Komentáře a recenze 64

10
Jo!!! Tony Stark jako plechovej iron man je vážně sympaťák!!!!
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Doufám, že bude více dílů, protože Iron man je hodně dobrej film, kterej nepatří mezi typické komiksové klasiky, ale působí spíše hodně realisticky a je celkem uvěřitelnej. Hlavní hrdina není ani tak typickej klaďas, kterej nějakým bizarním způsobem přišel ke svým schopnostem, ale sám jakožto výrobce zbraní si vyrobí zbraň sám ze sebe což je pozoruhodné a originální zároveň. Film mi v hodně ohledech připomíná Nolanův Batman začíná a to proto, že jde o takovou úvítačku do světa Iron mana a teprve až v pokračováních se to pořádně rozjede. Ke všemu naprosto skvělý a vtipný RObert Downey Jr., kterej v mém žebříčku oblíbenosti stoupá výš a výš, k tomu příjemná a krásná Gwyneth Paltrow a Jeff Bridges pro něj v netypické poloze záporáka a navíc s plešatou hlavou a jako záporák byl hodně slizkej a protivnej což má správnej záporák mít, takže roli zvládl skvěle. Rozhodně nejde o nejlepší komiksové zpracování, ale rozhodně patří ke špičce v tomto žánru. Doufám, že podle mého očekávání vzniknou další pokračování, která budou naprosto skvělá akční a triková jízda.
kedl
kedl
6 380 bodů
8
Učiním zde menší doznání. Já, Macik, jako malé dítě, jsem zradil výdobytky naší doby a přestal si kupovat žvýkačky Pedro a přesídlil na jiné, né moc dobré, trošku imperialistické, zato s neobyčejnými samolepkami vně.. Ano, přiznám se neodpustitelný nepatriotický fakt, ale když Ironman byl pro mě takovej hrdina. Nálepky tenkrát zdobily úplně vše. Od tužek až po záda našeho psa (dej mu Pánbůh lehkou zem). Po tom ještě přišel Knight rider, ale o tom až někdy jindy. Když jsem se proto doslech, že se má točit film, vyvolalo to ve mě smíšené pocity (trocha anekdoty, dámy prominou: něco jako když se vaše tchýně řítí ze srázu ve vašem novém ferrari). Robert Downey jr., Jeff Bridges, Gwyneth "odpustím jí i vraždu" Paltrow se zdáli být zárukou kvality. Jediná obava (a teď po skončení filmu musím říct i oprávněná byl post režiséra). Jon Favreau, není ještě natolik zkušený režisér, aby utáhl takovejhle obrovskej kolos. Pominu-li fakt, že je to PG-13, což jsme hodně dlouho nemohl překousnout a fakt, že se jedná o komiks, kde jsou hranice reálnosti trošku někde jinde, tak mě film nanejvýš zklamal. Asi už stárnu, ale to chci té reálnosti opravdu tolik? Celý film jsem si říkal, je to komiks, je to komiks, ale to znamená, že mu projde všechno?? Ne ne, dámy a pánové. Tentokrát jsem se nachytat nedal. Jak rád jsem vzpomínal na nového Batmana, že jsem měl sto chutí po příchodu z kina si ho pustit. Ano, Tony Stark je frajer, ano vyrobí v horách malý jaderný reaktor, který si dá do hrudníku, ano 3 měsíce tam vyrábí raketu a nikdo si nevšimne že ji nevyrábí, ano, únosci ho mají zabít, ale nezabijí namísto toho chtějí rakety, které si pak stejně koupí. No bylo toho tam víc. Chvílema mi to připomnělo styl Tima Storyho (ale opravdu jen trochu) :-) VERDIKT: Mohl to být skvělý film, ale chtělo to dospělejší, propracovanější scénář a lepšího režiséra. Takhle z toho vyzněla jen jednohubka, u které mě potěšilo jen pár záběrů a zasmál jsem se jednomu fórku. Narozdíl třeba od Superman se vrací nebo již zmiňovaného nového Batmana nemám potřebu se na tenhle film ještě někdy podívat. 60%
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
Další ze skvělé komiksové série od Marvela. Tony Stark ale není žádný podvyživený studentík, kterému dávají všichni ve škole přes hubu, ale zazobaný výrobce a dodavatel zbraní, který si z touhy po svobodě postaví bojový kostým a zábava může začít.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8.5
Skvělý film s dokonalým Robertem Downeym jr. a jeho skvělým vtipem....
Floridsky
4 376 bodů
2
První MCU film a hned to začíná takhle. Ejhle, koukám, že jsem pravděpodobně jediný, pro koho je tento i další Železný muž naprosté filmové peklo. Dost rutinní záležitost, která nepředstavuje nic nového. Je tu tuna zbytečného amerického patosu. Když není akce, tak je nuda a když už akce je, tak je to taky nuda. Tony je mi nesympatický a záporák je tam jen aby se neřeklo. Po audio stránce pochválím jen songy, jinak hudba neohromila a dialogy jsou otřesné. Líbil je mi začátek na Blízkém východě, potom je to pro mne jako mučící nástroj. Iron Man opravdu není můj šálek kávy.
8
Nemužu jinak a musím srovnávat Neuvěřitelného Hulka a Iron Mana asi jsem se neměl na oba filmy koukat těsně po sobě, ale i tak jsou si oba filmy dost podobný a u mě mají uplně stejné hodnocení. Iron Man je v hodně věcech o něco lepší než Hulk. Má Robert Downey Jr., který se na tuhle roli doopravdy hodí a má taky lepšího záporáka s tváří neustálého vyděděnce Jeffa Bridgese ale Hulk u mě výtězí na celé čáře v závěrečném souboji, který mi příde u IM docela odfláknutý. Nezbývá než se těšit na Avengers, kde stanou bok po boku to bude teprve prdel.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
8.5
Tento film zahájil Marvelu velkou řadu všech možných superhrdinských filmů, a taky aby ne. Film je skvělý a charisma Roberta Downeyho ho jeno vysílá na úroveň ještě lepšího. Film je úžasná kombinace Starkovi namyšlenosti a akce, která je doplněna o tu občasnou humornou hlášku. Jeden z mých nejoblíběnějších superhrdinských filmů vůbec.
bidlobox
3 802 bodů
8