma říkané "zvyk je jako železná košile", napařit Troškovi odpad už z principu. V podstatě všechno, co obsahuje náznak Troškova jména, a jeho teploučké hrudi, se tu v databázi objevuje jen v černých číslech. A co je černé, je obvykle známka, že to nebude dobré. To byste ale nebyli jako já, co všechno co je od modrého níže, tak opětovně si rád pouští, a doslova ho to fascinuje. Já tak miluju špatné a brakové filmy. Snad ani jednou se nestalo, že bych byl zklamán. Já žije pravidlem, co je horší tím je to pro mě lepší! Troška ví co dělá, ví jak točit filmy, jakou tomu dát jiskru, jak rozesmát každou bezzubou tvář, no a hlavně je tak skvělým heterosexuálním milovníkem piva, kritičky Spáčilový, a pokud to jde, ušuká každou rajdu do konce, až to i té největší nymfomance příjde nepřijemný. Tak, teď to obrátíme o 360° celsia, středoevropského času, a já už můžu přestat ze sebe dělat Vošousta, nebo Šoustala? Ty vole, myslíte si, že jste za život už neviděli nic hrozného? Já teď viděl peklo v 133 minutách, ale kdybych to srovnal s výletem na Kokořín..
saboter
saboter
3 564 bodů
5
Klasická česká komedie ale tentokraát se uní zasmějete a jinak nic film nezachraňuje ani skvělé obsazení.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
5.5
Nesdílím úplně nenávist k Babovřeskám jaká kolem nich koluje, nejspíš právě kvůli tomu pro mě byli s velkými uvozovkami "milým" překvapením. Troška určitě natočil co natočit chtěl a proč kvůli tomu na něj házet špínu, když pomineme zbytečně dlouhou stopáž, máme průměrnou komedii se sympatickým obsazením, lehce vulgárním, jednoduchým humorem a určitou dávkou nadsázky, alespoň tedy doufám. Samozřejmě hodně zaměřenou na svou cílovou skupinu.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
5
Troška nám jasně říká, že vážné filmy netvoří. Dělá jen komedie pro zasmání. Pokud chcete jít do kina na komedie kde se trochu zasmějete a budete se trošku i bát, tak toto je to pravé. Opět trochu zajímavý typický Troškův humor typu sex, kopání do koulí (nevím co je na tom podle Trošky až tak k smíchu, jelikož mě bolest v této oblasti moc vtipná nepříjde). Některé vtipy se, ale Troškovi povedli (viz odposlech přerušen). Jako letní komedie ujde, ale pokud si nechcete zkazit vážnou náladu... NEKOUKAT!!!