Iron Man

83%

Komentáře a recenze 64

Blueknight
376 bodů
10
Za iron man jsem doopravdy rád, do té doby byli všechny superhrdinské filmy jen o šprtech které šikanovali a pak dostali schopnosti. Ale iron man to je jiné, multimilionářský spratek, který dostane rozum. Také se divím že do filmu obsadili do první role Roberta Downeyho. jr po všech jeho kauzách, ale roli iron mana zvládl skvěle a nedokázal bych si pro iron mana představit nikoho jiného. A o CGI nebudu ani mluvit, protože ty byli super. A hlavní záporák byl vážně skvělej.
Lady Di
Lady Di
369 bodů
10
Iron Man je skvělá Marvelovka, která začala celou neuvěřitelnou jedenáctiletou cestu až k (zatím) Avengers: Endgame. Jde o úžasný snímek se skvělými hereckými výkony. Charisma hlavní postavy je to, bez čeho by to nebylo ono. Ani tento film, ani jiné snímky s ním spojené. Hlavní postava zří temnou stránku svého úspěchu a začne s ní bojovat. Když to tak řeknu. Tony Stark má v mém srdci velké místo, které mu nikdo nikdy nevezme. Je to můj hrdina. ;)
Annie555
Annie555
354 bodů
8.5
Iron man je pro hodně lidí tou nejlepší postavou od Marvelu, zaslouženě. Film by si zasloužil trošku lepší scénář, ale rozhodně je o hodně lepší než Iron man 2, to je fakt hodně špatný. Film má skvělé obsazení, hlavně Robert Downey junior si s postavou Tony Starka skvěle sedl.
Adacek
Adacek
307 bodů
9
Úžasné, výborný film. Akční scény jsou tak zkutečné. Robert Downey je skvělá volba na hlavní roly.
richard.strelak
richard.strelak
251 bodů
8
Samotný začátek kolosu MCU, který za ta léta zaznamenal vzestupy a pády, nicméně tento začátek se povedl a z poměrně podceňovaného Iron Mana se stal miláček publika, na kterého se dnes s láskou vzpomíná. To by se ovšem mohlo jen těžko stát bez skvělého Roberta Downeyho Jr., kterému tato role nakopla kariéru. Je vlastně až pohadkové, jak si to celé sedlo a máme tady příběh podceňovaného herce, který si zahrál podcěňovaného superhrdinu a oba to dotáhli na samotný vrchol. Iron Man by nemohl být bez Roberta, stejně jako by Robert dnes nemohl být bez Iron Mana.
d4necek
d4necek
199 bodů
10
První z řady Ironmanů kteří se povedli :)
Luci69
156 bodů
9
Velkolepé. Robert Downey Jr. v hlavní roli, exceluje a odzbrojuje diváka svým charizmatem. (Tenhle šílenec má vůbec rok 2008 jako hodně povedený). Celkově jsou herci dost dobře vybraní, což je hlavní deviza filmu, který mě ani minutu nenudil. Iron Man je prostě zábavný a trikově excelentní. Takto by to mělo u komiksových adaptací vypadat. Iron Man je prostě film s koulema.
ruzovka
ruzovka
117 bodů
9
Iron man je pro mě něco, na co můžu koukat pořád dokola.
baj
baj
102 bodů
10
Zábavné a pěkné. Iron man už od prvního nápadu nemohl být na zfilmování zrovna jednoduchý. Samotný Tony Stark, hlavní a stěžejní postava, musel být naprosto přesně vystižen a to se povedlo na 200%. Robert Downey Jr. dokazuje, že vždy byl skvělým hercem, ale potřeboval roli, která by ho vystřelila do Hollywoodské TOP třídy. Tu teď našel a pochybuji, že se jí bude chtít vzdát, protože Tony Stark je mnohovrstvá postava, které nebude stačit jedne film, doufejme ani trilogie. od prvního vtipu, prvního pohledu až po závěrečnou (geniální) tiskovou konferenci je RObert Downey Jr. klenotem celého filmu a tím pravým Iron manem. Marvel si nemohl přát lepší první film, než Iron mana plného efektních scén, částečně i akce a skvělých postav obsazených výbornými herci.
ELKOZENDU
66 bodů
8
Solidní vstup do světa mcu. Ačkoliv je zápletka v celku jednoduchá tak otevřela zajímavý origin miliardáře Tonyho Starka a to proč je Iron man. Líbí se mi jak do nás tvůrci od začátku nepumpují akci za akcí ale na začátku nám ukáží na co se můžeme v rámci efektů těšit a následně vše objevujeme s hlavním hrdinou. Iron man je film podle kterého měli vznikat mcu filmy. Protože film jako je Iron man bych si zas někdy rád pustil. Tím ale nechci tvrdit že je tento film mistrovské dílo. Rozhodně se tu najde nějaké velké nebo menší problémy. Ale některé dokážu pominout tím co tento film dokázal a jak skvěle nakopl celé mcu a ukázal mnoha lidem že superhrdinské filmy mohou být opravdu skvělé.