Babovřesky

34%

Komentáře a recenze 79

47 083 bodů
1
Všechny ty časy kdy měl pan Troška soudnost a ještě nějakou špetku umu jsou už nenávratně pryč. Babovřesky si nemůžou ani čuchnout k jeho Slunce seno trilogii. Zatím co v Hoštické trilogii bylo vše od obsazení až zahrání perfektní,tak zde to určitě neplatí. Ústřední báby jsou nesympatické a jejich "hraní" je nesnesitelné. Vtip ve filmu úplně chybí,ale za to ubohosti a trapnosti je zde na rozdávání.
29 308 bodů
3
Rádoby pokračování série Slunce, seno, ..... Ale hodně nepovedené. Občas se tam nějaká humorná situace objevila. Pátrání ve strém domě po pokladu hodilo tuto komedii kousek blíže ke dnu........
28 305 bodů
7
Velice jednoduchá dějová linka zřejmě pro velmi jednoduché diváky. A nakonec, proč ne? Proč si neodpočinout u letní vesnické komedie které se dá rozumět a která opravdu pobaví. Zdeněk Troška chtěl navázat na Slunce, senovskou trilogii, ale to se mu nějak nepovedlo. Stylem vyprávění je to spíše Kameňákovské. A ten humor? Tak to je opravdu šok. Tohle se používalo u teenagerských komedií, který si později vynesl osobitý název - fekální humor. A Z. Troška to použil v příběhu o babkách. Klobouk dolů. Ohromný komerční úspěch vyvážený ohromnou kritikou. I takový je úspěch neúspěch. Mě tento snímek nijak neurazil. Naopak jsem se bavil a rozhodně nesdílím názory, že jde vyloženě o sračku. V české kinematografii jsou daleko horší snímky. Určitě to mohlo být daleko lepší, to je fakt, ale jak jsem psal výše, pobavit dokáže a to je na komediích to nejdůležitější.
22 268 bodů
0
Slušně to popsat nejde a na vtipně shazující komentář nemám po tom dvouhodinovém holokaustu sílu.
2
Když si člověk pouští Trošku, je to vždycky na vlastní nebezpečí. Babovresky jsem ale čekal i přes tu jednu hvězdu ještě horší. Stačilo zkrátit o půl hodky a přihodil bych ještě jednu.
bayern
13 716 bodů
0.5
No ,co na to říci.Pan Troška už trochu chytá nevkus.
karliki
karliki
10 006 bodů
5
Babovřesky,film nad kterým nemusíte přemýšlet....od filmu jsem ani nic nečekala,je to klasická Troškovská komedie která neurazí ani nenaštve,kdo si chce po náročném dni odpočinout,proč ne.....dávám 50 procent,takový ten střed:-)
9 025 bodů
6
Zase to lepší z toho, co poté následovalo. Ale pár dobrých vtipů tu je, některé vážně chytré (scéna se zápalkou), nebo nečekané (poklad). Zbytek bohužel standard a nepomůže tomu ani celkem solidní obsazení. Furt ale lepší, než to, co následuje.
Matli
Matli
8 300 bodů
0
Vrchol nevkusu a trapnosti. To že se ani jednou nezasměju, s tím jsem počítal, ale jakej to je hnus tento film jsem nečekal. Pokus o vtipné dialogy nebo scénky je tu tak protlačován, že jsem se z toho málem vytlačil sám. Uplnej opak Slunce, seno.....nechápu jak toto mohl Troška vytvořit, asi stařecká demence, jinak si to nedokážu vysvětlit. Jediný co se mi maličko líbilo byla Lucie Bílá a její hlášky, které k ní prostě patří. Samozřejmě celá scéna s Bílou byla uplně zbytečná a nesouvisí s dějem, prostě nechápu. Jdu blejt ..... 4% (za Bílou)
avenis
avenis
7 963 bodů