83%

Komentáře a recenze 64

Veronika Rada
Veronika Rada
924 bodů
8
Dnes už klasika svého žánru. Triky i vše ostatní odpovídá své době, jen Robert Downey junior září jako brnění Iron Mana když je nové. Ale tak je to u většiny jeho filmů včetně Zpívajícího detektiva. Za mě dobrý akční film.
Pavliss
Pavliss
894 bodů
7
Scénář: Mark Fergus, Hawk Ostby, Art Marcum, Matt Holloway, | Režie: Jon Favreau, | Produkce: Avi Arad, Kevin Feige, | Hudba: Ramin Djawadi, | Kamera: Matthew Libatique, | Střih: Dan Lebental, | Produkční společnost: Marvel Studios, Fairview Entertainment, | Distribuce: Paramount Pictures, | Česká distribuce: Bontonfilm, | Rozpočet: 140 milionů $, | Tržby: 585,2 milionů $, | Děj: Po přežití nečekaného útoku na nepřátelském území, vyrobí průmyslník z mezinárodní smetánky Tony Stark vysoce technicky vyspělý kovový superoblek, ve kterém slibuje ochránit svět jako Iron Man. Vše je přesně podle stránek legendárního komiksu. Iron Man je hrdina, který byl vyroben – ne narozen – narozdíl od jiných!
katik.m
836 bodů
9
Jeden z nejlepších marvelovských hrdinů, stejně tak jako jeden z nejlepších marvelovských filmů. Robert Downey Jr. postavě vtisknul úžasné charisma, které se podařilo například Huck Jackman Wolverinovi. Neumím si představit, že by Iron Man měl jinou tvář než Roberta Downey Jr.
scarecrow
708 bodů
9.5
Pro mě je tohle začátek jedné z nejlepších sérií. Marvel to odstartoval parádně. Stark je hláškující blázen, který má skoro všechno u p****e. Mě se tam líbilo snad všechno
TechCluster
TechCluster
667 bodů
9
"Iron Man" je film, který nejenže nastavil základy pro Marvel Cinematic Universe, ale také oslnil diváky svým nápadem a provedením. Robert Downey Jr. vytváří nezapomenutelnou postavu Tonyho Starka, charismatického průmyslníka a superhrdiny. Příběh, který líčí transformaci Starka ze zbrklého milionáře na hrdinského Iron Mana, je poutavý a plný akce. Film kombinuje skvělé vizuální efekty s vtipným dialogem a vytváří tak základ pro celý filmový vesmír Marvelu. "Iron Man" je nejen skvělý superhrdinský film, ale i symbolický počátek něčeho mnohem většího.
JaHlo
JaHlo
545 bodů
8
Vtipne, akcni a sci_fi. Jeden z mojich nejoblibenejsich filmu. Rozhodne doporucuji.
Adam Fantasy
Adam Fantasy
526 bodů
10
První mcu film který položil pevné základy pro tento námi milovaný svět, na který chodíme dodnes. Ikdyž není film dokonalý ani ničím originální, jde přesto ale o nádherný origin film s nádherným charakterovým vývojem. Ten začátek... "Kunar, Afganistán" a v pozadí písnička od AC/DC Back in black! Paráda, film bude srdcovka až do konce života.
Rain_365
Rain_365
422 bodů
9
Iron Man je první film z Univerza, který dnes zná snad každý. A povedlo se to! První část filmu je docela pomalá, ale když Tony Stark uteče z jeskyně, tak to začíná zrychlovat. Akce je dobrá. Mezi nejlepší patří scéna s teroristy v Afghánistánu. Nejlepší scény jsou: výroba obleku Mark I, vyzkoušení obleku Mark II, a Iron Man vs teroristi v Afghánistánu. Obadiah Stane aka Iron Monger není dobrý záporák. Iron Monger je vlastně jenom trošku silnější jak Iron Man a dál? Nic. Dvě skoro stejný postavy proti sobě. Obadiah Stane nemá žádný vývoj a prokreslenost. Prostě je najednou záporák co zabíjí. ale je tu někdo kdo má vývoj velký. Tony Stark se na začátku chová jako namyšlený ***** ale potom se stane někým, kdo má větší cíl. A ještě musím pochválit hudbu. Je dobrá a dobře zapamatovatelná. Efekty jsou skvělé není tu záběr, kde si řeknete "fuj to vypadá hnusně". finální hodnocení: 9/10 a 5/5
Komar55
Komar55
414 bodů
10
Neskutečně epický, přesto však přízemní a osobní příběh jednoho chlapa, který musí odhodit stranou svoje potřeby a překonat svoje ego, aby zachránil sebe i ostatní z nebezpečí, do kterého je sám zavedl.